Dostawa urządzeń medycznych oraz sprzętu terapeutycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na następujące części zamówienia (Pakiety): Pakiet 1 - videolaryngoskop diagnostyczny - 1 szt.; Pakiet 2: resektoskop - 1 szt.; Pakiet 3 - laser chirurgiczny SCO2- 1 szt.; Pakiet 4 - zestaw narzędzi chirurgicznych - 1 zestaw; Pakiet 5 - prowadnice biopsyjne - 2 szt.; Pakiet 6 - imadło laparoskopowe - 1 szt.; Pakiet 7 - lampa antydepresyjna - 1 szt.; Pakiet 8 - maty do monitorowania snu - 3 szt. - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby, określonym w Formularzach wymaganych warunków technicznych, stanowiących odpowiednio Załączniki nr 2.1–2.8 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio dla Pakietów: 1 i 3 Załącznik nr 6.1 do SIWZ i dla Pakietów: 2, 4-8 Załącznik nr 6.2 do SIWZ.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) uzgodnienie terminu dostawy i instalacji z Kierownikiem jednostki organizacyjnej WUM wskazanej w Protokole odbioru;
2) dostawa przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w następujących jednostkach organizacyjnych WUM:
a) Pakiet 1: Klinika Pneumonologii i Alergologii Wieku Dziecięcego (1W34), Dziecięcy Szpital Kliniczny UCK WUM, ul. Żwirki i Wigury 63a, 02-091 Warszawa;
b) Pakiet 2: Katedra i Klinika Położnictwa, Chorób Kobiecych i Ginekologii Onkologicznej (2WA), Mazowiecki Szpital Bródnowski, ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa;
c) Pakiet 3: Katedra i Klinika Dermatologiczna (1M4), sekretariat, ul. Koszykowa 82a, 02-008 Warszawa;
d) Pakiet 4: Zakład Anatomii Prawidłowej i Klinicznej (1M12), Collegium Anatomicum, ul. Chałubińskiego 5, 02-004 Warszawa;
e) Pakiet 5: Zakład Diagnostyki Obrazowej (2WH), Zakład USG, Mazowiecki Szpital Bródnowski, ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa;
f) Pakiet 6: Katedra i Klinika Chirurgii Ogólnej i Transplantacyjnej (1W23), ul. Nowogrodzka 59, 02-006 Warszawa;
g) Pakiet 7: II Klinika Psychiatryczna (2WC), Mazowiecki Szpital Bródnowski, ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa;
h) Pakiet 8: Klinika Psychiatrii Wieku Rozwojowego (2M7), Dziecięcy Szpital Kliniczny UCK WUM, ul. Żwirki i Wigury 63a, 02-091 Warszawa.
3) instalacja – rozumiana jako rozpakowanie, montaż urządzenia, podłączenie do mediów oraz uruchomienie urządzenia i sprawdzenie poprawności jego działania – w zakresie dostawy objętej Pakietem 1 i Pakietem 3;
4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi urządzenia – w zakresie dostawy objętej Pakietem 1 i Pakietem 3;
5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy;
6) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (użytkownikowi), potwierdzone protokołem odbioru, sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy odpowiednio dla Pakietów: 1 i 3 Załącznik nr 6.1do SIWZ i dla Pakietów: 2, 4-8 Załącznik nr 6.2 do SIWZ.
|
GuidZP400 |
58e72307-8bd3-48c5-a931-27dec597820b
|
Biuletyn |
547977-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Warszawski Uniwersytet Medyczny
|
Regon |
00028891700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
61
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-091
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225720366, 225720373
|
Zamawiajacy fax |
225720363
|
Zamawiajacy email |
aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl
|
Adres strony url |
https://wum.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://wum.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://wum.ezamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej w postaci papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
do przesłania: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, p.308 lub osobistego złożenia: w Kancelarii WUM ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, w pok. 009, w godz. 10:00-14:00
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych oraz sprzętu terapeutycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety
|
Numer referencyjny |
AEZ/S-045/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa urządzeń medycznych oraz sprzętu terapeutycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na następujące części zamówienia (Pakiety): Pakiet 1 - videolaryngoskop diagnostyczny - 1 szt.; Pakiet 2: resektoskop - 1 szt.; Pakiet 3 - laser chirurgiczny SCO2- 1 szt.; Pakiet 4 - zestaw narzędzi chirurgicznych - 1 zestaw; Pakiet 5 - prowadnice biopsyjne - 2 szt.; Pakiet 6 - imadło laparoskopowe - 1 szt.; Pakiet 7 - lampa antydepresyjna - 1 szt.; Pakiet 8 - maty do monitorowania snu - 3 szt. - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby, określonym w Formularzach wymaganych warunków technicznych, stanowiących odpowiednio Załączniki nr 2.1–2.8 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio dla Pakietów: 1 i 3 Załącznik nr 6.1 do SIWZ i dla Pakietów: 2, 4-8 Załącznik nr 6.2 do SIWZ.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) uzgodnienie terminu dostawy i instalacji z Kierownikiem jednostki organizacyjnej WUM wskazanej w Protokole odbioru;
2) dostawa przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w następujących jednostkach organizacyjnych WUM:
a) Pakiet 1: Klinika Pneumonologii i Alergologii Wieku Dziecięcego (1W34), Dziecięcy Szpital Kliniczny UCK WUM, ul. Żwirki i Wigury 63a, 02-091 Warszawa;
b) Pakiet 2: Katedra i Klinika Położnictwa, Chorób Kobiecych i Ginekologii Onkologicznej (2WA), Mazowiecki Szpital Bródnowski, ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa;
c) Pakiet 3: Katedra i Klinika Dermatologiczna (1M4), sekretariat, ul. Koszykowa 82a, 02-008 Warszawa;
d) Pakiet 4: Zakład Anatomii Prawidłowej i Klinicznej (1M12), Collegium Anatomicum, ul. Chałubińskiego 5, 02-004 Warszawa;
e) Pakiet 5: Zakład Diagnostyki Obrazowej (2WH), Zakład USG, Mazowiecki Szpital Bródnowski, ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa;
f) Pakiet 6: Katedra i Klinika Chirurgii Ogólnej i Transplantacyjnej (1W23), ul. Nowogrodzka 59, 02-006 Warszawa;
g) Pakiet 7: II Klinika Psychiatryczna (2WC), Mazowiecki Szpital Bródnowski, ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa;
h) Pakiet 8: Klinika Psychiatrii Wieku Rozwojowego (2M7), Dziecięcy Szpital Kliniczny UCK WUM, ul. Żwirki i Wigury 63a, 02-091 Warszawa.
