Robota budowlana - wykonanie systemu alarmowego przeciwpożarowego SAP w budynku delegatury w Rybniku

Data publikacji 2020-06-18
Data zakończenia 2020-07-03 00:00:00
Instytucja Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Alarmy przeciwpożarowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541064-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 316252005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - wykonanie systemu alarmowego przeciwpożarowego SAP w budynku delegatury Śląskiego OW NFZ w Rybniku, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. Na opis przedmiotu zamówienia składa się: 1) formularz opis przedmiotu zamówienia; 2) dokumentacja projektowa, na którą składają się: a) projekt budowlany i wykonawczy autorstwa Archicon s.c. Jerzak, Szaraniec; b) przedmiary robót; 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w skrócie: STWiOR); 4) pozwolenie Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach Nr K/989/2019 z dnia 31.07.2019 r.; 5) decyzja Prezydenta Miasta Rybnik Nr 998/6740/2019 z dnia 23.09.2019 r. – zatwierdzenie projektu budowlanego i udzielenie pozwolenia na budowę. Uszczegółowienie i konkretyzację dokumentacji projektowej oraz STWIOR stanowią wzór umowy oraz formularz opis przedmiotu zamówienia. W razie wątpliwości Wykonawca związany jest treścią wzoru umowy oraz formularza opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 pzp wszelkie wątpliwości odnoszące się do opisu przedmiotu zamówienia, w tym do dokumentacji projektowej i STWiOR, w szczególności wszelkie dostrzeżone błędy, wewnętrzne sprzeczności, niezgodności, czy niekonsekwencje.
2. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy. SIWZ we wzorze umowy określa także: a) wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, b) informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu. Wzór umowy określa zasady zawierania umów o podwykonawstwo zarówno w przedmiocie robót budowlanych, jak i w przedmiocie dostaw i usług. Obowiązek przedkładania umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy (tj. 0,5% wynagrodzenia umowy określonego w §7 ust.1 umowy - ceny oferty), a także umów o podwykonawstwo, których przedmiot jest inny niż polegający na dostawie systemu alarmowego przeciwpożarowego SAP. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,00 złotych (brutto). 3. Rozwiązania równoważne - art.30 ust.4 i ust.5 pzp - patrz pkt III SIWZ. 4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - art. 29 ust 3a pzp oraz sposób dokumentowania - patrz pkt III SIWZ. 5. Wykonawca winien udzielić gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, tj. na wykonane roboty budowlane, w tym na wykonane instalacje oraz zastosowane materiały i urządzenia, a także na pozostałe elementy zamówienia, które można objąć gwarancją lub rękojmią za wady, na warunkach określonych we wzorze umowy. Wykonawca winien udzielić na przedmiot zamówienia 60-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady.
Bieg okresu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych, kończy zaś wraz z upływem 60 - miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego. »W ramach udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia, w całym okresie jej trwania, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego serwisowania zainstalowanego systemu, na warunkach określonych we wzorze umowy. 6.Robota budowlana będąca przedmiotem niniejszego postępowania stanowi część zamówienia na wszystkie roboty budowlane Śląskiego OW NFZ w roku 2020 (zamówienie udzielane w częściach).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f54ae595-3fb2-41d4-b4e3-f0a18afa6fef
Biuletyn 541064-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
Regon 15447382000300
Zamawiajacy adres ulica ul. Kossutha
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-844
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 7351547, 7351637
Zamawiajacy fax 327 351 636
Zamawiajacy email inwestycje@nfz-katowice.pl
Adres strony url www.nfz-katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.nfz-katowice.pl/index.php/o-nas/zamowienia-publiczne/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.nfz-katowice.pl/index.php/o-nas/zamowienia-publiczne/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 208A. W związku z ogłoszonym stanem epidemii zob. pkt XI ppkt 1a SIWZ
Nazwa nadana zamowieniu Robota budowlana - wykonanie systemu alarmowego przeciwpożarowego SAP w budynku delegatury w Rybniku
Numer referencyjny 5/pn/2020
