GuidZP400 |
ade4c657-5276-449e-a79f-f85f4929b021
|
Biuletyn |
546286-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ "Nowy Dworek"
|
Regon |
12864060000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowy Dworek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Dworek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
68 381 10 91, 68 381 01 67
|
Zamawiajacy fax |
68 381 01 67 wew. 11
|
Zamawiajacy email |
i.kimsa@nowydworek.com
|
Adres strony url |
www.nowydwroek.com
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nowydworek.com
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
11. Zamawiający nie dopuszcza składania oświadczeń z art. 25a środkami komunikacji elektronicznej ani faksem. Dopuszcza tylko formę papierową. 12. Korespondencja z wykonawcami ( z wyłączeniem pkt. IV.10) może odbywać się za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi@nowydworek.com o parametrach: a) całkowita pojemność skrzynki wynosi: 10Gb, b) przepustowość łącza internetowego wynosi: 10Gbps, c) maksymalna wielkość pojedynczego załącznika: 30Mb, d) maksymalna wielkość całej wiadomości : 100Mb, e) rodzaj przyjmowanych plików: pdf, f) rodzaj wysyłanych plików: pdf, word, exel, g) automatyczna odpowiedź potwierdzającą otrzymanie korespondencji.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
NOWY DWOREK 46, 66-200 ŚWIEBODZIN
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
|
Numer referencyjny |
1/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolnie wybrana liczbę części pakietów.
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa środków czystości
Zamówienie zostało podzielone na 2 pakiety i obejmuje:
PAKIET 1: ogólne środki czystości
PAKIET 2: medyczne środki czystości
1) Określone powyżej w pakietach ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone zapotrzebowanie Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia.
2) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, według zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego mailowo z terminem dostawy na dzień i o godzinę wskazaną przez Zamawiającego w dniach poniedziałek-piątek . Dostawa artykułów będących przedmiotem umowy będzie dokonywana transportem dostawcy. Koszt transportu wliczony jest w cenę towaru.
3) Miejscem dostawy przedmiotu umowy jest: filia Zamawiającego: Nowy Dworek 46
4) Odbioru kolejnych dostaw wymienionych w umowie , dokona upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w miejscu wykonania umowy.
5) Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w całości bądź w części w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach – zgodnie z art. 145 ustawy pzp.
6) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą wskazanie producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia – stanowiącego załącznik
nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia – stanowiącego załącznik
nr 2 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia – stanowiącego załącznik
nr 2 do SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia, określonej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
amawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
amawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, chyba, że konieczność wprowadzania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Zmiany umowy, które przewiduje Zamawiający zgodnie oraz jej warunki:
A. waloryzacja ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT dotyczącej przedmiotu zamówienia,
B. zmiana terminów płatności w przypadku zmian w terminach finansowania świadczeń przez Narodowy Fundusz Zdrowia,
C. zmiana wielkości przedmiotu umowy w przypadku zmniejszenia kontraktu zawartego z Narodowym Funduszem Zdrowia i tym samym zmniejszenia ilości udzielanych świadczeń (wykonawca zagwarantuje zmniejszenie lub zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy np. niemożliwe do przewidzenia nagłe zmniejszenie lub zwiększenie stanu osobowego leczonych),
D. wypowiedzenie umowy w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności np. klęska żywiołowa.
|
IV 4 4 data |
2020-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
ogólne środki czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1) Określone powyżej w pakietach ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone zapotrzebowanie Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia.
2) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, według zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego mailowo z terminem dostawy na dzień i o godzinę wskazaną przez Zamawiającego w dniach poniedziałek-piątek . Dostawa artykułów będących przedmiotem umowy będzie dokonywana transportem dostawcy. Koszt transportu wliczony jest w cenę towaru.
3) Miejscem dostawy przedmiotu umowy jest: filia Zamawiającego: Nowy Dworek 46
4) Odbioru kolejnych dostaw wymienionych w umowie , dokona upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w miejscu wykonania umowy.
5) Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w całości bądź w części w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach – zgodnie z art. 145 ustawy pzp.
6) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą wskazanie producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
|
Zalacznik krotki opis |
PAKIET 1: ogólne środki czystości
L.p. Nazwa towaru Przewidywana ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto Stawka VAT Cena jednostkowa brutto Wartość brutto
1 Proszek do czyszczenia 500g 40 Szt.
2 Płyn zamiast proszku 700g 100 Szt.
3 Gąbka do naczyń duża z padem 7*15 100 Szt.
4 Tabletki zamiast chloraminy ( po 300 sztuk) 10 Op.
5 Dozownik do mydła ścienny 0,5L 10 Szt.
6 Druciak metalowy – 3 szt 100 Op.
7 Odkamieniacz 1 kg 10 Szt.
8 Folia aluminium 1 kg 12 Szt.
9
10 Gąbka do naczyń ( po 5szt) 200 Op.
11 Końcówka mop bawełna 40 cm duokieszeń/uszy naszywki 4 kolory 30 Szt.
12 Kij drewno 125 cm 80 Szt.
13 Końcówka mop bawełna sznurek 250g długość 25cm 100 Szt.
14 Kostka wc koszyk 300 Szt.
15 Sól do zmywarki 1 kg 8 Szt.
16 Kosz na śmieci 25 l 10 Szt.
17 Środek do udrażniania do rur granulki 500g 30 Szt.
