GuidZP400 |
efdddf05-ccff-416c-83a3-eed14512973c
|
Biuletyn |
546237-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
|
Regon |
49189318000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 18 41 41 600
|
Zamawiajacy fax |
+48 18 41 41 700
|
Zamawiajacy email |
bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl
|
Adres strony url |
www.bip.nowosadecki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Cyfryzacja zasobów geodezyjnych i kartograficznych Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach 2 Osi priorytetowej Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.4 E-usługi w informacji przestrzennej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn.nowosadecki
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zamówienie na dostawę oprogramowania e-usług o wysokim poziomie dojrzałości wraz z rozbudową systemu teleinformatycznego wykorzystywanego do obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Powiecie Nowosądeckim, w ramach projektu pn. Cyfryzacja zasobów geodezyjnych i kartograficznych Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz.
|
Numer referencyjny |
ZP.272.8.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
I. Opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania e-usług o wysokim poziomie dojrzałości wraz z rozbudową systemu teleinformatycznego wykorzystywanego do obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Powiecie Nowosądeckim.
b) Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Cyfryzacja zasobów geodezyjnych
i kartograficznych Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach 2 Osi priorytetowej Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.4 E-usługi w informacji przestrzennej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020.
c) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania e-usług o wysokim poziomie dojrzałości wraz z rozbudową istniejącego Systemu teleinformatycznego PZGiK w zakresie oprogramowania koniecznego do świadczenia następujących e-usług:
• obsługa geodetów,
• obsługa rzeczoznawców majątkowych,
• zdalna aktualizacja bazy danych EGiB,
• zmiana w ewidencji gruntów i budynków,
wraz z integracją wybranych e-usług z systemem pz.gov.pl (Profil Zaufany) oraz z systemem płatności elektronicznych.
W zakres zamówienia wchodzi: dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania Powiatowego Portalu oraz oprogramowania e-usług wraz z pracami wdrożeniowymi i włączeniem dostarczonego oprogramowania do obecnie eksploatowanego w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu Systemu teleinformatycznego PZGiK.
d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
e) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewidziano następujące 3 (trzy) etapy:
1) Etap I (pierwszy) obejmuje:
• dostawę, instalację i włączenie do Systemu teleinformatycznego PZGiK oprogramowania do świadczenia e-usług: obsługi geodetów, obsługi rzeczoznawców majątkowych i zmiana w ewidencji gruntów i budynków oraz oprogramowania Powiatowego Portalu;
• integrację oprogramowania świadczącego e-usługi z usługami sieciowymi płatności elektronicznych, w taki sposób, aby zapewnić 5 poziom dojrzałości świadczonych przez nie e-usług;
• przeprowadzenie instruktażu przystanowiskowego dla pracowników Starostwa Powiatowego obsługujących realizację wniosków i zgłoszeń w Systemie dziedzinowym PZGiK.
2) Etap II (drugi) obejmuje:
• integrację oprogramowania świadczącego e-usługi z usługami sieciowymi platformy Profil Zaufany (pz.gov.pl);
• rozbudowę Systemu teleinformatycznego PZGiK;
• włączenie dotychczas eksploatowanego oprogramowania e-usług: obsługi komornika sądowego oraz obsługi podmiotu realizującego zadania publiczne do Powiatowego Portalu.
3) Etap III (trzeci) obejmuje:
• dostawę, instalację i włączenie do Systemu teleinformatycznego PZGiK oraz do Powiatowego Portalu oprogramowania do świadczenia e-usługi zdalnej aktualizacji bazy danych EGiB;
• przeprowadzenie instruktażu przystanowiskowego dla pracowników Starostwa Powiatowego obsługujących realizację wniosków związanych ze zdalną aktualizacją bazy EGiB w Systemie dziedzinowym PZGiK
f) Zamawiający wymaga, by na przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ).
g) Niniejsza specyfikacja wraz z załącznikami opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny.
II. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
III. Opis przedmiotu zamówienia został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (poprzez uwzględnienie wytycznych WCAG), ponieważ jest uniwersalny, uwzględnia przeznaczenia dla wszystkich użytkowników, tym samym spełnione są warunki określone w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp.
