Zakup aparatu RTG do wersji 3D dla potrzeb Zakładu Radiologii Lekarskiej w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. „Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno – stawowo – mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK nr 1 w Lublinie.”

Data publikacji 2020-07-30
Data zakończenia 2020-08-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568390-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakup aparatu RTG do wersji 3D dla potrzeb Zakładu
Radiologii Lekarskiej w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. „ Doposażenie jednostek
klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno – stawowo – mięśniowego oraz
w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK nr 1 w Lublinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu objętego
zamówieniem, jego rodzaj, gabaryty, charakterystyka, parametry techniczne i in. niezbędne - zawiera Załącznik Nr 1A
„Formularza oferty – Opis Przedmiotu Zamówienia”. 3. Przedmiot zamówienia stanowi jedna oferta całościowa. 4.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 5. W przypadku gdy w dokumentacji zostały wskazane nazwy,
znaki towarowe lub typy produktów, normy, certyfikaty - Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych
pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych równych lub wyższych od określonych w dokumentacji.
6. Zamawiający wymaga wskazania w załączniku nr 1A do SIWZ w kolumnie „uwagi” pozycji, w których zastosowano
rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do produktów
opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane
przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) 7.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał wszelkie wymagane prawem
dopuszczenia do stosowania, pozwolenia, atesty, certyfikaty. 8. Wykonawca gwarantuje montaż, uruchomienie
wyposażenia oraz szkolenie pracowników w zakresie jego obsługi. 9. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznego
okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Gwarancja liczona będzie od dnia podpisania protokołu końcowego
przedmiotu umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f320f3aa-9dcc-48e5-8726-6648c01fb190
Biuletyn 568390-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Regon 43102923400000
Zamawiajacy adres ulica Stanisława Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-081
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon +48815344610
Zamawiajacy fax +48815324153
Zamawiajacy email zamowienia@spsk1.lublin.pl
Adres strony url https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Adres strony internetowej narzedzia https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu POIS.09.02.00-00-0086/17 pn: „ Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno – stawowo – mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK nr 1 w Lublinie.”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z art. 9 ustawy pzp
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Staszica 16, budynek dyrekcji, kancelaria szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Zakup aparatu RTG do wersji 3D dla potrzeb Zakładu Radiologii Lekarskiej w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. „Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno – stawowo – mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK nr 1 w Lublinie.”
Numer referencyjny EO/TA 2732/37/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zakup aparatu RTG do wersji 3D dla potrzeb Zakładu Radiologii Lekarskiej w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. „ Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno – stawowo – mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK nr 1 w Lublinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu objętego zamówieniem, jego rodzaj, gabaryty, charakterystyka, parametry techniczne i in. niezbędne - zawiera Załącznik Nr 1A „Formularza oferty – Opis Przedmiotu Zamówienia”. 3. Przedmiot zamówienia stanowi jedna oferta całościowa. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 5. W przypadku gdy w dokumentacji zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy produktów, normy, certyfikaty - Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych równych lub wyższych od określonych w dokumentacji. 6. Zamawiający wymaga wskazania w załączniku nr 1A do SIWZ w kolumnie „uwagi” pozycji, w których zastosowano rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do produktów opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) 7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do stosowania, pozwolenia, atesty, certyfikaty. 8. Wykonawca gwarantuje montaż, uruchomienie wyposażenia oraz szkolenie pracowników w zakresie jego obsługi. 9. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Gwarancja liczona będzie od dnia podpisania protokołu końcowego przedmiotu umowy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci kopia dokumentów wraz z tłumaczeniem w przypadku oryginału w języku obcym: Certyfikat CE w przypadku wyrobów powyżej I. Klasy Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku: a) W przypadku wprowadzenie nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiajacy dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych oraz cenie nie wyższej od wynikającej z oferty Wykonawcy. b) W przypadku zmiany nr katalogowego lub nazwy własnej produktu objętego umową Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. c) Zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy. Zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. 2. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą stanowić istotnych zmian w stosunku do treści oferty 3. Każda zmiana umowy nastąpi w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy. 4. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie. 5. Zmiana nr katalogowego lub nazwy własnej przedmiotu dostawy nie powoduje konieczności sporządzania aneksu do umowy, a jedynie obowiązek poinformowania z Zamawiającego w formie pisemnej o zaistnieniu, którejkolwiek z tych zmian.
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria parametry techniczne
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)