GuidZP400 |
fdd95b31-4d44-4a76-8e5c-bfa9040c779c
|
Biuletyn |
545201-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Lotnicza Akademia Wojskowa
|
Regon |
60059216000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dywizjonu 303
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dęblin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-521
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 517 453,
|
Zamawiajacy fax |
261 517 452
|
Zamawiajacy email |
zp@law.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.law.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.law.mil.pl oraz https://platformazakupowa.law.mil.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.law.mil.pl oraz https://platformazakupowa.law.mil.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dywizjonu 303 nr 35 (Rektorat - Pałac Jabłonowskich) kancelaria jawna – pok. nr 116 lub elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.law.mil.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych
|
Numer referencyjny |
Zp/pn/34/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania:
Zadanie 1: Dostawa materiałów reklamowych.
Zadanie 2: Dostawa ozdobnych desek.
Zadanie 3: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych na konferencje.
Zadanie 4: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Prorektorów.
Zadanie 5: Dostawa materiałów reklamowych dla programu Erasmus+
Zadanie 6: Dostawa drobnych materiałów reklamowych dla programu Erasmus+
Zadanie 7: Dostawa kopert z logo.
Do oferty Wykonawca musi dołączyć:
Dotyczy zadań: 1, 3, 4, 5:
•forma pisemna oferty: grafikę wydrukowaną w formacie A4,
•forma elektroniczna oferty: grafikę w pdf
zaprojektowaną wg wytycznych Zamawiającego opierając się na Systemie Identyfikacji Wizualnej Lotniczej Akademii Wojskowej, w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium projekt graficzny.
Dotyczy zadania 2:
próbki artykułów zaznaczonych w Formularzu cenowym, w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium jakość.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wytyczne do przygotowania grafik dla zadania 1, 3, 4, 5 stanowią załącznik nr 6 do SIWZ.
System Identyfikacji Wizualnej Lotniczej Akademii Wojskowej stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zadanie 1, 3, 4, 5: minimalnie 14 dni; maksymalnie 30 dni.
Zadanie 2: do 40 dni od dnia zawarcia umowy.
Zadanie 6: minimalnie 20 dni, maksymalnie 30 dni.
Zadanie 7: minimalnie 10 dni, maksymalnie 16 dni.
We wskazanym przez Wykonawcę w ofercie terminie należy uwzględnić wykonanie projektu. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin krótszy niż wskazany przez Zamawiającego jako minimalny, Zamawiający do oceny oferty przyjmie termin wskazany dla danego zadania jako minimalny, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie wpisany termin zgodny ze złożoną ofertą.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dłuższy niż wskazany przez Zamawiającego jako maksymalny, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, z uwagi na wymaganie Zamawiającego co do terminu wykonania umowy.
Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty terminu realizacji zamówienia to Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, z uwagi na wymaganie Zamawiającego co do terminu wykonania umowy.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lotnicza Akademia Wojskowa z siedzibą
w Dęblinie przy ul. Dywizjonu 303 nr 35, kod pocztowy 08-521.
2. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych w Lotniczej Akademii Wojskowej, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@law.mil.pl lub pod numerem tel. 261 517 474.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), który wynika
z następujących przepisów prawa:
ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843);
rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126);
ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych pozyskanych w związku z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego mogą być wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie
w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U 2019 poz. 1843). Ponadto, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem w sprawie udzielenia zamówienia publicznego mogą być podmioty świadczące na rzecz LAW usługi, w związku z którymi uzyskują one dostęp do danych jako podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora np. usługa serwisu oprogramowania, usunięcia awarii systemu, w którym przetwarzane są dane itd.
5. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U 2019 poz. 1843).
6. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje
w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przeniesienia danych oraz do wniesienia sprzeciwu przeciw przetwarzaniu danych.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez okres obowiązywania umowy.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
9. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2018 poz. 1986 z późn.zm) oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dotyczy zadań: 1, 2, 3, 4, 5:
• do oceny projektu graficznego należy przedłożyć po jednej grafice dla zad. 1 (poz. 5), zad. 3 i 4 (torba papierowa), zad. 5 (poz. 4) wydrukowanej w formacie A4, zaprojektowanej wg wytycznych Zamawiającego opierając się na Systemie Identyfikacji Wizualnej Lotniczej Akademii Wojskowej.
