GuidZP400 |
b80c9672-0b05-4917-bedf-c7703a3c26fb
|
Biuletyn |
544138-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
|
Regon |
34534810000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 777 800
|
Zamawiajacy fax |
322 777 802
|
Zamawiajacy email |
mopr@zabrze.pol.pl
|
Adres strony url |
www.mopr.zabrze.pl,www.mopr.zabrze.magistrat.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Centrum Wsparcia Rodziny – rozwój usług społecznych na terenie Zabrza oraz Programu Aktywności Lokalnej dzielnicy Zandka Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mopr.zabrze.pl,www.mopr.zabrze.magistrat.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mopr.zabrze.pl,www.mopr.zabrze.magistrat.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta,kurier,osobiście lub przez pełnomocnika
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. 3 - go Maja 16; 41-800 Zabrze, Kancelaria Parter pokój 014
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem i sprzętu biurowego na potrzeby Centrum Wsparcia Rodziny – rozwój usług społecznych na terenie Zabrza oraz Programu Aktywności Lokalnej dzielnicy Zandka Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020
|
Numer referencyjny |
ADM.260.15.2020.KJK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem i sprzętu biurowego na potrzeby Centrum Wsparcia Rodziny – rozwój usług społecznych na terenie Zabrza oraz Programu Aktywności Lokalnej dla dzielnicy Zandka
Częśc 1 dostawa laptopoów - 9 szt wraz z torbami i myszkami oraz oprogramowaniem
Część 2 Dostawa sprzętu biurowego tj, 2 szt urządzeń wielofunkcyjnych, skanera, drukarki
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji umowy obejmuje okres od daty zawarcia umowy do czasu dostawy potwierdzonej protokołem odbioru. Przy czym termin nie może przekroczyć 14 dni od daty zawarcia umowy.
W uzasadnionych sytuacjach, wykonawca po wcześniejszym uzyskaniu pisemnej zgody zamawiającego może wydłużyć termin realizacji zamówienia o czas niezbędny do jego prawidłowego wykonania jednak nie dłuższy niż o dodatkowe 7 dni. Wprowadzenie dodatkowego czasu na realizację zamówienia wymaga aneksu do umowy.
|
Okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.:
A. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp;
B. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej -
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie:
a) przedstawionego przez wykonawcę wykazu minimum 2 wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej o minimalnej wartości 10 000 zł brutto każda(załącznik nr 5) dla zadania 1 i 2000 zł brutto każda dla zadania 2(załącznik nr 5a)
Na potwierdzenie należytego wykonania należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa lub usługa ta została wykonana należycie np. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 5 do SIWZ.
UWAGA – NALEŻY WYKAZAĆ MINIMUM 2 DOSTAWY O PODANEJ WARTOŚCI KAŻDA.
Pod pojęciem dostaw o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej Zamawiający rozumie dostawy zrealizowane na podstawie odrębnych umów, które obejmowały dostawę sprzętu komputerowego dla zadania 1 i dostawę sprzętu biurowego dla zadania 2. Zamawiający dopuszcza możliwość oceny spełnienia powyższego warunku dla części 2 jeżeli wykonawca zrealizował dostawy sprzętu komputerowego .
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
2. Wykaz parametrów oraz charakterystyki podzespołów zaproponowanego sprzętu oraz oprogramowania zgodnie ze wzorem Zamawiającego (Załączniki 1), poprzez podanie producenta
i modelu.
W przypadku oferowania produktów równoważnych tj. innych niż te zaproponowane przez Zamawiającego: dokumentację w języku polskim w postaci kart katalogowych lub innych dokumentów producenta, potwierdzających pełną zgodność wszystkich parametrów technicznych i fizycznych oraz warunków gwarancji równoważnego przedmiotu zamówienia z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego. W załączniku 1 do formularza cenowego. Wykonawca musi podać producenta i model.
3. Wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html potwierdzający osiągnięcie przez procesor wymaganej liczby punktów.
4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów – załącznik nr 2 i załącznik nr 3.
5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podwykonawców – załącznik nr 2.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy składają dokument potwierdzający ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Dodatkowo każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa Wstępne Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2. Przedstawiony przez wykonawcę wykaz minimum 2 wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej o minimalnej wartości 10 000 zł brutto każda(załącznik nr 5) dla zadania 1 i 2000 zł brutto każda dla zadania 2(załącznik nr 5a)
Na potwierdzenie należytego wykonania należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa lub usługa ta została wykonana należycie np. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 5 do SIWZ.
UWAGA – NALEŻY WYKAZAĆ MINIMUM 2 DOSTAWY O PODANEJ WARTOŚCI KAŻDA.
Pod pojęciem dostaw o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej Zamawiający rozumie dostawy zrealizowane na podstawie odrębnych umów, które obejmowały dostawę sprzętu komputerowego dla zadania 1 i dostawę sprzętu biurowego dla zadania 2. Zamawiający dopuszcza możliwość oceny spełnienia powyższego warunku dla części 2 jeżeli wykonawca zrealizował dostawy sprzętu komputerowego .
