GuidZP400 |
f48d9c2c-902d-4d2b-80e3-3b0d081dafcf
|
Biuletyn |
547015-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej - Politechnika Warszawska
|
Regon |
15540000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Politechniki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-661
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 234 53 92
|
Zamawiajacy fax |
22 621 86 57
|
Zamawiajacy email |
m.samplawski@coi.pw.edu.pl
|
Adres strony url |
https://www.ci.pw.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.ci.pw.edu.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.ci.pw.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
w sekretariacie Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej, Pl. Politechniki 1, piętro III, p. 319, 00-661 Warszawa, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15.00
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DZIERŻAWA URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
|
Numer referencyjny |
CI.ZP.261.04.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający nie zastrzega takiego prawa.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wyspecyfikowane wraz z obsługą serwisową.
Część nr 1: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą serwisową:
a) Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolor – 16 szt.;
b) Finiszer do urządzeń A3 kolor – 4 szt.;
c) Urządzenie wielofunkcyjne A4 mono – 3 szt.;
d) Urządzenie wielofunkcyjne A4 kolor – 6 szt.
Część nr 2: Dzierżawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą serwisową:
a) Urządzenie A3 kolor mulitifunction – 7 szt.;
b) Urządzenia A4 mono – 5 szt.;
c) Urządzenie A4 kolor mulitifunction – 23 szt.;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
30232110-8 Drukarki laserowe, 30232100-5 Drukarki i plotery, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 30121100-4 Fotokopiarki.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga spelniania warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga spełniania warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się: doświadczeniem, tj:
a) w zakresie Części nr 1:
wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 zamówienie polegające na oddaniu w dzierżawę, najem lub leasing urządzeń wielofunkcyjnych wraz z pełną obsługą serwisową tych urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych o wartości min. 200 000,00 zł netto;
b) w zakresie Części nr 2:
wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 zamówienie polegające na oddaniu w dzierżawę, najem lub leasing urządzeń wielofunkcyjnych wraz z pełną obsługą serwisową tych urządzeń oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych o wartości min. 350 000,00 zł netto.
W przypadku, gdy Wykonawca składa Ofertę na obydwie Części zamówienia, musi wykazać się łącznie wyżej wymienionym doświadczeniem.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w ust. 12 pkt 11 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 5 pkt 2) SIWZ, Wykonawca przedkłada:
1) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów – w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, jeżeli polega on na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów – które musi zawierać w szczególności:
zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą.
Do oferty należy załączyć Zobowiązanie innego podmiotu wg załącznika nr 3 do SIWZ.
2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wg załącznika nr 5 do SIWZ;
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga! Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży:
Opis Techniczny oferowanych urządzeń – wg załącznika nr 6 do SIWZ;
dokument potwierdzający, że urządzenie spełnia kryteria efektywności energetycznej na poziomie co najmniej równoważnym dla tej klasy urządzeń posiadających certyfikat programu ENERGY STAR uznawany w UE lub IT ECO – załącznik Wykonawcy;
dokument potwierdzający, że oferowane urządzenie jest zgodne z normami dotyczącymi oznakowania CE – deklaracja zgodności CE – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej – załącznik Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oferta – wg załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Formularz asortymentowo – cenowy – wg załącznika nr 1 do Oferty.
3) Stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości:
Część nr 1 – 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych);
Część nr 2 – 10 000,00 zł. ( słownie: dziesięć tysięcy złotych).
W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na wszystkie części zamówienia, wówczas musi wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, w szczególności w przypadku:
1) zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2) na skutek wystąpienia siły wyższej mającej wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
3) zmiany wynagrodzenia jeżeli wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 142 ust. 5 ww. ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług;
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 pkt 3) obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 1 pkt 3) lit. a)- c).
1)W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3) lit. a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
2)W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, o których mowa w ust. 1 pkt 3) lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej.
3)W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3) lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
4)Za wyjątkiem sytuacji o której mowa w ust. 1 pkt 3) lit. a), wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 3) lit. b) i c).
|
IV 4 4 data |
2020-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załącznikami winna być sporządzona trwałą techniką, w języku polskim (dokumenty sporządzone w innym języku niż język polski winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski), w sposób czytelny z zachowaniem formy pisemnej. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 16.06.2020 r. o godz. 11:30, w drodze transmisji on-line. Transmisja z otwarcia ofert on-line będzie dostępna pod wskazanym w ust. 12 pkt 5) ppkt 5.1) SIWZ linkiem.
W celu udziału w sesji otwarcia ofert zalecamy użyć przeglądarkę Microsoft EDGE.
Proszę o dołączanie do sesji otwarcia ofert od godziny 11.10.
Zamawiający niw wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą serwisową
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych);
|
Zalacznik krotki opis |
Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą serwisową:
a) Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolor – 16 szt.;
b) Finiszer do urządzeń A3 kolor – 4 szt.;
c) Urządzenie wielofunkcyjne A4 mono – 3 szt.;
d) Urządzenie wielofunkcyjne A4 kolor – 6 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dzierżawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą serwisową:
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 10 000,00 zł. ( słownie: dziesięć tysięcy złotych).
|
Zalacznik krotki opis |
Dzierżawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z obsługą serwisową:
a) Urządzenie A3 kolor mulitifunction – 7 szt.;
b) Urządzenia A4 mono – 5 szt.;
c) Urządzenie A4 kolor mulitifunction – 23 szt.;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
Nr CPV: 30232110-8 Drukarki laserowe, 30232100-5 Drukarki i plotery, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 30121100-4 Fotokopiarki.
|
| |