1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2020 r. (lipiec 2020 – grudzień 2020) w ilościach i rodzajach określonych
w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik Nr 3 w okresie od dnia 01.07.2020 r., do dnia 31.12.2020 r.
2. Zgodnie z art.34 ust. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji.
3. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale pod warunkiem, że produkowany przez niego produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu
i grupy technologicznej z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie niższych, niż wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 3 produkt równoważny pod względem jakości i właściwości organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach i smak).
4. Wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik Nr 3 ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie zużycia w ciągu ostatnich 12 miesięcy) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia
w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw.
5. Wymagania dodatkowe dotyczące dostarczanych warzyw i owoców:
a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi.
b) dostarczana żywność musi być I gatunku, świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym z obowiązującymi normami,
c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,
d) bez objawów chorób i pleśni.
6. Dostawy realizowane będą transportem Dostawcy do siedziby Zamawiającego – magazyn w budynku Domu Pomocy Społecznej na ul. Grabowieckiej 7, 27-400 Ostrowiec Św., na koszt Wykonawcy. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej
o dopuszczeniu środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedstawienia w/w decyzji
w przypadku wystąpienia takiego żądania ze strony Zamawiającego.
7. Wykonawca realizuje dostawy w transzach, określonych przez Zamawiającego
i przekazanych Wykonawcy e-mailem lub faksem najpóźniej na dwa dni przed dostawą.
8. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie (w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji itp.), aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży.
9. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru
i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w ciągu
24 godzin licząc od czasu zgłoszenia reklamacji.
10. Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący umowy, bądź SIWZ, przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy zgodnie
z przepisami Umowy stanowiącej Załącznik Nr 1.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zasad systemu HACCP oraz do zapewnienia właściwej jakości materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
12. Cały asortyment dostarczany przez Wykonawcę będzie spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne oraz żywnościowe oraz zasady dotyczące zdrowia i dobrostanu zwierząt, zdrowia roślin i środków ochrony roślin stosowane w UE.
13. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty. |
GuidZP400 |
75bfd763-7aa0-49be-8b1f-7b2d0c917e70
|
Biuletyn |
544830-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
|
Regon |
---00000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
GRABOWIECKA
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 262 00 23
|
Zamawiajacy email |
biuro.dps7@home.pl
|
Adres strony url |
www.ostrowiec.naszdps.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Pomoc Społeczna DPS
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ostrowiec.naszdps.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ostrowiec.naszdps.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W postępowaniu komunikacja między Zamawiającymi, a Wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz, U. z 2018 r. 2188z późn. zmianami.), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 poz. 344).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej: ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyskim
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywną dostawę świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2020 r. (lipiec 2020 – grudzień 2020)
|
Numer referencyjny |
ZP.271.04.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2020 r. (lipiec 2020 – grudzień 2020) w ilościach i rodzajach określonych
w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik Nr 3 w okresie od dnia 01.07.2020 r., do dnia 31.12.2020 r.
2. Zgodnie z art.34 ust. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji.
3. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale pod warunkiem, że produkowany przez niego produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu
i grupy technologicznej z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie niższych, niż wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 3 produkt równoważny pod względem jakości i właściwości organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach i smak).
4. Wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik Nr 3 ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie zużycia w ciągu ostatnich 12 miesięcy) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia
w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw.
5. Wymagania dodatkowe dotyczące dostarczanych warzyw i owoców:
a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi.
b) dostarczana żywność musi być I gatunku, świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym z obowiązującymi normami,
c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,
d) bez objawów chorób i pleśni.
6. Dostawy realizowane będą transportem Dostawcy do siedziby Zamawiającego – magazyn w budynku Domu Pomocy Społecznej na ul. Grabowieckiej 7, 27-400 Ostrowiec Św., na koszt Wykonawcy. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej
o dopuszczeniu środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedstawienia w/w decyzji
w przypadku wystąpienia takiego żądania ze strony Zamawiającego.
7. Wykonawca realizuje dostawy w transzach, określonych przez Zamawiającego
i przekazanych Wykonawcy e-mailem lub faksem najpóźniej na dwa dni przed dostawą.
8. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie (w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji itp.), aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży.
9. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru
i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w ciągu
24 godzin licząc od czasu zgłoszenia reklamacji.
10. Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący umowy, bądź SIWZ, przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy zgodnie
z przepisami Umowy stanowiącej Załącznik Nr 1.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zasad systemu HACCP oraz do zapewnienia właściwej jakości materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
12. Cały asortyment dostarczany przez Wykonawcę będzie spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne oraz żywnościowe oraz zasady dotyczące zdrowia i dobrostanu zwierząt, zdrowia roślin i środków ochrony roślin stosowane w UE.
13. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty.
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
3. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp.
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację,
w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2020 r, poz. 814) lub którego upadłość ogłoszono,
z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. z późn. zm.).
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 Pzp Wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Załącznik Nr 4: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
Załącznik Nr 7: Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z podatkami i opłatami
|
Zakresie warunkow udzialu |
Załącznik Nr 5: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału postępowaniu.
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY składane na podstawie art. 25a ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca musi posiadać możliwość wykonywania działalności tożsamej z założeniami opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z odpowiednim dokumentem: CEIDG, KRS lub inne - odpis z właściwego rejestru.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik Nr 1: Wzór umowy.
Załącznik Nr 2: Formularz ofertowy.
Załącznik Nr 3: Formularz asortymentowo – cenowy.
Załącznik Nr 6: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Załącznik Nr 8: Oświadczenie RODO.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-06-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|