Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

Data publikacji 2020-06-02
Data zakończenia 2020-06-22 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542733-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w tym:
1) część 1 –sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem;
2) część 2 – sukcesywne dostawy komputerów przenośnych.
2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020r.

4. Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zamieszczono w:
1) dla części 1 - Załączniku nr 3A do SIWZ
2) dla części 2 - Załączniku nr 3B do SIWZ
5. Przedmiot zamówienia musi być kompletny oraz musi spełniać wymagane parametry techniczne zgodnie z załącznikiem nr 3A i 3B do SIWZ, a po uruchomieniu przez Zamawiającego musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Oprogramowanie systemowe w sprzęcie komputerowym musi być przekazane Zamawiającemu z nośnikiem, aktywowane i posiadać zainstalowane aktualizacje oprogramowania na dzień składania ofert.
6. W przypadku, gdy oferowany procesor będzie posiadał wszystkie parametry techniczne nie gorsze lub bezpośrednio wyższe, niż procesor znajdujący się w tabelach, o których mowa w załączniku nr 3A i 3B do SIWZ i osiągający wymagany wynik punktowy (a różnić się będzie wyłącznie wyższą częstotliwością pracy) – Zamawiający uzna, że procesor ten spełnia wymagania bez potrzeby udokumentowania tego przez Wykonawcę. W przypadku wystąpienia w tabeli kilku różnych wyników osiągniętych przez ten sam typ procesora Zamawiający pod uwagę będzie brał wynik najwyższy. Zabronione jest jakiekolwiek przetaktowanie procesorów, płyt głównych lub kart graficznych urządzeń oraz innych elementów mających wpływ na osiągnięte wyniki, jak również stosowanie jakichkolwiek modyfikacji oprogramowania, systemu operacyjnego, sterowników itp. w celu uzyskania zawyżonych wyników testu. Zabronione jest stosowanie konwerterów, przejściówek lub kart PCI itp. dla osiągnięcia wymaganej ilości portów.
7. Zamawiający zastrzega, że faktyczne ilości kupowanego sprzętu będą zależeć od potrzeb Zamawiającego, których na dzień zawarcia umowy nie jest w stanie dokładnie określić, a liczby zestawów komputerowych i laptopów oraz pozostałych artykułów wskazane w opisie przedmiotu zamówienia zostały przyjęte wyłącznie na potrzeby określenia ceny oferty i maksymalnej wartości umowy wskazanej w § 2 ust. 1 umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f295392d-d7cc-4a4c-bc3e-f583bcf86f8e
Biuletyn 542733-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
Regon 00000132400037
Zamawiajacy adres ulica Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 13-15
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-067
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48525853698
Zamawiajacy fax +48525853692
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@cm.umk.pl
Adres strony url https://www.cm.umk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.cm.umk.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.cm.umk.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (opatrzonej własnoręcznym podpisem) w języku polskim.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 13-15 85-067 Bydgoszcz budynek F, pokój nr 56 (sekretariat Zastępcy Kanclerza ds. Collegium Medicum), II piętro.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
Numer referencyjny AKDZ.261.8.2020.DO
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w tym: 1) część 1 –sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem; 2) część 2 – sukcesywne dostawy komputerów przenośnych. 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020r. 4. Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zamieszczono w: 1) dla części 1 - Załączniku nr 3A do SIWZ 2) dla części 2 - Załączniku nr 3B do SIWZ 5. Przedmiot zamówienia musi być kompletny oraz musi spełniać wymagane parametry techniczne zgodnie z załącznikiem nr 3A i 3B do SIWZ, a po uruchomieniu przez Zamawiającego musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Oprogramowanie systemowe w sprzęcie komputerowym musi być przekazane Zamawiającemu z nośnikiem, aktywowane i posiadać zainstalowane aktualizacje oprogramowania na dzień składania ofert. 6. W przypadku, gdy oferowany procesor będzie posiadał wszystkie parametry techniczne nie gorsze lub bezpośrednio wyższe, niż procesor znajdujący się w tabelach, o których mowa w załączniku nr 3A i 3B do SIWZ i osiągający wymagany wynik punktowy (a różnić się będzie wyłącznie wyższą częstotliwością pracy) – Zamawiający uzna, że procesor ten spełnia wymagania bez potrzeby udokumentowania tego przez Wykonawcę. W przypadku wystąpienia w tabeli kilku różnych wyników osiągniętych przez ten sam typ procesora Zamawiający pod uwagę będzie brał wynik najwyższy. Zabronione jest jakiekolwiek przetaktowanie procesorów, płyt głównych lub kart graficznych urządzeń oraz innych elementów mających wpływ na osiągnięte wyniki, jak również stosowanie jakichkolwiek modyfikacji oprogramowania, systemu operacyjnego, sterowników itp. w celu uzyskania zawyżonych wyników testu. Zabronione jest stosowanie konwerterów, przejściówek lub kart PCI itp. dla osiągnięcia wymaganej ilości portów. 7. Zamawiający zastrzega, że faktyczne ilości kupowanego sprzętu będą zależeć od potrzeb Zamawiającego, których na dzień zawarcia umowy nie jest w stanie dokładnie określić, a liczby zestawów komputerowych i laptopów oraz pozostałych artykułów wskazane w opisie przedmiotu zamówienia zostały przyjęte wyłącznie na potrzeby określenia ceny oferty i maksymalnej wartości umowy wskazanej w § 2 ust. 1 umowy.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – zrealizował: - dla części 1 - jedną dostawę o wartości minimum 250.000,00 brutto, której przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego, - dla części 2 – jedną dostawę o wartości minimum 200.000,00zł brutto, której przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 3. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy, 3) w przypadku, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, wymienionych w pkt. 3.1) części VI SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 3. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 2) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór Wykazu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ,
