Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, opatrunków, opatrunków przeciwodleżynowych, rękawiczek, pieluchomajtek i systemu próżniowego do pobierania krwi dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części (pakietów):
Pakiet 1 - Sprzęt;
Pakiet 2 - Myjki;
Pakiet 3 - System próżniowy;
Pakiet 4 - Opatrunki;
Pakiet 5 - Opatrunki przeciwodleżynowe I;
Pakiet 6 - Opatrunki przeciwodleżynowe II;
Pakiet 7 - Pieluchomajtki, podkłady;
Pakiet 8 - Maseczki, fartuchy flizelinowe;
Pakiet 9 - Termometry;
Pakiet 10 - Rękawiczki.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) W zakresie Pakietu Nr 10 (pozycje: 3 i 5):
a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy zaświadczenie/a niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub oświadczenie/a producenta przedmiotu zamówienia potwierdzające, że zaoferowane produkty będą odpowiadać określonym normom:
EN 455 lub równoważną (dotyczy pozycji 3);
EN 374-1 i 3 lub równoważną (dotyczy pozycji 5);
EN 374-2,3 lub równoważną (dotyczy pozycji 3);
EN 420 lub równoważną (dotyczy pozycji 3);
ASTM F1671 lub równoważną (dotyczy pozycji 3);
72/2002 EEC lub równoważną (dotyczy pozycji 5);
89/686/ECC lub równoważną ((dotyczy pozycji 5).
2) W zakresie Pakietu Nr 3:
a) Zamawiający wymaga aby zaoferowany w pozycji 11 uchwyt był w pełni jednorazowego użytku;
b) wszystkie elementy systemu zamkniętego musza pochodzić od jednego producenta;
c) próżnia kalibrowana na etapie produkcji;
d) Zamawiający wymaga, aby na każdej etykiecie próbówki, znacznik pobrania prawidłowej objętości krwi był wyraźnie zaznaczony;
Zamawiający dopuszcza ale nie wymaga aby na próbówce do koagulologii (poz. 6) znacznik pobrania prawidłowej objętości krwi znajdował się na próbówce a nie na etykiecie.
e) Zamawiający w celu zoptymalizowania APTT u pacjentów leczonych niefrakcjonowaną heparyną wymaga, aby oferowane próbówki do koagulologii (poz. 6) o objętości 1,8 – 3 ml miały ograniczoną przestrzeń martwą poniżej 1cm3
f) Zamawiający wymaga aby producent oferowanego systemu posiadał świadectwo zgodności CE. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, dostarczy świadectwo zgodności CE dla producenta systemu;
3) W zakresie Pakietu Nr 4:
a) Pozycja 1 - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie gazy zakwalifikowanej do klasy II a reguła 7;
b) Pozycja 11 - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przylepców o opisie i szerokości podanej
w SIWZ i długości 9,14 m z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości;
c) Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, złoży opisy (prospekty, katalogi producenta, ulotki) oferowanych produktów w ramach Pakietu nr 6 pozycja 1÷3;
d) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilości 2 sztuk (pozycja 1-3) celem porównania oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SIWZ.
4) W zakresie Pakietu Nr 7 (pozycje: 1-3) :
a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilości 2 sztuk (dla każdej pozycji) celem porównania oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SIWZ;
b) pieluchomajtki powinny mieć oznakowanie rozmiaru na produkcie, na opakowaniu pojedynczym i zbiorczym;
c) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi karty charakterystyki oferowanych produktów, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą.
Każdą z próbek należy oznaczyć nazwą Wykonawcy, podać numer pakietu oraz numer pozycji asortymentowej, której dotyczy. Próbki winny być zaopatrzone w etykiety handlowe, sporządzone w języku polskim, zawierające niezbędne informacje potrzebna do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika.
Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych.
UWAGA: W Formularzu asortymentowo – cenowym, w kolumnie „Nazwa handlowa/numer katalogowy” – w przypadku, gdy nazwa handlowa/numer katalogowy nie jest stosowana/y, należy podać symbol bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
Oferowany przedmiot zamówienia zarejestrowany jako wyrób medyczny musi posiadać certyfikat zgodności CE oraz aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania w obszarze medycznym, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, oraz spełniać wymagania:
1) Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych;
2) Ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę wielkości opakowania - Wykonawca jest zobowiązany przeliczyć ilości do pełnego opakowania w górę.
W przypadku zaoferowania produktów w ilościach innych niż opisane w SIWZ należy przeliczyć
w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ) ogólne ilości danego produktu na inne opakowanie jednostkowe z zachowaniem podanej ogólnej ilości z zaznaczeniem, iż jeżeli po przeliczeniu opakowań wychodzi liczba ułamkowa, to należy ją zaokrąglić do pełnego opakowania
„w górę”.
