GuidZP400 |
59fc004c-a32e-4854-bfad-44f7f84503be
|
Biuletyn |
534687-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Trąbki Wielkie
|
Regon |
19167506600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gdańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Trąbki Wielkie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-034
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48586828323
|
Zamawiajacy fax |
+48586828319
|
Zamawiajacy email |
ugtrabki@pro.onet.pl
|
Adres strony url |
www.trabkiw.ug.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot umowy jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.1 Edukacja przedszkolna.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.trabkiw.ug.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.trabkiw.ug.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za posrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Trąbki Wielkie, ul. Gdańska 12, 83-034 Trąbki Wielkie, sekretariat pok. 19;
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup mebli i wyposażenia dla przedszkola w Trąbkach Wielkich
|
Numer referencyjny |
ZP.271.3.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli oraz wyposażenia dla – Przedszkola w Trąbkach Wielkich, ulica Sportowa 19.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-08-13T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
dla części 1 i 2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 zamówienia, z których każde obejmowało swoim zakresem dostawę wyposażenia meblowego, o wartości równej lub wyższej niż 100 000 zł brutto, dla szkoły lub przedszkola. Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę dla jednej części : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 zamówienie, które będzie obejmowało swoim zakresem dostawę wyposażenia meblowego, o wartości zamówienia równej lub wyższej niż 50 000 zł brutto, dla szkoły lub przedszkola.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, sporządzonego i wypełnionego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, są referencje bądź protokoły – zdawczo odbiorcze, umowy lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz „Oferta” - sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), w przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik; 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - ewentualnie do wykorzystania wzór oświadczenia - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzonego i wypełnionego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość dokonania następujących zmian w umowie: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: a) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy; b) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy. 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3) zmiana nazwy, siedziby stron, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie o tym fakcie Wykonawcy i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 3. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
|
IV 4 4 data |
2020-06-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli oraz wyposażenia dla – Przedszkola w Trąbkach . Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-13T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje załącznik A do SIWZ z podziałem na części: część 1 – zakup mebli i wyposażenia -krzesła przedszkolne, krzesła dla nauczycieli, , obrotowe, stoły przedszkolne, stoliki do zajęć (z psychologiem, logopedą), szafki szatniowe, biblioteczki, szafy, szafki z szufladami, szafki z zamkami, szafki metalowe z zamkiem na klucz, regały, biurka, stół konferencyjny, krzesła składane, -lustra, kosze na śmieci, dywany, tablice (magnetyczne, ogłoszeń, tekstylne), -suchy basen, ławki równoważne, zjeżdżalnia- trójkąt gimnastyczny, materace, piłki, woreczki sportowe, obręcze sportowe, pachołki, szafy z bawełnianego płótna, -laminarka, gilotyna, -czajnik elektryczny, naczynia (talerze, salaterki, kubki, sztućce,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli oraz wyposażenia dla – Przedszkola w Trąbkach Wielkich, ulica Sportowa 19. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-13T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
2.Zakres rzeczowy zamówienia przedstawia załącznik A do SIWZ z podziałem na części
część 2 - zakup mebli i wyposażenia - gabinet dyrektor, intendent, sekretariat
-biurka, lada recepcyjna z szafką, szafy z szufladami, krzesło obrotowe, stół owalny, stalowe szafy na akta, krzesła konferencyjne, wieszak ścienny, szafa z sejfem
|
| |