SPRZĘT JEDNORAZOWY I KOŃCÓWKI DO PIPET

Data publikacji 2020-06-09
Data zakończenia 2020-06-17 00:00:00
Instytucja Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548813-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 384371101
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO I KOŃCOWEK DO PIPET:
Zadanie 1. Worki do próbek,
Zadanie 2. Płytki Petriego,
Zadanie 3. Ezy i głaszczki,
Zadanie 4. Pipety jednorazowe,
Zadanie 5. Wymazówki,
Zadanie 6. Folia na płytki ELISA,
Zadanie 7. Produkty jednorazowego użytku,
Zadanie 8. Korki celulozowe,
Zadanie 9. Kuwety,
Zadanie 10. Probówki,
Zadanie 11. Sprzęt do hodowli komórkowej,
Zadanie 12. Płytki do OKAP,
Zadanie 13. Końcówki do pipet I,
Zadanie 14. Końcówki do pipet II,
Zadanie 15. Końcówki do pipet III,
Zadanie 16. Końcówki do pipet IV.
1) Gwarancja:
Sprzęt jednorazowy i końcówki do pipet powinny spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
2) Warunki oczekiwane w ramach gwarancji:
Dotyczy wszystkich zadań:
1. Dostarczone końcówki powinny gwarantować poprawną współpracę z pipetami Eppendorf Research i Eppendorf Reference Gilson, HTL, Brand.
2. Każda partia produkcyjna powinna posiadać certyfikat jakości - dotyczy produktów sterylnych i końcówek do pipet.
3. Jednorazowy sprzęt powinien spełniać ogólne wymagania przyjęte dla poszczególnych zadań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 59871413-1665-454d-87bf-255a44a291ce
Biuletyn 548813-N-2020
Zamawiajacy nazwa Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
Regon 93438000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ostrawicka
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71-337
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 898 200,
Zamawiajacy fax 914 898 255
Zamawiajacy email acentkowska@wiw.szczecin.pl, adrabik@wiw.szczecin.pl
Adres strony url http://bip.wiw.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wiw.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, ul. Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin KANCELARIA
Nazwa nadana zamowieniu SPRZĘT JEDNORAZOWY I KOŃCÓWKI DO PIPET
Numer referencyjny A.272.C 15.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO I KOŃCOWEK DO PIPET: Zadanie 1. Worki do próbek, Zadanie 2. Płytki Petriego, Zadanie 3. Ezy i głaszczki, Zadanie 4. Pipety jednorazowe, Zadanie 5. Wymazówki, Zadanie 6. Folia na płytki ELISA, Zadanie 7. Produkty jednorazowego użytku, Zadanie 8. Korki celulozowe, Zadanie 9. Kuwety, Zadanie 10. Probówki, Zadanie 11. Sprzęt do hodowli komórkowej, Zadanie 12. Płytki do OKAP, Zadanie 13. Końcówki do pipet I, Zadanie 14. Końcówki do pipet II, Zadanie 15. Końcówki do pipet III, Zadanie 16. Końcówki do pipet IV. 1) Gwarancja: Sprzęt jednorazowy i końcówki do pipet powinny spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ. 2) Warunki oczekiwane w ramach gwarancji: Dotyczy wszystkich zadań: 1. Dostarczone końcówki powinny gwarantować poprawną współpracę z pipetami Eppendorf Research i Eppendorf Reference Gilson, HTL, Brand. 2. Każda partia produkcyjna powinna posiadać certyfikat jakości - dotyczy produktów sterylnych i końcówek do pipet. 3. Jednorazowy sprzęt powinien spełniać ogólne wymagania przyjęte dla poszczególnych zadań.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia – przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z § 14 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie ww. oświadczenia w oryginale. 2. Pełnomocnictwo: - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3. Formularz ofertowy. 4. Formularz cenowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają zmiany w umowie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT na towary będące przedmiotem umowy. 2. Strony dopuszczają zmiany stawki VAT w przypadku uzasadnionej przez producenta zmiany klasyfikacji wyrobu i możliwości zastosowania uprzywilejowanej stawki VAT, zgodnie z zapisami ustawy o VAT. 3. Strony dopuszczają zmianę stawki VAT w przypadku uzasadnionej przez producenta zmiany klasyfikacji wyrobu i braku możliwości dalszego stosowania uprzywilejowanej stawki VAT, zgodnie z zapisami ustawy o VAT. 4. Strony zgodnie oświadczają, że znana jest im sytuacja kraju związana z konsekwencjami gospodarczymi wystąpienia COVID-19 i celem prawidłowego wykonania umowy przyjmują, że: Strony przewidują możliwość zmiany umowy w szczególności na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy PZP w następującym zakresie i przy spełnieniu poniżej określonego warunku: - na żądanie jednej ze Stron zostanie dokonana w terminie do 7 dni licząc od daty złożenia żądania Strony, zgodna z żądaniem Strony zmiana § 5 ust. 1 umowy (w formie aneksu do umowy) polegająca na zmniejszeniu do 50 % zamówienia i maksymalnej kwoty umowy wskazanej w § 5 ust. 1 umowy. Żądanie każdej ze stron będzie złożone w formie dokumentowej (e–mailowej) na adres wskazany w umowie do kontaktu w sprawie realizacji umowy. 5. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie wynikających z następujących okoliczności związanych z wystąpieniem COVID -19 - na warunkach określonych poniżej: 1) Strony umowy niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. 2) Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa powyżej oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności: a) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia; b) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; c) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem , przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( Dz. U. 2020 poz. 374); d) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych; e) okoliczności, o których mowa w lit. a-d, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 3) Każda ze stron może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy. 4) Strona umowy, o której mowa w pkt 1, na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, odnośnie do wpływu okoliczności, o których mowa w pkt 1, na należyte jej wykonanie. Jeżeli strona umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania. 5) Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w pkt 1, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, o której mowa w pkt 1, może w uzgodnieniu z wykonawcą dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, w szczególności przez: a) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, b) zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych, c) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 6) Okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w pkt 1, nie mogą stanowić samodzielnej podstawy do wykonania umownego prawa odstąpienia od umowy. 7) Niniejsza Umowa w sprawie zamówienia publicznego zawiera postanowienia dotyczące kar umownych lub odszkodowań z tytułu odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie z powodu oznaczonych okoliczności, a zatem strona umowy, o której mowa w pkt 1, w stanowisku, o którym mowa w pkt 4, przedstawia wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte jej wykonanie oraz wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, na zasadność ustalenia i dochodzenia tych kar lub odszkodowań, lub ich wysokość.
IV 4 4 data 2020-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Worki do próbek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Worki do próbek według załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Płytki Petriego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Płytki Petriego według załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Ezy i głaszczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ezy i głaszczki według załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pipety jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pipety jednorazowe według załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wymazówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wymazówki według załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Folia na płytki ELISA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Folia na płytki ELISA według załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Produkty jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Produkty jednorazowego użytku według załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Korki celulozowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Korki celulozowe według załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Kuwety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Kuwety według załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Probówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Probówki według załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Sprzęt do hodowli komórkowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sprzęt do hodowli komórkowej według załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Płytki do OKAP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Płytki do OKAP według załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Końcówki do pipet I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Końcówki do pipet I według załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Końcówki do pipet II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Końcówki do pipet II według załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Końcówki do pipet III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Końcówki do pipet III według załącznika nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Końcówki do pipet IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Końcówki do pipet IV według załącznika nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)