Sukcesywną dostawę świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2020 r. (lipiec 2020 – grudzień 2020)

Data publikacji 2020-05-28
Data zakończenia 2020-06-04 00:00:00
Instytucja DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
Miejscowość OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544830-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2020 r. (lipiec 2020 – grudzień 2020) w ilościach i rodzajach określonych
w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik Nr 3 w okresie od dnia 01.07.2020 r., do dnia 31.12.2020 r.
2. Zgodnie z art.34 ust. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji.
3. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale pod warunkiem, że produkowany przez niego produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu
i grupy technologicznej z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie niższych, niż wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 3 produkt równoważny pod względem jakości i właściwości organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach i smak).
4. Wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik Nr 3 ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie zużycia w ciągu ostatnich 12 miesięcy) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia
w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw.
5. Wymagania dodatkowe dotyczące dostarczanych warzyw i owoców:
a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi.
b) dostarczana żywność musi być I gatunku, świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym z obowiązującymi normami,
c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,
d) bez objawów chorób i pleśni.
6. Dostawy realizowane będą transportem Dostawcy do siedziby Zamawiającego – magazyn w budynku Domu Pomocy Społecznej na ul. Grabowieckiej 7, 27-400 Ostrowiec Św., na koszt Wykonawcy. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej
o dopuszczeniu środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedstawienia w/w decyzji
w przypadku wystąpienia takiego żądania ze strony Zamawiającego.
7. Wykonawca realizuje dostawy w transzach, określonych przez Zamawiającego
i przekazanych Wykonawcy e-mailem lub faksem najpóźniej na dwa dni przed dostawą.
8. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie (w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji itp.), aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży.
9. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru
i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w ciągu
24 godzin licząc od czasu zgłoszenia reklamacji.
10. Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący umowy, bądź SIWZ, przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy zgodnie
z przepisami Umowy stanowiącej Załącznik Nr 1.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zasad systemu HACCP oraz do zapewnienia właściwej jakości materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
12. Cały asortyment dostarczany przez Wykonawcę będzie spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne oraz żywnościowe oraz zasady dotyczące zdrowia i dobrostanu zwierząt, zdrowia roślin i środków ochrony roślin stosowane w UE.
13. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 75bfd763-7aa0-49be-8b1f-7b2d0c917e70
Biuletyn 544830-N-2020
Zamawiajacy nazwa DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica GRABOWIECKA
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
Zamawiajacy kod pocztowy 27-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 262 00 23
Zamawiajacy email biuro.dps7@home.pl
Adres strony url www.ostrowiec.naszdps.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Pomoc Społeczna DPS
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ostrowiec.naszdps.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ostrowiec.naszdps.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W postępowaniu komunikacja między Zamawiającymi, a Wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz, U. z 2018 r. 2188z późn. zmianami.), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 poz. 344).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej: ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyskim
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywną dostawę świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2020 r. (lipiec 2020 – grudzień 2020)
Numer referencyjny ZP.271.04.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2020 r. (lipiec 2020 – grudzień 2020) w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik Nr 3 w okresie od dnia 01.07.2020 r., do dnia 31.12.2020 r. 2. Zgodnie z art.34 ust. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji. 3. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale pod warunkiem, że produkowany przez niego produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu i grupy technologicznej z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie niższych, niż wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 3 produkt równoważny pod względem jakości i właściwości organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach i smak). 4. Wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik Nr 3 ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie zużycia w ciągu ostatnich 12 miesięcy) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. 5. Wymagania dodatkowe dotyczące dostarczanych warzyw i owoców: a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi. b) dostarczana żywność musi być I gatunku, świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym z obowiązującymi normami, c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych, d) bez objawów chorób i pleśni. 6. Dostawy realizowane będą transportem Dostawcy do siedziby Zamawiającego – magazyn w budynku Domu Pomocy Społecznej na ul. Grabowieckiej 7, 27-400 Ostrowiec Św., na koszt Wykonawcy. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedstawienia w/w decyzji w przypadku wystąpienia takiego żądania ze strony Zamawiającego. 7. Wykonawca realizuje dostawy w transzach, określonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy e-mailem lub faksem najpóźniej na dwa dni przed dostawą. 8. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie (w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji itp.), aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży. 9. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w ciągu 24 godzin licząc od czasu zgłoszenia reklamacji. 10. Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący umowy, bądź SIWZ, przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy zgodnie z przepisami Umowy stanowiącej Załącznik Nr 1. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zasad systemu HACCP oraz do zapewnienia właściwej jakości materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 12. Cały asortyment dostarczany przez Wykonawcę będzie spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne oraz żywnościowe oraz zasady dotyczące zdrowia i dobrostanu zwierząt, zdrowia roślin i środków ochrony roślin stosowane w UE. 13. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty.
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 3. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2020 r, poz. 814) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. z późn. zm.). Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 Pzp Wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Załącznik Nr 4: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Załącznik Nr 7: Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z podatkami i opłatami
Zakresie warunkow udzialu Załącznik Nr 5: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału postępowaniu. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY składane na podstawie art. 25a ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca musi posiadać możliwość wykonywania działalności tożsamej z założeniami opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z odpowiednim dokumentem: CEIDG, KRS lub inne - odpis z właściwego rejestru.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik Nr 1: Wzór umowy. Załącznik Nr 2: Formularz ofertowy. Załącznik Nr 3: Formularz asortymentowo – cenowy. Załącznik Nr 6: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Załącznik Nr 8: Oświadczenie RODO.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)