Dostawa tablic rejestracyjnych.

Data publikacji 2020-06-01
Data zakończenia 2020-06-09 00:00:00
Instytucja Miasto Gorzów Wlkp.
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544850-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w ilości 90 335 sztuk, w tym również wtórniki tych tablic, wg niżej określonych rodzajów i szacunkowych ilości:
a) tablice zwyczajne, zmniejszone, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości 87 750 sztuk
b) tablice zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe motocyklowe w ilości 2 000 sztuk,
c) tablice zwyczajne, tymczasowe motorowerowe w ilości 325 sztuk
d) tablice profesjonalne samochodowe w ilości 70 sztuk
e) tablice profesjonalne motocyklowe i motorowerowe w ilości 65 sztuk
f) tablice samochodowe dla pojazdów z napędem elektrycznym lub napędzane wodorem
w ilości 125 sztuk
Wskazane ilości tablic mają charakter szacunkowy i ostateczna wielkość zamówienia może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu ilościowego poszczególnych tablic rejestracyjnych i zwiększenia w zamian zakresu ilościowego innych tablic rejestracyjnych z asortymentu objętego niniejszą umową. Zmiany ilościowe nie będą miały wpływu na wartość umowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje również bezpłatny odbiór protokólarny wycofanych tablic, co najmniej 2 razy w miesiącu i złomowanie tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich odczytanie
i ponowne użycie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 451c8a94-b1e0-4616-95b5-d550ec0e7b76
Biuletyn 544850-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Gorzów Wlkp.
Regon 21096668000000
Zamawiajacy adres ulica Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3-4
Zamawiajacy miejscowosc Gorzów Wielkopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 66-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon +48957355576
Zamawiajacy fax +48957355612
Zamawiajacy email zampubl@um.gorzow.pl
Adres strony url http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tablic rejestracyjnych.
Numer referencyjny BZP.271.34.2020.MA
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w ilości 90 335 sztuk, w tym również wtórniki tych tablic, wg niżej określonych rodzajów i szacunkowych ilości: a) tablice zwyczajne, zmniejszone, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości 87 750 sztuk b) tablice zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe motocyklowe w ilości 2 000 sztuk, c) tablice zwyczajne, tymczasowe motorowerowe w ilości 325 sztuk d) tablice profesjonalne samochodowe w ilości 70 sztuk e) tablice profesjonalne motocyklowe i motorowerowe w ilości 65 sztuk f) tablice samochodowe dla pojazdów z napędem elektrycznym lub napędzane wodorem w ilości 125 sztuk Wskazane ilości tablic mają charakter szacunkowy i ostateczna wielkość zamówienia może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu ilościowego poszczególnych tablic rejestracyjnych i zwiększenia w zamian zakresu ilościowego innych tablic rejestracyjnych z asortymentu objętego niniejszą umową. Zmiany ilościowe nie będą miały wpływu na wartość umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje również bezpłatny odbiór protokólarny wycofanych tablic, co najmniej 2 razy w miesiącu i złomowanie tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich odczytanie i ponowne użycie.
Cpv glowny przedmiot 44423400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 30
Informacje na temat katalogow Uwagi: Rozpoczęcie obowiązywania umowy planuje się od dnia 01.07.2020 r.
Okreslenie warunkow Wykonawca winien posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zamówienia polegające na sukcesywnej dostawie tablic rejestracyjnych do organu rejestrującego, o wielkości co najmniej 15 000 sztuk rocznie każde, oraz obejmujące swoim zakresem odbiór tablic wycofanych z ruchu w celu ich utylizacji.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wskazanego w niniejszym podpunkcie;
Zakresie warunkow udzialu 1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne; 2. Wykaz Dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, w zakresie wymaganym do spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 2. Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy); 4. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacja z otwarcia ofert) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp , a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim Umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym integralna część niniejszej SIWZ. 2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte w Projekcie Umowy §13.
IV 4 4 data 2020-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Termin dostawy wtórników i tablic indywidualnych
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)