GuidZP400 |
36adffb5-d70d-42ba-b900-f49e8c8d1e02
|
Biuletyn |
546448-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Iława
|
Regon |
52437000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Iława
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
14-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
(089) 6490159, 6490101
|
Zamawiajacy fax |
(089) 649 26 31
|
Zamawiajacy email |
przetargi@umilawa.pl
|
Adres strony url |
www.bip.umilawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.umilawa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.umilawa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie zgodnie z wymaganiami SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, w pokoju 110 (KANCELARIA)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Iławy”
|
Numer referencyjny |
Znak postępowania: ZP.271.19.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Iławy”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „towarem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
1) Część 1 – pozostały sprzęt - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu:
a) urządzenie sieciowe NAS – 1 szt.
b) czujnik zalania – 1 szt.
c) czujnik zaniku prądu – 1 szt.
d) głośniki – 1 komplet.
e) Dysk SSD – 10 szt.
f) zestaw klawiatura +mysz - 10 szt.
g) dyski 2 TB – 4 szt.
h) Szafa serwerowa – 1 szt.
i) kody CPV: 3020000-1 Urządzenia komputerowe, 30234000-8 Nośniki do przechowywania danych, 32420000-3 Urządzenia sieciowe, 32342412-3 Głośniki, 30237410-6 Myszka komputerowa, 30237460-1 Klawiatura komputerowa.
2) Część 2 – oprogramowanie - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu:
a) oprogramowanie do wirtualizacji – 1 pakiet na 3 hosty
b) oprogramowanie do obróbki zdjęć – 5 lic.
c) kody CPV: 48781000-6 Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, 48328000-3 Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymogi (parametry techniczne) dla części 1 -2 zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający informuje przedmiot zamówienia dla części 1-2 obejmuje także dostarczenie wraz kosztami transportu.
4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych),
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.),
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych,
7) izolacyjności cieplnej.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w załączniku nr 5 do SIWZ.
5. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1A-1B do SIWZ w pkt 1 tabela nazwy producenta i/ lub modelu spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. Wymagane dane są wskazane w formularzach ofertowych.
6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy.
7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1) część 1– 14 dni od dnia podpisania umowy.
2) część 2 - Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w całości najpóźniej w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Zgodnie z XIV Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert pkt. 2, termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w §VII ust. 8 pkt 3) lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
11. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w §VII ust. 8 pkt 3) lit. a) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zachowaniem terminów ich wystawienia, o których mowa w §VII ust.10 pkt 1) SIWZ.
12. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2019.700 tj.),
13. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa
w ust. 8 i 9, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 8 i 9, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A i/lub 1B do SIWZ,
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt iż nie określił warunków udziału w postępowaniu, nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia, a wymaga tylko złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w §2 niniejszej umowy, w szczególności:
1) wstrzymania, zawieszenia dostaw przez Zamawiającego, o czas wstrzymania.
2) w sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie w stanie odebrać przedmiotu umowy, np. ze względu na okoliczności organizacyjne, o czas trwania tych okoliczności,
3) jeżeli dochowanie terminu przewidzianego w umowie stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
5) w przypadku zmiany technologii, jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy,
6) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.
3. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub poprzez przedłużenie terminu zakończenia dostaw w przypadku:
1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
3) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
4) zmiany zaoferowanego towaru, w przypadku, gdy zmiana producenta towaru (urządzenia) będzie korzystna dla Zamawiającego oraz spowoduje poprawę parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych towaru, a zmiana ta nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia wykonawcy.
5) zmiany producenta zaoferowanego towaru (urządzenia) w szczególności w przypadku:
1) wycofania z produkcji określonego rodzaju towaru,
2) niedostępności na rynku towaru wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego towaruz zastrzeżeniem, iż nowy towar (urządzenie) i/ lub oprogramowanie będą zapewniać takie same lub lepsze parametry techniczne jak wskazane w ofercie Wykonawcy. Zamiany, o których mowa nie mogą spowodować wzrostu wynagrodzenia wykonawcy.
6) zmiany producenta towaru (urządzenia) w przypadku pojawienia się na rynku towaru nowej generacji albo nowych technologii wykonania dostaw pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, a zmiana ta nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia wykonawcy.
7) zmiany producenta towaru (urządzenia) lub oprogramowania, w przypadku wycofania z produkcji określonego rodzaju towaru (urządzenia) lub oprogramowania, niedostępności na rynku towaru (urządzenia) lub oprogramowania wskazanych w ofercie, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego towaru (urządzenia) lub oprogramowania, z zastrzeżeniem, iż nowy towar (urządzenie) lub oprogramowanie będą zapewniać takie same lub lepsze parametry techniczne jak wskazane w ofercie Wykonawcy, a zmiana ta nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia wykonawcy.
8) zmiany producenta towaru (urządzenia) lub oprogramowania w przypadku pojawienia się na rynku towaru (urządzenia)lub oprogramowania nowej generacji albo nowych technologii wykonania dostaw pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
9) Z zastrzeżeniem przypadku, w którym Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w SIWZ, Wykonawca może:
a) powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom;
b) wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie;
c) wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w ofercie;
d) zrezygnować z Podwykonawstwa.
4. W przedstawionych w ust. 2 pkt.1) - 6) przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez Wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego, z wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt.1) umowy.
5. Jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny, która nie uprawnia Wykonawcy do przedłużenia terminu wykonania prac lub ich części, tempo prac według zamawiającego nie pozwoli na terminowe ich zakończenie, zamawiający może polecić Wykonawcy podjęcie działań dla przyspieszenia tempa prac. Wszystkie koszty związane z podjętymi działaniami obciążają Wykonawcę.
6. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 – pozostały sprzęt - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu:
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1) część 1– 14 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1) Część 1 – pozostały sprzęt - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu:
a) urządzenie sieciowe NAS – 1 szt.
b) czujnik zalania – 1 szt.
c) czujnik zaniku prądu – 1 szt.
d) głośniki – 1 komplet.
e) Dysk SSD – 10 szt.
f) zestaw klawiatura +mysz - 10 szt.
g) dyski 2 TB – 4 szt.
h) Szafa serwerowa – 1 szt.
i) kody CPV: 3020000-1 Urządzenia komputerowe, 30234000-8 Nośniki do przechowywania danych, 32420000-3 Urządzenia sieciowe, 32342412-3 Głośniki, 30237410-6 Myszka komputerowa, 30237460-1 Klawiatura komputerowa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
2) Część 2 – oprogramowanie - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu:
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48781000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
2) część 2 - Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w całości najpóźniej w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Zgodnie z XIV Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert pkt. 2, termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium.
|
Zalacznik krotki opis |
a) oprogramowanie do wirtualizacji – 1 pakiet na 3 hosty
b) oprogramowanie do obróbki zdjęć – 5 lic.
c) kody CPV: 48781000-6 Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, 48328000-3 Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów.
|
| |