GuidZP400 |
86cb1383-a423-4de3-ad4b-cea2a7c6f9b1
|
Biuletyn |
551352-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
|
Regon |
11026815000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stępińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19/25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-739
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 318 60 00
|
Zamawiajacy fax |
22 318 63 41
|
Zamawiajacy email |
zp@szpitalczerniakowski.waw.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalczerniakowski.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalczerniakowski.waw.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalczerniakowski.waw.pl/zamowienia-publiczne
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa wyrobów medycznych sterylnych, akcesoriów okulistycznych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.”
|
Numer referencyjny |
32/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów medycznych sterylnych , akcesoriów okulistycznych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. (Pakiet nr 1-11). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Dot. Pakietu Nr 3 a) Poz. 3 i 4 wymagane min 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 4) Dot. Pakietu Nr 4 wymagania: a) materiał obłożeń/serwet spełniający wymagania normy PN EN 13795 wymagania wysokie poz. 1-4 b) hypoalergiczny klej zastosowany w serwetach przylepnych umożliwiający repozycje serwety bez uszkodzenia materiału c) opakowanie typu papier-folia z zaznaczonym kierunkiem otwierania, min. 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 5) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Firmowe Materiały Informacyjne Producenta (w języku polskim) zwane dalej FMI, które potwierdzą, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy; W przypadku braku potwierdzenie wymaganych parametrów, zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ, w FMI Wykonawca dołączy oświadczenie producenta przedmiotu zamówienia o spełnianiu wymaganych parametrów, 2) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), tj.: a) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych – w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie); b) deklaracja/certyfikat zgodności ze znakiem CE. 3) Dokumenty/oświadczenie potwierdzające kompatybilność asortymentu z aparatem DORC EVA
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona
„za zgodność z oryginałem” przez notariusza, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał
to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie:
1) wydłużenie terminu gwarancji, o której mowa w § 6 ust. 3 Umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 Umowy; 2) zwiększenie poszczególnych ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy w ramach danego pakietu i wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do Umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy danego pakietu, określonej w § 3 ust. 1 Umowy, wynikających od zwiększonych potrzeb Zamawiającego i uzależnionych od konieczności ich zastosowania w danym czasie; 3) zmiany ceny jednostkowej netto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy, w przypadku, o którym mowa
w § 3 ust. 4 Umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę; 4) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian; 5) zmiana nazwy własnej danego asortymentu przedmiotu umowy o ile zmiana ta została dokonana przez producenta i potwierdzona stosownym dokumentem – zmiana ta może być związana np.: z ulepszeniem składu jakościowego lub być podyktowana zmianą procesu technologicznego produkcji pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego, a asortyment nadal będzie spełniał wszelkie wymagania lecznicze, wymagania prawne i jakościowe określone przez Zamawiającego; 6) wydłużenia terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy dla danego pakietu, o której mowa w § 3 ust. 1 Umowy; 7) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego
w Załączniku nr 1 do Umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej Umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto; W przypadku zaprzestania produkcji lub braku asortymentu na rynku polskim Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedstawić dokument potwierdzający ten fakt od Producenta i powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć tzw. „zamiennik” danego produktu, po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Apteki Szpitalnej. Cena zamiennika nie może być wyższa od ceny produktu podanego w Załączniku nr 1 do Umowy; 8) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy w przypadku zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; 9) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy wynikających ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez Producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej Umową; 10) każdą zmianę w stosunku do treści oferty, która przyczyni się do obniżenia kosztów zamówienia z zachowaniem ogólnego rodzaju zamówienia i jego charakteru i proporcjonalności wynagrodzenia; 11) zmiany postanowień umowy stanowiących następstwo zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej. Pod pojęciem „siły wyższej” rozumie się wszelkie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamkniecie granic, strajki; 12) zmiany postanowień umowy stanowiące następstwo ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia; 13) zmiany danych którejkolwiek ze Stron Umowy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu świadczącego przedmiotową dostawę) związana z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie którejkolwiek ze Stron Umowy, np.: w formie sukcesji uniwersalnej
14) obniżenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do Umowy wynikających ze zmiany ceny wprowadzonej przez Producenta; 15) zmiany numeru katalogowego lub oznaczenia danego asortymentu, na wniosek Wykonawcy, w dowolnym momencie trwania Umowy, o ile Wykonawca przedstawi wiarygodne uzasadnienie takiej zmiany i wykaże, iż dostarczany będzie nadal asortyment określony
w Umowie, tj. jedyną zmianą będzie zmiana numeru katalogowego lub oznaczenia asortymentu; 16) wprowadzenie nowego asortymentu o wyższych parametrach lub rozszerzonym zakresie w tej samej cenie lub niższej, jeżeli Wykonawca i Zamawiający zgodnie potwierdzą, że nowy asortyment jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego; Zamawiający może odmówić wprowadzenia zmiany do Umowy, o której mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający uzna i uzasadni na piśmie,
że taka zmiana nie leży w jego interesie lub nie gwarantuje otrzymania asortymentu zgodnego z jego oczekiwaniami; 17) zmiany postanowień umowy w zakresie obowiązku odbierania i akceptowania faktur przesyłanych drogą elektroniczną oraz sposobu i miejsca ich dostarczania, w przypadku wprowadzenia przepisów obligujących Zamawiającego do przyjmowania faktur elektronicznych; 18) zmiany wartości brutto umowy, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia
za prace ustalonego albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę - wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących dostawę do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących dostawy, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy; 19) zmiany wartości brutto umowy, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę - wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym dostawy. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących dostawy, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy; 20) zmiany wartości brutto umowy, w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę - wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym dostawy. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących dostawy, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy- odpowiednio do tego jaki wpływ na te zmiany będą miały ww. przypadki.
|
IV 4 4 data |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do pomiarów hemodynamicznych kompatybilne z monitorem PULSIO FLEX
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów medycznych sterylnych , akcesoriów okulistycznych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. (Pakiet nr 1-11). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Dot. Pakietu Nr 3 a) Poz. 3 i 4 wymagane min 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 4) Dot. Pakietu Nr 4 wymagania: a) materiał obłożeń/serwet spełniający wymagania normy PN EN 13795 wymagania wysokie poz. 1-4 b) hypoalergiczny klej zastosowany w serwetach przylepnych umożliwiający repozycje serwety bez uszkodzenia materiału c) opakowanie typu papier-folia z zaznaczonym kierunkiem otwierania, min. 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 5) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Materiały jednorazowe do zabiegów rynologicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów medycznych sterylnych , akcesoriów okulistycznych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. (Pakiet nr 1-11). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Dot. Pakietu Nr 3 a) Poz. 3 i 4 wymagane min 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 4) Dot. Pakietu Nr 4 wymagania: a) materiał obłożeń/serwet spełniający wymagania normy PN EN 13795 wymagania wysokie poz. 1-4 b) hypoalergiczny klej zastosowany w serwetach przylepnych umożliwiający repozycje serwety bez uszkodzenia materiału c) opakowanie typu papier-folia z zaznaczonym kierunkiem otwierania, min. 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 5) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy zabiegowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów medycznych sterylnych , akcesoriów okulistycznych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. (Pakiet nr 1-11). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Dot. Pakietu Nr 3 a) Poz. 3 i 4 wymagane min 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 4) Dot. Pakietu Nr 4 wymagania: a) materiał obłożeń/serwet spełniający wymagania normy PN EN 13795 wymagania wysokie poz. 1-4 b) hypoalergiczny klej zastosowany w serwetach przylepnych umożliwiający repozycje serwety bez uszkodzenia materiału c) opakowanie typu papier-folia z zaznaczonym kierunkiem otwierania, min. 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 5) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy obłożeń do zabiegów operacyjnych-sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów medycznych sterylnych , akcesoriów okulistycznych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. (Pakiet nr 1-11). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Dot. Pakietu Nr 3 a) Poz. 3 i 4 wymagane min 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 4) Dot. Pakietu Nr 4 wymagania: a) materiał obłożeń/serwet spełniający wymagania normy PN EN 13795 wymagania wysokie poz. 1-4 b) hypoalergiczny klej zastosowany w serwetach przylepnych umożliwiający repozycje serwety bez uszkodzenia materiału c) opakowanie typu papier-folia z zaznaczonym kierunkiem otwierania, min. 