GuidZP400 |
994763a2-0da7-4d8d-9a5f-27ad74a75762
|
Biuletyn |
546510-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Unijnych Projektów Transportowych
|
Regon |
14100714500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Europejski
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-844
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 262 06 28
|
Zamawiajacy fax |
22 262 05 01
|
Zamawiajacy email |
zampub@cupt.gov.pl
|
Adres strony url |
www.cupt.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków UE, Pomocy Technicznej Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 oraz Polska Wschodnia.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
80%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Jednostka Budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cupt.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cupt.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
adres skrytki na ePuap: /CUPT/SkrytkaESP
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa i wdrożenie serwera oraz przełączników sieciowych na potrzeby Centrum Unijnych Projektów Transportowych (dalej „CUPT”).
|
Numer referencyjny |
9.2020.ZAM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i wdrożenie serwera oraz przełączników sieciowych na potrzeby Centrum Unijnych Projektów Transportowych (dalej „CUPT”).
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części:
Część I – Zakup, dostawa i wdrożenie serwera
Część II – Zakup i wdrożenie przełączników sieciowych
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4. Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”) opisany został w Załącznikach nr 1 i 1a do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
378465,75
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli:
2.3.1) dla Części I- Wykonawca wykaże, że zrealizował, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
co najmniej dwie (2) dostawy sprzętu serwerowego o wartości, co najmniej 80 000,00 złotych brutto każda,
2.3.2) dla Części II- Wykonawca wykaże, że zrealizował, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie (2) dostawy przełączników sieciowych o wartości, co najmniej 200 000,00 złotych brutto każda,
2.3.3) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji Przedmiotu zamówienia, w szczególności:
a) dla Części I - co najmniej 1 osobą, która będzie skierowana do realizacji Przedmiotu zamówienia, posiadającą certyfikat wystawiony przez producenta posiadanego przez Zamawiającego rozwiązania do wirtualizacji Vmware vSphere, potwierdzający kwalifikacje w zakresie konfiguracji i administracji tym rozwiązaniem.
UWAGA:
W przypadku zamówień nadal trwających, Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku, gdy wartość wykonanych usług w danym zamówieniu osiągnęła kwotę określoną w przedmiotowym warunku, w związku z tym Wykonawca powinien podać ich wartość tylko w zakresie już zrealizowanym.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień
złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – jeśli Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym miejsca, w
którym Zamawiający może samodzielnie znaleźć przedmiotowy dokument dotyczący Wykonawcy,
2) dokumentu dotyczącego podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 1) powyżej, w celu
wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim
Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca
polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII
ust. 2 pkt 1) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 1)
SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Terminy określone w pkt. 3) stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – jeśli Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym miejsca, w którym Zamawiający może samodzielnie znaleźć przedmiotowy dokument dotyczący Wykonawcy,
2) wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu - uwzględniającego wymagania określone w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 ppkt 2.3.1) i ppkt 2.3.2) SIWZ, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są:
Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dokumentów, o którym mowa powyżej.
3) dokumentu dotyczącego podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 1) powyżej, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie
w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
4) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Przedmiotu zamówienia, wraz
z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego – uwzględniające wymagania określone w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 ppkt 2.3.3) SIWZ, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
5) w celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, deklaracji spełnienia przez oferowany sprzęt wymagań dyrektyw Unii Europejskiej:
a) 2014/35/WE (bezpieczeństwo elektryczne), 2014/30/WE (kompatybilność elektromagnetyczna), 2011/65/WE (RoHS) - dotyczy części I ust 3 poz. 1 OPZ i części II ust 3 poz. 1 OPZ.
b) Wydrukowane wyniki testów: SPECrate 2017 Integer base result, nie mniejszy niż 175 punktów - dotyczy części I ust. 3 poz. nr 1 OPZ.
Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca powołał się na wyniki testów, opublikowane na stronie www.spec.org, o ile parametry danego urządzenia wyspecyfikowane na ww. stronie (tj. procesor, pamięć RAM, karta graficzna, dysk twardy) odpowiadają parametrom oferowanego przez Wykonawcę urządzenia. W takim przypadku Wykonawca przedłoży dokument z ww. strony, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów i konfiguracji urządzenia.
c) Certyfikat 80 plus – potwierdzający sprawność oferowanych w serwerze zasilaczy, zgodną z wymaganiami Zamawiającego- dotyczy części I ust. 3 poz. nr 1 OPZ.
W przypadku, gdy w przedstawionych na potwierdzenie spełnienia warunków dokumentach wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) na dzień,
w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W przypadku, gdy w dniu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych NBP nie opublikował średnich kursów walut należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie kurs NBP.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta Wykonawcy musi zawierać:
1) Formularz ofertowy – podpisany zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 4 i wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2do SIWZ;
2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 SIWZ podpisane zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 4 i wypełnione według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ;
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie) -
o ile ofertę składa pełnomocnik, w formie zgodnej z zasadami, o których mowa w ust. 6 i 7,
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 ppkt 1.2) SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, podpisane zgodnie
z zasadami, o których mowa w ust. 4.
5) Oryginał dokumentu wadialnego - w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Dokumenty i oświadczenia sporządzone
w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski.
3. Wszystkie dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców ubiegających się wspólnie/podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości
1) dla Części I 4000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące, 00/100 ),
2) dla Części II 9000,00 PLN (słownie złotych: dziewięć tysięcy, 00/100),
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Centrum Unijnych Projektów Transportowych 53 1010 1010 0058 5813 9120 0000
Z adnotacją:
„Wadium – Przetarg nieograniczony na Zakup, dostawę i wdrożenie serwera oraz przełączników sieciowych na potrzeby Centrum Unijnych Projektów Transportowych (dalej „CUPT”)- dla Części I/II.– 9.2020.ZAM”.
Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
5. Zamawiający przechowuje wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym.
6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę gwarancji,
c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……. – do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego
w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
8. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), (tj. dokumentu opatrzonego kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi osób uprawnionych ze strony gwaranta np. banku, ubezpieczyciela).
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1, w formie lub formach, o których mowa w ust. 2 lub wniesie wadium w jakikolwiek inny nieprawidłowy sposób zostanie odrzucona, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, a Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
15. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
dla części I:
1. W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają następujące zmiany:
1) zmianę Serwera, w przypadku wycofania z sieci dystrybucji Serwera wskazanego w ofercie Wykonawcy i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Serwer będący następcą lub zamiennikiem pierwotnie zaoferowanego Serwera o równoważnych lub lepszych parametrach zgodnych z postanowieniami OPZ. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że proponowany Serwer spełnia ww. warunki, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia pierwotnie oferowanego Serwera;
2) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - zmianę w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa;
3) zmiany w zakresie osób wchodzących w skład zespołu wdrożeniowego wskazanego w Wykazie osób, stanowiącym Załącznik nr 5 do Umowy za zgodą Zamawiającego. Zamawiający wyrazi zgodę na te zmiany, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby wchodzące w skład zespołu wdrożeniowego spełniają wymagania określone w SIWZ;
4) zmiany formy zgłoszenia gwarancyjnego na uprzedni i umotywowany wniosek którejkolwiek ze Stron.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, wymagają, pod rygorem nieważności, sporządzenia pisemnego aneksu do Umowy.
3. Zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów i adresów e-mail wskazanych w niniejszej Umowie, następują w drodze pisemnego zawiadomienia drugiej Strony, w terminie niezwłocznym od dnia zaistnienia zmiany i nie stanowią zmiany Umowy. W razie zaniechania obowiązku poinformowania o zmianie adresu, korespondencję wysłaną na adres dotychczasowy uznaje się za doręczoną prawidłowo. Za równoznaczną z formą pisemną przyjmuje się elektroniczną formę zgłoszenia na adresy e-mail wskazane w § 5 ust. 12 Umowy.
dla części II:
1. W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają następujące zmiany:
1) zmianę Przełączników, w przypadku wycofania z sieci dystrybucji Przełączników wskazanych w ofercie Wykonawcy i niemożliwości dostarczenia ich Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Przełączniki będące następcami lub zamiennikami pierwotnie zaoferowanych Przełączników o równoważnych lub lepszych parametrach zgodnych z postanowieniami OPZ. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że proponowany model Przełączników spełnia ww. warunki, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia pierwotnie oferowanych Przełączników;
2) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - zmianę w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa;
3) zmiany formy zgłoszenia gwarancyjnego na uprzedni i umotywowany wniosek którejkolwiek ze Stron.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, wymagają, pod rygorem nieważności, sporządzenia pisemnego aneksu do Umowy.
3. Zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów i adresów e-mail wskazanych w niniejszej Umowie, następują w drodze pisemnego zawiadomienia drugiej Strony, w terminie niezwłocznym od dnia zaistnienia zmiany i nie stanowią zmiany Umowy. W razie zaniechania obowiązku poinformowania o zmianie adresu, korespondencję wysłaną na adres dotychczasowy uznaje się za doręczoną prawidłowo. Za równoznaczną z formą pisemną przyjmuje się elektroniczną formę zgłoszenia na adresy e-mail wskazane w § 5 ust. 11 Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
I. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Unijnych Projektów Transportowych, zwane dalej „CUPT”, z siedzibą pod adresem: 00-844, Warszawa, pl. Europejski 2, który oświadcza że jest administratorem danych w rozumieniu przepisów prawa oraz że posiada ważny tytuł prawny do ich przetwarzania oraz przekazania do przetwarzania CUPT i takie przetwarzanie oraz przekazanie nie narusza praw osób, których dane dotyczą,
2) w CUPT, począwszy od dnia 25.05.2018 r., funkcjonuje adres e-mail: IOD@cupt.gov.pl Inspektora Ochrony Danych w CUPT, udostępniony osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez CUPT;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 10 lat od końca roku kalendarzowego w którym Umowa w sprawie niniejszego zamówienia została zrealizowana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np.: z uwagi na obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń itp.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
10) CUPT dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej
i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
II. Zamawiający nie stosuje klauzul społecznych.
III.ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:
1. Wykonawca, nie później niż w dniu zawarcia umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % dla każdej części zamówienia osobno ceny całkowitej podanej w ofercie, w jednej lub kilku następujących formach (do wyboru):
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwoływalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zobowiązanie wynikające dla banku/ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres 30 dni.
3. Wniesienie przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w formie weksli z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, ustanowienia zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego, ustanowienia zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów wymaga dla swej skuteczności wcześniejszej zgody Zamawiającego.
4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w pieniądzu odpowiednia kwota powinna zostać przelana na rachunek bankowy Zamawiającego – 53 1010 1010 0058 5813 9120 0000 wraz z podaniem nr postępowania – Nr 9.2020.ZAM dla Części I/II. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania Umowy jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup, dostawa i wdrożenie serwera
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
120665,75
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji Przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym
niż 20 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy
2. Wykonawca, nie później niż w dniu zawarcia umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % dla każdej części zamówienia osobno ceny całkowitej podanej w ofercie, w jednej lub kilku następujących formach (do wyboru):
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i wdrożenie serwera oraz przełączników sieciowych na potrzeby Centrum Unijnych Projektów Transportowych (dalej „CUPT”).
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części:
1) Część I – Zakup, dostawa i wdrożenie serwera
2) Część II – Zakup i wdrożenie przełączników sieciowych
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4. Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”) opisany został w Załącznikach nr 1 i 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i wdrożenie przełączników sieciowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
257800,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji Przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 20 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy 2. Wykonawca, nie później niż w dniu zawarcia umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % dla każdej części zamówienia osobno ceny całkowitej podanej w ofercie, w jednej lub kilku następujących formach (do wyboru): a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i wdrożenie serwera oraz przełączników sieciowych na potrzeby Centrum Unijnych Projektów Transportowych (dalej „CUPT”).
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części:
1) Część I – Zakup, dostawa i wdrożenie serwera
2) Część II – Zakup i wdrożenie przełączników sieciowych
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4. Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”) opisany został w Załącznikach nr 1 i 1a do SIWZ.
|
| |