Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia dla przedszkoli w Gminie Raba Wyżna

Data publikacji 2020-06-25
Data zakończenia 2020-07-03 00:00:00
Instytucja Przedszkole Gminne w Rabie Wyżnej
Miejscowość Raba Wyżna 29
Województwo małopolskie
Branża
  • Książki biblioteczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554687-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221130005, 302313206, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych-książek, mebli i wyposażenia do przedszkoli w Gminie Raba Wyżna w powiecie nowotarskim do następujących lokalizacji:
Przedszkole Gminne w Rabie Wyżnej, 34-721 Raba Wyżna 29,
Przedszkole Gminne w Skawie, 34-713 Skawa 584A,
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rokicinach Podhalańskich, Rokiciny Podhalańskie 156, 34-721 Raba Wyżna.
2. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień:
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 2 do SIWZ – szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/formularz cenowy. Znajdują się tam szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia a także wymagane (minimalne) parametry techniczne.
3. Adresy dostaw podano w pkt. 1.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8ae6e4ac-bc21-4f71-95e1-64f446082b4a
Biuletyn 554687-N-2020
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Gminne w Rabie Wyżnej
Regon 12150165900000
Zamawiajacy miejscowosc Raba Wyżna 29
Zamawiajacy kod pocztowy 34-721
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 267 10 73
Zamawiajacy email pgrw@wp.pl
Adres strony url https://pgrw.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu ,,Do przedszkola chodź i Ty” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Strony ustaliły, że po wyborze najkorzystniejszej oferty w prowadzonych wspólnie postępowaniach, zawrą odrębne umowy w sprawie dostaw wyposażenia i pomocy dydaktycznych do każdej ze szkół oddzielnie.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Dokumenty postępowania znajdują się w siedzibie Zamawiającego, na stronie BIP w zakładce Zamówienia Publiczne udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pgrw.bip.gov.pl/publiccontracts/view/25367
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony W biuletynie informacji publicznej udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Rabie Wyżnej, Raba Wyżna 41, 34-721 Raba Wyżna - dziennik podawczy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia dla przedszkoli w Gminie Raba Wyżna
Numer referencyjny ZEAS-271-4/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 3
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych-książek, mebli i wyposażenia do przedszkoli w Gminie Raba Wyżna w powiecie nowotarskim do następujących lokalizacji: Przedszkole Gminne w Rabie Wyżnej, 34-721 Raba Wyżna 29, Przedszkole Gminne w Skawie, 34-713 Skawa 584A, Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rokicinach Podhalańskich, Rokiciny Podhalańskie 156, 34-721 Raba Wyżna. 2. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 2 do SIWZ – szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/formularz cenowy. Znajdują się tam szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia a także wymagane (minimalne) parametry techniczne. 3. Adresy dostaw podano w pkt. 1.
Cpv glowny przedmiot 22113000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc
Informacje na temat katalogow Podany termin dotyczy każdej części oddzielnie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz wykażą brak podstaw do wykluczenia. Warunki udziału w postępowaniu w zakresie: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający odstępuje od określenia spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, nie precyzując wymagań w tym zakresie. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający odstępuje od określenia spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, nie precyzując wymagań w tym zakresie. zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający odstępuje od określenia spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, nie precyzując wymagań w tym zakresie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 Pzp: Zamawiający nie stawia dodatkowych (fakultatywnych warunków).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą należy złożyć: Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane. Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wraz z ofertą należy złożyć również: Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. Formularz cenowy/szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wypełniony– wg. wzoru załącznika nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania procedury określonej w artykule 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może w pierwszej kolejności dokonać oceny złożonych ofert, a następnie zbadać czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, na podstawie w/w artykułu. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchylał się będzie od zawarcia umowy, Zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenianą spośród pozostałych ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych; Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian w następujących okolicznościach: a. konieczności dostarczenia innego, niż określonego w Umowie wyposażenia lub pomocy dydaktycznych lub innych pozycji opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, niepowodująca zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonego w Umowie urządzenia lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadające parametry nie gorsze lub porównywalne od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; b. pojawienia się na rynku urządzenia producenta pomocy dydaktycznych/ sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; c. w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia/wyposażenia/przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; d. w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; e. zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; f. konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu, organu administracyjnego, Krajowej Izby Odwoławczej, Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności; g. wystąpienia siły wyższej. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych kontaktowych.
IV 6 1 sposob udostepniania KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO DOT. POZYSKIWANIA DANYCH OSOBOWYCH NA POTRZEBY UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: a) Przedszkole Gminne w Rabie Wyżnej, 34-721 Raba Wyżna 29, NIP: 7352843971, b) Przedszkole Gminne w Skawie, 34-713 Skawa 584 A, NIP: 7352843994, c) Zespół Szkolno- Przedszkolny w Rokicinach Podhalańskich, 34-721 Rokiciny Podhalańskie 156, NIP: 7352860283, d) Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół Gminy Raba Wyżna, 34-721 Raba Wyżna 41, NIP: 7352501897, 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych. Funkcję tę sprawuje: Rafał Andrzejewski. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: pod adresem email: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz telefonicznie pod nr telefonu: 504 976 690. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z udzieleniem niniejszego zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz innymi aktami prawnymi oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO (zawarcie, wykonanie umowy). 4. Odbiorcy danych - dane mogą zostać powierzone tzw. podmiotom przetwarzającym na podstawie odpowiednich umów (chodzi głównie o obsługę informatyczną). 5. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres wymagany przepisami prawa. Na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych, będziemy je przetwarzać tak długo jak będziemy do tego zobligowani przepisem prawa - obecnie 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Nadto dane będziemy przechowywać przez okres przedawnienia roszczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przez okres wymagany naszymi przepisami archiwalnymi. 6. Podanie danych osobowych w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia jest dobrowolne, ale jest warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. 7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pan/Pani prawo: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, w tym prawo do uzyskania kopii danych; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do żądania sprostowania / uzupełnienia danych osobowych; c. prawo do usunięcia danych – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO, d. prawo ograniczenia przetwarzania – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO, e. prawo do przenoszenia danych osobowych – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 20 RODO, f. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO, g. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Informacje dodatkowe z art. 14 RODO – obowiązek informacyjny względem osób fizycznych, których dane są przekazane zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Źródło pozyskania danych oraz kategorie tych danych: Może zdarzyć się, że przetwarzamy Pani/Pana dane pomimo, iż nie uzyskaliśmy ich bezpośrednio od Państwa wyjaśniamy, iż dane te zostały pozyskane od drugiej strony umowy (czyli podmiotu, z którym Pan/Pani współpracuje), która to wskazała Panią/Pana (np. w umowie) jako osobę uprawnioną do reprezentacji, kontaktu czy realizacji zamówienia. Administrator danych może przetwarzać następujące kategorie Pani/Pana danych – dane zwykłe takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, inne podstawowe dane podane tylko w niezbędnym zakresie do zawarcia/realizacji umowy.”
IV 4 4 data 2020-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje: 1) Udzielania zamówień uzupełniających. 2) Składania ofert wariantowych. 3) Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 4) Aukcji i licytacji elektronicznej. 5) Udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Książki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22113000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zawarty jest w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie komputerowe - monitory dotykowe oraz aparat
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231320-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zawarty jest w siwz
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zawarty jest w siwz
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja i rękojmia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)