Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew

Data publikacji 2020-08-05
Data zakończenia 2020-08-13 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych
Miejscowość Kłoczew
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570338-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew:
1.1. Szkoła Podstawowa im. Orła Białego z oddziałami przedszkolnymi w Czernicu, Czernic 95, 08-550 Kłoczew;
1.2. Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza z oddziałami przedszkolnymi w Goździe, Gózd 109A, 08-550 Kłoczew;
1.3. Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów z oddziałami przedszkolnymi w Kłoczewie, ul. Długa 69, 08-550 Kłoczew;
1.4. Przedszkole Samorządowe w Kłoczewie, ul. Długa 69, 08-550 Kłoczew.
2. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 niżej wymienionych części szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 4 do SIWZ:
2.1. Artykuły ogólnospożywcze
2.2. Mięsa i wędliny
2.3. Mrożonki i ryby
2.4. Pieczywo
2.5. Owoce i warzywa
2.6. Nabiał i jaja
3. Ilości towaru podane w załączniku nr 4 do SIWZ są wielkościami szacunkowymi i służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty na etapie postępowania oraz mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w terminie obowiązywania umowy według faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W sytuacjach niezależnych od Zamawiającego związanych np. z epidemią i decyzją o nauce zdalnej, Zamawiający nie będzie ponosił konsekwencji niezrealizowanych dostaw.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów spożywczych zgodnie ze złożoną ofertą do siedzib placówek oświatowych wskazanych w pkt. 1 na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności oraz rozładunku i złożenia go w miejscu wskazanym przez uprawnionego pracownika placówki oświatowej.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy partiami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość, złożonych przez upoważnionego pracownika Odbiorcy faksem, telefonicznie lub mailowo z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem lub w wyjątkowych sytuacjach w dniu dostawy.
6. Dostawy będą dostarczane w godzinach od 700 do 830 następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia. Dopuszcza się dokonanie zmian w zakresie godzin i terminów dostaw, z zastrzeżeniem, że muszą być one realizowane w dniach i godzinach pracy w/w placówek, po indywidualnym ustaleniu z dyrektorem danej placówki oświatowej.
7. Wykonawca gwarantuje dostawy produktów wyprodukowanych zgodnie z obowiązującymi normami oraz dopuszczonych do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 824 z późn. zm.).
8. Dostarczone towary muszą posiadać widoczny, czytelny i nieusuwalny kod identyfikacyjny oraz termin przydatności do spożycia, nadane przez producenta i umożliwiające identyfikowalność produktów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Wykonawca jest zobowiązany do tego, aby wszystkie dokumenty (atesty, certyfikaty jakości) dostarczanych przez niego artykułów były sporządzone w języku polskim.
9. Produkty muszą być świeże bez oznak zepsucia i pleśni, w nienaruszonych opakowaniach i bez oznak fizycznego uszkodzenia. Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku / klasy. Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego. Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu oraz zdezynfekowane za pomocą promienia ultrafioletowego. Dostawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczanego mięsa.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar środkiem transportu, którego warunki techniczne oraz stan sanitarny są zgodne z normami sanitarnymi obowiązującymi dla tego rodzaju transportu określonymi przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
11. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia należycie towaru na czas przewozu (tj. zapewni opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru oraz uszkodzenia powstałe w wyniku transportu.
12. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować artykuły żywnościowe, zgodnie z Formularzem cenowym (Załącznik Nr 4 do SIWZ) lub produkty równoważne. Zastosowanie nazw producentów służy jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same lub zbliżone walory spożywcze (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem, źródłem lub pochodzeniem. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuły spożywcze równoważne ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu cenowym, wpisując informację dotyczącą asortymentu równoważnego w kolumnie „Nazwa towaru”.
13. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej pojemności lub gramaturze niż wskazana przez Zamawiającego w Załączniku Nr 4 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania takiej ilości zamawianego produktu (liczba sztuk lub opakowań), która po przemnożeniu przez oferowaną pojemność lub gramaturę będzie stanowić co najmniej wartość będącą iloczynem liczby sztuk lub opakowań wskazanej przez Zamawiającego w Załączniku Nr 4 do SIWZ i wartości wskazanej przez Zamawiającego w Załączniku Nr 4 do SIWZ, w kolumnie pn. „Nazwa towaru”, który to iloczyn należy rozumieć jako „wartość minimalną”. W powyższej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest podać pełne ilości oferowanych opakowań/sztuk zaokrąglone w górę po odpowiednim przeliczeniu ilości, z zastrzeżeniem, że Wykonawca dokona ww. przeliczenia z uwzględnieniem najmniejszego możliwego zwiększenia "wartości minimalnej" wskazanej przez Zamawiającego.
