Dostawa fabrycznie nowych 7 komputerów przenośnych (laptopów) wraz z oprogramowaniem operacyjnym i biurowym

Data publikacji 2020-06-05
Data zakończenia 2020-06-16 00:00:00
Instytucja Gmina Piątnica
Miejscowość Piątnica Poduchowna
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548024-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 fabrycznie nowych komputerów przenośnych (laptopów) wraz z oprogramowaniem, o wskazanych poniżej minimalnych parametrach: - Przekątna ekranu: min 15.6'', - Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FHD 1080), - Powierzchnia matrycy: Matowa, - Procesor min. 4-rdzeniowy osiągający wynik testu PassMark na poziomie min. 6950 wg strony: www.cpubenchmark.net, - Zainstalowana pamięć RAM: min.8 GB, - Rodzaj pamięci: DDR4, - Typ dysku: SSD, - Pojemność SSD: min. 250 GB, - Porty wideo: 1 x HDMI, - Interfejs sieciowy: 1 x 10/100/1000 Mbit/s, - Porty USB: min. 2x USB 3.1 Gen 1, - Kamera internetowa, głośniki, mikrofon, bluetooth, wifi, - Układ klawiatury QWERTY, - Napęd optyczny - wbudowany DVD+/-RW lub napęd zewnętrzny. Komputery mają mieć zainstalowany system operacyjny z funkcjonującym wsparciem technicznym - o parametrach, zastosowaniu i funkcjonalności nie gorszych niż Windows 10 Home, polska wersja językowa. Ponadto komputery muszą spełniać następujące warunki: - posiadać deklaracje CE - deklaracja Conformite Europeenne; - posiadać certyfikat IS09001 dla producenta sprzętu; - muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0; - fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim; - posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 2 lata; Oprogramowanie biurowe. Wykonawca może dostarczyć oprogramowanie równoważne spełniające następujące wymagania techniczne Lp. Nazwa komponentu Wymagalne minimalne parametry funkcjonalne. 1 Zawartość pakietu aplikacji biurowych: Edytor tekstów, Arkusz kalkulacyjny, Narzędzie do przygotowania i prowadzenia prezentacji, Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych, Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą, kalendarzem, kontaktami i zadaniami); 2 Edytor Tekstów: Edycja i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni, poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty; Wstawianie oraz formatowanie tabel; Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych; Wstawianie wykresów i tabel arkusza kalkulacyjnego; Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabeli rysunków; Automatyczne tworzenie spisów treści; Formatowanie nagłówków i stopek stron; Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników; Określenie układu strony (pionowa/pozioma); Wydruk dokumentów; Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną; Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji; 3 Arkusz kalkulacyjny: Tworzenie raportów tabelarycznych; Tworzenie wykresów liniowych, słupkowych, kołowych; Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu; Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych; Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych; Wyszukiwanie i zamiana danych; Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego; Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie; Nagrywanie, tworzenie i edycja makr automatyzujących. 4 Narzędzie do przygotowania i prowadzenia prezentacji: Przygotowanie prezentacji multimedialnych; Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego; Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek; Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu; Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji; Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera; Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo; Umieszczanie tabeli wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego; Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym; Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów; Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym, monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera; 5 Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych: Tworzenie i edycja drukowanych materiałów informacyjnych; Tworzenie materiałów przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonów: broszur, biuletynów, katalogów; Edycja poszczególnych stron materiałów; Podział treści na kolumny; Umieszczanie elementów graficznych; Wykorzystanie mechanizmu korespondencji seryjnej; Płynne przesuwanie elementów po całej stronie publikacji; Wydruk publikacji; 6 Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną kalendarzem, kontaktami i zadaniami): Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego; Przechowywanie wiadomości na serwerze lub w lokalnym pliku tworzonym z zastosowaniem efektywnej kompresji danych; Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców; Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną; Automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule; Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy; Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia; Zarządzanie kalendarzem. 2. Opis przedmiotu zamówienia został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, które mogą korzystać z przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był zgodny z zapisami Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, a także Załącznikiem nr 2. do Wytycznych - Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020. 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, należy przyjąć, że każdemu takiemu odniesieniu towarzyszy sformułowanie „lub równoważny". Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym za właściwy każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b6dc6aa-f576-45cd-a73d-a7129b1e6272
Biuletyn 548024-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Piątnica
Regon 54229600017000
Zamawiajacy adres ulica Stawiskowska
Zamawiajacy adres numer domu 53
Zamawiajacy miejscowosc Piątnica Poduchowna
Zamawiajacy kod pocztowy 18-421
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 862 162 476,
Zamawiajacy fax 86 218 24 56
Zamawiajacy email ugpiatnica@gminapiatnica.pl,