•do oceny jakości należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zakresie zadania 2 (poz. 1 i 2).
Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w kryterium projekt graficzny (zad. 1, 3, 4, 5) lub jakość (zad. 2). W związku z powyższym Zamawiający nie będzie wzywał w trybie art. 26 ust. 3 do uzupełnienia próbek. Zamawiający informuje również, że złożone próbki nie będą podlegać zwrotowi.
Próbki należy złożyć zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 11 SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z § 15. Zmiana umowy
|
IV 4 4 data |
2020-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Sekcji Zamówień Publicznych przy ul. 2 Pułku „Kraków”
budynek nr 22, I piętro pok. nr 6 w dniu 09 czerwca 2020 r. o godz. 10.30.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów reklamowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia należy wskazać z przedziału: minimalnie 14 dni; maksymalnie 30 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Do oferty Wykonawca musi dołączyć:
Dotyczy zadań: 1, 3, 4, 5:
•forma pisemna oferty: grafikę wydrukowaną w formacie A4,
•forma elektroniczna oferty: grafikę w pdf
zaprojektowaną wg wytycznych Zamawiającego opierając się na Systemie Identyfikacji Wizualnej Lotniczej Akademii Wojskowej, w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium projekt graficzny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wytyczne do przygotowania grafik dla zadania 1, 3, 4, 5 stanowią załącznik nr 6 do SIWZ.
System Identyfikacji Wizualnej Lotniczej Akademii Wojskowej stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ozdobnych desek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: do 40 dni od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Do oferty Wykonawca musi dołączyć:
próbki artykułów zaznaczonych w Formularzu cenowym, w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium jakość.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. System Identyfikacji Wizualnej Lotniczej Akademii Wojskowej stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych na konferencje.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia należy wskazać z przedziału: minimalnie 14 dni; maksymalnie 30 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Do oferty Wykonawca musi dołączyć:
Dotyczy zadań: 1, 3, 4, 5:
•forma pisemna oferty: grafikę wydrukowaną w formacie A4,
•forma elektroniczna oferty: grafikę w pdf
zaprojektowaną wg wytycznych Zamawiającego opierając się na Systemie Identyfikacji Wizualnej Lotniczej Akademii Wojskowej, w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium projekt graficzny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wytyczne do przygotowania grafik dla zadania 1, 3, 4, 5 stanowią załącznik nr 6 do SIWZ.
System Identyfikacji Wizualnej Lotniczej Akademii Wojskowej stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Prorektorów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia należy wskazać z przedziału: minimalnie 14 dni; maksymalnie 30 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Do oferty Wykonawca musi dołączyć:
Dotyczy zadań: 1, 3, 4, 5:
•forma pisemna oferty: grafikę wydrukowaną w formacie A4,
•forma elektroniczna oferty: grafikę w pdf
zaprojektowaną wg wytycznych Zamawiającego opierając się na Systemie Identyfikacji Wizualnej Lotniczej Akademii Wojskowej, w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium projekt graficzny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wytyczne do przygotowania grafik dla zadania 1, 3, 4, 5 stanowią załącznik nr 6 do SIWZ.
System Identyfikacji Wizualnej Lotniczej Akademii Wojskowej stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów reklamowych dla programu Erasmus+
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia należy wskazać z przedziału: minimalnie 14 dni; maksymalnie 30 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Do oferty Wykonawca musi dołączyć:
Dotyczy zadań: 1, 3, 4, 5:
•forma pisemna oferty: grafikę wydrukowaną w formacie A4,
•forma elektroniczna oferty: grafikę w pdf
zaprojektowaną wg wytycznych Zamawiającego opierając się na Systemie Identyfikacji Wizualnej Lotniczej Akademii Wojskowej, w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium projekt graficzny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wytyczne do przygotowania grafik dla zadania 1, 3, 4, 5 stanowią załącznik nr 6 do SIWZ.
System Identyfikacji Wizualnej Lotniczej Akademii Wojskowej stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drobnych materiałów reklamowych dla programu Erasmus+
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia należy wskazać z przedziału:
minimalnie 20 dni, maksymalnie 30 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa kopert z logo.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
16
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia należy wskazać z przedziału: minimalnie 10 dni, maksymalnie 16 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |