GuidZP400 |
55b872b1-1dde-4a73-bd7f-0322489eb748
|
Biuletyn |
543977-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
|
Regon |
16321074000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Księżycowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-934
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+ 48 22 22 99 931
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 22 99 933
|
Zamawiajacy email |
centrala@lpr.com.pl
|
Adres strony url |
www.lpr.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lpr.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lpr.com.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza złożenie ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa ul. Księżycowa 5, sekretariat, pokój nr 100 (I piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup systemu do ewidencji sprzętu do obsługi Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
|
Numer referencyjny |
ZP/5/V/2020
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa licencji Oprogramowania dla systemu RFID umożliwiającego równoczesną pracę dla 4 jednocześnie działających stanowisk komputerowych z możliwością dokupienia dodatkowych licencji dla stanowisk komputerowych w ramach późniejszej rozbudowy;
2) dostawa kolektorów danych RFID wraz z niezbędnymi licencjami na Oprogramowanie – 3 sztuki;
3) dostawa drukarek mobilnych do drukowania i kodowania Znaczników RFID, współpracujących z dostarczonym Oprogramowaniem oraz kolektorami danych – 2 sztuki;
4) dostawa Znaczników RFID zgodnie z wymaganiami ilościowymi wskazanymi w pkt 7 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ);
5) zapewnienie Usługi Serwisu Gwarancyjnego oraz wsparcia technicznego producenta przez okres 36 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: Zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie później niż w terminie 45 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy licencji Oprogramowania dla systemu RFID o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w § 9 ust. 1 SIWZ Wykonawca zobowiązany będzie złożyć wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
|
IV IstotnePostanowienia |
Istotne Postanowienia Umowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, stosownie do art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843, z późn. zm.), przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami ww. ustawy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany mogą nastąpić w następującym zakresie:
1) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się bezpośrednio do niniejszego przedmiotu Umowy;
2) w przypadku gdy wystąpiła uzasadniona przyczynami technicznymi lub organizacyjnymi konieczność zmiany sposobu lub terminu wykonania Umowy;
3) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad w zaoferowanych Urządzeniach, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego Urządzenia, Urządzeniem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w OPZ, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem się wad;
4) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Oprogramowania, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w OPZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad;
5) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy;
6) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym, w szczególności, zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT);
7) w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia przedmiotu Umowy określonego w § 1 ust. 1 pkt 1) – 4) (w szczególności zakończona produkcja, niedostępność na rynku), Umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu pod warunkiem, że zamieniony przedmiot Umowy będzie nowszą wersją oferowanego modelu lub będzie posiadał lepsze parametry;
8) przedmiotu, terminów i sposobu wykonania Umowy spowodowanych zmianami w normach, dyrektywach, standardach lub zmianami w zakresie wiedzy technologicznej w zakresie dostosowującym postanowienia Umowy do ww. zmian. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy może zostać zmienione tylko w takim zakresie, w jakim odpowiada kosztom zwiększonym z powodu dostosowania przedmiotu Umowy do wymienionych wyżej zmian z uwzględnieniem rozsądnego zysku;
9) terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami bądź ustaleniami z podmiotami/organami trzecimi mającymi wpływ na realizację Umowy, odpowiednio o czas powstałego opóźnienia;
10) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego istotnego wpływu sytuacji związanej z wirusem SARS-CoV-2 (chorobą COVID-19), mającej miejsce na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na możliwość realizacji przedmiotu Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|