DZIERŻAWA URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH

Data publikacji 2020-06-03
Data zakończenia 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej - Politechnika Warszawska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547015-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wyspecyfikowane wraz z obsługą serwisową.

Część nr 1: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą serwisową:
a) Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolor – 16 szt.;
b) Finiszer do urządzeń A3 kolor – 4 szt.;
c) Urządzenie wielofunkcyjne A4 mono – 3 szt.;
d) Urządzenie wielofunkcyjne A4 kolor – 6 szt.

Część nr 2: Dzierżawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą serwisową:
a) Urządzenie A3 kolor mulitifunction – 7 szt.;
b) Urządzenia A4 mono – 5 szt.;
c) Urządzenie A4 kolor mulitifunction – 23 szt.;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.

30232110-8 Drukarki laserowe, 30232100-5 Drukarki i plotery, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 30121100-4 Fotokopiarki.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f48d9c2c-902d-4d2b-80e3-3b0d081dafcf
Biuletyn 547015-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej - Politechnika Warszawska
Regon 15540000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Politechniki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-661
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 234 53 92
Zamawiajacy fax 22 621 86 57
Zamawiajacy email m.samplawski@coi.pw.edu.pl
Adres strony url https://www.ci.pw.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.ci.pw.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.ci.pw.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres w sekretariacie Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej, Pl. Politechniki 1, piętro III, p. 319, 00-661 Warszawa, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15.00
Nazwa nadana zamowieniu DZIERŻAWA URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Numer referencyjny CI.ZP.261.04.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie zastrzega takiego prawa.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wyspecyfikowane wraz z obsługą serwisową. Część nr 1: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą serwisową: a) Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolor – 16 szt.; b) Finiszer do urządzeń A3 kolor – 4 szt.; c) Urządzenie wielofunkcyjne A4 mono – 3 szt.; d) Urządzenie wielofunkcyjne A4 kolor – 6 szt. Część nr 2: Dzierżawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą serwisową: a) Urządzenie A3 kolor mulitifunction – 7 szt.; b) Urządzenia A4 mono – 5 szt.; c) Urządzenie A4 kolor mulitifunction – 23 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 30232110-8 Drukarki laserowe, 30232100-5 Drukarki i plotery, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 30121100-4 Fotokopiarki.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spelniania warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełniania warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się: doświadczeniem, tj: a) w zakresie Części nr 1: wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 zamówienie polegające na oddaniu w dzierżawę, najem lub leasing urządzeń wielofunkcyjnych wraz z pełną obsługą serwisową tych urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych o wartości min. 200 000,00 zł netto; b) w zakresie Części nr 2: wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 zamówienie polegające na oddaniu w dzierżawę, najem lub leasing urządzeń wielofunkcyjnych wraz z pełną obsługą serwisową tych urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych o wartości min. 350 000,00 zł netto. W przypadku, gdy Wykonawca składa Ofertę na obydwie Części zamówienia, musi wykazać się łącznie wyżej wymienionym doświadczeniem.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w ust. 12 pkt 11 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 5 pkt 2) SIWZ, Wykonawca przedkłada: 1) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów – w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, jeżeli polega on na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów – które musi zawierać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Do oferty należy załączyć Zobowiązanie innego podmiotu wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wg załącznika nr 5 do SIWZ; Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży:  Opis Techniczny oferowanych urządzeń – wg załącznika nr 6 do SIWZ;  dokument potwierdzający, że urządzenie spełnia kryteria efektywności energetycznej na poziomie co najmniej równoważnym dla tej klasy urządzeń posiadających certyfikat programu ENERGY STAR uznawany w UE lub IT ECO – załącznik Wykonawcy;  dokument potwierdzający, że oferowane urządzenie jest zgodne z normami dotyczącymi oznakowania CE – deklaracja zgodności CE – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej – załącznik Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oferta – wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Formularz asortymentowo – cenowy – wg załącznika nr 1 do Oferty. 3) Stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: Część nr 1 – 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych); Część nr 2 – 10 000,00 zł. ( słownie: dziesięć tysięcy złotych). W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na wszystkie części zamówienia, wówczas musi wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, w szczególności w przypadku: 1) zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) na skutek wystąpienia siły wyższej mającej wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 3) zmiany wynagrodzenia jeżeli wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 142 ust. 5 ww. ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 pkt 3) obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 1 pkt 3) lit. a)- c). 1)W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3) lit. a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 2)W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, o których mowa w ust. 1 pkt 3) lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej. 3)W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3) lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 4)Za wyjątkiem sytuacji o której mowa w ust. 1 pkt 3) lit. a), wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 3) lit. b) i c).
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami winna być sporządzona trwałą techniką, w języku polskim (dokumenty sporządzone w innym języku niż język polski winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski), w sposób czytelny z zachowaniem formy pisemnej. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 16.06.2020 r. o godz. 11:30, w drodze transmisji on-line. Transmisja z otwarcia ofert on-line będzie dostępna pod wskazanym w ust. 12 pkt 5) ppkt 5.1) SIWZ linkiem. W celu udziału w sesji otwarcia ofert zalecamy użyć przeglądarkę Microsoft EDGE. Proszę o dołączanie do sesji otwarcia ofert od godziny 11.10. Zamawiający niw wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą serwisową
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych);
Zalacznik krotki opis Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą serwisową: a) Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolor – 16 szt.; b) Finiszer do urządzeń A3 kolor – 4 szt.; c) Urządzenie wielofunkcyjne A4 mono – 3 szt.; d) Urządzenie wielofunkcyjne A4 kolor – 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dzierżawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą serwisową:
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 10 000,00 zł. ( słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Zalacznik krotki opis Dzierżawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą serwisową: a) Urządzenie A3 kolor mulitifunction – 7 szt.; b) Urządzenia A4 mono – 5 szt.; c) Urządzenie A4 kolor mulitifunction – 23 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Nr CPV: 30232110-8 Drukarki laserowe, 30232100-5 Drukarki i plotery, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 30121100-4 Fotokopiarki.
  

Criterion

Kryteria Czas Naprawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy, instalacji i uruchomienia urządzeń
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)