Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej , środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu.

Data publikacji 2020-05-28
Data zakończenia 2020-06-05 00:00:00
Instytucja 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544719-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie.
b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.)
c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b, 3c ) na własny koszt, własnym środkiem transportu.
d) produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji , zawierać etykiety o pochodzeniu produktu.
e) wykonawca dostarczy wszystkie produkty wolne od wad i fabrycznie nowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1399b588-2b8f-4a51-a266-4e875a8c0bfb
Biuletyn 544719-N-2020
Zamawiajacy nazwa 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
Regon 32098789500000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 10A
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-231
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 45 48 38,
Zamawiajacy fax 261 45 23 98
Zamawiajacy email 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa jednostka budżetowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.15wog.wp.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej , środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu.
Numer referencyjny 27-ZP-05-20-97
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.) c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b, 3c ) na własny koszt, własnym środkiem transportu. d) produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji , zawierać etykiety o pochodzeniu produktu. e) wykonawca dostarczy wszystkie produkty wolne od wad i fabrycznie nowe.
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow c) posiadają zdolność techniczną i zawodową wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej :  dla części 1 zamówienia – dwie umowy na dostawę środków ochrony indywidualnej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższe umowy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;  dla części 2 zamówienia – dwie umowy umowy na dostawę środków do utrzymania czystości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 150 000 zł brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższe umowy zostały wykonane lub są wykonywana należycie;  dla części 3 zamówienia – Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie kilku części zamówienia winni wykazać się wykonaniem zamówień w ilościach oraz kwotach dla każdej części osobno.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 lit. a specyfikacji; b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, (załącznik nr 9 do SIWZ), c) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ( załącznik nr 7 do SIWZ) d) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 10 do SIWZ); W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, której dotyczy dokument, o którym mowa w lit. a), składa dokument wskazany w pkt 7.9 ppkt.1) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż odpowiednio 6 lub 3 miesiące przed upływem terminu.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz wykonanych dostaw według załącznika nr 8 do SIWZ , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 li. C.
Inne dokumenty niewymienione 7.5. W celu potwierdzania że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ Zmawiający żąda (na wezwanie) :  oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest zgodny z SIWZ (załącznik nr 11 do SIWZ)  dla części 1 a) dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy o kosmetykach z dnia 30.03.2001 r. ( Dz. U 2001 r. Nr 42 poz. 473 z późn.zm.) karty charakterystyki i etykiety proponowanych kosmetyków. b) Wydruk ( potwierdzenie) notyfikacji CPNP dla poz. 1, 2, 3, 9, 12 formularza cenowego. c) Opinię pzh/ Wojskowego Instytutu Higieny i Epidemiologii lub badanie niezależnego laboratorium dla poz. 9, 12 formularza cenowego. d) Pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu rejestracji Produktów Leczniczych, wyrobów medycznych na obór produktem biobójczym dla poz. 5 , 13 formularza cenowego,  dla części 2 a) karty charakterystyki preparatu dla pozycji : 33, 36-47 formularza cenowego, b) instrukcję sposobu użycia gwarantującą skuteczności wykonania zabiegów mycia i ( lub) dezynfekcji, c) certyfikat ISO 9001 potwierdzający wdrożenie systemu jakością.
Czy wadium 1
Wadium 9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości -dla części 1- 3 900,00 zł - dla części 2 - nie dotyczy - dla części 3 - 5 900,00 zł - dla części 4 - 3 400,00 zł 9.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 27-ZP-05-20-97 9.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.6. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.7. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. 9.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.6.
IV 4 4 data 2020-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Środki higieny osobistej - służba mundurowa.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.) c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b, 3c ) na własny koszt, własnym środkiem transportu. d) produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji , zawierać etykiety o pochodzeniu produktu. e) wykonawca dostarczy wszystkie produkty wolne od wad i fabrycznie nowe.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Środki wyposażenia indywidualnego - służba mundurowa.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.) c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b, 3c ) na własny koszt, własnym środkiem transportu. d) produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji , zawierać etykiety o pochodzeniu produktu. e) wykonawca dostarczy wszystkie produkty wolne od wad i fabrycznie nowe.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Środki do utrzymania czystości- służba żywnościowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.) c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b, 3c ) na własny koszt, własnym środkiem transportu. d) produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji , zawierać etykiety o pochodzeniu produktu. e) wykonawca dostarczy wszystkie produkty wolne od wad i fabrycznie nowe.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Środki czystości i drobny sprzęt - Infrastruktura
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.) c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b, 3c ) na własny koszt, własnym środkiem transportu. d) produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji , zawierać etykiety o pochodzeniu produktu. e) wykonawca dostarczy wszystkie produkty wolne od wad i fabrycznie nowe.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)