| GuidZP400 |
a9a6cc8d-b8ce-4bba-bb7c-e1a34e2feaa1
|
| Biuletyn |
545832-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
00031146700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Busko-Zdrój
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
28-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
041 3782401
|
| Zamawiajacy fax |
041 3782768
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@zoz.busko.pl
|
| Adres strony url |
www.zoz.busko.com.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.busko.com.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.busko.com.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, posłaniec, kurier
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów mleczarskich do Działu Żywienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
|
| Numer referencyjny |
ZOZ/DO/OM/ZP/27/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów mleczarskich do Działu Żywienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju (m.in. mleko, śmietana, jogurty, sery, masło).
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz jego opis określają załącznik nr 1 oraz umowa stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
74285,71
|
| Waluta calosc |
pln
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 70 000,00 pln dla całego przedmiotu zamówienia. W przypadku składania ofert na poszczególne pozycje Załącznika nr 1, Zamawiający wymaga polisy w wysokości jak dla całego zamówienia.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 70 000,00 pln dla całego przedmiotu zamówienia. W przypadku składania ofert na poszczególne pozycje Załącznika nr 1, Zamawiający wymaga polisy w wysokości jak dla całego zamówienia.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ i
2. Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.3 SIWZ (Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ)
4. Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach:
- zmiana nazwy, adresu Wykonawcy,
- zmiana stawki podatku VAT,
- zmniejszenie ceny jednostkowej,
- wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment, którego produkcja została wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu,
- możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-06-12T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
pl
|
| IV 4 5 okres |
30
|