GuidZP400 |
451c8a94-b1e0-4616-95b5-d550ec0e7b76
|
Biuletyn |
544850-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Gorzów Wlkp.
|
Regon |
21096668000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3-4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzów Wielkopolski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48957355576
|
Zamawiajacy fax |
+48957355612
|
Zamawiajacy email |
zampubl@um.gorzow.pl
|
Adres strony url |
http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tablic rejestracyjnych.
|
Numer referencyjny |
BZP.271.34.2020.MA
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w ilości 90 335 sztuk, w tym również wtórniki tych tablic, wg niżej określonych rodzajów i szacunkowych ilości:
a) tablice zwyczajne, zmniejszone, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości 87 750 sztuk
b) tablice zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe motocyklowe w ilości 2 000 sztuk,
c) tablice zwyczajne, tymczasowe motorowerowe w ilości 325 sztuk
d) tablice profesjonalne samochodowe w ilości 70 sztuk
e) tablice profesjonalne motocyklowe i motorowerowe w ilości 65 sztuk
f) tablice samochodowe dla pojazdów z napędem elektrycznym lub napędzane wodorem
w ilości 125 sztuk
Wskazane ilości tablic mają charakter szacunkowy i ostateczna wielkość zamówienia może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu ilościowego poszczególnych tablic rejestracyjnych i zwiększenia w zamian zakresu ilościowego innych tablic rejestracyjnych z asortymentu objętego niniejszą umową. Zmiany ilościowe nie będą miały wpływu na wartość umowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje również bezpłatny odbiór protokólarny wycofanych tablic, co najmniej 2 razy w miesiącu i złomowanie tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich odczytanie
i ponowne użycie.
|
Cpv glowny przedmiot |
44423400-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Uwagi: Rozpoczęcie obowiązywania umowy planuje się od dnia 01.07.2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca winien posiadać wpis do rejestru działalności
regulowanej przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zamówienia polegające na sukcesywnej dostawie tablic rejestracyjnych do organu rejestrującego, o wielkości co najmniej 15 000 sztuk rocznie każde, oraz obejmujące swoim zakresem odbiór tablic wycofanych z ruchu w celu ich utylizacji.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od
Wykonawcy, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 22a ust. 1 Pzp., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu
wskazanego w niniejszym podpunkcie;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców
produkujących tablice rejestracyjne; 2. Wykaz Dostaw wykonanych, a w przypadku
świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,
to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których zostały wykonane, w zakresie wymaganym do spełnienia warunków
udziału w postępowaniu. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy dostawy te
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były
wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 2. Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana
jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 3.
Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu
trzeciego (jeśli dotyczy); 4. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na
stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacja z
otwarcia ofert) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie Wykonawcy o
przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w
art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp , a w przypadku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje
potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim Umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym integralna część niniejszej SIWZ.
2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte w Projekcie Umowy §13.
|
IV 4 4 data |
2020-06-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|