14. Produkt podany w ofercie przez Wykonawcę jest produktem, który wykonawca będzie musiał dostarczać w okresie objętym terminem realizacji zamówienia i nie może go zmienić bez pisemnej zgody Zamawiającego.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy w trakcie trwania umowy o przedłożenie dokumentów dopuszczających do obrotu i używania na terenie Polski dostarczany w ramach umowy asortyment.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7db8c135-9264-4566-b873-cedd5c4c2a08
Biuletyn 570338-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych
Regon 71037446100000
Zamawiajacy adres ulica Długa
Zamawiajacy adres numer domu 67/4
Zamawiajacy miejscowosc Kłoczew
Zamawiajacy kod pocztowy 08-550
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 25 75 43 164,
Zamawiajacy fax 25 75 43 751
Zamawiajacy email cuw@kloczew.pl,
Adres strony url wwwzamowienia.kloczew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka organizacyjna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.kloczew.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.zamowienia.kloczew.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew
Numer referencyjny CUW.271.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew: 1.1. Szkoła Podstawowa im. Orła Białego z oddziałami przedszkolnymi w Czernicu, Czernic 95, 08-550 Kłoczew; 1.2. Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza z oddziałami przedszkolnymi w Goździe, Gózd 109A, 08-550 Kłoczew; 1.3. Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów z oddziałami przedszkolnymi w Kłoczewie, ul. Długa 69, 08-550 Kłoczew; 1.4. Przedszkole Samorządowe w Kłoczewie, ul. Długa 69, 08-550 Kłoczew. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 niżej wymienionych części szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 4 do SIWZ: 2.1. Artykuły ogólnospożywcze 2.2. Mięsa i wędliny 2.3. Mrożonki i ryby 2.4. Pieczywo 2.5. Owoce i warzywa 2.6. Nabiał i jaja 3. Ilości towaru podane w załączniku nr 4 do SIWZ są wielkościami szacunkowymi i służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty na etapie postępowania oraz mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w terminie obowiązywania umowy według faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W sytuacjach niezależnych od Zamawiającego związanych np. z epidemią i decyzją o nauce zdalnej, Zamawiający nie będzie ponosił konsekwencji niezrealizowanych dostaw. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów spożywczych zgodnie ze złożoną ofertą do siedzib placówek oświatowych wskazanych w pkt. 1 na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności oraz rozładunku i złożenia go w miejscu wskazanym przez uprawnionego pracownika placówki oświatowej. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy partiami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość, złożonych przez upoważnionego pracownika Odbiorcy faksem, telefonicznie lub mailowo z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem lub w wyjątkowych sytuacjach w dniu dostawy. 6. Dostawy będą dostarczane w godzinach od 700 do 830 następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia. Dopuszcza się dokonanie zmian w zakresie godzin i terminów dostaw, z zastrzeżeniem, że muszą być one realizowane w dniach i godzinach pracy w/w placówek, po indywidualnym ustaleniu z dyrektorem danej placówki oświatowej. 7. Wykonawca gwarantuje dostawy produktów wyprodukowanych zgodnie z obowiązującymi normami oraz dopuszczonych do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 824 z późn. zm.). 8. Dostarczone towary muszą posiadać widoczny, czytelny i nieusuwalny kod identyfikacyjny oraz termin przydatności do spożycia, nadane przez producenta i umożliwiające identyfikowalność produktów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Wykonawca jest zobowiązany do tego, aby wszystkie dokumenty (atesty, certyfikaty jakości) dostarczanych przez niego artykułów były sporządzone w języku polskim. 9. Produkty muszą być świeże bez oznak zepsucia i pleśni, w nienaruszonych opakowaniach i bez oznak fizycznego uszkodzenia. Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku / klasy. Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego. Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu oraz zdezynfekowane za pomocą promienia ultrafioletowego. Dostawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczanego mięsa. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar środkiem transportu, którego warunki techniczne oraz stan sanitarny są zgodne z normami sanitarnymi obowiązującymi dla tego rodzaju transportu określonymi przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia należycie towaru na czas przewozu (tj. zapewni opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru oraz uszkodzenia powstałe w wyniku transportu. 12. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować artykuły żywnościowe, zgodnie z Formularzem cenowym (Załącznik Nr 4 do SIWZ) lub produkty równoważne. Zastosowanie nazw producentów służy jedynie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same lub zbliżone walory spożywcze (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem, źródłem lub pochodzeniem. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuły spożywcze równoważne ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu cenowym, wpisując informację dotyczącą asortymentu równoważnego w kolumnie „Nazwa towaru”. 13. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej pojemności lub gramaturze niż wskazana przez Zamawiającego w Załączniku Nr 4 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania takiej ilości zamawianego produktu (liczba sztuk lub opakowań), która po przemnożeniu przez oferowaną pojemność lub gramaturę będzie stanowić co najmniej wartość będącą iloczynem liczby sztuk lub opakowań wskazanej przez Zamawiającego w Załączniku Nr 4 do SIWZ i wartości wskazanej przez Zamawiającego w Załączniku Nr 4 do SIWZ, w kolumnie pn. „Nazwa towaru”, który to iloczyn należy rozumieć jako „wartość minimalną”. W powyższej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest podać pełne ilości oferowanych opakowań/sztuk zaokrąglone w górę po odpowiednim przeliczeniu ilości, z zastrzeżeniem, że Wykonawca dokona ww. przeliczenia z uwzględnieniem najmniejszego możliwego zwiększenia "wartości minimalnej" wskazanej przez Zamawiającego. 14. Produkt podany w ofercie przez Wykonawcę jest produktem, który wykonawca będzie musiał dostarczać w okresie objętym terminem realizacji zamówienia i nie może go zmienić bez pisemnej zgody Zamawiającego. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy w trakcie trwania umowy o przedłożenie dokumentów dopuszczających do obrotu i używania na terenie Polski dostarczany w ramach umowy asortyment.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku, dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku, dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku, dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Inne dokumenty niewymienione 4.1. Formularz ofertowy – wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z Formularzem cenowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ, 4.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy). 4.3. Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Katalog zmian umowy przewidziany jest w projekcie umowy, stanowiącej Załącznik Nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)