GuidZP400 |
f7dfa76a-caa7-4a96-b1c9-7500aefedd05
|
Biuletyn |
546583-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
34090172500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Okólna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 43 35 40,
|
Zamawiajacy fax |
261 43 36 60
|
Zamawiajacy email |
12wog@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
12wog@ron.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojskowa Jednostka Budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/12wog
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.12wog.wp.mil.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/12wog
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Okólna 37, 87-100 Toruń- kancelaria jawna, Godz. pracy kancelarii 07.00 – 15.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA FARB, LAKIERÓW, PĘDZLI MALARSKICH, PRODUKTÓW Z GUMY I TWORZYW SZTUCZNYCH, WYROBÓW ŚCIERNYCH ORAZ CHEMIKALIÓW NIEORGANICZNYCH I ORGANICZNYCH DLA WYDZIAŁU TECHNICZNEGO
|
Numer referencyjny |
P/24/IW/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa farb, lakierów, pędzli malarskich, produktów z gumy
i tworzyw sztucznych, wyrobów ściernych oraz chemikaliów nieorganicznych i organicznych dla Wydziału Technicznego w asortymencie i ilościach zgodnych z wymaganiami określonymi
w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część.
2. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe (produkcja z roku dostawy), nieregenerowane, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich.
3. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ producenta lub nazwy handlowej określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne
i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane materiały oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.
4. Do dostaw materiałów, w przypadku których jest to wymagane przepisami prawa Wykonawca dostarczy w wersji papierowej karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego w myśl ustawy z dnia 25.02.2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach.
5. Materiały muszą posiadać certyfikaty (deklaracje) zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną, posiadać oznakowanie CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. (Dz. U. 2020 poz. 215). Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z dostawą szczegółową specyfikację dostarczonych materiałów.
6. Data ważności materiałów (jeżeli występuje) musi wynosić minimum jeden rok od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonych wyrobów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Odbiorcy w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę wyrobów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe
w czasie transportu i rozładunku).
8. Wykonawca udziela minimum gwarancję producenta.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
10. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
Część 1 – Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników, pędzli malarskich
Część 2 - Dostawa różnych produktów chemicznych;
Część 3 – Dostawa materiałów ściernych, produktów z gumy i tworzyw sztucznych;
Część 4 – Dostawa kabli, drutu i podobnych wyrobów;
Część 5 – Dostawa materiałów papierniczych i włókienniczych
|
Cpv glowny przedmiot |
24300000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 dostawy dla poszczególnych części, o podobnym charakterze co niniejszy przedmiot zamówienia, potwierdzone dowodami, że została wykonana lub jest wykonywana należycie (załącznik nr 3).
Część nr 1 - co najmniej 50 000 zł każda dostawa;
Część nr 2 – co najmniej 80 000 zł każda dostawa;
Część nr 3 – co najmniej 20 000 zł każda dostawa;
Część nr 4 – co najmniej 15 000 zł każda dostawa;
Część nr 5 – co najmniej 10 000 zł każda dostawa
Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie jedną umowę
Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część przedmiotowego postępowania, zobowiązany jest wykazać wykonanie / wykonywanie ww. dostaw na rzecz odbiorcy, dwie dostawy
na najwyższą z kwot określonych jako warunek udziału w postępowaniu wymaganych dla części, na które składana jest oferta.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na zamówienie w wysokości:
Część 1 - 2 500,00 zł;
Część 2 - 4 000,00 zł;
Część 3 - 1 200,00 zł;
Część 4- 900,00 zł;
Część 5- 700,00 zł
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść wyłącznie przelewem na konto NBP
71 1010 1078 0104 3213 9120 2000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu o numerze referencyjnym P/24/IW/20, Część …..”
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych
na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale, postaci papierowej lub elektronicznej. W przypadku wniesienia wadium w postaci elektronicznej, należy sporządzić go w postaci dokumentu sporządzonego elektronicznie i podpisanego kwalifikowanym podpisem Gwaranta.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna, płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Ponadto koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy PZP.
8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do reprezentacji Zamawiającego.
9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie:
1.1. zmiany numeru konta, adresu firmy w przypadku poinformowania Zamawiającego pisemnie
o zaistniałej zmianie;
1.2. zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy (jeśli Wykonawca wskaże podwykonawcę), pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału
w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy. W przypadku powołania się na potencjał tego podwykonawcy, kolejny podwykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie warunków w zakresie wymaganym od Wykonawcy, pod rygorem nie wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę podwykonawcy.
1.3. zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np., VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia.
1.4. zmiany oferowanych materiałów na materiały o parametrach lepszych niż oferowane (przy zachowaniu dotychczasowej ceny), jeżeli w trakcie realizacji umowy oferowane materiały zostały wycofane z rynku lub zastąpione nowszą technologią.
2. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku Wykonawcy
o zmianę wraz z uzasadnieniem pod rygorem nieważności.
3. Oprócz zmian przewidzianych w ust. 2 możliwe są zmiany umowy przewidziane w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) ustawy Prawo zamówień publicznych pod warunkiem zaistnienia przesłanek w nich określonych.
|
IV 4 4 data |
2020-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników, pędzli malarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44812210-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa farb, lakierów, pędzli malarskich, produktów z gumy
i tworzyw sztucznych, wyrobów ściernych oraz chemikaliów nieorganicznych i organicznych dla Wydziału Technicznego w asortymencie i ilościach zgodnych z wymaganiami określonymi
w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych produktów chemicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24300000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa farb, lakierów, pędzli malarskich, produktów z gumy
i tworzyw sztucznych, wyrobów ściernych oraz chemikaliów nieorganicznych i organicznych dla Wydziału Technicznego w asortymencie i ilościach zgodnych z wymaganiami określonymi
w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów ściernych, produktów z gumy i tworzyw sztucznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
14810000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa farb, lakierów, pędzli malarskich, produktów z gumy
i tworzyw sztucznych, wyrobów ściernych oraz chemikaliów nieorganicznych i organicznych dla Wydziału Technicznego w asortymencie i ilościach zgodnych z wymaganiami określonymi
w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa kabli, drutu i podobnych wyrobów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa farb, lakierów, pędzli malarskich, produktów z gumy
i tworzyw sztucznych, wyrobów ściernych oraz chemikaliów nieorganicznych i organicznych dla Wydziału Technicznego w asortymencie i ilościach zgodnych z wymaganiami określonymi
w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów papierniczych i włókienniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa farb, lakierów, pędzli malarskich, produktów z gumy
i tworzyw sztucznych, wyrobów ściernych oraz chemikaliów nieorganicznych i organicznych dla Wydziału Technicznego w asortymencie i ilościach zgodnych z wymaganiami określonymi
w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część.
|
| |