„Dostawa narzędzi ratowniczych wraz z osprzętem dla jednostek OSP gminy Konstancin-Jeziorna” Część nr 1: Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP Skolimów; Część nr 2: Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP Słomczyn; Część nr 3: Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP Konstancin-Jeziorna

Data publikacji 2020-05-28
Data zakończenia 2020-06-08 00:00:00
Instytucja Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
Miejscowość Konstancin-Jeziorna
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544972-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi ratowniczych wraz
z osprzętem dla OSP Skolimów, OSP Słomczyn i OSP Konstancin-Jeziorna.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.
3. Zaoferowany i dostarczony sprzęt musi być wyposażony w kompatybilny system połączeń szybkozłączami między urządzeniami wszystkich zestawów w celu użycia ich wymiennie między zestawami. Zamawiający informuje, że na wyposażeniu ww. jednostek OSP znajduje się sprzęt ratowniczy produkcji firmy Holmatro.
4. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (określenie marki, typu, znaku towarowego, symbolu, modelu lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech).
5. Zaoferowane przedmioty zamówienia muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.
6. Narzędzia ratownicze najpóźniej w dniu dostarczenia ich do siedziby Zamawiającej muszą posiadać aktualne Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej.
7. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy.
8. Oferowany przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2019, bez jakichkolwiek przeróbek.
9. Transport i dostawę do siedziby Zamawiającej zapewnia Wykonawca.
10. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu.
11. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na wykonanie przedmiotu zamówienia.
12. W przypadku, gdy w załączniku nr 1A do SIWZ występują wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ.
Wykonawca, który do kalkulacji oferty zaoferował sprzęt o parametrach równoważnych do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie odmiennych cech urządzeń i producenta. Zamawiający oceni równoważność zaoferowanych urządzeń na podstawie dokumentów (dokumentacji technicznej), wystawionych lub publikowanych przez producenta tego sprzętu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 52fb6d58-e5ec-487c-b44b-28089a1179fb
Biuletyn 544972-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
Regon 13271045000000
Zamawiajacy adres ulica Piaseczyńska
Zamawiajacy adres numer domu 77
Zamawiajacy miejscowosc Konstancin-Jeziorna
Zamawiajacy kod pocztowy 05-520
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 484 23 00 ,
Zamawiajacy fax +48 22 484 23 09
Zamawiajacy email zamowienia@konstancinjeziorna.pl,
Adres strony url https://konstancinjeziorna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.konstancinjeziorna.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.konstancinjeziorna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny kurierem, pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa narzędzi ratowniczych wraz z osprzętem dla jednostek OSP gminy Konstancin-Jeziorna” Część nr 1: Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP Skolimów; Część nr 2: Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP Słomczyn; Część nr 3: Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP Konstancin-Jeziorna
Numer referencyjny ZP.271.20.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi ratowniczych wraz z osprzętem dla OSP Skolimów, OSP Słomczyn i OSP Konstancin-Jeziorna. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. 3. Zaoferowany i dostarczony sprzęt musi być wyposażony w kompatybilny system połączeń szybkozłączami między urządzeniami wszystkich zestawów w celu użycia ich wymiennie między zestawami. Zamawiający informuje, że na wyposażeniu ww. jednostek OSP znajduje się sprzęt ratowniczy produkcji firmy Holmatro. 4. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (określenie marki, typu, znaku towarowego, symbolu, modelu lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech). 5. Zaoferowane przedmioty zamówienia muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. 6. Narzędzia ratownicze najpóźniej w dniu dostarczenia ich do siedziby Zamawiającej muszą posiadać aktualne Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. 7. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy. 8. Oferowany przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2019, bez jakichkolwiek przeróbek. 9. Transport i dostawę do siedziby Zamawiającej zapewnia Wykonawca. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu. 11. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na wykonanie przedmiotu zamówienia. 12. W przypadku, gdy w załączniku nr 1A do SIWZ występują wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zaoferował sprzęt o parametrach równoważnych do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie odmiennych cech urządzeń i producenta. Zamawiający oceni równoważność zaoferowanych urządzeń na podstawie dokumentów (dokumentacji technicznej), wystawionych lub publikowanych przez producenta tego sprzętu.
