Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, biurowego oraz multimedialnego w związku
z realizacją projektu pt. „Po lepszą przyszłość” nr RPKP.10.02.02-04-0002/18 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
Osi priorytetowej 10: Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w „Opisie przedmiotu zamówienia”, (dalej jako OPZ), który stanowi Załącznik 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania:
dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, biurowego oraz multimedialnego wg wymagań opisanych w Załączniku do OPZ
Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, jego specyfikację techniczną został zawarty w Załączniku do OPZ, stanowiącym załącznik do SIWZ. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
Dostarczony sprzęt musi zawierać wszystkie elementy niezbędne do funkcjonowania, uruchomienia i montażu, ponadto elementy w ramach zestawów muszą być ze sobą kompatybilne. Oprogramowanie musi mieć możliwość darmowych aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa. Dostarczone wyposażenie musi być zgodne z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje, itp.
Zamawiający dopuszcza, aby oferta zawierała różne modele sprzętu, jednakże spełniające wymogi minimalne, określone w Załączniku nr 1 OPZ.
Wskazane w załączniku nr 1 OPZ parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi, wykonawca może zaproponować sprzęt o równoważnych parametrach lub wyższych.
W przypadku, gdy użyto nazw własnych, znaków towarowych itp. dla opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o porównywalnych parametrach technicznych lub wyższych. Użycie przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, itp. ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP). Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia.
Oprogramowanie musi być oryginalne, w polskiej wersji językowej, nowe, nieużywane, nigdy wcześnie nieaktywowane. System operacyjny jest zainstalowany fabrycznie. Oprogramowanie musi posiadać wszelkie niezbędne, wymagane oznakowania, potwierdzające jego oryginalność, autentyczność.
Miejsce dostawy:
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby Realizatorów zamówienia określonych
w rozdziale 1. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za instalację lub uruchomienie przedmiotu dostawy.
Wynagrodzenie:
Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia musi obejmować wszelkie koszty i wydatki związane z realizacją zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
|
GuidZP400 |
9e66f573-2a0e-4d38-9db8-ee89ff4ee4bd
|
Biuletyn |
547757-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dąbrowa Biskupia
|
Regon |
92350731000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Topolowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dąbrowa Biskupia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
88-133
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 3512170
|
Zamawiajacy fax |
52 5065420
|
Zamawiajacy email |
przetargi@dabrowabiskupia.pl
|
Adres strony url |
https://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pt. „Po lepszą przyszłość” nr RPKP.10.02.02-04-0002/18 realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Osi priorytetowej 10: Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna. Osobiście , za pośrednictwem posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r – Prawo pocztowe
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Dąbrowa Biskupia ul. Topolowa 2 88-133 Dąbrowa Biskupia, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, biurowego oraz multimedialnego w związku z realizacją projektu pt. „Po lepszą przyszłość” nr RPKP.10.02.02-04-0002/18 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Osi priorytetowej 10: Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne.
|
Numer referencyjny |
ORG.271.5.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, biurowego oraz multimedialnego w związku
z realizacją projektu pt. „Po lepszą przyszłość” nr RPKP.10.02.02-04-0002/18 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
Osi priorytetowej 10: Innowacyjna edukacja, Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w „Opisie przedmiotu zamówienia”, (dalej jako OPZ), który stanowi Załącznik 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania:
dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, biurowego oraz multimedialnego wg wymagań opisanych w Załączniku do OPZ
Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, jego specyfikację techniczną został zawarty w Załączniku do OPZ, stanowiącym załącznik do SIWZ. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
Dostarczony sprzęt musi zawierać wszystkie elementy niezbędne do funkcjonowania, uruchomienia i montażu, ponadto elementy w ramach zestawów muszą być ze sobą kompatybilne. Oprogramowanie musi mieć możliwość darmowych aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa. Dostarczone wyposażenie musi być zgodne z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje, itp.
Zamawiający dopuszcza, aby oferta zawierała różne modele sprzętu, jednakże spełniające wymogi minimalne, określone w Załączniku nr 1 OPZ.
Wskazane w załączniku nr 1 OPZ parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi, wykonawca może zaproponować sprzęt o równoważnych parametrach lub wyższych.
W przypadku, gdy użyto nazw własnych, znaków towarowych itp. dla opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o porównywalnych parametrach technicznych lub wyższych. Użycie przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, itp. ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP). Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia.
Oprogramowanie musi być oryginalne, w polskiej wersji językowej, nowe, nieużywane, nigdy wcześnie nieaktywowane. System operacyjny jest zainstalowany fabrycznie. Oprogramowanie musi posiadać wszelkie niezbędne, wymagane oznakowania, potwierdzające jego oryginalność, autentyczność.
Miejsce dostawy:
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby Realizatorów zamówienia określonych
w rozdziale 1. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za instalację lub uruchomienie przedmiotu dostawy.
Wynagrodzenie:
Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia musi obejmować wszelkie koszty i wydatki związane z realizacją zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie:
co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego lub multimedialnego o wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN brutto w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego dostawy i usługi były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone wyżej stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy te dostawy zostały wykonane należycie są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
zmiana terminów wykonania umowy:
inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości dostawy, wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie;
brak dostępu do pomieszczeń do których ma być dostarczony lub zainstalowany przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na poniesienie niższych kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości przedmiotu dostawy
pojawienie się nowszej technologii pozwalającej na skrócenie czasu realizacji dostawy,
konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane
Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
zmiana obowiązującej stawki VAT,
zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego itp.,
zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy,
gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ,
wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy dostaw,
Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Nie stanowi zmiany umowy:
zzmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
zmiana danych teleadresowych.
Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|