GuidZP400 |
3962c285-4c18-4598-b82f-85caf728e836
|
Biuletyn |
551663-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP
|
Regon |
29088300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czerniakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
231
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-416
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 841 110
|
Zamawiajacy fax |
225 841 109
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital-orlowskiego.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-orlowskiego.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpital-orlowskiego.pl/Przetargi/2020/Przetargi.aspx
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpital-orlowskiego.pl/Przetargi/2020/Przetargi.aspx
|
Oferty wnioski dostepne |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP, ul. 00-416 Warszawa, ul. Czerniakowska 231, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr D001
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu na potrzeby Szpitala z podziałem na części tj, osprzęt do diatermii, resektoskop oraz osprzęt endoskopowy”
|
Numer referencyjny |
09 / 8 / 2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
„Dostawę sprzętu na potrzeby Szpitala z podziałem na części tj,
osprzęt do diatermii, resektoskop oraz osprzęt endoskopowy”
Szczegółowe zestawienie ilościowo – asortymentowe znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu asortymentowo-ceowym.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w pakietach:
1) Pakiet nr 1 – Osprzęt do diatermii
2) Pakiet nr 2 – Resektoskop
3) Pakiet nr 3 – Osprzęt endoskopowy
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – należy przedłożyć wraz z ofertą:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 SIWZ
2 Oświadczenie dotyczące przesłanek do wykluczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ
3 Oświadczenie - dotyczy wyrobów medycznych
Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych – t. j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 186 (deklaracja zgodności/certyfikat CE/powiadomienie/wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych)*, a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie - sporządzone według wzoru stanowiącego - Załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz dokumentów – w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - składanych przez Wykonawców zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, po otwarciu ofert na wezwanie Zamawiającego:
Lp. Wymagany dokument
1 Nie dotyczy
Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, składanych
przez Wykonawców zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, po otwarciu ofert na wezwanie
Zamawiającego:
Lp. Wymagany dokument
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7.3 składa dokumenty wskazane w paragrafie 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Lp. Wymagany dokument
1 Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
niniejszym ustępie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której do-kument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce za-mieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Informacja dotycząca grupy kapitałowej, o której jest mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp:
Lp. Wymagany dokument
1 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (w oparciu o wzór załącznika nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne wymagane dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą:
Lp. Wymagany dokument
1 Wypełniony Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ
2 Zobowiązanie (jeżeli dotyczy)
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia powinno uwzględniać następujące informacje dotyczące:
1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu
do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 7.3 niniejszego rozdziału SIWZ.
Postanowienia dotyczące Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio.
3 Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwa), o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych załączonych do oferty
4 Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ
Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w ofercie wraz z tłumaczeniem na język polski.
Oświadczenia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji
w której wykonawca potwierdza spełnienie warunków na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą
Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, o których jest mowa w ust. 7.3.
W przypadku udziału w realizacji zamówienia podwykonawców, nie będących podmiotem,
o którym jest mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający odstępuje od obowiązku
żądania od Wykonawcy przedstawienia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw
wykluczenia, w stosunku do tego podwykonawcy.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków określonych
w ust. 7.1 - 7.3 w oparciu o kompletność oraz prawidłowość złożonych dokumentów i
oświadczeń jakich żąda Zamawiający. Ocena zostanie dokonana na podstawie treści tych
dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod
względem formalno-prawnym, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie
wymagań Zamawiającego, w tym w zakresie zgodności ze stanem faktycznym. Z treści
załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Informacja dotycząca przynależności do grupy kapitałowej składana w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub nie, do grupy kapitałowej w rozumieniu art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) – Załącznik nr 6 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy na podstawie stosownego aneksu podpisanego przez obie strony w następującym zakresie oraz w sytuacjach opisanych poniżej tj.:
1) W zakresie zmiany wielkości opakowania, a co za tym idzie ceny, tak aby zmiana nie prowadziła do podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej umowy;
2) W zakresie zmiany numeru katalogowego produktu określonego w Formularzu asortymentowo - cenowym pod warunkiem uprzedniego uzyskania od Wykonawcy pisemnego wniosku o dokonanie takiej zmiany wraz z jej uzasadnieniem oraz zaakceptowania jej przez Zamawiającego.
3) W zakresie zmiany cen, w przypadku udokumentowanej przez Wykonawcę zmianę stawki podatkowej;
4) W zakresie przedłużenia okresu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 1 ust 1 oraz w § 9 ust. 1, w sytuacji niewykorzystania kwot, o których mowa w § 2, jednakże nie dłużej niż do czasu ich wyczerpania, tak aby zmiana terminu obowiązywania umowy nie prowadziła do podwyższenia wartości przedmiotu niniejszej umowy.
5) W zakresie dokonywania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku do niniejszej umowy tj. formularzu asortymentowo – cenowym nie przekraczających wartości umowy. Zmiany te dotyczyć mogą przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w ramach jednego pakietu, a także pomiędzy wszystkimi pakietami objętymi niniejszą umową.
6) W zakresie zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy m.in. takich jak: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby – Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających zmianę.
2. W związku z zawarciem umowy na okres dłuższy niż 12 miesięcy (art. 142 ust. 5 pzp) , wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § ust. 1 umowy, dotyczące niewykonanej części zamówienia, będzie waloryzowane w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług (VAT);
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
3. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie cena jednostkowa brutto oraz wartość brutto umowy bez zmiany wartości netto. Zmiana umowy obowiązywać będzie od dnia zmiany stawki podatku VAT.
4. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 2 lit b i c, skutkujących zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron może zwrócić się do drugiej o dokonanie zmiany umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wykaz osób biorących bezpośredni udział w realizacji zamówienia oraz kalkulację kosztów Wykonawcy, uwzględniającą wpływ wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia stosownej kalkulacji na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od otrzymania żądania. Zakres i stopień szczegółowości kalkulacji określi Zamawiający w wezwaniu.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji i żądania dodatkowych wyjaśnień do złożonej kalkulacji. Ciężar udowodnienia okoliczności skutkujących zwiększeniem wynagrodzenia obciąża Wykonawcę.
6. Zmiany, o których mowa w ust. 2 obowiązywać będą od miesiąca, w którym doszło do rzeczywistej zmiany kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę.
7. W przypadku podwyższenia wynagrodzenia w sposób opisany powyżej, okres obowiązywania umowy może zostać skrócony, jeżeli kwota należnego Wykonawcy wynagrodzenia brutto z tytułu realizacji Przedmiotu umowy osiągnie wartość wskazaną w § 2 ust. 1 umowy.
8. W przypadku nie wykazania przez Wykonawcę wpływu zmian, o których mowa w ust. 2 na wzrost wynagrodzenia Wykonawcy, Zamawiający ma prawo odmówić waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy do czasu przedstawienia wymaganego uzasadnienia oraz dokumentów potwierdzających żądania Wykonawcy.
9. Zamawiający zastrzega, że wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia w związku ze zmianą stanu prawnego, może dotyczyć tylko przepisów prawa, które nie były opublikowane w momencie składania oferty.
10. Wszelkie zmiany i uzupełnienia warunków niniejszej umowy wprowadzane są w formie aneksu do umowy i wymagają zgody obydwu stron na piśmie – pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|