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej doświadczenia Wykonawcy: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie dostawy, które odpowiadają swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. dostawa narzędzi ratowniczych wraz z osprzętem dla jednostek straży pożarnej), o wartości minimum: dla części nr 1 - 30.000 zł brutto każda, dla części nr 2 - 20.000,00 zł każda, dla części nr 3- 10.000,00 zł każda. W przypadku składania oferty na wszystkie części Wykonawca jest zobowiązany złożyć dwie referencje dostawy sprzętu o wartości minimum 30 000 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; UWAGA: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z przepisem art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu a) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej doświadczenia Wykonawcy: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie dostawy, które odpowiadają swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. dostawa narzędzi ratowniczych wraz z osprzętem dla jednostek straży pożarnej), o wartości minimum: dla części nr 1 - 30.000 zł brutto każda, dla części nr 2 - 20.000,00 zł każda, dla części nr 3- 10.000,00 zł każda.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3 pkt 2 lit. a SIWZ – Wykonawca złoży wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 4 do SIWZ);
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości Część nr 1 – 2.000,00 zł Część nr 2 – 1.200,00 zł Część nr 3 – 500,00 zł 1. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 229 z późn. zm.). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2-5 SIWZ może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067 (liczy się data i godzina wpływu na podany rachunek). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.20.2020, część nr ……. Zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia przelewu. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, Biuro Obsługi Mieszkańca – parter budynku- przed upływem terminu składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3–4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu; 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego; 3) kwotę gwarancji; 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą); 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. UWAGA: W związku z zaistniałą sytuacją związaną z pandemią koronawirusa, Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie wadium w formach niepieniężnych w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym certyfikowanym podpisem elektronicznym na adres zamowienia@konstancinjeziorna.pl przed terminem składania ofert. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zawrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. W ofercie należy podać numer rachunku bankowego (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych w postaci elektronicznej, w celu dokonania zwrotu wadium, Zamawiający zwolni gwaranta z obowiązku zapłaty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu, w zakresie: 1) zmian prawa mających wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia; 2) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) lub Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia; 3) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; 4) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 5) w zakresie sposobów wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 6) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; 7) terminu realizacji umowy, uzasadnionej potrzebami Zamawiającego lub okolicznościami, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 związku z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnianie i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 6 1 srodki ochrony 1. Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, powinien wskazać w sposób niebudzący wątpliwości, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz powinien zastrzec, że nie mogą być udostępniane. Wykonawca powinien również wykazać, nie później niż w terminie składania ofert, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r., poz. 419 z późn. zm.). Wykonawca powinien więc wykazać, iż zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do dnia składania ofert, mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub posiadają wartość gospodarczą oraz Wykonawca podjął w stosunku do nich czynności zmierzające do zachowania ich w poufności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 2. Powyższe informacje muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r., poz. 419 z późn. zm.)” - zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. 3. Powyższe zasady mają zastosowanie do informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zawartych w szczególności w oświadczeniach, wyjaśnieniach i dokumentach składanych przez Wykonawcę w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przy czym wskazanie tych informacji oraz wykazanie, że stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa powinno nastąpić przed upływem terminu do złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień lub uzupełnień.
IV 4 4 data 2020-06-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 04.05.2016 r.), dalej „RODO”, w odniesieniu do danych osobowych: 1) osób fizycznych reprezentujących Wykonawcę, 2) osób fizycznych wskazanych jako osoby do kontaktu, 3) innych osób fizycznych odpowiedzialnych za wykonanie umowy, jeżeli takie dane zostają Zamawiającemu udostępnione.  administratorem danych osobowych jest Gmina Konstancin-Jeziorna; dane kontaktowe: ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, tel.: (22) 484 23 00, e-mail: urzad@konstancinjeziorna.pl;  inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Konstancin-Jeziorna jest Pan Mateusz Siek; kontakt: e-mail: iod@konstancinjeziorna.pl, tel.: 605 976 900;  dane osobowe osób, o których mowa w pkt 1-3 powyżej, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa narzędzi ratowniczych wraz z osprzętem dla jednostek OSP gminy Konstancin-Jeziorna”, nr postępowania: ZP.271.20.