„Dostawa komputerów stacjonarnych, serwerów, monitorów, laptopów, głośników do komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych laserowych, tablic interaktywnych, drukarek 3D, pakietów biurowych, edytorów grafiki, programów do backupu danych oraz kontroli rodzicielskiej, projektorów multimedialnych oraz wizualizerów na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie”

Data publikacji 2020-06-15
Data zakończenia 2020-06-23 00:00:00
Instytucja Powiat Zielonogórski
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550493-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „ Dostawa komputerów stacjonarnych, serwerów, monitorów, laptopów, głośników do komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych laserowych, tablic interaktywnych, drukarek 3D, pakietów biurowych, edytorów grafiki, programów do backupu danych oraz kontroli rodzicielskiej, projektorów multimedialnych oraz wizualizerów na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie”
2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy wyprodukowany po 01.01.2020 r.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dla zaoferowanych produktów bezpłatnego serwisu gwarancyjnego.
4. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
a) dostarczyć pełną dokumentację sprzętu, w tym karty gwarancyjne wraz ze specyfikacją techniczną oraz instrukcji obsługi w języku polskim, na karcie gwarancyjnej należy wskazać dane teleadresowe Wykonawcy wraz z numerem seryjnym,
b) dostarczyć licencje i nośniki dla każdego oprogramowania
c) dostarczyć sprzęt posiadający trwałe oznakowanie producenta/wykonawcy pozwalające na jego pełną identyfikację (producent/wykonawca – typ-model-numer seryjny)
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określony został w zał. nr 1A oraz 3 do SIWZ.
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił minimum 24 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

UWAGI:
1. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały
i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia.
2.W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych.
3. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dfe8ba31-2c34-422e-935a-b1b6859954d5
Biuletyn 550493-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Zielonogórski
Regon 97077014900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podgórna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-057
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 527 575
Zamawiajacy fax 684 527 500
Zamawiajacy email zamowienia@powiat-zielonogorski.pl
Adres strony url www.bip.powiat-zielonogorski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Zoelonogórskim" dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 8 Nowoczesna edukacja, działanie 8.4 Doskonalenie jakosci kształcenia zawodowego - projekty realizowane poza formuła ZIT.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat-zielonogorski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę sporzadza się pod rygorem nieważności w postaci papierowej i opatruje własnorecznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm),osobiście luz za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 54-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 5
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa komputerów stacjonarnych, serwerów, monitorów, laptopów, głośników do komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych laserowych, tablic interaktywnych, drukarek 3D, pakietów biurowych, edytorów grafiki, programów do backupu danych oraz kontroli rodzicielskiej, projektorów multimedialnych oraz wizualizerów na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie”
Numer referencyjny OR.273.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „ Dostawa komputerów stacjonarnych, serwerów, monitorów, laptopów, głośników do komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych laserowych, tablic interaktywnych, drukarek 3D, pakietów biurowych, edytorów grafiki, programów do backupu danych oraz kontroli rodzicielskiej, projektorów multimedialnych oraz wizualizerów na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie” 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy wyprodukowany po 01.01.2020 r. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dla zaoferowanych produktów bezpłatnego serwisu gwarancyjnego. 4. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: a) dostarczyć pełną dokumentację sprzętu, w tym karty gwarancyjne wraz ze specyfikacją techniczną oraz instrukcji obsługi w języku polskim, na karcie gwarancyjnej należy wskazać dane teleadresowe Wykonawcy wraz z numerem seryjnym, b) dostarczyć licencje i nośniki dla każdego oprogramowania c) dostarczyć sprzęt posiadający trwałe oznakowanie producenta/wykonawcy pozwalające na jego pełną identyfikację (producent/wykonawca – typ-model-numer seryjny) 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określony został w zał. nr 1A oraz 3 do SIWZ. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił minimum 24 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. UWAGI: 1. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. 2.W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 3. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie dostawy komputerów stacjonarnych na łączną kwotę 50 000,00 zł brutto Uwaga: Wykonawca w wykazie dostaw zobowiązany jest podać informacje o rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Dla podmiotów występujących wspólnie warunek ten będzie oceniany łącznie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wymaga złożenia aktualnego na dzień złożenia Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia za podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), chyba, że Zamawiający będzie posiadał dokumenty dotyczące Wykonawcy lub będzie mógł je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych Uwzględniając zapisy art. 26 ust 6 ustawy Pzp dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych baz danych. Wykonawca powinien wskazać Zamawiającemu w „Formularzu ofertowym”- pkt 14 adresy ogólnie dostępnych i elektronicznie prowadzonych baz danych, z których Zamawiający bezpłatnie będzie mógł pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia: wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonane należycie, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie – wg. załącznika nr 5 do SIWZ – na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1.2) ppkt. 2.3 SIWZ (zdolność techniczna) Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi lub dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, 2) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej, 3) w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1.W celu wstępnego potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodnie z załącznikami nr 2A i 2B do SIWZ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenia. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg. załącznika nr 5 do SIWZ 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tj. Dz.U. 2019 r. poz. 369) – załącznik nr 2C do SIWZ Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokumentu lub informacji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokument należy złożyć w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia dokumentu ( zobowiązania) - stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Ponadto do oferty należy dołączyć : Formularz ofertowy ( zał. nr 1 do SIWZ ) i jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru KRS lub CEDIG do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla Stron postanowienia umowy zostały zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Z uwagi na brak miejsca w ogłoszeniu zamawiający informuje, że nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)