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu na poszczególne pozycje asortymentowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu parametrów, jakimi charakteryzuje się przedmiot zamówienia opisany przez Zamawiającego w SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawcy, którzy powołują się na rozwiązania równoważne są zobowiązani wykazać, że oferowany przez nich przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP.
Zamawiający nie przewiduje wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
|
GuidZP400 |
10dd9b0c-2ca3-4a64-9af5-34282923279a
|
Biuletyn |
545019-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
|
Regon |
29293600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gliwicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rybnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-201
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 328 138
|
Zamawiajacy fax |
324 328 169
|
Zamawiajacy email |
zam.publiczne@psychiatra.com
|
Adres strony url |
https://psychiatria.com
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
z zachowaniem formy pisemnej zgodnie z pkt. XII. SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, budynek Administracji, Kancelaria Główna- parter, pokój nr 4
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy materiałów medycznych, opatrunków, opatrunków przeciwodleżynowych, rękawiczek, pieluchomajtek i systemu próżniowego do pobierania krwi dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
|
Numer referencyjny |
DZz.380.3.11.2020.LAp.191,208
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, opatrunków, opatrunków przeciwodleżynowych, rękawiczek, pieluchomajtek i systemu próżniowego do pobierania krwi dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części (pakietów):
Pakiet 1 - Sprzęt;
Pakiet 2 - Myjki;
Pakiet 3 - System próżniowy;
Pakiet 4 - Opatrunki;
Pakiet 5 - Opatrunki przeciwodleżynowe I;
Pakiet 6 - Opatrunki przeciwodleżynowe II;
Pakiet 7 - Pieluchomajtki, podkłady;
Pakiet 8 - Maseczki, fartuchy flizelinowe;
Pakiet 9 - Termometry;
Pakiet 10 - Rękawiczki.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) W zakresie Pakietu Nr 10 (pozycje: 3 i 5):
a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy zaświadczenie/a niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub oświadczenie/a producenta przedmiotu zamówienia potwierdzające, że zaoferowane produkty będą odpowiadać określonym normom:
EN 455 lub równoważną (dotyczy pozycji 3);
EN 374-1 i 3 lub równoważną (dotyczy pozycji 5);
EN 374-2,3 lub równoważną (dotyczy pozycji 3);
EN 420 lub równoważną (dotyczy pozycji 3);
ASTM F1671 lub równoważną (dotyczy pozycji 3);
72/2002 EEC lub równoważną (dotyczy pozycji 5);
89/686/ECC lub równoważną ((dotyczy pozycji 5).
2) W zakresie Pakietu Nr 3:
a) Zamawiający wymaga aby zaoferowany w pozycji 11 uchwyt był w pełni jednorazowego użytku;
b) wszystkie elementy systemu zamkniętego musza pochodzić od jednego producenta;
c) próżnia kalibrowana na etapie produkcji;
d) Zamawiający wymaga, aby na każdej etykiecie próbówki, znacznik pobrania prawidłowej objętości krwi był wyraźnie zaznaczony;
Zamawiający dopuszcza ale nie wymaga aby na próbówce do koagulologii (poz. 6) znacznik pobrania prawidłowej objętości krwi znajdował się na próbówce a nie na etykiecie.
e) Zamawiający w celu zoptymalizowania APTT u pacjentów leczonych niefrakcjonowaną heparyną wymaga, aby oferowane próbówki do koagulologii (poz. 6) o objętości 1,8 – 3 ml miały ograniczoną przestrzeń martwą poniżej 1cm3
f) Zamawiający wymaga aby producent oferowanego systemu posiadał świadectwo zgodności CE. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, dostarczy świadectwo zgodności CE dla producenta systemu;
3) W zakresie Pakietu Nr 4:
a) Pozycja 1 - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie gazy zakwalifikowanej do klasy II a reguła 7;
b) Pozycja 11 - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przylepców o opisie i szerokości podanej
w SIWZ i długości 9,14 m z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości;
c) Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, złoży opisy (prospekty, katalogi producenta, ulotki) oferowanych produktów w ramach Pakietu nr 6 pozycja 1÷3;
d) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilości 2 sztuk (pozycja 1-3) celem porównania oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SIWZ.
4) W zakresie Pakietu Nr 7 (pozycje: 1-3) :
a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilości 2 sztuk (dla każdej pozycji) celem porównania oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SIWZ;
b) pieluchomajtki powinny mieć oznakowanie rozmiaru na produkcie, na opakowaniu pojedynczym i zbiorczym;
c) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi karty charakterystyki oferowanych produktów, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą.
