5.1 Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA (przez dostawę Zamawiający rozumie dostawę, montaż i uruchomienie) sprzętu medycznego VI zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć (wraz z ofertą) opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
5.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających.
5.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.7 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych.
5.8 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.9 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5.10 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
|
GuidZP400 |
d44d00a6-293a-44fc-bec5-a21af80ee4b3
|
Biuletyn |
570251-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
|
Regon |
35150686800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wrocławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1-3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 630 80 59,
|
Zamawiajacy fax |
126308059
|
Zamawiajacy email |
zam@5wszk.com.pl,
|
Adres strony url |
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO VI
|
Numer referencyjny |
55/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
5.1 Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA (przez dostawę Zamawiający rozumie dostawę, montaż i uruchomienie) sprzętu medycznego VI zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć (wraz z ofertą) opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
5.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających.
5.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.7 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych.
5.8 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.9 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5.10 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
70
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem
|
Inne dokumenty niewymienione |
9.1.1 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu)
9.1.2 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy
9.1.3 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 – formularz ofertowy
9.1.4 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,
UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
9.1.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów
9.1.6 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
9.2 Dokumenty wskazane w pkt 9.1.5-9.1.6 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
9.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157400-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Respiratora transportowego (MRI) – 1 kpl, montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie ich obsługi i eksploatacji w tym :
Producent :…………………………………………………………………………
Typ urządzenia :……………………………………………………………………
Kraj pochodzenia :…………………………………………………………………
Rok produkcji 2020
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY
PARAMETRY
OFEROWANE
1. Respirator transportowy - 1 kpl TAK
2. Parametry ogólne TAK
3. Urządzenia fabrycznie nowe TAK
4. Respirator do terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia TAK
5. Respirator dla dorosłych i dzieci powyżej 3 kg IBW TAK
6. Zasilanie w tlen z centralnego źródła sprężonych gazów od 3,0 do 6,0 bar lub z butli < 15 l/min, max 600 hPa TAK
7. Respirator stacjonarno - transportowy na podstawie jezdnej do zastosowań w środowisku rezonansu magnetycznego. Waga respiratora bez podstawy jezdnej max 8,5 kg TAK
8. Pole magnetyczne do 3 T TAK
9. Zasilanie 100-240 V 50 Hz+/-10% , TAK
10. Awaryjne zasilanie respiratora z wewnętrznego akumulatora min 480 minut TAK
11. Wewnętrzna turbina pozwalająca na pracę respiratora bez elektrycznego zasilania zewnętrznego TAK
12. Monitor z kolorowym ekranem, dotykowym min 8” TAK
13. Tryby wentylacji: TAK
14. CMV TAK
15. PCV TAK
16. Wentylacja spontaniczna wspomagana ciśnieniem TAK
17. SIMV TAK
18. Adaptacyjny tryb wentylacji w zamkniętej pętli oddechowej wg wzoru Mead’a dla pacjentów aktywnych i pasywnych oddechowo. TAK
19. NIV/NIV-ST TAK
20. Parametry nastawialne: TAK
21. Częstość oddechów min. 1-80 odd/min TAK
22. Objętość wdechowa min. 20 - 2000 ml TAK
23. PEEP/CPAP 0-35 cmH2O TAK
24. Stężenie tlenu 21-100% TAK
25. Stosunek I:E 1:9 do 4:1 TAK
26. Czas wdechu 0.1 do 12,0 sek TAK
27. Wyzwalanie przepływem min.1 do 20 l/min TAK
28. Ciśnienie wdechu 5 – 60 cm H2O powyżej PEEP/CPAP TAK
29. Ciśnienie wspomagania minimalny zakres od 0 do 60 cm H2O powyżej PEEP/CPAP TAK
30. Czas narastania ciśnienia min. 0 – 2000 ms TAK
31. Czułość rozpoczęcia fazy wydechu minimalny zakres od 5 do 80% przepływu szczytowego wdechowego TAK
32. Przepływ szczytowy spontaniczny >210 l/min TAK