IV. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w następujących terminach:
• Etap I, o którym mowa w pkt 3.I lit. e) ppkt 1) SIWZ - do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy,
• Etap II, o którym mowa w pkt 3.I lit. e) ppkt 2) SIWZ - do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy,
• Etap III, o którym mowa w pkt 3.I lit. e) ppkt 3) SIWZ - do 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty co najmniej 1 (jedną) dostawę o wartości minimum 100 000,00 zł brutto (przez wartość dostawy rozumie się wysokość wynagrodzenia otrzymanego przez wykonawcę za zrealizowaną dostawę) polegającą na wdrożeniu e-usług publicznych na co najmniej 4 poziomie dojrzałości, w tym w zakresie obsługi geodetów oraz obsługi rzeczoznawców majątkowych.
Uwaga: W przypadku, gdy wymagana/-e dla potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej dostawa/-y jest/są częścią większego zamówienia obejmującego szerszy zakres dostaw, należy bezwzględnie podać tylko wartość dotyczącą wymaganego asortymentu dostaw i tylko te dostawy należy wymienić.
W przypadku, gdy wartość dostawy jest wyrażona w walucie innej niż PLN, zamawiający przeliczy tę wartość na PLN zgodnie z kursem ogłaszanym przez Narodowy Bank Polski wg kursu średniego podanego w dniu, w którym zostało zamieszczone przez zamawiającego ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu określony powyżej winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy występujący wspólnie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
I. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie
aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw
wykluczenia wykonawcy. Zatem zamawiający wezwie wykonawcę, do złożenia: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) zaświadczenia
właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie
spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. II. Dokumenty
podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa (powyżej) oraz w pkt 11 ppkt
4) lit. b), c) i d) SIWZ– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z
opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem
osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej
osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż w terminie odpowiednio
wskazanym powyżej w lit. a) i b). III. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia, dokumenty potwierdzające, iż wykonawcy nie podlegają
wykluczeniu, określone powyżej w pkt I lit. a), b) i c) składa każdy z wykonawców
oddzielnie. IV. W przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamawiający żąda od
wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych
powyżej w pkt I lit. a), b) i c). V. W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć
wykonanie części zamówienia podwykonawcy a nie jest on podmiotem, na którego
zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy
Pzp, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podmiotu
dokumentów wymienionych powyżej w pkt I lit. a), b) i c), o ile jest mu znany.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie
aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie
przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Zatem zamawiający wezwie
wykonawcę do złożenia: wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te
dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa powyżej zamawiający przekaże wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej wraz z wezwaniem do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Na ofertę składają się: a) wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego
Załącznik nr 4 do SIWZ, sporządzony, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i
opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożony w sposób określony w pkt
12.I lit. a) SIWZ, b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, treść
oświadczenia została zawarta w Załączniku nr 3 do SIWZ (OSWIADCZENIE.doc),
sporządzone, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, złożone wraz z ofertą w sposób określony w
pkt 12.I lit. a) SIWZ. II. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy
Pzp, tj. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz
braku podstaw wykluczenia, sporządza się, pod rygorem nieważności w postaci
elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia
podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny mieć formę
dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez
każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa zaszyfrowaną ofertę wraz z oświadczeniem i innymi
wymaganymi załącznikami za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku”
dostępnego na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego postępowania. Wszelkie informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa,
powinny zostać załączone podczas składania oferty w osobnym miejscu przeznaczonym na
zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby każdy dokument zawierający
tajemnicę przedsiębiorstwa został zamieszczony w odrębnym pliku. Za datę złożenia oferty
przyjmuje się datę jej wczytania do systemu za pośrednictwem „Formularza składania
oferty lub wniosku” potwierdzonego komunikatem, że oferta została złożona. III.
Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w
elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na
którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub
oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem
elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego
podpisu elektronicznego. IV. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y umocowaną/e do
reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu wykonawcy.
