Dostawa oraz wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu pn. „Rozwój zdolności wytwarzania, gromadzenia, przetwarzania i wymiany danych z wykorzystaniem TIK w SPZGiChP”

Data publikacji 2020-06-05
Data zakończenia 2020-06-17 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547963-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu pn. „Rozwój zdolności wytwarzania, gromadzenia, przetwarzania i wymiany danych z wykorzystaniem TIK w SPZGiChP”, realizowanego na podstawie umowy nr RPWM.03.02.00-28-0005/19-00
zawartej dnia 28.02.2020 roku, Oś priorytetowa: „Cyfrowy Region”, Działanie: „E-zdrowie” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1 Dostawę i instalację:
a) klastra składającego się z trzech serwerów - 1 szt.
b) przełącznika - 2 szt.,
c) licencji systemu kopii zapasowej -1 kpl.,
d) stacji roboczych - 2 szt.,
e) stacji roboczych dla personelu - 34 szt.,
f) skanera-1 szt.
2.2 Wdrożenie.
2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ, pn. Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d2be4b2b-8207-4e80-b194-d3351ef059d6
Biuletyn 547963-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
Regon 29573900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-357
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 322 966
Zamawiajacy fax 895 322 979
Zamawiajacy email alis@pulmonologia.olsztyn.pl
Adres strony url www.pulmonologia.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Rozwój zdolności wytwarzania, gromadzenia, przetwarzania i wymiany danych z wykorzystaniem TIK w SPZGiChP”, realizowanego na podstawie umowy nr RPWM.03.02.00-28-0005/19-00 zawartej dnia 28.02.2020 roku, Oś priorytetowa: „Cyfrowy Region”, Działanie: „E-zdrowie” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pulmonologia.olsztyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, pocztą, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Jagiellońska 78 10-357 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oraz wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu pn. „Rozwój zdolności wytwarzania, gromadzenia, przetwarzania i wymiany danych z wykorzystaniem TIK w SPZGiChP”
Numer referencyjny SOZ.383.15.2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu pn. „Rozwój zdolności wytwarzania, gromadzenia, przetwarzania i wymiany danych z wykorzystaniem TIK w SPZGiChP”, realizowanego na podstawie umowy nr RPWM.03.02.00-28-0005/19-00 zawartej dnia 28.02.2020 roku, Oś priorytetowa: „Cyfrowy Region”, Działanie: „E-zdrowie” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Dostawę i instalację: a) klastra składającego się z trzech serwerów - 1 szt. b) przełącznika - 2 szt., c) licencji systemu kopii zapasowej -1 kpl., d) stacji roboczych - 2 szt., e) stacji roboczych dla personelu - 34 szt., f) skanera-1 szt. 2.2 Wdrożenie. 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do SIWZ, pn. Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-04T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił w tym zakresie warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, a mianowicie: dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, tj. a) minimum 1 inżynierem, posiadającym certyfikaty wydane przez producenta oferowanych serwerów w zakresie projektowania i konfiguracji na poziomie profesjonalisty, b) minimum 1 inżynierem sieciowym, posiadającym certyfikaty wydane przez producenta oferowanych urządzeń w zakresie projektowania infrastruktury sieciowej i konfiguracji urządzeń aktywnych na poziomie profesjonalisty, c) minimum 1 inżynierem, posiadającym certyfikaty wydane przez producenta oferowanego oprogramowania do wirtualizacji w zakresie administracji i konfiguracji na poziomie profesjonalisty, d) minimum 1 osobą, posiadającą certyfikat PMP lub PRINCE2 lub dyplom studiów w zakresie zarządzania projektami, e) minimum 1 osobą, posiadającą certyfikat ITIL Foundation oraz ITIL Practitioner. Osoby wymienione w lit. a) do e) nie mogą łącznie spełniać w/w warunków. oraz posiadają doświadczenie zawodowe, a w szczególności: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu informatycznego wraz z usługą wdrożenia systemów informatycznych o łącznej wartości co najmniej 700 000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 2 Ustawy, należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz3. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy (spełnianie warunków udziału w postępowaniu): a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wymienionych w Rozdziale V, pkt 1, ppkt 1.2. lit. a) – e) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem nr 7), b) wykaz (zgodnie z załącznikiem nr 9) potwierdzający, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu informatycznego wraz z usługą wdrożenia systemów informatycznych o łącznej wartości co najmniej 700 000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100), wraz z podaniem wartości, dat realizacji, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienie zostało zrealizowane. Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające należyte zrealizowanie zamówienia, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1. wypełniony i podpisany - załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, 2. wypełniony i podpisany - załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. 3. aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 4. oświadczenie w zakresie stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) – załącznik nr 11,
Czy wadium 1
