URUCHOMIENIE E-USŁUG PUBLICZNYCH, DOSTAWĘ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA IT DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W NIDZICY WRAZ ZE SZKOLENIAMI NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN. „E-ADMINISTRACJA W POWIECIE NIDZICKIM”

Data publikacji 2020-06-02
Data zakończenia 2020-06-10 00:00:00
Instytucja Powiat Nidzicki
Miejscowość Nidzica
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546466-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje Uruchomienie e-usług publicznych z dostawą sprzętu i oprogramowania IT wraz ze szkoleniami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 24840591-0687-44fe-8c1b-65608dc6b258
Biuletyn 546466-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Nidzicki
Regon 51074250500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Traugutta
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Nidzica
Zamawiajacy kod pocztowy 13-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 896 253 279
Zamawiajacy fax 896 253 279
Zamawiajacy email przetargi@powiatnidzicki.pl
Adres strony url www.bip.powiatnidzicki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu E-administracja w Powiecie Nidzickim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatnidzicki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatnidzicki.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Nidzicy, 13-100 Nidzica, ul. Traugutta 23
Nazwa nadana zamowieniu URUCHOMIENIE E-USŁUG PUBLICZNYCH, DOSTAWĘ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA IT DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W NIDZICY WRAZ ZE SZKOLENIAMI NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN. „E-ADMINISTRACJA W POWIECIE NIDZICKIM”
Numer referencyjny OZK.272.5.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje Uruchomienie e-usług publicznych z dostawą sprzętu i oprogramowania IT wraz ze szkoleniami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu IT: do 11.09.2020 r. Uruchomienie systemów i przeprowadzenie szkoleń: do 10.12.2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wraz z ofertą Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do formularza ofertowego.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Wraz z ofertą Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do formularza ofertowego.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wraz z ofertą Wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do formularza ofertowego. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: 1. Posiada doświadczenie zawodowe – Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, co następuje: a. zrealizował co najmniej 2 zamówienia obejmujące wykonanie Systemów Informatycznych obejmujących świadczenie e-Usług Publicznych z wykorzystaniem uwierzytelnienia za pośrednictwem profilu zaufanego (ePUAP) opiewającą na kwotę łączną min. 200 000 zł brutto; b. dysponuje osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług, w tym: -Kierownikiem Zespołu Wykonawcy, posiadającym doświadczenie w zarządzaniu projektami informatycznymi, potwierdzone udziałem w co najmniej dwóch przedsięwzięciach dotyczących wdrożenia e-Usług, - Architektem/projektantem posiadającym doświadczenie w projektowaniu architektury systemów informatycznych, potwierdzone udziałem w co najmniej dwóch projektach dotyczących wdrożenia co najmniej 10 e-Usług publicznych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 złotych brutto, - Specjalistą ds. wdrożenia i skonfigurowania urządzenia sieciowego, tj. certyfikowanym inżynierem w zakresie implementacji oferowanego sprzętu sieciowego (Przełącznik sieciowy), 2. Zdolność techniczna – Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykaz osób należy żłożyć na wezwanie Zamawiającego na załączniku nr 5 do formularza ofertowego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu a)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza ofertowego) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b)wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do formularza ofertowego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Dla oferowanego komputera przenośnego typu laptop: - Deklaracja zgodności CE - Certyfikat EPEAT na poziomie co najmniej Bronze - wydruk ze strony www.epeat.net - Certyfikat TCO - Certyfikat ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi -odpowiadającej normie ISO 9001 potwierdzające, że oferowany sprzęt odpowiada postawionym wymaganiom i był wykonany przez Wykonawcę (a jeżeli Wykonawca nie jest producentem to przez producenta) w systemie zapewnienia jakości wg normy ISO 9001, b) Dla oferowanego serwera: - oświadczenie producenta serwera potwierdzające, że elementy, z których zbudowane są serwery są produktami producenta tych serwerów lub są przez niego certyfikowane oraz całe są objęte gwarancją producenta, o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA - Wymagane oświadczenie producenta serwera, że oferowany serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w Unii Europejskiej - kartę produktową oferowanego serwera - Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanego sprzętu - Certyfikat ISO 14001:2004 producenta oferowanego sprzętu c) Dla oferowanego urządzenia wielofunkcyjnego formatu A3: - Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanego sprzętu - Certyfikat ISO 14001:2004 producenta oferowanego sprzętu d) Dla oferowanej macierzy dyskowej: - Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanego sprzętu - Certyfikat ISO 14001:2004 producenta oferowanego sprzętu e) Dla oferowanych komputerów AIO: - Deklaracja zgodności CE - Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanego sprzętu - Certyfikat EPEAT dla standardu IEEE 1680.1 - 2018 f) specyfikacja techniczna produktu równoważnego - składana tylko w przypadku zastosowania materiałów równoważnych do opisywanych w siwz za pomocą znaków towarowych, tj. oprogramowania.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ CO WYKONAWCY SKŁADAJĄCY OFERTY W WW. POSTEPOWANIU. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (oświadczenie można złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do formularza ofertowego).
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000 zł, słownie złotych (dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Nidzicy nr konta 92 8834 0009 2001 0004 9780 0043 z dopiskiem: wadium w sprawie nr OZK.272.5.2020. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy powinno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Dowód wniesienia wadium w jednej lub kilku formach określonych w pkt. 2 b) -e) należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacjach wymienionych w istotnych postanowieniach umowy § 7. Wszystkie postanowienia § 7 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Zmiany te nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycje zmian leży udokumentowanie powstałych okoliczności.
IV 4 4 data 2020-06-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny ofertowej (brutto). 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zamawiający nie dopuszcza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach określonych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej powinno zostać wpłacone przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy. 5. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka ww. form zabezpieczenia. 6. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w następujący sposób: − 70 % wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od daty bezusterkowego odbioru robót, − 30 % wartości zabezpieczenia zostanie zatrzymane przez Zamawiającego na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady, kwota ta zostanie zwrócona w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady. Otwarcie ofert nastąpi 10.06.2020 r., o godz. 11:00 w Starostwie Powiatowym w Nidzicy, ul. Traugutta 23, pok. nr 23.

Criterion

Kryteria Czas obowiązywania asysty technicznej dla Systemu kolejkowego dla Wydziału Komunikacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas obowiązywania gwarancji dla serwera
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)