DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

Data publikacji 2020-06-02
Data zakończenia 2020-06-19 00:00:00
Instytucja Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ "Nowy Dworek"
Miejscowość Nowy Dworek
Województwo lubuskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546286-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa środków czystości
Zamówienie zostało podzielone na 2 pakiety i obejmuje:
PAKIET 1: ogólne środki czystości
PAKIET 2: medyczne środki czystości
1) Określone powyżej w pakietach ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone zapotrzebowanie Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia.
2) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, według zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego mailowo z terminem dostawy na dzień i o godzinę wskazaną przez Zamawiającego w dniach poniedziałek-piątek . Dostawa artykułów będących przedmiotem umowy będzie dokonywana transportem dostawcy. Koszt transportu wliczony jest w cenę towaru.
3) Miejscem dostawy przedmiotu umowy jest: filia Zamawiającego: Nowy Dworek 46
4) Odbioru kolejnych dostaw wymienionych w umowie , dokona upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w miejscu wykonania umowy.
5) Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w całości bądź w części w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach – zgodnie z art. 145 ustawy pzp.
6) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą wskazanie producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ade4c657-5276-449e-a79f-f85f4929b021
Biuletyn 546286-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ "Nowy Dworek"
Regon 12864060000000
Zamawiajacy adres ulica Nowy Dworek
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dworek
Zamawiajacy kod pocztowy 66-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 68 381 10 91, 68 381 01 67
Zamawiajacy fax 68 381 01 67 wew. 11
Zamawiajacy email i.kimsa@nowydworek.com
Adres strony url www.nowydwroek.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nowydworek.com
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 11. Zamawiający nie dopuszcza składania oświadczeń z art. 25a środkami komunikacji elektronicznej ani faksem. Dopuszcza tylko formę papierową. 12. Korespondencja z wykonawcami ( z wyłączeniem pkt. IV.10) może odbywać się za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi@nowydworek.com o parametrach: a) całkowita pojemność skrzynki wynosi: 10Gb, b) przepustowość łącza internetowego wynosi: 10Gbps, c) maksymalna wielkość pojedynczego załącznika: 30Mb, d) maksymalna wielkość całej wiadomości : 100Mb, e) rodzaj przyjmowanych plików: pdf, f) rodzaj wysyłanych plików: pdf, word, exel, g) automatyczna odpowiedź potwierdzającą otrzymanie korespondencji.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres NOWY DWOREK 46, 66-200 ŚWIEBODZIN
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
Numer referencyjny 1/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolnie wybrana liczbę części pakietów.
Okreslenie przedmiotu dostawa środków czystości Zamówienie zostało podzielone na 2 pakiety i obejmuje: PAKIET 1: ogólne środki czystości PAKIET 2: medyczne środki czystości 1) Określone powyżej w pakietach ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone zapotrzebowanie Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. 2) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, według zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego mailowo z terminem dostawy na dzień i o godzinę wskazaną przez Zamawiającego w dniach poniedziałek-piątek . Dostawa artykułów będących przedmiotem umowy będzie dokonywana transportem dostawcy. Koszt transportu wliczony jest w cenę towaru. 3) Miejscem dostawy przedmiotu umowy jest: filia Zamawiającego: Nowy Dworek 46 4) Odbioru kolejnych dostaw wymienionych w umowie , dokona upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w miejscu wykonania umowy. 5) Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w całości bądź w części w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach – zgodnie z art. 145 ustawy pzp. 6) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą wskazanie producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia – stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia – stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia – stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia, określonej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;  Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu amawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci amawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, chyba, że konieczność wprowadzania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany umowy, które przewiduje Zamawiający zgodnie oraz jej warunki: A. waloryzacja ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT dotyczącej przedmiotu zamówienia, B. zmiana terminów płatności w przypadku zmian w terminach finansowania świadczeń przez Narodowy Fundusz Zdrowia, C. zmiana wielkości przedmiotu umowy w przypadku zmniejszenia kontraktu zawartego z Narodowym Funduszem Zdrowia i tym samym zmniejszenia ilości udzielanych świadczeń (wykonawca zagwarantuje zmniejszenie lub zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy np. niemożliwe do przewidzenia nagłe zmniejszenie lub zwiększenie stanu osobowego leczonych), D. wypowiedzenie umowy w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności np. klęska żywiołowa.