Wadium 1. Zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A. 77 1160 2202 0000 0000 6193 7410, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 roku, poz. 310 ze zm.). 3. Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności – w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. Oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310) należy dołączyć w oddzielnym pliku do oferty, opisując go: „WADIUM – „Rozwój zdolności wytwarzania, gromadzenia, przetwarzania i wymiany danych z wykorzystaniem TIK w SPZGiChP” (zaleca się dołączenie do oferty dowodu przelewu, bądź kopii dokumentów określonych w pkt 2 lit. a) do e). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy na zasadach zgodnych z art. 145 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz. 1843 ze zmianami). 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany, okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. Zamawiający, działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, b) zmiany terminu dostawy lub montażu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego (np. zmiana warunków umowy zawartej z Instytucją Zarządzającą - zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego itp.), 4. Zmiany o których mowa w ust. 3 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony. 5. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania 1. W przypadku gdy prace objęte przedmiotem niniejszej umowy, będą wymagały przetwarzania danych osobowych, winny być wykonywane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz z zasadami określonymi w niniejszym paragrafie. 2. Wykonawca zobowiązuje się również: 1) zastosować środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych; 2) dopuszczać do przetwarzania danych wyłącznie osoby przeszkolone z zakresu przepisów o ochronie danych osobowych; 3) zapewnić, aby osoby mające dostęp do danych osobowych, przed przystąpieniem do ich przetwarzania, podpisały oświadczenie o zapoznaniu się i przestrzeganiu przepisów dotyczących przetwarzania i ochrony danych osobowych oraz zobowiązania do zachowania w tajemnicy danych i sposobów ich zabezpieczenia; 4) zapewnić, aby osoby mające dostęp do danych osobowych zachowały te dane oraz sposoby ich zabezpieczenia w tajemnicy, przy czym obowiązek zachowania tajemnicy obowiązuje również po zakończeniu realizacji niniejszej Umowy oraz ustaniu zatrudnienia danej osoby przez Wykonawcę. 3. W razie konieczności powierzenia Wykonawcy przetwarzania danych osobowych strony zobowiązują się do niezwłocznego zawarcia w ramach wynagrodzenia umownego stosownej umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych. 4. Strony zobowiązane są w szczególności do: 1) nieujawniania i nierozpowszechniania informacji poufnych drugiej strony oraz niewykorzystywania tych informacji poufnych do celów innych niż realizacja umowy, 2) przechowywania informacji poufnych drugiej strony w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób nieuprawnionych oraz zabezpieczenia informacji poufnych drugiej strony w taki sposób, w jaki strona zabezpiecza własne informacje poufne. 5. Informacje poufne nie będą przez żadną ze stron ujawniane, rozpowszechniane i udostępniane w jakikolwiek sposób osobom trzecim, bez wyraźniej pisemnej zgody drugiej strony. Nie dotyczy to jednakże ujawniania informacji poufnych podmiotom współpracującym ze stroną przy realizacji umowy – w zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy, oraz audytorom i doradcom prawnym stron, o ile zobowiążą się oni do zachowania poufności przekazywanych informacji na warunkach nie gorszych niż wynikające z umowy. 6. Informacje poufne to wszelkie informacje dotyczące drugiej strony, uzyskane od niej w związku z zawarciem i realizacją umowy, oznaczone jako poufne, niezależnie od sposobu ich wyrażenia (ustne, pisemne, elektroniczne itd.) oraz nośnika, na którym zostały zapisane. Informacjami poufnymi będą w szczególności informacje i dokumenty przekazywane przez strony w celu wykonywania umowy, jak również informacje i dokumenty, które znalazły się w posiadaniu drugiej strony w związku z zawarciem oraz / lub wykonywaniem niniejszej umowy. Informacjami poufnymi są w szczególności: dane finansowe, informacje organizacyjne, informacje dotyczące produktów informatycznych oraz inne informacje o działalności każdej ze stron, jak też treść rezultatów prac powstałych w wyniku realizacji umowy. 7. Strony uprawnione są do przekazywania informacji poufnych swoim pracownikom oraz Wykonawca jest uprawniony do przekazywania informacji poufnych podwykonawcom, gdy jest to konieczne do wykonania umowy. Każda ze stron ponosi odpowiedzialność za naruszenie zasad poufności przez powyższe podmioty, którym przekazała informacje poufne, jak za własne działania bądź zaniechania. 8. Obowiązek zachowania poufności nie dotyczy informacji poufnych: 1) których ujawnienie jest wymagane przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, 2) których ujawnienie następuje na żądanie podmiotu uprawnionego do kontroli, pod warunkiem, że podmiot ten został poinformowany o poufnym charakterze informacji, 3) które są powszechnie znane, 4) opracowanych niezależnie przez stronę otrzymującą daną informację, 5) w których posiadanie strona weszła zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przed dniem uzyskania takich informacji na podstawie niniejszej Umowy, 6) dotyczących faktu zawarcia umowy oraz jej postanowień szczególnych, których ujawnienie następuje na żądanie podmiotu prowadzącego audyt lub świadczącego pomoc prawną pod warunkiem, że podmiot ten został poinformowany o poufnym charakterze informacji. 9. Zobowiązania stron wynikające z niniejszego paragrafu wiążą strony również w przypadku wykonania, wygaśnięcia lub rozwiązania umowy.
IV 6 1 srodki ochrony Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy złożyć w osobnej teczce z dopiskiem „Tajemnica przedsiębiorstwa”. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 roku, poz. 1010 ze zmianami) rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy (np. ujawnionych do wiadomości publicznej; wiadomości, które nie posiadają wartości gospodarczej) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 lub 3 Ustawy.
IV 4 4 data 2020-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)