33. Regulowany czas bezdechu TAK
34. Monitorowanie i obrazowanie parametrów wentylacji: TAK
35. Możliwość wyboru parametrów monitorowanych TAK
36. Szczytowe ciśnienie TAK
37. Średnie ciśnienie TAK
38. Ciśnienie plateau TAK
39. Ciśnienie PEEP/CPAP TAK
40. Szczytowy przepływ wdechowy TAK
41. Szczytowy przepływ wydechowy TAK
42. Całkowita objętość wydechowa TAK
43. Całkowita objętość wdechowa TAK
44. Objętość pojedynczego oddechu TAK
45. Wydechowa objętość minutowa TAK
46. Wydechowa objętość minutowa oddechów spontanicznych TAK
47. % objętość przecieku TAK
48. Stosunek wdechu do wydechu TAK
49. Całkowita częstość oddechów TAK
50. Całkowita częstość oddechów spontanicznych TAK
51. Procentowa ilość oddechów spontanicznych TAK
52. Czas wdechu i wydechu TAK
53. Podatność statyczna płuc TAK
54. Index dyszenia RSB TAK
55. PO.1 TAK
56. Wysiłek oddechowy pacjenta PTP TAK
57. Stała czasowa wydechu TAK
58. Koncentracja O2 (FiO2) TAK
59. Stała czasowa wydechowa RCexp TAK
60. Wdechowy opór przepływu Rinsp. TAK
61. AutoPEEP TAK
62. Obrazowanie krzywych w czasie rzeczywistym – objętość, przepływ, ciśnienie. Min. dwie krzywe obrazowane jednocześnie TAK
63. Pamięć do 1000 zdarzeń TAK
64. Możliwość zatrzymania krzywych prezentowanych na monitorze w dowolnym momencie w celu ich analizy TAK
65. Wizualizacja pracy płuc pacjenta w czasie rzeczywistym TAK
66. Alarmy: TAK
67. Niskiej / wysokiej objętości minutowej TAK
68. Wysokiego / niskiego ciśnienia wdechowego TAK
69. Niskiej / wysokiej objętości oddechowej TAK
70. Niskiej / wysokiej częstości oddechów TAK
71. Czasu bezdechu TAK
72. Poziomu koncentracji tlenu TAK
73. Rozłączenia układu pacjenta TAK
74. Zatkania gałęzi wydechowej układu pacjenta TAK
75. Sensora przepływu TAK
76. Brak zasilania elektrycznego TAK
77. Niski poziom naładowania baterii TAK
78. Brak zasilania w tlen TAK
79. Poziom głośności alarmów – ustawialny TAK
80. INNE: TAK
81. Zabezpieczenie przed przypadkową zmianą parametrów TAK
82. Możliwość rozbudowy o terapię wysokimi przepływami tlenu TAK
83. Uchwyt do zawieszenia na łóżku pacjenta TAK
84. Możliwość rozbudowy o funkcję zastawki foniatrycznej TAK
85. Funkcja sygnalizowania bezpiecznej odległości od rezonansu magnetycznego do 1 m TAK
86. Integralny nebulizator synchroniczny TAK
87. Złącze USB, TAK
88. Funkcja „zawieszenia” pracy respiratora (Standbay) TAK
89. Autotest aparatu samoczynny i na żądanie TAK
90. Kompletny układ oddechowy jednorazowy z czujnikiem przepływu o dł 3 m – 10 szt TAK
91. Komunikacja i instrukcja obsługi w języku polskim TAK
92. Wyposażenie dodatkowe TAK
93. Laryngoskop światłowodowy LED 3,5V z kompletem łyżek przeznaczony do pracy w środowisku rezonansu magnetycznego:
•odporność na indukcję magnetyczną do 3,0T – certyfikowany oraz z oznaczeniem na łyżce i rękojeści
•wymienny światłowód powlekany złotem
•średnica wiązki światłowodowej 4.00
•ponad 5500 włókien światłowodowych
•brak ostrych krawędzi
•do sterylizacji w autoklawie w temp. 134OC, 4000 cykli sterylizacji
•wykonany w „zielonym standardzie” zgodnie z normą ISO 7376/3 lub równoważną
•ponad 100 000 lux
•zamknięta pokrywa baterii zapobiega przenikaniu płynów do wnętrza komory baterii
•do użytku z bateriami nadającymi się do pracy w środowisku RM (na wyposażeniu 2 komplety baterii)
•chromowane wykończenie wysokiej jakości
•oznaczony żółtym kolorem wskazującym na możliwość pracy w RM
•w zestawie trzy łyżki wielorazowe typu Macintosh w rozmiarach 2, 3, 4 TAK
94. Torba medyczna (bez wyposażenia)
- wykonana z materiału typu Cordura, odpornego na przetarcia i rozerwania
- wnętrze torby wykonane z łatwo zmywalnego materiału
- wyposażona w uchwyty do noszenia w dłoni i na ramieniu
- możliwość rozmieszczenia sprzętu w min. pięciu niezależnych komorach
- komora główna z regulowanymi przegrodami
- miejsce mocowania butli tlenowej o pojemności 2 l
- opiankowana kieszeń z przodu na ruchome ampularium (min. 42 ampułki)
-w torbie miejsce na: reduktor z szybkozłączem typu AGA, worek AMBU, laryngoskop z łyżkami, kanule typu Venflon, środek do dezynfekcji skóry, strzykawki – 5 szt, igły- 10 szt, przyrząd do przetaczania płynów -2szt, rękawiczki jednorazowe, płyny infuzyjne o pojemności 500ml – 4 szt, 100ml – 1 szt itp.
- min. 2 gumowe nóżki na spodzie torby
-spód torby pokryty nieprzemakalnym materiałem
- taśma odblaskowa wzdłuż torby,
- krzyż św. Andrzeja
- rozmiar: 64 cm x 35 cm x 38 cm ± 5 cm
- waga torby max. 2 kg TAK
95. Wymagania pozostałe TAK
96. Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. TAK
97. Instrukcja obsługi w wersji elektronicznej i papierowej - przy dostawie sprzętu TAK
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI
L.p.
PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY
A. OKRES GWARANCJI
1. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji na sprzęt [miesiące] min. 24 miesiące PODAĆ ILE
2. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] (dni robocze ) max 48 godzin PODAĆ ILE
3. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK
4. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji
W przypadku konieczności wykonania przeglądu w siedzibie serwisu – Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze. zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE
5. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK
B. SERWIS POGWARANCYJNY
1. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 10 lat PODAĆ ILE
2. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE
3. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ
C. SZKOLENIA
1. Szkolenie personelu zamawiającego w ramach zakupu sprzętu TAK
2. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stabilizatora miednicy– 1 kpl, montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie ich obsługi i eksploatacji w tym :
Producent :…………………………………………………………………………
Typ urządzenia :……………………………………………………………………
Kraj pochodzenia :…………………………………………………………………
Rok produkcji 2020
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY
PARAMETRY
OFEROWANE
1. Stabilizator miednicy - 1 kpl. TAK
2 Parametry ogólne TAK
3 Zestaw wyposażony w dwa ramiona rozporowe (lewy i prawy) z gwintowanymi prowadnikami, dwoma szynami głównymi klamry C, kaniulowanymi śrubami mocującymi (dociskowymi) o długości 190mm i 210mm, druty Kirschnera średnica 2.5 mm z końcówką typu trójgraniec, długość 280 mm, stal nierdzewna oraz narzędzia : klucz nasadowy 11.0 mm z młotkiem; szczypce do cięcia drutu, duże, z przełożeniem multiplikującym, długość 220 mm; rękojeść do wprowadzania drutów Kirschnera średnica 2.5 mm. Klamra C w kasecie z pokrywą.
TAK
4 Klamra C - stabilizator klamrowy automatyczny do stabilizacji urazów obręczy
biodrowej, pozwalający na natychmiastową redukcję i stabilizację tylnej części
obręczy biodrowej , o ergonomicznym kształcie TAK
5 Wykonany ze stopu metali lekkich
TAK
6 Bezpieczny dla rezonansu magnetycznego, nie wymagający demontażu w badaniu CT (tomografia komputerowa).
TAK
7 Zbudowany z systemu ramion i prowadnic połączonych mechanizmem zatrzaskowym, pozwalającym na przesunięcie liniowe ramion oraz szybkie rozłożenie bez użycia
dodatkowych narzędzi. TAK
8 Dostosowanie do anatomii pacjenta nie wymaga użycia dodatkowych elementów.
TAK
9 Wyposażenie (opis szczegółowy) TAK
10 Kaseta do klamry C, z pokrywą - 1 szt. TAK
11 Rękojeść prowadząca do drutu Kischnera, fi 2,5 mm – 1 szt. TAK
12 Klamra C do miednicy, kompletna– 1 szt. TAK
13 Klucz nasadowy 11 mm z młotkiem– 1 szt. TAK
14 Gwóżdż do klamry C do miednicy kaniulowany długości 190 mm – 2 szt. TAK
15 Gwóżdż do klamry C do miednicy kaniulowany długości 210 mm – 2 szt. TAK
16 Drut Kirsznera 2,5 ( 10 szt. w op.) - 1 op. TAK
17 Klucz z grzechotką do nakrętki sześciokątnej – 2 szt. TAK
18 Szczypce do cięcia drutu duże z przełożeniem multiplikującyn dł. 220 mm. – 1 szt. TAK
19 Kleszcze płaskie do usuwania drutu– 1 szt. TAK
20 Wyposażenie dodatkowe TAK
21 Wkład do kolinearnej klamry (taca) – 1 szt. TAK
22 Kolinearna klamra redukcyjna– 1 szt. TAK
23 Klucz/kombinowany ø8– 1 szt. TAK
24 Uchwyt Hohmann, do klamry kolinearnej– 1 szt. TAK
25 Ramię do miednicy, – 1 szt. TAK
26 Ramię, przezskórne, do klamry kolinearnej– 1 szt. TAK
27 Ram o kształ hak kostny do klamry kolinearnej– 1 szt. TAK
28 Nasadka rekucyjna LCP, do klamry redukcyjnej– 1 szt. TAK
29 Nasadka rekucyjna , do klamry redukcyjnej– 1 szt. TAK
30 Krążek z kolcami, do kleszczy– 1 szt. TAK
31 Drut-K ø2.6 z/końcówką – 10 szt. TAK
32 Szczotka czyszcząca Ø 2.9 mm– 1 szt. TAK
33 Wymagania pozostałe: TAK
34 Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. TAK
35 Instrukcja obsługi w wersji elektronicznej i papierowej - przy dostawie sprzętu TAK
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI
L.p.
PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY
D. OKRES GWARANCJI
6. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji na sprzęt
min. 24 miesięcy PODAĆ ILE
7. Czas reakcji na zgłoszoną awarię max 48 godzin w dni robocze, w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, na czas naprawy – sprzęt zastępczy max 48 godzin PODAĆ ILE
8. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK
9. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE
10. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK
E. SERWIS POGWARANCYJNY
4. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 8 lat PODAĆ ILE
5. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE
6. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ
F. SZKOLENIA
3. Szkolenie Zamawiającego w ramach zakupu sprzętu, potwierdzone imiennym certyfikatem TAK
4. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ
|
| |