V. Załączone do oferty dokumenty lub oświadczenia powinny być przedstawione w
oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub
oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y wskazaną/e w pkt 15
ppkt 5 SIWZ. VI. Do oferty należy dołączyć dokument/-y wskazujący/-e, że osoba/-y
podpisująca/-e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest/są do tej czynności
umocowana/-e, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych w myśl art. 26
ust. 6 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu
elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób
udzielającej/-ych pełnomocnictwa lub w formie elektronicznej kopii dokumentu
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e pełnomocnictwa lub
przez notariusza. Jeżeli prawo do podpisania oferty nie będzie wynikać bezpośrednio z
pełnomocnictwa albo innych dostępnych dla zamawiającego dokumentów, zamawiający
dokona w pierwszej kolejności sprawdzenia prawa do podpisania oferty (reprezentowania wykonawcy) w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku braku takiej informacji
lub jakichkolwiek wątpliwości z nią związanych zamawiający wezwie wykonawcę do
złożenia stosownych pełnomocnictw. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania
oferty obejmuje pełnomocnictwo do składania w imieniu wykonawcy oświadczeń woli i
wiedzy oraz poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu. VII. Wykonawcy mogą wspólnie
ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie
pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne,
którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa
należy przedstawić w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielających pełnomocnictwa lub
w elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie lub poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e pełnomocnictwa. Wszelka korespondencja
kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik. Spełnianie
warunków udziału w postępowaniu ocenia się zgodnie z opisem zawartym w pkt 11 SIWZ
(ramka pierwsza), z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku
udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy
Pzp) zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda przedłożenia umowy regulującej
współpracę tych wykonawców. VIII. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni
od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie Platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki dedykowanej dla niniejszego postępowania,
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje
zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 369, ze zmianami). Formularz oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego
postępowania wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. IX.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim
stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia. Zobowiązanie to określa w szczególności: (a) zakres dostępnych wykonawcy
zasobów innego podmiotu, (b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez
wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (c) zakres i okres udziału innego
podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały zamieszczone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
b) Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp.
c) W związku z powyższym na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach i warunkach:
i) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie:
• siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. (Pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby, niezwiązane z realizacją przedmiotu zamówienia itp.),
• okoliczności leżących po stronie zamawiającego i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji),
• przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego;
• wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności
• przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze stron, które w szczególności dotyczyć będą uwarunkowań formalno-prawnych.
Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nie wpływa na zmianę wynagrodzenia.
ii) zmiana - ograniczenie (rezygnacja) z części zakresu przedmiotu umowy przez zamawiającego z uzasadnionych przyczyn, mających charakter obiektywny, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy;
iii) zmiany wynagrodzenia wykonawcy:
• w następstwie zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych, przez co należy rozumieć ustawową zmianę obowiązującej stawki podatku,
• w wyniku ograniczenia (rezygnacji) z części zakresu przedmiotu umowy, co spowoduje odpowiednie zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy;
iv) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
v) zmiany, rezygnacji bądź wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy w zakresie nie przewidzianym w ofercie,
vi) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
d) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
e) W sytuacji wystąpienia okoliczności, o których wyżej mowa, każda ze stron może wystąpić
z wnioskiem zawierającym:
i) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,
ii) uzasadnienie zmiany,
f) Zmianie podlegają także wszelkie nieistotne postanowienia umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w tym m.in.:
i) zmiana osób wyznaczonych do realizacji umowy, ze strony zamawiającego w przypadku braku możliwości nadzoru przez te osoby - zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
ii) zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (danych teleadresowych wykonawcy; zamawiającego, zmiana rachunku bankowego) - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
iii) przekształcenie wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) winno nastąpić w formie aneksu do umowy.
g) Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy, z zastrzeżeniem przypadków określonych w pkt 26 SIWZ, w których wskazano, że nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy.
h) Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych podlega unieważnieniu (art.144 ust. 2 ustawy Pzp).
i) Umowa może zostać zmieniona w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
j) Strony zgodnie ustalają, że wykonawca nie może dokonać cesji jakichkolwiek praw lub obowiązków wynikających z tej umowy, bez pisemnej zgody zamawiającego.
k) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zakazu cesji, o którym mowa w ppkt j).
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|