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt 1-3 powyżej, będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;  dane osobowe osób, o których mowa w pkt 1-3 powyżej, będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez danych osobowych osób, o których mowa w pkt 1-3 powyżej, bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do danych osobowych osób, o których mowa w pkt 1-3 powyżej, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;  osoby, o których mowa w pkt 1 – 3 powyżej, posiadają: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (jeżeli na mocy art. 18 ust. 1 przetwarzanie zostało ograniczone, takie dane osobowe można przetwarzać z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za zgodą osoby, której dane dotyczą lub w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoby, o których mowa w pkt 1-3 powyżej, uznają, , że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje osobom, o których mowa w pkt 1–3 powyżej: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP Skolimów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi ratowniczych wraz z osprzętem dla OSP Skolimów, OSP Słomczyn i OSP Konstancin-Jeziorna. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. 3. Zaoferowany i dostarczony sprzęt musi być wyposażony w kompatybilny system połączeń szybkozłączami między urządzeniami wszystkich zestawów w celu użycia ich wymiennie między zestawami. Zamawiający informuje, że na wyposażeniu ww. jednostek OSP znajduje się sprzęt ratowniczy produkcji firmy Holmatro. 4. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (określenie marki, typu, znaku towarowego, symbolu, modelu lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech). 5. Zaoferowane przedmioty zamówienia muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. 6. Narzędzia ratownicze najpóźniej w dniu dostarczenia ich do siedziby Zamawiającej muszą posiadać aktualne Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. 7. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy. 8. Oferowany przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2019, bez jakichkolwiek przeróbek. 9. Transport i dostawę do siedziby Zamawiającej zapewnia Wykonawca. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu. 11. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na wykonanie przedmiotu zamówienia. 12. W przypadku, gdy w załączniku nr 1A do SIWZ występują wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zaoferował sprzęt o parametrach równoważnych do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie odmiennych cech urządzeń i producenta. Zamawiający oceni równoważność zaoferowanych urządzeń na podstawie dokumentów (dokumentacji technicznej), wystawionych lub publikowanych przez producenta tego sprzętu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP Słomczyn
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi ratowniczych wraz z osprzętem dla OSP Skolimów, OSP Słomczyn i OSP Konstancin-Jeziorna. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. 3. Zaoferowany i dostarczony sprzęt musi być wyposażony w kompatybilny system połączeń szybkozłączami między urządzeniami wszystkich zestawów w celu użycia ich wymiennie między zestawami. Zamawiający informuje, że na wyposażeniu ww. jednostek OSP znajduje się sprzęt ratowniczy produkcji firmy Holmatro. 4. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (określenie marki, typu, znaku towarowego, symbolu, modelu lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech). 5. Zaoferowane przedmioty zamówienia muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. 6. Narzędzia ratownicze najpóźniej w dniu dostarczenia ich do siedziby Zamawiającej muszą posiadać aktualne Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. 7. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy. 8. Oferowany przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2019, bez jakichkolwiek przeróbek. 9. Transport i dostawę do siedziby Zamawiającej zapewnia Wykonawca. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu. 11. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na wykonanie przedmiotu zamówienia. 12. W przypadku, gdy w załączniku nr 1A do SIWZ występują wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zaoferował sprzęt o parametrach równoważnych do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie odmiennych cech urządzeń i producenta. Zamawiający oceni równoważność zaoferowanych urządzeń na podstawie dokumentów (dokumentacji technicznej), wystawionych lub publikowanych przez producenta tego sprzętu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP Konstancin-Jeziorna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi ratowniczych wraz z osprzętem dla OSP Skolimów, OSP Słomczyn i OSP Konstancin-Jeziorna. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. 3. Zaoferowany i dostarczony sprzęt musi być wyposażony w kompatybilny system połączeń szybkozłączami między urządzeniami wszystkich zestawów w celu użycia ich wymiennie między zestawami. Zamawiający informuje, że na wyposażeniu ww. jednostek OSP znajduje się sprzęt ratowniczy produkcji firmy Holmatro. 4. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (określenie marki, typu, znaku towarowego, symbolu, modelu lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech). 5. Zaoferowane przedmioty zamówienia muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. 6. Narzędzia ratownicze najpóźniej w dniu dostarczenia ich do siedziby Zamawiającej muszą posiadać aktualne Świadectwo Dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. 7. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy. 8. Oferowany przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2019, bez jakichkolwiek przeróbek. 9. Transport i dostawę do siedziby Zamawiającej zapewnia Wykonawca. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu. 11. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na wykonanie przedmiotu zamówienia. 12. W przypadku, gdy w załączniku nr 1A do SIWZ występują wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w załączniku nr 1A do SIWZ. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zaoferował sprzęt o parametrach równoważnych do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie odmiennych cech urządzeń i producenta. Zamawiający oceni równoważność zaoferowanych urządzeń na podstawie dokumentów (dokumentacji technicznej), wystawionych lub publikowanych przez producenta tego sprzętu.
  

Criterion

Kryteria Okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)