18 Końcówka miotła drewniana 40 cm mieszanka 15 Szt.
19 Czyściwo przemysłowe (ręcznik papierowy) 100% celuloza 2-warstwowy 180 m 300 Szt.
Średnica beli około 25cm
20 Mydło w płynie antybakteryjne 5l 600 Szt.
21 Mydło w płynie 500ml pompka 10 Szt.
22 Odkamieniacz 50g 100 Szt.
23 Odświeżacz pudełko żel 150g 150 Szt.
24 Papier toaletowy szary (pakowany po 8 rolek) 1 600 Op.
25 Płyn do mycia szyb atomizer 1l. 150 Szt.
26 Płyn do mycia naczyń 500ml 10 Szt.
27 Płyn do mycia naczyń 5 l 130 Szt.
28 Płyn do płukania 5l 70 Szt.
29 Płyn uniwersalny antybakteryjny 5 l 160 Szt.
30 Proszek do prania 5 kg 100 Szt.
31 Prześcieradło medyczne czysta celuloza 80/50 cm 10 Szt.
32 Reklamówki hdpe 45x60 40 Op.
33 Odplamiacz 1 l 20 Szt.
34 Ręcznik papierowy (pakowany po 2 szt.) 100 % celuloza długość rolki 9,3 m 2 500 Op.
35 Tabletki do zmywarek (po 44 szt.) 6 Op.
36 Szczotka do wc (komplet) 30 Szt.
37 Szczotka żelazko max 20 Szt.
38 Szufelka plastikowa 20 Szt.
39 Ścierka do podłogi 60x80 szara 100 Szt.
40 Ściereczka domowa po 3 szt. 500 Op.
41 Ścierka ostra kolor (po 10szt) 20 Op.
42 Płyn do usuwania tłuszczów spray 600ml 100 Szt.
43 Wiadro plastikowe 15L z pokrywką 10 Szt.
44 Wiadro + wyciskacz 40 Szt.
45 Worki na odpady czerwone 35l LDPE a10 35 micronów 80 Szt.
46 Worki na odpady czarne 35l LDPE a10 35 micronów 200 Op.
47 Worki na odpady 60l LDPE czerwone, żółte, zielone, niebieskie a10 35 micronów 150 Op.
48 Worki na odpady 120l LDPE czerwone, żółte, zielone, niebieskie a10 35 micronów 100 Op.
49 Worki na odpady 160l LDPE czerwone, żółte, zielone, niebieskie a10 35 micronów 100 Op.
50 miska plastik 25 litrów 20 Szt.
51 papier toaletowy biały (po 8 szt) dwuwarstwowy 100 % celuloza 15m 30 Szt.
52 mleczko do czyszczenia 500 ml 110 Szt.
53 uchwyt na papier toaletowy plastik 20 Szt.
54 Ścierka do podłogi 60x80 biała 100 Szt.
55 ściereczka z mikrofibry 30x30 20 Szt.
56 środek od czyszczenie i usuwania pleśni grzyba 575 ml (zastosowanie:tekstylia,tworzywa sztuczne, tynk, kamień, fugi, mury, wanny, prysznice) 40 Szt.
57 preparat do czyszczenia mebli w sprayu 525 ml 80
58 odświerzacz powietrza spray 300 ml 200 Szt.
59 zmiotka+ szufelka plastik 50 Szt.
60 odkamieniacz czajnik 50g 50 Szt.
61 Końcówka miotła 30 cm 50 Szt.
62 Żel wc 1 L 400 Szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
medyczne środki czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1) Określone powyżej w pakietach ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone zapotrzebowanie Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia.
2) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, według zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego mailowo z terminem dostawy na dzień i o godzinę wskazaną przez Zamawiającego w dniach poniedziałek-piątek . Dostawa artykułów będących przedmiotem umowy będzie dokonywana transportem dostawcy. Koszt transportu wliczony jest w cenę towaru.
3) Miejscem dostawy przedmiotu umowy jest: filia Zamawiającego: Nowy Dworek 46
4) Odbioru kolejnych dostaw wymienionych w umowie , dokona upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w miejscu wykonania umowy.
5) Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w całości bądź w części w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach – zgodnie z art. 145 ustawy pzp.
6) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą wskazanie producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
|
Zalacznik krotki opis |
medyczne środki czystości
L.p. Nazwa towaru Przewidywana ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto Stawka VAT Cena jednostkowa brutto Wartość brutto
1 Płyn do dezynfekcji rąk 5 l. ( do higienicznej dezynfekcji rąk o działaniu bakteriobójczym , grzybobójczym i wirusobójczym), składniki czynne: 70gram/100gram etanol 100 szt.
2 Płyn do dezynfekcji powierzchni oraz urządzeń 5 l. ( produkt o działaniu wirusobójczym słuzący do dezynfekcji powierzchni oraz urządzeń, produkt do powszechnego stosowania oraz do zastosowania w obszarze medycznym), składniki czynne: etanol 730gram/kg, propan-2-ol-100gram/kg 200szt.
3 rękawice lateks ( rozmiar od M do XL) 100 sztuk w opakowaniu 250 op
4 rękawice nitrylowe ( rozmiar od M do XL) 100 sztuk w opakowaniu 250 op
OGÓŁEM
|
| |