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w części V SIWZ oraz wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4A do SIWZ oraz Załączniku nr 4B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią odpowiednio wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1.1) części VI SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1) części VI SIWZ. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 4 oraz 6 części V SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (www.cm.umk.pl – zakładka: zamówienia publiczne) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 3.1) części VI SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 części VI SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt. 4 części VI SIWZ stosuje się. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w pkt. 1.1) części VI SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są nie kompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. Zobowiązanie podmiotu trzeciego oraz dokumenty lub oświadczenia o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 poz. 1126 ze zm.), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 9. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 10. Dokumenty lub oświadczenia o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 poz. 1126 ze zm.)sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 11. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 2-5 części VI SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 12. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 2-5 części VI SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 13. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te, sporządzone w postaci papierowej, powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu na zasobach lub sytuacji, którego Wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego Wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. 14. Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 15. W przypadku potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, na dokumentach tych muszą się znaleźć podpisy Wykonawcy, według zasad, o których mowa w pkt. 9, 13 oraz 14 części VI SIWZ oraz klauzula „za zgodność z oryginałem”. W przypadku dokumentów wielostronicowych, należy poświadczyć za zgodność z oryginałem każdą stronę dokumentu, ewentualnie poświadczenie może znaleźć się na jednej ze stron wraz z informacją o liczbie poświadczanych stron. 16. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 13 części VI SIWZ w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty. 17. Wartości podane w dokumentach w walutach obcych, celem oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, zostaną przeliczone na złote wg kursu średniego danej waluty do złotego, publikowanego w tabeli kursów średnich Narodowego Banku Polskiego (NBP), obowiązujących na dzień publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych., Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 2 Części XI SIWZ (art. 45 ustawy) w wysokości: - dla części 1 w wysokości 6.500,00 zł ( słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100), - dla części 2 w wysokości 5.000,00 zł( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), w jednej z niżej wymienionych form: 1) pieniądzu – przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A. w Warszawie O/Bydgoszcz nr 36 1240 6478 1111 0000 4947 8789, na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć: przetarg na Sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, część ……..(Znak sprawy: AKDZ.261.8.2020.DO, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 10 Części X SIWZ) dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (łącznie z podaną godziną), 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu dołączony został do oferty, a jeżeli nie będzie to możliwe to oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną). Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w Dziale Finansowym CM Collegium Medicum III p, z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 5. Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z przepisem art. 46 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 8. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podst. art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2) – 6) ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie: 1) wynagrodzenia - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku od towarów i usług, 2) w zakresie terminu dostarczenia przedmiotu – Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu dostarczenia przedmiotu dostawy w przypadku, gdy: a) zachowanie terminu, o którym mowa w §4 ust. 1 Umowy będzie niemożliwe na skutek przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, b) zachowanie terminu, o którym mowa w §4 ust. 1 Umowy będzie niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c) zachowanie terminu, o którym mowa w §4 ust. 1 Umowy będzie niemożliwe z powodu wystąpienia siły wyższej. d) zachowanie terminu, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy będzie niemożliwe z powodu zagrożenia epidemią na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 3. Zmiana terminu, o którym mowa w § 4 ust 1 w związku z zapisami § 8 ust. 2 pkt 2) lit. d), może zostać dokonana w szczególności w przypadku gdy: 1) Rektor/Kanclerz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu lub inna upoważniona osoba w drodze aktu wewnętrznego lub w innej formie wprowadzi ograniczenia lub zakaz wstępu na teren Zamawiającego bezpośrednio związany z miejscem dostawy, 2) Na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z zapisami art. 228 punkt 1 i 2 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej zostanie wprowadzony stan nadzwyczajny: stan wojenny, stan wyjątkowy, stan klęski żywiołowej. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 3 , które mogą mieć wpływ na termin wykonania Umowy, o którym mowa w § 4 ust 1, Wykonawca może wystąpić z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie tego terminu. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego, pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zaistnieniu tych okoliczności, z określeniem przyczyn oraz przewidywanego przez Wykonawcę czasu opóźnienia. 5. W przypadku wprowadzenia zakazu, o którym mowa w § 8 ust. 3 pkt. 1) i 2), Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. 6. Dokonanie zmiany Umowy wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby Wykonawcy wskazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub dalsze wykonywanie Umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy.
