GuidZP400 |
feaee930-4df8-4ebe-9df0-c88ba5be20b9
|
Biuletyn |
550630-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bytom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 836 301
|
Zamawiajacy fax |
322 836 344
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@um.bytom.pl
|
Adres strony url |
http://bip.um.bytom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu „Lepsze umiejętności – większe szanse na rynku pracy. Poprawa infrastruktury kształcenia zawodowego w Bytomiu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa XII Infrastruktura edukacyjna Działanie 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego Poddziałanie 12.2.1. Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.um.bytom.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.bytom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski, 41-902 Bytom,ul.Parkowa 2, Kancelaria Urzędu (pokój nr 128)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie szkolnych pracowni gastronomicznych
|
Numer referencyjny |
PA.271.1.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport i wniesienie) pomocy dydaktycznych w celu wyposażenia szkolnych pracowni gastronomicznych.
Zamówienie podzielone jest na dwie części jn.
Część 1 zamówienia – „PRACOWNIA ZSGH”
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich
w Bytomiu, ul. Żeromskiego 26 nw. sprzętu:
a) szatkownica do warzyw z zestawem tarcz 1 szt.
b) szafa chłodnicza 1 szt.
c) kuchnia gazowa 1 szt.
d) obieraczka do ziemniaków z filtrem opływu 1 szt.
e) urządzenie Sous-vide 1 szt.
f) kuchnia elektryczna indukcyjna 1 szt.
g) piec konwekcyjny 1 szt.
h) robot wielofunkcyjny 1 szt.
i) zmywarka do naczyń i szkła 3 szt.
j) szafa magazynowa 1 szt.
k) stół przyścienny 1 szt.
l) ekspres do kawy 1 szt.
ł) wózek kelnerski flambirowania 1 szt.
Cześć 2 zamówienia – „PRACOWNIA ZSUR”
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do Zespołu Szkół Usługowo-Rzemieślniczych
w Bytomiu, ul. Świętochłowicka 10 nw. sprzętu:
a) lodówka z zamrażarką 1 szt.
b) regał do ekspozycji towarów 1 szt.
c) wózek transportowy ręczny 1 szt.
d) lada sprzedażowa 1 szt.
e) termometr do pomiaru w urządzeniu chłodniczym 1 szt.
f) higrometr 1 szt.
g) termometr pokojowy 1 szt.
h) Atrapy towarów (sztuczne warzywa i owoce, pieczywo oraz mięso i wędliny) 1 zestaw
i) Atrapy środków pieniężnych 1 zestaw
j) terminal płatniczy 1 szt.
zapisy dotyczące obu części postępowania
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki
do siwz.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik do siwz.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: do 40 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) dokument, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej).
3. W przypadku składania oferty na obie części postępowania ww. dokument, złożony
w jednym egzemplarzu, będzie traktowany jako odnoszący się do wszystkich części postępowania, na które została złożona oferta.
4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jeżeli znajdują się one w posiadaniu Zamawiającego.
W takim przypadku Wykonawca winien wskazać:
1) adres, pod którym Zamawiający może uzyskać dokument za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych
lub
2) sprawę, w której Zamawiający przechowuje zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dokument i poinformować Zamawiającego, że jest on aktualny.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zachowaniem terminów ich wystawienia określonych powyżej.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Zamawiający przewiduje możliwość stosowania art. 26 ust. 2f ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. W zakresie nieuregulowanym w siwz, zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisy wykonawcze do ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta winna składać się z:
1) formularza oferty wraz z formularzem cenowym, dotyczącego części, na którą składana jest oferta
2) oświadczenia o braku podstaw wykluczenia
oraz jeżeli dotyczy:
3) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza;
4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza.
