Dostawa sprzętu i wyposażenia do rehabilitacji leczniczej dla DDOM Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. spółki prowadzącej Szpital Powiatowy w Pszczynie

Data publikacji 2020-07-28
Data zakończenia 2020-08-06 00:00:00
Instytucja SZPITAL POWIATOWY w PSZCZYNIE prowadzony przez Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o.
Miejscowość Pszczyna
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567180-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa sprzętu i wyposażenia do rehabilitacji leczniczej dla DDOM dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. spółki prowadzącej Szpital Powiatowy w Pszczynie z podziałem na części według ilości i specyfikacji określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, składającego się z dwóch części (1.1., 1.2.) oraz zgodnie z parametrami technicznymi zawartymi w załącznikach do części 1 zamówienia oznaczonych (1.1.a).

Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części (zadania):
Część 1 zamówienia: sprzęt elektroniczny do rehabilitacji leczniczej dla DDOM.
Część 2 zamówienia: wyposażenie rehabilitacyjne do rehabilitacji leczniczej dla DDOM.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 35a86373-3d39-4696-a612-abf8e9083d2f
Biuletyn 567180-N-2020
Zamawiajacy nazwa SZPITAL POWIATOWY w PSZCZYNIE prowadzony przez Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o.
Regon 27658125300000
Zamawiajacy adres ulica Witolda Antesa
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Pszczyna
Zamawiajacy kod pocztowy 43-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 214 83 01,
Zamawiajacy fax 32 214 83 02
Zamawiajacy email zamowienia.szpital@powiat.pszczyna.pl,
Adres strony url https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Pszczyński Dzienny Dom Opieki Medycznej” dofinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sp. z o.o.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i wyposażenia do rehabilitacji leczniczej dla DDOM Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. spółki prowadzącej Szpital Powiatowy w Pszczynie
Numer referencyjny ZP/SP/13/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa sprzętu i wyposażenia do rehabilitacji leczniczej dla DDOM dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. spółki prowadzącej Szpital Powiatowy w Pszczynie z podziałem na części według ilości i specyfikacji określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, składającego się z dwóch części (1.1., 1.2.) oraz zgodnie z parametrami technicznymi zawartymi w załącznikach do części 1 zamówienia oznaczonych (1.1.a). Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części (zadania): Część 1 zamówienia: sprzęt elektroniczny do rehabilitacji leczniczej dla DDOM. Część 2 zamówienia: wyposażenie rehabilitacyjne do rehabilitacji leczniczej dla DDOM.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawy odpowiednio dla części zamówienia, o wartości co najmniej: 1) Część 1 zamówienia – 20 000,00 złotych brutto każda; 2) Część 2 zamówienia – 5 000,00 złotych brutto każda;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). - Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). - Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych /Dz. U. z 2016 r. poz. 716/ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). - Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt elektroniczny do rehabilitacji leczniczej dla DDOM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Sprzęt elektroniczny do rehabilitacji leczniczej dla DDOM
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie rehabilitacyjne do rehabilitacji leczniczej dla DDOM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie rehabilitacyjne do rehabilitacji leczniczej dla DDOM
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)