3. Wykaz parametrów oraz charakterystyki podzespołów zaproponowanego sprzętu oraz oprogramowania zgodnie ze wzorem Zamawiającego (Załączniki 1), poprzez podanie producenta
i modelu.
W przypadku oferowania produktów równoważnych tj. innych niż te zaproponowane przez Zamawiającego: dokumentację w języku polskim w postaci kart katalogowych lub innych dokumentów producenta, potwierdzających pełną zgodność wszystkich parametrów technicznych i fizycznych oraz warunków gwarancji równoważnego przedmiotu zamówienia z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego. W załączniku 1 do formularza cenowego. Wykonawca musi podać producenta i model.
4. Wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html potwierdzający osiągnięcie przez procesor wymaganej liczby punktów.
5. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać:
a. Jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b. W jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c. Jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem,
d. Czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy składają dokument potwierdzający ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Dodatkowo każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa Wstępne Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
wykazu minimum 2 wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej o minimalnej wartości 10 000 zł brutto każda(załącznik nr 5) dla zadania 1 i 2000 zł brutto każda dla zadania 2(załącznik nr 5a)
Na potwierdzenie należytego wykonania należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa lub usługa ta została wykonana należycie np. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 5 do SIWZ.
UWAGA – NALEŻY WYKAZAĆ MINIMUM 2 DOSTAWY O PODANEJ WARTOŚCI KAŻDA.
Pod pojęciem dostaw o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej Zamawiający rozumie dostawy zrealizowane na podstawie odrębnych umów, które obejmowały dostawę sprzętu komputerowego dla zadania 1 i dostawę sprzętu biurowego dla zadania 2. Zamawiający dopuszcza możliwość oceny spełnienia powyższego warunku dla części 2 jeżeli wykonawca zrealizował dostawy sprzętu komputerowego .
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty dla części 1 i 2
Pełnomocnictwo
Oświadczenie w sprawie RODO
12. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać:
a. Jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b. W jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c. Jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem,
d. Czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Dokument należy złożyć w oryginale.
13.Wykonawcy, którzy polegają na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawiają w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w § 5 pkt 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. z sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia (DZ. U. 2016 poz. 1126 z późn. zm.)
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 dla części 1 i 6a dla części 2
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie za zgodą stron w formie aneksu dotyczących:
a) zmiany osób funkcyjnych – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
b) zmiany sposobu reprezentacji – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
c) zmiany adresu siedziby jednej ze stron – z przyczyn zewnętrznych
d) zmiany miejsca realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego
e) zmiana terminu realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego
f) zmiany lub wycofanie podwykonawcy - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego,
g) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wartości zamówienia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT,
h) wystąpienie „ siły wyższej „ oznaczające wszelkie nadzwyczajne okoliczności, o charakterze zewnętrznym, powstałe po zawarciu umowy i niemożliwe do przewidzenia, takie jak : katastrofy, klęski żywiołowe, pożary, powodzie, wybuchy, epidemie, działania wojenne, akty władzy państwowej, które w całości lub w części uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających z umowy jej zaakceptowanym brzmieniu, Przesunięcie terminu następuje o liczbę dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło.
i) poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia, jednakże poprawa ta nie może powodować zmiany w wynagrodzeniu.
j) istotne zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć przedmiotu umowy, tylko w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego sprzętu(urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż producent zaprzestał produkcji oferowanego sprzętu( urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzętu w cenie nie wyższej niż podanej w ofercie, o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem( urządzeniem, elementem) Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ oraz przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez niego w ofercie,
Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie za zgodą stron w formie aneksu dotyczących:
a) zmiany osób funkcyjnych – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
b) zmiany sposobu reprezentacji – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
c) zmiany adresu siedziby jednej ze stron – z przyczyn zewnętrznych
d) zmiany miejsca realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego
e) zmiana terminu realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego
f) zmiany lub wycofanie podwykonawcy - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego,
g) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wartości zamówienia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT,
h) wystąpienie „ siły wyższej „ oznaczające wszelkie nadzwyczajne okoliczności, o charakterze zewnętrznym, powstałe po zawarciu umowy i niemożliwe do przewidzenia, takie jak : katastrofy, klęski żywiołowe, pożary, powodzie, wybuchy, epidemie, działania wojenne, akty władzy państwowej, które w całości lub w części uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających z umowy jej zaakceptowanym brzmieniu, Przesunięcie terminu następuje o liczbę dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło.
i) poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia, jednakże poprawa ta nie może powodować zmiany w wynagrodzeniu.
j) istotne zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć przedmiotu umowy, tylko w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego sprzętu(urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż producent zaprzestał produkcji oferowanego sprzętu( urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzętu w cenie nie wyższej niż podanej w ofercie, o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem( urządzeniem, elementem) Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ oraz przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez niego w ofercie,
Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust 3 ustawy Pzp protokół wraz z załącznikami jest jawny i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.
2. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
3. Udostępnianie protokołu oraz załączników do protokołu odbywać się będzie na poniższych zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1128)
|
IV 4 4 data |
2020-06-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski lub tłumaczenie na język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|