3) instalacja – rozumiana jako rozpakowanie, montaż urządzenia, podłączenie do mediów oraz uruchomienie urządzenia i sprawdzenie poprawności jego działania – w zakresie dostawy objętej Pakietem 1 i Pakietem 3;
4) przeprowadzenie instruktażu w zakresie obsługi urządzenia – w zakresie dostawy objętej Pakietem 1 i Pakietem 3;
5) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy;
6) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (użytkownikowi), potwierdzone protokołem odbioru, sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy odpowiednio dla Pakietów: 1 i 3 Załącznik nr 6.1do SIWZ i dla Pakietów: 2, 4-8 Załącznik nr 6.2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw
do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody
potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca może odstąpić od złożenia ww. dokumentu. Jeżeli Wykonawca nie złoży
ww. dokumentu z zachowaniem terminu określonego w art. 24 ust. 11, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, wezwie do uzupełnienia tego dokumentu wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona; c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), Zamawiający żąda:
a) próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzu wymaganych warunków technicznych stanowiącym Załącznik nr 2.1-2.8 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
karty katalogowe producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, instrukcje obsługi lub inne dokumenty producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych ze stanem faktycznym, dla których Zamawiający w ww. Załączniku określił warunek wskazania producenta, modelu/wersji.
Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Zamawiający informuje, że z dokumentów, o których mowa w części III.3 Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji, wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, w razie:
1) zmiany modelu oferowanego urządzenia z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie;
2) w przypadku gdy model urządzenia został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem należącym do tej samej linii produktowej - zmiany oferowanego modelu urządzenia na inny, posiadający co najmniej parametry takie jak model oferowany i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewniający uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie,
3) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
4) oraz innych zmian szczegółowo opisanych w Załączniku nr 6.1 do SIWZ (Wzór umowy), dla dostaw objętych Pakietem 1 i Pakietem 3, w związku ze stanem epidemii COVID-19.
|
IV 4 4 data |
2020-06-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Informacja skierowana jest do osób fizycznych, w tym prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, ujawnionych w sposób bezpośredni w związku prowadzonym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
Zamawiający informuje, że w przypadku:
- osób fizycznych,
- osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą,
- pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
- członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną,
- osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
będzie przetwarzał dane osobowe, które uzyskał bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje Panią/Pana, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY,
ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa reprezentowany przez Rektora WUM;
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować: adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 320;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub zasady oraz wytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacji projektowej przekraczają 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okres wskazany w dokumentach programów operacyjnych krajowych, regionalnych, jak i w zawieranych umowach o dofinansowanie
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie.
W świetle powyższego Wykonawca, na druku Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1.1-1.8 do SIWZ, zobowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu .
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa videolaryngoskopu diagnostycznego, w liczbie 1 szt., spełniającego warunki zawarte w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa resektoskopu, w liczbie 1 szt., spełniającego warunki zawarte w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, zgodnie z Załącznikiem nr 6.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa lasera chirurgicznego SCO2, w liczbie 1 szt., spełniającego warunki zawarte w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, zgodnie z Załącznikiem nr 6.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawu narzędzi chirurgicznych, w liczbie 1 zestaw, spełniającego warunki zawarte w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.4 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, zgodnie z Załącznikiem nr 6.2do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa prowadnic biopsyjnych, w liczbie 2 szt., spełniających warunki zawarte w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.5 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, zgodnie z Załącznikiem nr 6.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa imadła laparoskopowego, w liczbie 1 szt., spełniającego warunki zawarte w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.6 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, zgodnie z Załącznikiem nr 6.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa lampy antydepresyjnej, w liczbie 1 szt., spełniającej warunki zawarte w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.6 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, zgodnie z Załącznikiem nr 6.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31710000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mat do monitorowania snu, w liczbie 3 szt., spełniających warunki zawarte w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.8 do SIWZ, na warunkach określonych we Wzorze umowy, zgodnie z Załącznikiem nr 6.2 do SIWZ.
|
| |