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - wykonanie systemu alarmowego przeciwpożarowego SAP w budynku delegatury Śląskiego OW NFZ w Rybniku, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. Na opis przedmiotu zamówienia składa się: 1) formularz opis przedmiotu zamówienia; 2) dokumentacja projektowa, na którą składają się: a) projekt budowlany i wykonawczy autorstwa Archicon s.c. Jerzak, Szaraniec; b) przedmiary robót; 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w skrócie: STWiOR); 4) pozwolenie Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach Nr K/989/2019 z dnia 31.07.2019 r.; 5) decyzja Prezydenta Miasta Rybnik Nr 998/6740/2019 z dnia 23.09.2019 r. – zatwierdzenie projektu budowlanego i udzielenie pozwolenia na budowę. Uszczegółowienie i konkretyzację dokumentacji projektowej oraz STWIOR stanowią wzór umowy oraz formularz opis przedmiotu zamówienia. W razie wątpliwości Wykonawca związany jest treścią wzoru umowy oraz formularza opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 pzp wszelkie wątpliwości odnoszące się do opisu przedmiotu zamówienia, w tym do dokumentacji projektowej i STWiOR, w szczególności wszelkie dostrzeżone błędy, wewnętrzne sprzeczności, niezgodności, czy niekonsekwencje. 2. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy. SIWZ we wzorze umowy określa także: a) wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, b) informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu. Wzór umowy określa zasady zawierania umów o podwykonawstwo zarówno w przedmiocie robót budowlanych, jak i w przedmiocie dostaw i usług. Obowiązek przedkładania umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy (tj. 0,5% wynagrodzenia umowy określonego w §7 ust.1 umowy - ceny oferty), a także umów o podwykonawstwo, których przedmiot jest inny niż polegający na dostawie systemu alarmowego przeciwpożarowego SAP. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,00 złotych (brutto). 3. Rozwiązania równoważne - art.30 ust.4 i ust.5 pzp - patrz pkt III SIWZ. 4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - art. 29 ust 3a pzp oraz sposób dokumentowania - patrz pkt III SIWZ. 5. Wykonawca winien udzielić gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, tj. na wykonane roboty budowlane, w tym na wykonane instalacje oraz zastosowane materiały i urządzenia, a także na pozostałe elementy zamówienia, które można objąć gwarancją lub rękojmią za wady, na warunkach określonych we wzorze umowy. Wykonawca winien udzielić na przedmiot zamówienia 60-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady. Bieg okresu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych, kończy zaś wraz z upływem 60 - miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego. »W ramach udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia, w całym okresie jej trwania, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego serwisowania zainstalowanego systemu, na warunkach określonych we wzorze umowy. 6.Robota budowlana będąca przedmiotem niniejszego postępowania stanowi część zamówienia na wszystkie roboty budowlane Śląskiego OW NFZ w roku 2020 (zamówienie udzielane w częściach).
Cpv glowny przedmiot 31625200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow ---- Termin wykonania zamówienia: w ciągu 60 dni licząc od dnia przekazania frontu robót, z zastrzeżeniem pozostałych postanowień wzoru umowy, w tym §3 i §4 wzoru umowy. --- Zamawiający przekaże Wykonawcy front robót w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy. W terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy Strony uzgodnią harmonogram realizacji robót budowlanych. --- W terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia na zasadach określonych we wzorze umowy. --- Kwestię terminów i zasad wykonania zamówienia szczegółowo opisuje wzór umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione --- W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.nfz-katowice.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Por. art. 24 ust.11 pzp oraz §5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów (…).--- Kwestie dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie reguluje SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 1 ppkt 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X lit. B SIWZ dla pełnomocnictw. Zamawiający nie określa (nie stawia) żadnych warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.l pkt 2 pzp (art. 22 ust 1b pzp).
