DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI SZKOLNYCH

Data publikacji 2020-05-28
Data zakończenia 2020-06-05 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Technicznych im. T. Kościuszki
Miejscowość Leżajsk
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545142-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001, 391500008, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia składa się z zastępujących zadań (części):
1. Zadanie 1 - Zakupy mebli do sal lekcyjnych.
2. Zadanie 2 - Zakup szaf i wózków warsztatowych.
3. Zadanie 3 - Zakup mebli warsztatowych.
4. Zadanie 4 - Zakup sprzętu informatycznego.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na zadania wybrane przez Wykonawców.
Zamówienie związane jest z realizacją projektu p.t. “Kształcenie zawodowe szansą na przyszłość” współfinansowanego przez Fundację VELUX.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c02aee7e-b122-4b22-90fd-da755639a3cb
Biuletyn 545142-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Technicznych im. T. Kościuszki
Regon 18762000000000
Zamawiajacy adres ulica Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Leżajsk
Zamawiajacy kod pocztowy 37-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 172 406 107,
Zamawiajacy fax 172 406 108
Zamawiajacy email biuroadm@zst.lezajsk.pl,
Adres strony url www.zst.lezajsk.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zst.lezajsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zst.lezajsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zst.lezajsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie ofert w formie pisemnej - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w innej formie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 37-300 Leżajsk, ul. Mickiewicza 67
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI SZKOLNYCH
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Bez ograniczenia
Okreslenie przedmiotu 1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z zastępujących zadań (części): 1. Zadanie 1 - Zakupy mebli do sal lekcyjnych. 2. Zadanie 2 - Zakup szaf i wózków warsztatowych. 3. Zadanie 3 - Zakup mebli warsztatowych. 4. Zadanie 4 - Zakup sprzętu informatycznego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na zadania wybrane przez Wykonawców. Zamówienie związane jest z realizacją projektu p.t. “Kształcenie zawodowe szansą na przyszłość” współfinansowanego przez Fundację VELUX.
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” dla poszczególnego zadania Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, zamówienie gdzie część zrealizowana obejmuje należycie wykonane minimum 3 różne dostawy których przedmiotem były: 1. dla zadania 1 - Zakupy mebli do sal lekcyjnych 2. dla zadania 2 - Zakup szaf i wózków warsztatowych. 3. dla zadania 3 - Zakup mebli warsztatowych – stołów laboratoryjnych. 4. dla zadania 4 - Zakup sprzętu informatycznego w tym laptopów, monitorów, drukarek i projektorów. Za 3 różne dostawy Zamawiający rozumie trzy zamówienia objęte oddzielną umową na dostawę
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane; 2) dowodów określających, czy dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zostały wykonane należycie (w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - są wykonywane należycie, przy czym dowody potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. 2015 r. poz. 584 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. 2014 r. 1649 z późn. zm.), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi, 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 4) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakupy mebli do sal lekcyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stolików uczniowskich, biurek szkolnych, krzeseł uczniowskich, krzeseł dla nauczycieli, ławeczek korytarzowych, szafek ubraniowych oraz tablic szkolnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup szaf i wózków warsztatowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienie jest zakup szaf i wózków warsztatowych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup mebli warsztatowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stołów laboratoryjnych oraz stołów pod roboty
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu informatycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów, drukarek, monitorów, projektorów
  

Criterion

Kryteria Czas reakcji serwisu
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Bezpłatne przeglądy serwisowe
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Wydłużony okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 55,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)