GuidZP400 |
dbfcccc0-fb0d-4d48-9182-2815ace1067d
|
Biuletyn |
565158-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
|
Regon |
29558000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żołnierska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-561
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 89 5393472
|
Zamawiajacy fax |
+48 602816545
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wssd.olsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
w
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Tusze, tonery i bębny do drukarek i urządzeń kopiujących, pasy transmisyjne
|
Numer referencyjny |
SZP-332-48PN-2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego przedmiotu zamówienia w asortymencie oraz ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ według opisu tj.:
Zadanie nr 1 - Tusze i tonery (kolor czarny i wielobarwne) do urządzeń kopiujących oraz do komputerowych drukarek atramentowych, laserowych i igłowych – oryginały i zamienniki. Łącznie 167 pozycji w zadaniu.
Zadanie nr 2 – Bębny do urządzeń kopiujących i drukarek komputerowych – różne rodzaje. Łącznie 24 pozycje w zadaniu.
Zadanie nr 3 – Pasy transmisyjne do drukarek – 3 pozycje w zadaniu.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie
żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób
szczególny;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie
żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób
szczególny;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie
żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób
szczególny;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia oraz odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie:
3.1 Dot. zad. nr 1 - Zamawiający żąda złożenia dokumentów lub oświadczenia Wykonawcy lub producenta oferowanych produktów, że spełniają one warunki odpowiednich norm ISO:
- 19752:2004 dla tonerów monochromatycznych,
- 19798:2007 dla wkładów do drukarek kolorowych
- 24711:2007 dla nabojów do drukarek atramentowych
Wymóg dotyczy wyrobów oryginalnych (które są oznaczone kolorową czcionką w zał. nr 2 do SIWZ) jak i oferowanych produktów zamiennych.
3.2. Oferowane produkty w zad. nr 1 nie mogą zawierać barwników azowych (barwniki i pigmenty) wydzielających lub mogących wydzielać rakotwórcze aminy aromatyczne umieszczone na liście amin aromatycznych w Dyrektywie 2002/61/WE. W tym celu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia wykonawcy, że Karty Charakterystyki Bezpieczeństwa Materiałów Eksploatacyjnych zostaną udostępnione Zamawiającemu na każde żądanie na etapie oceny i badania ofert oraz w trakcie realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia z takim wnioskiem. Wymóg dotyczy oferowanych produktów zamiennych.
3.3 Dotyczy wyłącznie oferowanych produktów zamiennych w zadaniu nr 1 - (opisanych czcionką koloru czarnego).: W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie nw. dokumentów: katalog/katalogi producenta lub karty z katalogów, prospekty, folder reklamowy, instrukcji, specyfikacji technicznej ze zdjęciami lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, dane techniczne w tym opis przeznaczenia i zastosowania w urządzeniach, pojemność, ilość wydruku itp. nt. oferowanego przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby istotne opisy w ww dokumentach były w j. polskim” . Dopuszcza się załączenie do oferty wersji elektronicznego zapisu ww. dokumentów na pendrive lub płycie CD.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy,
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ z informacjami dot. cen, nr katalogowych i producentów oferowanych tuszów i tonerów i bębnów.
3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy .
4. Oświadczenia Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia - wg wzoru zał. nr 3
5. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt. 3 ppkt 3.1, 3.2.
6. Dokumenty wymienione w pkt. 3 ppkt 3.1, 3.2.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
IV 4 6 |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
1.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia
1.4 zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e niezależnie od ich wartości,
1.5 zmian razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu
1.6 łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
2.Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 1.1.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 1.1.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia.
3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiany danych teleadresowych,;
5.W przypadku, gdy, w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, dojdzie do zmiany:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
d) stawki podatku od towarów i usług,
Wysokość należnego wynagrodzenia wykonawcy może ulec odpowiedniej zmianie, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 5 a), b) c), d).
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-07-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 - Tusze i tonery (kolor czarny i wielobarwne) do urządzeń kopiujących oraz do komputerowych drukarek atramentowych, laserowych i igłowych – oryginały i zamienniki. Łącznie 167 pozycji w zadaniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 – Bębny do urządzeń kopiujących i drukarek komputerowych – różne rodzaje. Łącznie 24 pozycje w zadaniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 – Pasy transmisyjne do drukarek – 3 pozycje w zadaniu.
|
| |