Każdą z próbek należy oznaczyć nazwą Wykonawcy, podać numer pakietu oraz numer pozycji asortymentowej, której dotyczy. Próbki winny być zaopatrzone w etykiety handlowe, sporządzone w języku polskim, zawierające niezbędne informacje potrzebna do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika.
Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych.
UWAGA: W Formularzu asortymentowo – cenowym, w kolumnie „Nazwa handlowa/numer katalogowy” – w przypadku, gdy nazwa handlowa/numer katalogowy nie jest stosowana/y, należy podać symbol bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
Oferowany przedmiot zamówienia zarejestrowany jako wyrób medyczny musi posiadać certyfikat zgodności CE oraz aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania w obszarze medycznym, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, oraz spełniać wymagania:
1) Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych;
2) Ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę wielkości opakowania - Wykonawca jest zobowiązany przeliczyć ilości do pełnego opakowania w górę.
W przypadku zaoferowania produktów w ilościach innych niż opisane w SIWZ należy przeliczyć
w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ) ogólne ilości danego produktu na inne opakowanie jednostkowe z zachowaniem podanej ogólnej ilości z zaznaczeniem, iż jeżeli po przeliczeniu opakowań wychodzi liczba ułamkowa, to należy ją zaokrąglić do pełnego opakowania
„w górę”.
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu na poszczególne pozycje asortymentowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu parametrów, jakimi charakteryzuje się przedmiot zamówienia opisany przez Zamawiającego w SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawcy, którzy powołują się na rozwiązania równoważne są zobowiązani wykazać, że oferowany przez nich przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP.
Zamawiający nie przewiduje wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
W zakresie Pakietów 1-9:
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
W zakresie Pakietu 10:
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2020 r. obowiązywania umowy lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP (jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. VIII.3.2) SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. VIII.4. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz ze zmianami Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r., zwanym dalej Rozporządzeniem, stosuje się.)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
dokumentów, o których mowa w pkt. VIII.9. SIWZ, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
1) W zakresie Pakietu Nr 10 (pozycje: 3 i 5):
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub oświadczenie producenta przedmiotu zamówienia potwierdzającego, że zaoferowane produkty będą odpowiadać określonym normom:
a) EN 455 lub równoważną (dotyczy pozycji 3),
b) EN 374-1 i 3 lub równoważną (dotyczy pozycji 5)
c) EN 374-2,3 lub równoważną (dotyczy pozycji 3),
d) EN 420 lub równoważną (dotyczy pozycji 3),
e) ASTM F1671 lub równoważną (dotyczy pozycji 3);
f) 72/2002 EEC lub równoważną (dotyczy pozycji 5);
g) 89/686/ECC lub równoważną ((dotyczy pozycji 5).
2) W zakresie Pakietu Nr 3:
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego, dostarczy świadectwo zgodności CE dla producenta systemu.
3) W zakresie Pakietu Nr 4:
a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy opisy (prospekty, katalogi producenta, ulotki w języku polskim) oferowanych produktów w ramach pakietu nr 4 pozycja 2÷3, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą – potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. Jednocześnie należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru;
b) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilości 2 sztuk (pozycja 2-3) celem porównania oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SIWZ.
4) W zakresie Pakietu Nr 7 (pozycje: 1-3):
a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilości 2 sztuk (dla każdej pozycji) celem porównania oferowanych wyrobów z wymogami zawartymi w SIWZ. Pieluchomajtki powinny mieć oznakowanie rozmiaru na produkcie, opakowaniu pojedynczym i zbiorczym,
b) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy karty charakterystyki oferowanych produktów, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Formularz asortymentowo - cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;
3) oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII.1. SIWZ, sporządzone i wypełnione według wzorów stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie i na warunkach szczegółowo opisanych w Projekcie umowy (Załączniku nr 5 do SIWZ).
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku – ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Pana Macieja Frydeckiego, z którym Wykonawca ma prawo się kontaktować w sprawach przetwarzania jego danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iodo@psychiatria.com lub telefonicznie 32 43-28-171
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz : ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 dalej „ustawa PZP) w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; oraz art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy PZP;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1303/2013
z dnia 17 grudnia 2013r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) Nr 1083/2006;
6) obowiązek podania przez osobę, której dane dotyczą danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do danych osobowych osoby, której dane dotyczą, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
9) Zamawiający dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami;
10) Osoba, której dane dotyczą posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Myjki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
System próżniowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki przeciwodleżynowe I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki przeciwodleżynowe II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pieluchomajtki, podkłady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Maseczki, fartuchy flizelinowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Termometry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Rękawiczki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2020 r. obowiązywania umowy lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Formularza asortymentowo - cenowego Wykonawcy (Załącznika nr 1 do umowy).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |