GuidZP400 |
1399b588-2b8f-4a51-a266-4e875a8c0bfb
|
Biuletyn |
544719-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
|
Regon |
32098789500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-231
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 45 48 38,
|
Zamawiajacy fax |
261 45 23 98
|
Zamawiajacy email |
15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowa jednostka budżetowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.15wog.wp.mil.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej , środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu.
|
Numer referencyjny |
27-ZP-05-20-97
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie.
b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.)
c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b, 3c ) na własny koszt, własnym środkiem transportu.
d) produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji , zawierać etykiety o pochodzeniu produktu.
e) wykonawca dostarczy wszystkie produkty wolne od wad i fabrycznie nowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
c) posiadają zdolność techniczną i zawodową wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej :
dla części 1 zamówienia – dwie umowy na dostawę środków ochrony indywidualnej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższe umowy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
dla części 2 zamówienia – dwie umowy umowy na dostawę środków do utrzymania czystości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 150 000 zł brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższe umowy zostały wykonane lub są wykonywana należycie;
dla części 3 zamówienia – Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie kilku części zamówienia winni wykazać się wykonaniem zamówień w ilościach oraz kwotach dla każdej części osobno.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 lit. a specyfikacji;
b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, (załącznik nr 9 do SIWZ),
c) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. ( załącznik nr 7 do SIWZ)
d) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 10 do SIWZ);
W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, której dotyczy dokument, o którym mowa w lit. a), składa dokument wskazany w pkt 7.9 ppkt.1) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż odpowiednio 6 lub 3 miesiące przed upływem terminu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz wykonanych dostaw według załącznika nr 8 do SIWZ , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 li. C.
|
Inne dokumenty niewymienione |
7.5. W celu potwierdzania że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ Zmawiający żąda (na wezwanie) :
oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest zgodny z SIWZ (załącznik nr 11 do SIWZ)
dla części 1
a) dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy o kosmetykach z dnia 30.03.2001 r. ( Dz. U 2001 r. Nr 42 poz. 473 z późn.zm.) karty charakterystyki i etykiety proponowanych kosmetyków.
b) Wydruk ( potwierdzenie) notyfikacji CPNP dla poz. 1, 2, 3, 9, 12 formularza cenowego.
c) Opinię pzh/ Wojskowego Instytutu Higieny i Epidemiologii lub badanie niezależnego laboratorium dla poz. 9, 12 formularza cenowego.
d) Pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu rejestracji Produktów Leczniczych, wyrobów medycznych na obór produktem biobójczym dla poz. 5 , 13 formularza cenowego,
dla części 2
a) karty charakterystyki preparatu dla pozycji : 33, 36-47 formularza cenowego,
b) instrukcję sposobu użycia gwarantującą skuteczności wykonania zabiegów mycia i ( lub) dezynfekcji,
c) certyfikat ISO 9001 potwierdzający wdrożenie systemu jakością.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości
-dla części 1- 3 900,00 zł
- dla części 2 - nie dotyczy
- dla części 3 - 5 900,00 zł
- dla części 4 - 3 400,00 zł
9.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.).
9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez:
NBP O/Szczecin o numerze rachunku:
94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 27-ZP-05-20-97
9.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego.
9.6. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9.7. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”.
9.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.6.
|
IV 4 4 data |
2020-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Środki higieny osobistej - służba mundurowa.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie.
b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.)
c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b, 3c ) na własny koszt, własnym środkiem transportu.
d) produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji , zawierać etykiety o pochodzeniu produktu.
e) wykonawca dostarczy wszystkie produkty wolne od wad i fabrycznie nowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Środki wyposażenia indywidualnego - służba mundurowa.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie.
b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.)
c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b, 3c ) na własny koszt, własnym środkiem transportu.
d) produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji , zawierać etykiety o pochodzeniu produktu.
e) wykonawca dostarczy wszystkie produkty wolne od wad i fabrycznie nowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Środki do utrzymania czystości- służba żywnościowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie.
b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.)
c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b, 3c ) na własny koszt, własnym środkiem transportu.
d) produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji , zawierać etykiety o pochodzeniu produktu.
e) wykonawca dostarczy wszystkie produkty wolne od wad i fabrycznie nowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Środki czystości i drobny sprzęt - Infrastruktura
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie.
b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.)
c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b, 3c ) na własny koszt, własnym środkiem transportu.
d) produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji , zawierać etykiety o pochodzeniu produktu.
e) wykonawca dostarczy wszystkie produkty wolne od wad i fabrycznie nowe.
|
| |