Adres strony url bip.gminapiatnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu działania 1. 1:„Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach. „Zdalna Szkoła Plus”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.gminapiatnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie (operator pocztowy, posłaniec, osobiście)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowych 7 komputerów przenośnych (laptopów) wraz z oprogramowaniem operacyjnym i biurowym
Numer referencyjny GPT.271.10.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7 fabrycznie nowych komputerów przenośnych (laptopów) wraz z oprogramowaniem, o wskazanych poniżej minimalnych parametrach: - Przekątna ekranu: min 15.6'', - Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FHD 1080), - Powierzchnia matrycy: Matowa, - Procesor min. 4-rdzeniowy osiągający wynik testu PassMark na poziomie min. 6950 wg strony: www.cpubenchmark.net, - Zainstalowana pamięć RAM: min.8 GB, - Rodzaj pamięci: DDR4, - Typ dysku: SSD, - Pojemność SSD: min. 250 GB, - Porty wideo: 1 x HDMI, - Interfejs sieciowy: 1 x 10/100/1000 Mbit/s, - Porty USB: min. 2x USB 3.1 Gen 1, - Kamera internetowa, głośniki, mikrofon, bluetooth, wifi, - Układ klawiatury QWERTY, - Napęd optyczny - wbudowany DVD+/-RW lub napęd zewnętrzny. Komputery mają mieć zainstalowany system operacyjny z funkcjonującym wsparciem technicznym - o parametrach, zastosowaniu i funkcjonalności nie gorszych niż Windows 10 Home, polska wersja językowa. Ponadto komputery muszą spełniać następujące warunki: - posiadać deklaracje CE - deklaracja Conformite Europeenne; - posiadać certyfikat IS09001 dla producenta sprzętu; - muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0; - fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; - posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim; - posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 2 lata; Oprogramowanie biurowe. Wykonawca może dostarczyć oprogramowanie równoważne spełniające następujące wymagania techniczne Lp. Nazwa komponentu Wymagalne minimalne parametry funkcjonalne. 1 Zawartość pakietu aplikacji biurowych: Edytor tekstów, Arkusz kalkulacyjny, Narzędzie do przygotowania i prowadzenia prezentacji, Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych, Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą, kalendarzem, kontaktami i zadaniami); 2 Edytor Tekstów: Edycja i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni, poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty; Wstawianie oraz formatowanie tabel; Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych; Wstawianie wykresów i tabel arkusza kalkulacyjnego; Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabeli rysunków; Automatyczne tworzenie spisów treści; Formatowanie nagłówków i stopek stron; Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników; Określenie układu strony (pionowa/pozioma); Wydruk dokumentów; Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną; Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji; 3 Arkusz kalkulacyjny: Tworzenie raportów tabelarycznych; Tworzenie wykresów liniowych, słupkowych, kołowych; Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu; Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych; Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych; Wyszukiwanie i zamiana danych; Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego; Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie; Nagrywanie, tworzenie i edycja makr automatyzujących. 4 Narzędzie do przygotowania i prowadzenia prezentacji: Przygotowanie prezentacji multimedialnych; Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego; Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek; Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu; Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji; Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera; Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo; Umieszczanie tabeli wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego; Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym; Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów; Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym, monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera; 5 Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych: Tworzenie i edycja drukowanych materiałów informacyjnych; Tworzenie materiałów przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonów: broszur, biuletynów, katalogów; Edycja poszczególnych stron materiałów; Podział treści na kolumny; Umieszczanie elementów graficznych; Wykorzystanie mechanizmu korespondencji seryjnej; Płynne przesuwanie elementów po całej stronie publikacji; Wydruk publikacji; 6 Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną kalendarzem, kontaktami i zadaniami): Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego; Przechowywanie wiadomości na serwerze lub w lokalnym pliku tworzonym z zastosowaniem efektywnej kompresji danych; Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców; Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną; Automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule; Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy; Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia; Zarządzanie kalendarzem. 2. Opis przedmiotu zamówienia został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, które mogą korzystać z przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był zgodny z zapisami Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, a także Załącznikiem nr 2. do Wytycznych - Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020. 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, należy przyjąć, że każdemu takiemu odniesieniu towarzyszy sformułowanie „lub równoważny". Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym za właściwy każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-07-20T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (na zasadach określonych w art. 22a ust 1-6 ustawy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna. - Z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Piątnica można się kontaktować pod adresem Gmina Piątnica ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna lub poprzez adres email ochronadanych@gminapiatnica.pl; -Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę fabrycznie nowych 7 komputerów przenośnych (laptopów) wraz z oprogramowaniem operacyjnym i biurowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)