Czy wadium 1
Wadium 1. Na podstawie art. 45 ust.2 i ust.5 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: „GOSKPLPW” oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument – wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV piętro, pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 5. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp. 6. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst I. 1. Zamawiający, może żądać od Wykonawcy zmiany lub odsunięcia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy od wykonywania świadczeń w zakresie realizacji przedmiotu umowy, jeżeli sprzęt techniczny, osoby i kwalifikacje, którymi dysponuje podwykonawca lub dalszy podwykonawca, nie dają rękojmi należytego wykonania powierzonych podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy robót budowlanych, dostaw lub usług lub dotrzymania terminów realizacji tych robót. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca niezwłocznie usunie na żądanie Zamawiającego podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę z terenu budowy, jeżeli działania podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy na terenie budowy naruszają postanowienia niniejszej umowy. 2. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy, zrezygnować z podwykonawcy bądź wprowadzić podwykonawcę w zakresie nieprzewidzianym w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 5/pn/2020. 3. Zmiana podwykonawcy, rezygnacja z podwykonawcy, odsunięcie podwykonawcy bądź wprowadzenie podwykonawstwa w zakresie nieprzewidzianym w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 5/pn/2020, winno nastąpić w drodze pisemnego aneksu do umowy. 4. W związku z tym, iż robota budowlana objęta przedmiotem umowy będzie wykonywana w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie roboty budowlanej. Wykonawca zobowiązuje się zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji umowy, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację roboty budowlanej (jeżeli dotyczy). II. 1. Umowa niniejsza będzie mogła ulec zmianie w zakresie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia następujących przeszkód w jej realizacji: a) w przypadku zaistnienia okoliczności siły wyższej w rozumieniu przyjętym w doktrynie i orzecznictwie (zdarzenie zewnętrzne, niemożność jego przewidzenia, niemożność zapobieżenia jego skutkom), takich jak w szczególności wojna, katastrofalne działania przyrody, zamieszki uliczne, jeżeli uniemożliwia to wykonywanie robót budowlanych. b) w przypadku stanu epidemii bądź zagrożenia epidemicznego, jeżeli uniemożliwia to wykonanie robót budowlanych, c) w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego spowodowanych warunkami organizacyjnymi, finansowymi bądź innymi okolicznościami, przez które należy rozumieć sytuacje związane z koniecznością uzyskania dodatkowych decyzji, pozwoleń, uzgodnień etc., jeżeli uniemożliwia to wykonywanie robót budowlanych. W przypadkach, o których mowa w § 4 ust. 1 lit. a, b lub c o zaistniałych okolicznościach oraz ich wpływie na wykonanie umowy Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego na piśmie oraz uzyskać pisemne stanowisko Zamawiającego co do kwalifikacji zdarzenia, na jakie powołuje się Wykonawca, oraz jej wpływu na możliwość prowadzenia robót. 2. W sytuacji zaistnienia którejkolwiek z wskazanych w § 4 okoliczności (ust. 1 lit. a, lit. b lub lit. c), termin wykonania robót budowlanych zostanie zawieszony na okres niezbędny do usunięcia lub ustąpienia przeszkody w wykonywaniu robót. Od pierwszego dnia roboczego następującego po dniu usunięcia lub ustąpienia przeszkody bieg terminu realizacji robót budowlanych będzie kontynuowany. 3. Zawieszenie terminu realizacji robót budowlanych będzie wymagało pisemnego potwierdzenia przez Zamawiającego na protokole zawieszenia określającym w szczególności datę rozpoczęcia okresu zawieszenia, podpisanym przez Zamawiającego oraz Wykonawcę. 4. Każdorazowe zawieszenie robót trwa aż do usunięcia lub ustąpienia przeszkody. 5. Po usunięciu lub ustąpieniu przeszkody, Strony niniejszej umowy sporządzą pisemny aneks do umowy wskazujący okres trwania zawieszenia realizacji robót budowlanych oraz określający termin pozostały do zakończenia realizacji umowy. 6. Wystąpienie przesłanek wskazanych w § 4 ust. 1 nie musi oznaczać zawieszenia terminu realizacji robót budowlanych jako całości; przeszkoda może zatem dotyczyć części realizowanych robót, co nie wyklucza prowadzenia robót budowlanych w pozostałym zakresie. Niezależnie od zakresu zawieszenia, zapisy§ 4 ust. 1-5 znajdą odpowiednie zastosowanie. 