Zakup systemu do ewidencji sprzętu do obsługi Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego

Data publikacji 2020-05-28
Data zakończenia 2020-06-10 00:00:00
Instytucja Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543977-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa licencji Oprogramowania dla systemu RFID umożliwiającego równoczesną pracę dla 4 jednocześnie działających stanowisk komputerowych z możliwością dokupienia dodatkowych licencji dla stanowisk komputerowych w ramach późniejszej rozbudowy;
2) dostawa kolektorów danych RFID wraz z niezbędnymi licencjami na Oprogramowanie – 3 sztuki;
3) dostawa drukarek mobilnych do drukowania i kodowania Znaczników RFID, współpracujących z dostarczonym Oprogramowaniem oraz kolektorami danych – 2 sztuki;
4) dostawa Znaczników RFID zgodnie z wymaganiami ilościowymi wskazanymi w pkt 7 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ);
5) zapewnienie Usługi Serwisu Gwarancyjnego oraz wsparcia technicznego producenta przez okres 36 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 55b872b1-1dde-4a73-bd7f-0322489eb748
Biuletyn 543977-N-2020
Zamawiajacy nazwa Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
Regon 16321074000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Księżycowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-934
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon + 48 22 22 99 931
Zamawiajacy fax +48 22 22 99 933
Zamawiajacy email centrala@lpr.com.pl
Adres strony url www.lpr.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lpr.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lpr.com.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa ul. Księżycowa 5, sekretariat, pokój nr 100 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup systemu do ewidencji sprzętu do obsługi Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
Numer referencyjny ZP/5/V/2020
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa licencji Oprogramowania dla systemu RFID umożliwiającego równoczesną pracę dla 4 jednocześnie działających stanowisk komputerowych z możliwością dokupienia dodatkowych licencji dla stanowisk komputerowych w ramach późniejszej rozbudowy; 2) dostawa kolektorów danych RFID wraz z niezbędnymi licencjami na Oprogramowanie – 3 sztuki; 3) dostawa drukarek mobilnych do drukowania i kodowania Znaczników RFID, współpracujących z dostarczonym Oprogramowaniem oraz kolektorami danych – 2 sztuki; 4) dostawa Znaczników RFID zgodnie z wymaganiami ilościowymi wskazanymi w pkt 7 opisu przedmiotu zamówienia (OPZ); 5) zapewnienie Usługi Serwisu Gwarancyjnego oraz wsparcia technicznego producenta przez okres 36 miesięcy na dostarczony przedmiot zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: Zgodnie z ofertą Wykonawcy, jednak nie później niż w terminie 45 dni od dnia zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy licencji Oprogramowania dla systemu RFID o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w § 9 ust. 1 SIWZ Wykonawca zobowiązany będzie złożyć wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
IV IstotnePostanowienia Istotne Postanowienia Umowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
IV 4 14 Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, stosownie do art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843, z późn. zm.), przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami ww. ustawy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany mogą nastąpić w następującym zakresie: 1) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się bezpośrednio do niniejszego przedmiotu Umowy; 2) w przypadku gdy wystąpiła uzasadniona przyczynami technicznymi lub organizacyjnymi konieczność zmiany sposobu lub terminu wykonania Umowy; 3) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad w zaoferowanych Urządzeniach, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego Urządzenia, Urządzeniem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w OPZ, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem się wad; 4) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Oprogramowania, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w OPZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; 5) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy; 6) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym, w szczególności, zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT); 7) w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia przedmiotu Umowy określonego w § 1 ust. 1 pkt 1) – 4) (w szczególności zakończona produkcja, niedostępność na rynku), Umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu pod warunkiem, że zamieniony przedmiot Umowy będzie nowszą wersją oferowanego modelu lub będzie posiadał lepsze parametry; 8) przedmiotu, terminów i sposobu wykonania Umowy spowodowanych zmianami w normach, dyrektywach, standardach lub zmianami w zakresie wiedzy technologicznej w zakresie dostosowującym postanowienia Umowy do ww. zmian. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy może zostać zmienione tylko w takim zakresie, w jakim odpowiada kosztom zwiększonym z powodu dostosowania przedmiotu Umowy do wymienionych wyżej zmian z uwzględnieniem rozsądnego zysku; 9) terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami bądź ustaleniami z podmiotami/organami trzecimi mającymi wpływ na realizację Umowy, odpowiednio o czas powstałego opóźnienia; 10) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego istotnego wpływu sytuacji związanej z wirusem SARS-CoV-2 (chorobą COVID-19), mającej miejsce na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na możliwość realizacji przedmiotu Umowy.
IV 4 4 data 2020-06-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)