GuidZP400 |
ad9e36d8-7c8c-42ee-9310-6e91f0ff2292
|
Biuletyn |
552334-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
|
Regon |
93220714200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ziębicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34-38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-507
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48717731563,
|
Zamawiajacy fax |
+48717731563
|
Zamawiajacy email |
m.paszulewicz@pogotowie-ratunkowe.pl,
|
Adres strony url |
http://pogotowie-ratunkowe.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, ul. Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży dla członków Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – II części
|
Numer referencyjny |
ZP/PR/13/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży dla członków Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w trakcie okresu realizacji umowy.
2. Przedmiotowe zamówienie podzielone jest na dwie (2) odrębne części:
- Odzież dla ratowników medycznych
- Buty dla ratowników medycznych
ilości zostały zawarte w formularzach wyceny stanowiących załączniki nr 3.1 – 3.2 do SIWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ.
4. Zaoferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującym prawem a w szczególności zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2019 r. poz. 2487)
5. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie realizacji umowy, partiami w miarę potrzeb na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie faksem, telefonicznie lub e-mailem w trakcie okresu realizacji umowy. W zamówieniach określone będą ilości, rodzaj asortymentu i miejsce dostawy.
6. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
7. Jeżeli w SIWZ (lub załącznikach do SIWZ) zostało wskazane pochodzenie materiałów (marka, znak towarowy, producent, dostawca, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługę) lub przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy przyjąć, iż w takim przypadku towarzyszy im zwrot „lub równoważne”, a Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty, są równoważne i spełniają wymagania opisane w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: opisy, foldery, prospekty, katalogi itp. dla każdej pozycji asortymentowej.
Uwaga: rysunki techniczne nie powinny zastępować katalogu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w formie aneksu do umowy
w przypadku:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania wartości umowy,
3) zmiany parametrów asortymentu, w przypadku zaprzestania produkcji lub jego wycofania na inny równoważny, dopuszczony do stosowania na terenie RP o takich samych lub wyższych parametrach techniczno – użytkowych i cenie jednostkowej brutto nie przekraczającej ceny oferty,
4) zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów.
2. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowej stawki podatku VAT.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity, Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), jeżeli Wykonawca nie później, niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. Ponadto Wykonawca dołącza do oferty wyjaśnienie, w którym wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2020-07-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|