IV 4 4 data 2020-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ogólne środki czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1) Określone powyżej w pakietach ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone zapotrzebowanie Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. 2) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, według zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego mailowo z terminem dostawy na dzień i o godzinę wskazaną przez Zamawiającego w dniach poniedziałek-piątek . Dostawa artykułów będących przedmiotem umowy będzie dokonywana transportem dostawcy. Koszt transportu wliczony jest w cenę towaru. 3) Miejscem dostawy przedmiotu umowy jest: filia Zamawiającego: Nowy Dworek 46 4) Odbioru kolejnych dostaw wymienionych w umowie , dokona upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w miejscu wykonania umowy. 5) Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w całości bądź w części w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach – zgodnie z art. 145 ustawy pzp. 6) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą wskazanie producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Zalacznik krotki opis PAKIET 1: ogólne środki czystości L.p. Nazwa towaru Przewidywana ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto Stawka VAT Cena jednostkowa brutto Wartość brutto 1 Proszek do czyszczenia 500g 40 Szt. 2 Płyn zamiast proszku 700g 100 Szt. 3 Gąbka do naczyń duża z padem 7*15 100 Szt. 4 Tabletki zamiast chloraminy ( po 300 sztuk) 10 Op. 5 Dozownik do mydła ścienny 0,5L 10 Szt. 6 Druciak metalowy – 3 szt 100 Op. 7 Odkamieniacz 1 kg 10 Szt. 8 Folia aluminium 1 kg 12 Szt. 9 10 Gąbka do naczyń ( po 5szt) 200 Op. 11 Końcówka mop bawełna 40 cm duokieszeń/uszy naszywki 4 kolory 30 Szt. 12 Kij drewno 125 cm 80 Szt. 13 Końcówka mop bawełna sznurek 250g długość 25cm 100 Szt. 14 Kostka wc koszyk 300 Szt. 15 Sól do zmywarki 1 kg 8 Szt. 16 Kosz na śmieci 25 l 10 Szt. 17 Środek do udrażniania do rur granulki 500g 30 Szt. 18 Końcówka miotła drewniana 40 cm mieszanka 15 Szt. 19 Czyściwo przemysłowe (ręcznik papierowy) 100% celuloza 2-warstwowy 180 m 300 Szt. Średnica beli około 25cm 20 Mydło w płynie antybakteryjne 5l 600 Szt. 21 Mydło w płynie 500ml pompka 10 Szt. 22 Odkamieniacz 50g 100 Szt. 23 Odświeżacz pudełko żel 150g 150 Szt. 24 Papier toaletowy szary (pakowany po 8 rolek) 1 600 Op. 25 Płyn do mycia szyb atomizer 1l. 150 Szt. 26 Płyn do mycia naczyń 500ml 10 Szt. 27 Płyn do mycia naczyń 5 l 130 Szt. 28 Płyn do płukania 5l 70 Szt. 29 Płyn uniwersalny antybakteryjny 5 l 160 Szt. 30 Proszek do prania 5 kg 100 Szt. 31 Prześcieradło medyczne czysta celuloza 80/50 cm 10 Szt. 32 Reklamówki hdpe 45x60 40 Op. 33 Odplamiacz 1 l 20 Szt. 34 Ręcznik papierowy (pakowany po 2 szt.) 100 % celuloza długość rolki 9,3 m 2 500 Op. 35 Tabletki do zmywarek (po 44 szt.) 6 Op. 36 Szczotka do wc (komplet) 30 Szt. 37 Szczotka żelazko max 20 Szt. 38 Szufelka plastikowa 20 Szt. 39 Ścierka do podłogi 60x80 szara 100 Szt. 40 Ściereczka domowa po 3 szt. 500 Op. 41 Ścierka ostra kolor (po 10szt) 20 Op. 42 Płyn do usuwania tłuszczów spray 600ml 