IV 4 4 data 2020-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w tym: 1) część 1 –sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem; 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020r. 4. Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zamieszczono w: 1) dla części 1 - Załączniku nr 3A do SIWZ 5. Przedmiot zamówienia musi być kompletny oraz musi spełniać wymagane parametry techniczne zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ, a po uruchomieniu przez Zamawiającego musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Oprogramowanie systemowe w sprzęcie komputerowym musi być przekazane Zamawiającemu z nośnikiem, aktywowane i posiadać zainstalowane aktualizacje oprogramowania na dzień składania ofert. 6. W przypadku, gdy oferowany procesor będzie posiadał wszystkie parametry techniczne nie gorsze lub bezpośrednio wyższe, niż procesor znajdujący się w tabelach, o których mowa w załączniku nr 3A do SIWZ i osiągający wymagany wynik punktowy (a różnić się będzie wyłącznie wyższą częstotliwością pracy) – Zamawiający uzna, że procesor ten spełnia wymagania bez potrzeby udokumentowania tego przez Wykonawcę. W przypadku wystąpienia w tabeli kilku różnych wyników osiągniętych przez ten sam typ procesora Zamawiający pod uwagę będzie brał wynik najwyższy. Zabronione jest jakiekolwiek przetaktowanie procesorów, płyt głównych lub kart graficznych urządzeń oraz innych elementów mających wpływ na osiągnięte wyniki, jak również stosowanie jakichkolwiek modyfikacji oprogramowania, systemu operacyjnego, sterowników itp. w celu uzyskania zawyżonych wyników testu. Zabronione jest stosowanie konwerterów, przejściówek lub kart PCI itp. dla osiągnięcia wymaganej ilości portów. 7. Zamawiający zastrzega, że faktyczne ilości kupowanego sprzętu będą zależeć od potrzeb Zamawiającego, których na dzień zawarcia umowy nie jest w stanie dokładnie określić, a liczby zestawów komputerowych i laptopów oraz pozostałych artykułów wskazane w opisie przedmiotu zamówienia zostały przyjęte wyłącznie na potrzeby określenia ceny oferty i maksymalnej wartości umowy wskazanej w § 2 ust. 1 umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa sukcesywne dostawy komputerów przenośnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w tym: 2) część 2 – sukcesywne dostawy komputerów przenośnych. 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020r. 4. Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zamieszczono w: 1) dla części 1 - Załączniku nr 3A do SIWZ 2) dla części 2 - Załączniku nr 3B do SIWZ 5. Przedmiot zamówienia musi być kompletny oraz musi spełniać wymagane parametry techniczne zgodnie z załącznikiem nr 3B do SIWZ, a po uruchomieniu przez Zamawiającego musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Oprogramowanie systemowe w sprzęcie komputerowym musi być przekazane Zamawiającemu z nośnikiem, aktywowane i posiadać zainstalowane aktualizacje oprogramowania na dzień składania ofert. 6. W przypadku, gdy oferowany procesor będzie posiadał wszystkie parametry techniczne nie gorsze lub bezpośrednio wyższe, niż procesor znajdujący się w tabelach, o których mowa w załączniku nr 3B do SIWZ i osiągający wymagany wynik punktowy (a różnić się będzie wyłącznie wyższą częstotliwością pracy) – Zamawiający uzna, że procesor ten spełnia wymagania bez potrzeby udokumentowania tego przez Wykonawcę. W przypadku wystąpienia w tabeli kilku różnych wyników osiągniętych przez ten sam typ procesora Zamawiający pod uwagę będzie brał wynik najwyższy. Zabronione jest jakiekolwiek przetaktowanie procesorów, płyt głównych lub kart graficznych urządzeń oraz innych elementów mających wpływ na osiągnięte wyniki, jak również stosowanie jakichkolwiek modyfikacji oprogramowania, systemu operacyjnego, sterowników itp. w celu uzyskania zawyżonych wyników testu. Zabronione jest stosowanie konwerterów, przejściówek lub kart PCI itp. dla osiągnięcia wymaganej ilości portów. 7. Zamawiający zastrzega, że faktyczne ilości kupowanego sprzętu będą zależeć od potrzeb Zamawiającego, których na dzień zawarcia umowy nie jest w stanie dokładnie określić, a liczby zestawów komputerowych i laptopów oraz pozostałych artykułów wskazane w opisie przedmiotu zamówienia zostały przyjęte wyłącznie na potrzeby określenia ceny oferty i maksymalnej wartości umowy wskazanej w § 2 ust. 1 umowy.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)