GuidZP400 |
48e90165-5259-4102-b750-30d147599a76
|
Biuletyn |
550542-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
|
Regon |
00000041900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stoisława
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-952
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48914849694
|
Zamawiajacy fax |
+91914849664
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szczecin.po.gov.pl
|
Adres strony url |
www.szczecin.po.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szczecin.po.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szczecin.po.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Prokuratura Okręgowa w Szczecinie, ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin, biuro podawcze, pok. nr 29
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych
|
Numer referencyjny |
PO VII WB 261.11.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych, zwanych w dalszej części „towarem”, przez okres trwania umowy.
2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, do siedzib poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, raz na 2 miesiące. Wielkość każdej partii dostawy materiałów biurowych wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i będzie realizowana na podstawie jednostkowych zleceń. W zleceniach jednostkowych Zamawiający będzie dodatkowo określał żądane kolory zamawianego towaru np. kolorowego papieru, segregatorów, itp. (dot. pozycji, przy których w opisie wpisano „różne kolory”). Wykaz adresów jednostek, do których będą realizowane dostawy zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy.
3. Wykaz towaru zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Ilości podane w wykazie są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towaru, jednak nie mniej niż 30% wartości przedmiotu umowy określonego w § 3 ust 3 wzoru umowy. Z powyższego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia ilości towaru w poszczególnych pozycjach asortymentowych w ramach wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 3 wzoru umowy, stosownie do swoich potrzeb.
4. Wymagania związane z realizacją niniejszej umowy:
1) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny oraz terminowy, zgodnie z warunkami jakościowymi uznawanymi powszechnie za standardowe,
2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar określony w zamówieniu do siedzib Zamawiającego w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 wzoru umowy,
3) dostarczane materiały biurowe muszą spełniać następujące warunki:
a) być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych,
b) odpowiadać polskim normom i posiadać wymagane przepisami atesty dopuszczające je do użytkowania.
5. Zamawiający ma prawo żądać wymiany towaru na nowy jeżeli stwierdzi wady jakościowe lub jego niezgodność z zamówieniem. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany towaru na nowy w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar (w asortymencie i ilości określonej przez Zamawiającego) w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone pisemnie, faksem, e-mailem lub telefonicznie. Dostawy powinny być realizowane w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), w godz. 8.00 – 15.00. Miejscem dostawy w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego jest miejsce wyznaczone przez pracownika Zamawiającego (wskazane pomieszczenie).
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy wraz z wykazem ilościowo-wartościowym, stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Minimalny poziom zdolności:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 dostawy podobne.
Za jedną dostawę podobną Zamawiający uzna umowę, na podstawie której Wykonawca realizował dostawę materiałów biurowych o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto.
Za materiały biurowe zamawiający uzna: papier kserograficzny i do ploterów, wyroby piśmiennicze, gumki, korektory, zeszyty i bloki biurowe, przybory kreślarskie, tusze, dziurkacze, zszywacze, spinacze, zszywki, koperty, segregatory, teczki wiązane, skoroszyty, etykiety, materiały do bindowania, koszulki i ofertówki, płyty CD, DVD, taśmy klejące.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek muszą spełniać wszyscy Wykonawcy łącznie.
UWAGA:
W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca warunków udziału w postępowaniu wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed dniem wszczęcia postępowania.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz;
ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność o oryginałem;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:
1) formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców
składających ofertę wspólna.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem IV pkt 4 ppkt 2 SIWZ, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
5) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale X pkt 1 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VI pkt 1 SIWZ);
Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy Podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
7) wykaz ilościowo-wartościowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.
Ww. wykaz należy złożyć w oryginale.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wadium należy wnieść w wysokości - 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100),
przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.
UWAGA!
Zaleca się wyraźne oznaczenie Wykonawcy, np. w tytule przelewu.
2. Wadium może być wnoszone:
1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego:
NBP O/O Szczecin 84 1010 1599 0026 1313 9120 0000
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – w takiej sytuacji dokument wadium należy dołączyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-06-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
I. ZAWARCIE UMOWY
1. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.
3. Jeżeli w prowadzonym postępowaniu, jako najkorzystniejsza zostanie wyłoniona oferta wspólna, przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
II. WYKONAWCY ZAGRANICZNI
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem IV pkt 5 ppkt 1 SIWZ do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów:
1) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia:
– składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy,
2) o których mowa w § 5 pkt 2-4 ww. Rozporządzenia:
– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a ww. Rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio.
4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 ww. Rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy, jeżeli Zamawiający wymagał zgodnie z Rozdziałem IV pkt 5 ppkt 1 SIWZ złożenia tego dokumentu. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. Rozporządzenia stosuje się.
6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Oświadczenie, o którym mowa w ppkt 1 oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5 ustawy.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
|