100 Szt. 43 Wiadro plastikowe 15L z pokrywką 10 Szt. 44 Wiadro + wyciskacz 40 Szt. 45 Worki na odpady czerwone 35l LDPE a10 35 micronów 80 Szt. 46 Worki na odpady czarne 35l LDPE a10 35 micronów 200 Op. 47 Worki na odpady 60l LDPE czerwone, żółte, zielone, niebieskie a10 35 micronów 150 Op. 48 Worki na odpady 120l LDPE czerwone, żółte, zielone, niebieskie a10 35 micronów 100 Op. 49 Worki na odpady 160l LDPE czerwone, żółte, zielone, niebieskie a10 35 micronów 100 Op. 50 miska plastik 25 litrów 20 Szt. 51 papier toaletowy biały (po 8 szt) dwuwarstwowy 100 % celuloza 15m 30 Szt. 52 mleczko do czyszczenia 500 ml 110 Szt. 53 uchwyt na papier toaletowy plastik 20 Szt. 54 Ścierka do podłogi 60x80 biała 100 Szt. 55 ściereczka z mikrofibry 30x30 20 Szt. 56 środek od czyszczenie i usuwania pleśni grzyba 575 ml (zastosowanie:tekstylia,tworzywa sztuczne, tynk, kamień, fugi, mury, wanny, prysznice) 40 Szt. 57 preparat do czyszczenia mebli w sprayu 525 ml 80 58 odświerzacz powietrza spray 300 ml 200 Szt. 59 zmiotka+ szufelka plastik 50 Szt. 60 odkamieniacz czajnik 50g 50 Szt. 61 Końcówka miotła 30 cm 50 Szt. 62 Żel wc 1 L 400 Szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa medyczne środki czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1) Określone powyżej w pakietach ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone zapotrzebowanie Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. 2) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, według zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego mailowo z terminem dostawy na dzień i o godzinę wskazaną przez Zamawiającego w dniach poniedziałek-piątek . Dostawa artykułów będących przedmiotem umowy będzie dokonywana transportem dostawcy. Koszt transportu wliczony jest w cenę towaru. 3) Miejscem dostawy przedmiotu umowy jest: filia Zamawiającego: Nowy Dworek 46 4) Odbioru kolejnych dostaw wymienionych w umowie , dokona upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w miejscu wykonania umowy. 5) Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w całości bądź w części w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach – zgodnie z art. 145 ustawy pzp. 6) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą wskazanie producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Zalacznik krotki opis medyczne środki czystości L.p. Nazwa towaru Przewidywana ilość Cena jednostkowa netto Wartość netto Stawka VAT Cena jednostkowa brutto Wartość brutto 1 Płyn do dezynfekcji rąk 5 l. ( do higienicznej dezynfekcji rąk o działaniu bakteriobójczym , grzybobójczym i wirusobójczym), składniki czynne: 70gram/100gram etanol 100 szt. 2 Płyn do dezynfekcji powierzchni oraz urządzeń 5 l. ( produkt o działaniu wirusobójczym słuzący do dezynfekcji powierzchni oraz urządzeń, produkt do powszechnego stosowania oraz do zastosowania w obszarze medycznym), składniki czynne: etanol 730gram/kg, propan-2-ol-100gram/kg 200szt. 3 rękawice lateks ( rozmiar od M do XL) 100 sztuk w opakowaniu 250 op 4 rękawice nitrylowe ( rozmiar od M do XL) 100 sztuk w opakowaniu 250 op OGÓŁEM
  

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)