DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA WYPOSAŻENIA TELETECHNICZNEGO W RAMACH REALIZACJI ZADANIA „ BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W CEREKWICY”

Data publikacji 2020-05-28
Data zakończenia 2020-06-05 00:00:00
Instytucja Gmina Rokietnica
Miejscowość Rokietnica
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544889-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z instalacją następujących elementów zamówienia jak monitory interaktywne wraz z oprogramowaniem, urządzenia wielofunkcyjne telewizor) 65” ,komputery stanowiska nauczyciela i ucznia, pakiet biurowy, system do zarządzania platformą informatyczną, zasilacz UPS , licencja dostępu do serwera, serwer z procesorami, switch , AP WIFI, nagłośnienie, telefon voip, niszczarka do dokumentów moduł światłowodowy i inne elementy określone szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ

2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przetargową następujące dokumenty potwierdzające zgodność zaproponowanych urządzeń z opisem przedmiotu zamówienia;
1). Wydruk ze strony producenta oprogramowania potwierdzający, że oferowane modele komputerów posiadają certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym.
2). Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki – wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A. zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych pkt 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006- w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram.
Załącznik nr 2 do SIWZ określa parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 e82fe266-4317-4823-9273-71f0ba8a53fc
Biuletyn 544889-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Rokietnica
Regon 631258543
Zamawiajacy adres ulica ul. Golęcińska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Rokietnica
Zamawiajacy kod pocztowy 62-090
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8960-600,
Zamawiajacy fax 61 8145-082
Zamawiajacy email halina.wroniecka@rokietnica.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.rokietnica.pl / zamówienia publiczne/ogłoszenia/2020
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w formie papierowej - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Rokietnicy, 62-090 Rokietnica ul. Golęcińska 1
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA, MONTAŻ I INSTALACJA WYPOSAŻENIA TELETECHNICZNEGO W RAMACH REALIZACJI ZADANIA „ BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W CEREKWICY”
Numer referencyjny ZP.271.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z instalacją następujących elementów zamówienia jak monitory interaktywne wraz z oprogramowaniem, urządzenia wielofunkcyjne telewizor) 65” ,komputery stanowiska nauczyciela i ucznia, pakiet biurowy, system do zarządzania platformą informatyczną, zasilacz UPS , licencja dostępu do serwera, serwer z procesorami, switch , AP WIFI, nagłośnienie, telefon voip, niszczarka do dokumentów moduł światłowodowy i inne elementy określone szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przetargową następujące dokumenty potwierdzające zgodność zaproponowanych urządzeń z opisem przedmiotu zamówienia; 1). Wydruk ze strony producenta oprogramowania potwierdzający, że oferowane modele komputerów posiadają certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym. 2). Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki – wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A. zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych pkt 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006- w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram. Załącznik nr 2 do SIWZ określa parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy.
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę sprzętu teletechnicznego wraz z montażem i instalacją do obiektów użyteczności publicznej o wartości min. 500.000 zł brutto. - W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek dotyczący doświadczenia musi spełnić samodzielnie min. jeden z wykonawców występujących wspólnie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie , a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie wydanych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy, 2. Formularz rzeczowo-finansowy, 3. Wydruk ze strony producenta oprogramowania potwierdzający, że oferowane modele komputerów posiadają certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym. 4. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki – wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A. zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych pkt 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006 - w szczególności zgodności z normą ISO 1043 - 4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Zamawiający zgodnie z art.144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany – z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1 postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany terminu dostawy, w przypadku niezakończenia terminu realizacji robót budowlanych, a także w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności związanych z koniecznością usunięcia wad i usterek przez Wykonawcę robót budowlanych. 2) zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji umowy, sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, że cena oferty nie ulegnie zwiększeniu. 3) obniżenia kwoty ofertowej Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub w przypadku obniżenia ceny netto dostarczonego sprzętu lub stawki podatku od towarów i usług. 4) zastąpienia wyposażenia zaoferowanego na etapie postępowania przetargowego, dostarczanego w ramach realizacji niniejszej umowy, towarem nowym, posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał towar będący podstawą wyboru oferty wykonawcy, w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji dotychczas dostarczanego sprzętu pod warunkiem, iż cena wprowadzonego wyposażenia nie ulegnie zwiększeniu. Wówczas Wykonawca może zaproponować inne wyposażenie spełniające co najmniej wszystkie warunki zamówienia wynikające z dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia. Propozycję zmiany Wykonawca kieruje do Zamawiającego w formie pisemnej wraz z udokumentowaniem spełnienia warunków zamówienia i uzasadnieniem przyczyny proponowanej zmiany. 4. Zmiana treści umowy wymaga zgody obydwu stron umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Nie stanowią istotnej zmiany i nie wymagają zawarcia pisemnego aneksu do umowy zmiany danych teleadresowych Stron i osób upoważnionych. Do skuteczności tych zmian wymagane jest pisemne zawiadomienie drugiej Strony. Do chwili zawiadomienia o zmianie danych teleadresowych korespondencję przesłaną na dotychczasowy adres uznaje się za doręczoną. 6. Zamawiającemu poza przypadkami określonymi w Kodeksie cywilnym przysługuje prawo odstąpienia od umowy, w przypadku: 1) gdy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, doszło do opóźnienia z rozpoczęciem lub zakończeniem wykonania przedmiotu umowy tak dalece, że nie jest prawdopodobne, że Wykonawca zdoła ją ukończyć w terminie wskazanym w umowie. 2) gdy Wykonawca, bez zgody Zamawiającego, powierzy osobie trzeciej w jakiejkolwiek formie w części lub w całości realizację obowiązków lub uprawnień wynikających z Umowy. 3) gdy nastąpi opóźnienie w dostarczeniu mebli dłuższe niż 10 dni od ustalonego w umowie terminu - w terminie 30 dni od powzięcia informacji o podstawie odstąpienia lub od zaistnienia okoliczności stanowiącej podstawę do odstąpienia.
IV 4 4 data 2020-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)