2. Wykonawca zobowiązany jest - bez wezwania Zamawiającego - przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z poniższych okoliczności. Strony przewidują możliwość:
1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na:
a) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie,
b) jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu lub personelowi Zamawiającego,
2) zmiany w zakresie wskazanych podwykonawców, rezygnacji z podwykonawców, zmiany wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa,
3) wprowadzenia postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych,
4) zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących
dot. podatku VAT,
5) zmian dotyczących realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy nieobjętych niniejszą umową, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zmienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach niniejszej umowy,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości umowy określonej pierwotnie w § 6 ust. 1 umowy,
6) zmiany postanowień umownych, pod warunkiem łącznego spełnienia poniższych warunków:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości umowy określonej pierwotnie w § 6 ust. 1 umowy,
7) zmiany Wykonawcy:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,
8) wprowadzenia zmian nieistotnych, niezależnie od ich wartości, z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych,
9) wprowadzenia zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10 % wartości umowy określonej pierwotnie w § 6 ust. 1 umowy.
2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Stron umowy na jej dokonanie.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
|
IV 4 4 data |
2020-06-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Wykonawca, zamiast oświadczenia wstępnego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia (o którym mowa w ogłoszeniu powyżej) winien załączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu .
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców (np. konsorcja, spółki cywilne) oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
W przypadku składania oferty na obie części postępowania, ww. oświadczenie można złożyć tylko w jednym egzemplarzu, pod warunkiem iż będzie ono odnosiło się do części postępowania na które została złożona oferta.
Jeżeli wobec Wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca winien odpowiednio zmodyfikować treść oświadczenia, tj. oświadczyć, które z podstaw wykluczenia wobec niego zachodzą wraz z jednoczesnym oświadczeniem o podjętych środkach naprawczych zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Pzp (instytucja samooczyszczenia, self-cleaning).
2.Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Prezydent Miasta Bytomia
41-902 Bytom, ul. Parkowa 2
2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Bytom:
Inspektor IOD: Katarzyna Jurczyk-Kwiecień
Urząd Miejski w Bytomiu, ul. Parkowa 2, e-mail: pi@um.bytom.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub zgodnie z umową dotyczącą dofinansowania projektu, lecz nie krócej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp).
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *
* W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust.1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowania żądania, w szczególności nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia.
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**
** skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym Wystąpienie z żądaniem , którym mowa w art.18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ***
*** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, których mowa w art. 20 RODO
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Zamawiający:
1) nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej,
2) nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej,
4) nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
5) nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
6) nie przewiduje aukcji elektronicznej.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PRACOWNIA ZSGH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: do 40 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich
w Bytomiu, ul. Żeromskiego 26 nw. sprzętu:
lit. przedmiot ilość
a) szatkownica do warzyw z zestawem tarcz 1 szt.
b) szafa chłodnicza 1 szt.
c) kuchnia gazowa 1 szt.
d) obieraczka do ziemniaków z filtrem opływu 1 szt.
e) urządzenie Sous-vide 1 szt.
f) kuchnia elektryczna indukcyjna 1 szt.
g) piec konwekcyjny 1 szt.
h) robot wielofunkcyjny 1 szt.
i) zmywarka do naczyń i szkła 3 szt.
j) szafa magazynowa 1 szt.
k) stół przyścienny 1 szt.
l) ekspres do kawy 1 szt.
ł) wózek kelnerski flambirowania 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do siwz.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PRACOWNIA ZSUR
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: do 40 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do Zespołu Szkół Usługowo-Rzemieślniczych
w Bytomiu, ul. Świętochłowicka 10 nw. sprzętu:
a) lodówka z zamrażarką 1 szt.
b) regał do ekspozycji towarów 1 szt.
c) wózek transportowy ręczny 1 szt.
d) lada sprzedażowa 1 szt.
e) termometr do pomiaru w urządzeniu chłodniczym 1 szt.
f) higrometr 1 szt.
g) termometr pokojowy 1 szt.
h) Atrapy towarów (sztuczne warzywa i owoce, pieczywo oraz mięso i wędliny) 1 zestaw
i) Atrapy środków pieniężnych 1 zestaw
j) terminal płatniczy 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik
do siwz.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik do siwz.
|
| |