Dostawa odzieży dla członków Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – II części

Data publikacji 2020-06-19
Data zakończenia 2020-07-08 00:00:00
Instytucja Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Buty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552334-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000, 188150005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży dla członków Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w trakcie okresu realizacji umowy.
2. Przedmiotowe zamówienie podzielone jest na dwie (2) odrębne części:
- Odzież dla ratowników medycznych
- Buty dla ratowników medycznych
ilości zostały zawarte w formularzach wyceny stanowiących załączniki nr 3.1 – 3.2 do SIWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ.
4. Zaoferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującym prawem a w szczególności zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2019 r. poz. 2487)
5. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie realizacji umowy, partiami w miarę potrzeb na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie faksem, telefonicznie lub e-mailem w trakcie okresu realizacji umowy. W zamówieniach określone będą ilości, rodzaj asortymentu i miejsce dostawy.
6. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
7. Jeżeli w SIWZ (lub załącznikach do SIWZ) zostało wskazane pochodzenie materiałów (marka, znak towarowy, producent, dostawca, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługę) lub przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy przyjąć, iż w takim przypadku towarzyszy im zwrot „lub równoważne”, a Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty, są równoważne i spełniają wymagania opisane w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad9e36d8-7c8c-42ee-9310-6e91f0ff2292
Biuletyn 552334-N-2020
Zamawiajacy nazwa Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Regon 93220714200000
Zamawiajacy adres ulica Ziębicka
Zamawiajacy adres numer domu 34-38
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48717731563,
Zamawiajacy fax +48717731563
Zamawiajacy email m.paszulewicz@pogotowie-ratunkowe.pl,
Adres strony url http://pogotowie-ratunkowe.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, ul. Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży dla członków Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – II części
Numer referencyjny ZP/PR/13/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży dla członków Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w trakcie okresu realizacji umowy. 2. Przedmiotowe zamówienie podzielone jest na dwie (2) odrębne części: - Odzież dla ratowników medycznych - Buty dla ratowników medycznych ilości zostały zawarte w formularzach wyceny stanowiących załączniki nr 3.1 – 3.2 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ. 4. Zaoferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującym prawem a w szczególności zgodny z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2019 r. poz. 2487) 5. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie realizacji umowy, partiami w miarę potrzeb na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w dowolnej formie faksem, telefonicznie lub e-mailem w trakcie okresu realizacji umowy. W zamówieniach określone będą ilości, rodzaj asortymentu i miejsce dostawy. 6. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Jeżeli w SIWZ (lub załącznikach do SIWZ) zostało wskazane pochodzenie materiałów (marka, znak towarowy, producent, dostawca, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługę) lub przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy przyjąć, iż w takim przypadku towarzyszy im zwrot „lub równoważne”, a Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty, są równoważne i spełniają wymagania opisane w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: opisy, foldery, prospekty, katalogi itp. dla każdej pozycji asortymentowej. Uwaga: rysunki techniczne nie powinny zastępować katalogu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w formie aneksu do umowy w przypadku: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania wartości umowy, 3) zmiany parametrów asortymentu, w przypadku zaprzestania produkcji lub jego wycofania na inny równoważny, dopuszczony do stosowania na terenie RP o takich samych lub wyższych parametrach techniczno – użytkowych i cenie jednostkowej brutto nie przekraczającej ceny oferty, 4) zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów. 2. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowej stawki podatku VAT. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity, Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), jeżeli Wykonawca nie później, niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
IV 6 1 srodki ochrony W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. Ponadto Wykonawca dołącza do oferty wyjaśnienie, w którym wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2020-07-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Odzież dla ratowników medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Buty dla ratowników medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18815000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Wymiana asortymentu na nowy w okresie gwarancji jakości
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zaoferowany okres gwarancji jakości
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Składanie zamówień za pomocą witryny internetowej
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)