Zakup mebli i wyposażenia dla przedszkola w Trąbkach Wielkich

Data publikacji 2020-06-03
Data zakończenia 2020-06-17 00:00:00
Instytucja Gmina Trąbki Wielkie
Miejscowość Trąbki Wielkie
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534687-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli oraz wyposażenia dla – Przedszkola w Trąbkach Wielkich, ulica Sportowa 19.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 59fc004c-a32e-4854-bfad-44f7f84503be
Biuletyn 534687-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Trąbki Wielkie
Regon 19167506600000
Zamawiajacy adres ulica Gdańska
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Trąbki Wielkie
Zamawiajacy kod pocztowy 83-034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48586828323
Zamawiajacy fax +48586828319
Zamawiajacy email ugtrabki@pro.onet.pl
Adres strony url www.trabkiw.ug.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot umowy jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.1 Edukacja przedszkolna.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.trabkiw.ug.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.trabkiw.ug.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za posrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Trąbki Wielkie, ul. Gdańska 12, 83-034 Trąbki Wielkie, sekretariat pok. 19;
Nazwa nadana zamowieniu Zakup mebli i wyposażenia dla przedszkola w Trąbkach Wielkich
Numer referencyjny ZP.271.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli oraz wyposażenia dla – Przedszkola w Trąbkach Wielkich, ulica Sportowa 19. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-08-10T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-08-13T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dla części 1 i 2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 zamówienia, z których każde obejmowało swoim zakresem dostawę wyposażenia meblowego, o wartości równej lub wyższej niż 100 000 zł brutto, dla szkoły lub przedszkola. Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę dla jednej części : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 zamówienie, które będzie obejmowało swoim zakresem dostawę wyposażenia meblowego, o wartości zamówienia równej lub wyższej niż 50 000 zł brutto, dla szkoły lub przedszkola.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, sporządzonego i wypełnionego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, są referencje bądź protokoły – zdawczo odbiorcze, umowy lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz „Oferta” - sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), w przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik; 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - ewentualnie do wykorzystania wzór oświadczenia - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzonego i wypełnionego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość dokonania następujących zmian w umowie: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: a) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy; b) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy. 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3) zmiana nazwy, siedziby stron, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie o tym fakcie Wykonawcy i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 3. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
IV 4 4 data 2020-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli oraz wyposażenia dla – Przedszkola w Trąbkach . Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje załącznik A do SIWZ z podziałem na części: część 1 – zakup mebli i wyposażenia -krzesła przedszkolne, krzesła dla nauczycieli, , obrotowe, stoły przedszkolne, stoliki do zajęć (z psychologiem, logopedą), szafki szatniowe, biblioteczki, szafy, szafki z szufladami, szafki z zamkami, szafki metalowe z zamkiem na klucz, regały, biurka, stół konferencyjny, krzesła składane, -lustra, kosze na śmieci, dywany, tablice (magnetyczne, ogłoszeń, tekstylne), -suchy basen, ławki równoważne, zjeżdżalnia- trójkąt gimnastyczny, materace, piłki, woreczki sportowe, obręcze sportowe, pachołki, szafy z bawełnianego płótna, -laminarka, gilotyna, -czajnik elektryczny, naczynia (talerze, salaterki, kubki, sztućce,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli oraz wyposażenia dla – Przedszkola w Trąbkach Wielkich, ulica Sportowa 19. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 2.Zakres rzeczowy zamówienia przedstawia załącznik A do SIWZ z podziałem na części część 2 - zakup mebli i wyposażenia - gabinet dyrektor, intendent, sekretariat -biurka, lada recepcyjna z szafką, szafy z szufladami, krzesło obrotowe, stół owalny, stalowe szafy na akta, krzesła konferencyjne, wieszak ścienny, szafa z sejfem
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)