7. Z uwagi na finansowanie niniejszej umowy ze środków inwestycyjnych roku 2020, Zamawiający zastrzega, iż: a) w sytuacji niezakończenia realizacji umowy do dnia 20.01.2021 r. z powodu niedotrzymania terminu realizacji umowy przez Wykonawcę, Zamawiający może skorzystać z prawa do rozwiązania umowy z zachowaniem zasad określonych w §12 ust.8 umowy oraz do naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 5% wynagrodzenia całkowitego umowy określonego w §7 ust.1 umowy. b) w sytuacji niezakończenia realizacji umowy do dnia 20.01.2021 r. z powodu innego niż wskazany pod lit. a, a także, jeżeli w przypadku, o którym mowa pod lit. a, Zamawiający nie skorzysta z prawa do rozwiązania umowy, Zamawiający dokona inwentaryzacji robót oraz oceny ich zaawansowania według stanu na dzień 20.01.2021 r. w oparciu o załącznik nr 2 do umowy. Stosownie do powyższego Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonany zakres umowy, nie więcej jednak niż 80% kwoty wynagrodzenia całkowitego umowy, nawet w przypadku, gdyby wartość wykonanych na dzień 20.01.2021 r. prac przekroczyła poziom procentowy wskazany w zdaniu poprzednim. Podstawą zapłaty - obok faktury VAT wystawionej i dostarczonej przez Wykonawcę Zamawiającemu nie później niż w dniu 20.01.2021 r., z zastrzeżeniem konsekwencji niedotrzymania ww. terminu wskazanych w §8 ust. 9 umowy, będzie kosztorys powykonawczy wedle stanu na dzień 20.01.2021 r., a także protokół zawieszenia robót. Do zawieszenia terminu wykonania umowy w omawianym przypadku znajdą odpowiednie zastosowanie zasady opisane w §4 ust. 2-4. Bieg terminu realizacji robót budowlanych będzie kontynuowany od pierwszego dnia roboczego następującego po dniu usunięcia lub ustąpienia przeszkody., a więc po uzyskaniu przez Zamawiającego środków finansowych na rok 2021 na realizację umowy. Do odbioru robót, zasad wystawiania faktur oraz zapłaty wynagrodzenia stosuje się odpowiednio postanowienia § 7-8 umowy. 8. W przypadku nieuzyskania środków finansowych przez Zamawiającego do dnia 31.03.2021 r., Zamawiający rozwiąże niniejszą umowę w zakresie niezrealizowanej części przedmiotu umowy z zachowaniem 14–dniowego okresu wypowiedzenia liczonego od dnia złożenia wypowiedzenia na piśmie. Po dokonaniu wypowiedzenia, a przed upływem terminu wypowiedzenia, Wykonawca dopełni wszystkich wymaganych umową formalności. III. W przypadku ustawowego zwiększenia stawki podatku VAT w okresie realizacji niniejszej umowy, ceny netto ujęte w niniejszej umowie, winny zostać odpowiednio obniżone przez Wykonawcę, tak, aby po uwzględnieniu wyższej stawki podatku VAT wprowadzonej na skutek zmiany, w sumie wysokość wynagrodzenia całkowitego umowy nie przekroczyła ceny oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 5/pn/2020. W przypadku ustawowego zmniejszenia stawki podatku VAT w okresie realizacji umowy, do cen netto, o których mowa w niniejszej umowie, zostanie doliczony podatek VAT w wysokości obowiązującej na skutek zmniejszenia stawki. Zmiana stawki podatku VAT wraz z jej konsekwencjami zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, ze wskazaniem dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT. IV W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana formy zabezpieczenia musi zostać dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości. O zamiarze dokonania zmiany formy zabezpieczenia Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiana formy zabezpieczenia zostanie wprowadzona i potwierdzona stosownym aneksem do umowy. --- Każdorazowa zmiana postanowień umowy wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnień wyjątków przewidzianych w umowie. --- Wzór umowy określa również okoliczności uprawniające Zamawiającego do rozwiązania umowy.
IV 4 4 data 2020-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 — Kwestie dotyczące klauzuli RODO reguluje SIWZ.— Zamawiający informuje, iż z uwagi na ogłoszony stan epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U.2020, poz.491 ze zm.) oraz wprowadzone w związku z tym obostrzenia, korespondencja przychodząca do Śląskiego OW NFZ przed zarejestrowaniem poddawana jest 24-godzinnej kwarantannie. Wykonawca proszony jest o uwzględnienie niniejszego przy składaniu ofert.— W związku z ogłoszonym stanem epidemii na obszarze RP (Dz.U. z 2020 r. poz. 491 ze zm.), transmisja z otwarcia ofert będzie dostępna na oficjalnym kanale Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, pod adresem: https://www.youtube.com/channel/UCZbvmyIemjT-wkcA5Yj_57w

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)