GuidZP400 |
87b9f3fa-f819-4204-b87a-bba88d314356
|
Biuletyn |
546255-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Nakielski Ośrodek Kultury im. Zygmunta Kornaszewskiego
|
Regon |
09255182000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nakło nad Notecią
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
89-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523860862
|
Zamawiajacy email |
dyrektor@nok.naklo.pl
|
Adres strony url |
bip.nok.naklo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.nok.naklo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Nakielski Ośrodek Kultury ul. Mickiewicza 3, 89-100 Nakło nad Notecią
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg na dostawę i montaż foteli w ramach zadania "Modernizacja kina w Nakle nad Notecią pozwalająca na wznowienie działalności filmowej"
|
Numer referencyjny |
139/NOK/20/PW8
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 252 sztuk foteli (w konfiguracji 18 rzędów po 14 foteli).
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zwiększającego zakres zamówienia o dostawę i montaż maksymalnie 30 sztuk foteli.
|
Cpv glowny przedmiot |
39111200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zwiększającego zakres zamówienia o dostawę i montaż maksymalnie 30 sztuk foteli o parametrach równych parametrom z głównego zamówienia.
W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 7 dni od zawarcia niniejszej Umowy na dostawę i montaż o zamiarze skorzystania z prawa opcji.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na kwotę minimum 200.000,00 zł. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej; na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali:
co najmniej jedną dostawę wraz z montażem foteli kinowych. Wartość wykonanej dostawy wraz z montażem musi być nie mniejsza niż 200.000,00 zł brutto
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw i załączonych dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
1) do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ust. 1 ustawy Pzp;
2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej;
3) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert – załącznik nr 6 do SIWZ. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
atesty, certyfikaty – dokumenty wymagane ze str 6 SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się:
1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy;
2) fotel stanowiący wzór oferowanego modelu;
3) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
4) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;
5) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
(dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców);
6) wypełniony załącznik nr 4 - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy)
7) opis, rysunek, karta techniczna oferowanego urządzenia, potwierdzająca spełnianie wymagań zamawiającego zawartych w opisie przedmiotu zamówienia
8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty
w zakresie:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od stron, a w szczególności
w przypadku uszkodzenia urządzenia podczas transportu,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2020-06-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Oferty należy składać do dnia 10 czerwca 2020 r. do godziny 10:00 w Sekretariacie Nakielskiego Ośrodka Kultury w Nakle nad Notecią przy ul. Mickiewicza 3. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10 czerwca r. o godzinie 10:15 w siedzibie Nakielskiego Ośrodka Kultury, pok. nr 17 (sala klubowa, I piętro).
15. Zamawiający informuje, że zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej RODO, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Nakielskiego Ośrodka Kultury, ul. Mickiewicza 3; 89 – 100 Nakło nad Notecią; tel.(52) 386 08 62;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.3 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/ Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
|