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 5) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów medycznych sterylnych , akcesoriów okulistycznych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. (Pakiet nr 1-11). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Dot. Pakietu Nr 3 a) Poz. 3 i 4 wymagane min 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 4) Dot. Pakietu Nr 4 wymagania: a) materiał obłożeń/serwet spełniający wymagania normy PN EN 13795 wymagania wysokie poz. 1-4 b) hypoalergiczny klej zastosowany w serwetach przylepnych umożliwiający repozycje serwety bez uszkodzenia materiału c) opakowanie typu papier-folia z zaznaczonym kierunkiem otwierania, min. 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 5) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki naczyniowe do hemodializy, roztwór cytrynianu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów medycznych sterylnych , akcesoriów okulistycznych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. (Pakiet nr 1-11). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Dot. Pakietu Nr 3 a) Poz. 3 i 4 wymagane min 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 4) Dot. Pakietu Nr 4 wymagania: a) materiał obłożeń/serwet spełniający wymagania normy PN EN 13795 wymagania wysokie poz. 1-4 b) hypoalergiczny klej zastosowany w serwetach przylepnych umożliwiający repozycje serwety bez uszkodzenia materiału c) opakowanie typu papier-folia z zaznaczonym kierunkiem otwierania, min. 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 5) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do drobnych zabiegów, rurka intubacyjna do zabiegów z użyciem lasera
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów medycznych sterylnych , akcesoriów okulistycznych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. (Pakiet nr 1-11). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Dot. Pakietu Nr 3 a) Poz. 3 i 4 wymagane min 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 4) Dot. Pakietu Nr 4 wymagania: a) materiał obłożeń/serwet spełniający wymagania normy PN EN 13795 wymagania wysokie poz. 1-4 b) hypoalergiczny klej zastosowany w serwetach przylepnych umożliwiający repozycje serwety bez uszkodzenia materiału c) opakowanie typu papier-folia z zaznaczonym kierunkiem otwierania, min. 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 5) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki do wkłuć centralnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów medycznych sterylnych , akcesoriów okulistycznych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. (Pakiet nr 1-11). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Dot. Pakietu Nr 3 a) Poz. 3 i 4 wymagane min 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 4) Dot. Pakietu Nr 4 wymagania: a) materiał obłożeń/serwet spełniający wymagania normy PN EN 13795 wymagania wysokie poz. 1-4 b) hypoalergiczny klej zastosowany w serwetach przylepnych umożliwiający repozycje serwety bez uszkodzenia materiału c) opakowanie typu papier-folia z zaznaczonym kierunkiem otwierania, min. 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 5) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do iniekcji okulistycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów medycznych sterylnych , akcesoriów okulistycznych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. (Pakiet nr 1-11). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Dot. Pakietu Nr 3 a) Poz. 3 i 4 wymagane min 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 4) Dot. Pakietu Nr 4 wymagania: a) materiał obłożeń/serwet spełniający wymagania normy PN EN 13795 wymagania wysokie poz. 1-4 b) hypoalergiczny klej zastosowany w serwetach przylepnych umożliwiający repozycje serwety bez uszkodzenia materiału c) opakowanie typu papier-folia z zaznaczonym kierunkiem otwierania, min. 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 5) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Gąbka silikonowa, płyn do gonioskopii oraz błękit trypanu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów medycznych sterylnych , akcesoriów okulistycznych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. (Pakiet nr 1-11). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Dot. Pakietu Nr 3 a) Poz. 3 i 4 wymagane min 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 4) Dot. Pakietu Nr 4 wymagania: a) materiał obłożeń/serwet spełniający wymagania normy PN EN 13795 wymagania wysokie poz. 1-4 b) hypoalergiczny klej zastosowany w serwetach przylepnych umożliwiający repozycje serwety bez uszkodzenia materiału c) opakowanie typu papier-folia z zaznaczonym kierunkiem otwierania, min. 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 5) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment jednorazowy do aparatu DORC EVA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów medycznych sterylnych , akcesoriów okulistycznych na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. (Pakiet nr 1-11). 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3) Dot. Pakietu Nr 3 a) Poz. 3 i 4 wymagane min 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 4) Dot. Pakietu Nr 4 wymagania: a) materiał obłożeń/serwet spełniający wymagania normy PN EN 13795 wymagania wysokie poz. 1-4 b) hypoalergiczny klej zastosowany w serwetach przylepnych umożliwiający repozycje serwety bez uszkodzenia materiału c) opakowanie typu papier-folia z zaznaczonym kierunkiem otwierania, min. 2 etykiety TAG zawierające nazwę producenta, nr serii, datę ważności i nr identyfikacyjny produktu 5) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |