DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO VI

Data publikacji 2020-08-05
Data zakończenia 2020-08-19 00:00:00
Instytucja 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570251-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331574009, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA (przez dostawę Zamawiający rozumie dostawę, montaż i uruchomienie) sprzętu medycznego VI zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć (wraz z ofertą) opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
5.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających.
5.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.7 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych.
5.8 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.9 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5.10 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d44d00a6-293a-44fc-bec5-a21af80ee4b3
Biuletyn 570251-N-2020
Zamawiajacy nazwa 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Regon 35150686800000
Zamawiajacy adres ulica Wrocławska
Zamawiajacy adres numer domu 1-3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 630 80 59,
Zamawiajacy fax 126308059
Zamawiajacy email zam@5wszk.com.pl,
Adres strony url https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO VI
Numer referencyjny 55/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 5.1 Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA (przez dostawę Zamawiający rozumie dostawę, montaż i uruchomienie) sprzętu medycznego VI zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć (wraz z ofertą) opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 5.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających. 5.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.7 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych. 5.8 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5.9 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 5.10 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 70
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem
Inne dokumenty niewymienione 9.1.1 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 9.1.2 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy 9.1.3 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 – formularz ofertowy 9.1.4 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 9.1.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 9.1.6 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 9.2 Dokumenty wskazane w pkt 9.1.5-9.1.6 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 9.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa Respiratora transportowego (MRI) – 1 kpl, montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie ich obsługi i eksploatacji w tym : Producent :………………………………………………………………………… Typ urządzenia :…………………………………………………………………… Kraj pochodzenia :………………………………………………………………… Rok produkcji 2020 I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY PARAMETRY OFEROWANE 1. Respirator transportowy - 1 kpl TAK 2. Parametry ogólne TAK 3. Urządzenia fabrycznie nowe TAK 4. Respirator do terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia TAK 5. Respirator dla dorosłych i dzieci powyżej 3 kg IBW TAK 6. Zasilanie w tlen z centralnego źródła sprężonych gazów od 3,0 do 6,0 bar lub z butli < 15 l/min, max 600 hPa TAK 7. Respirator stacjonarno - transportowy na podstawie jezdnej do zastosowań w środowisku rezonansu magnetycznego. Waga respiratora bez podstawy jezdnej max 8,5 kg TAK 8. Pole magnetyczne do 3 T TAK 9. Zasilanie 100-240 V 50 Hz+/-10% , TAK 10. Awaryjne zasilanie respiratora z wewnętrznego akumulatora min 480 minut TAK 11. Wewnętrzna turbina pozwalająca na pracę respiratora bez elektrycznego zasilania zewnętrznego TAK 12. Monitor z kolorowym ekranem, dotykowym min 8” TAK 13. Tryby wentylacji: TAK 14. CMV TAK 15. PCV TAK 16. Wentylacja spontaniczna wspomagana ciśnieniem TAK 17. SIMV TAK 18. Adaptacyjny tryb wentylacji w zamkniętej pętli oddechowej wg wzoru Mead’a dla pacjentów aktywnych i pasywnych oddechowo. TAK 19. NIV/NIV-ST TAK 20. Parametry nastawialne: TAK 21. Częstość oddechów min. 1-80 odd/min TAK 22. Objętość wdechowa min. 20 - 2000 ml TAK 23. PEEP/CPAP 0-35 cmH2O TAK 24. Stężenie tlenu 21-100% TAK 25. Stosunek I:E 1:9 do 4:1 TAK 26. Czas wdechu 0.1 do 12,0 sek TAK 27. Wyzwalanie przepływem min.1 do 20 l/min TAK 28. Ciśnienie wdechu 5 – 60 cm H2O powyżej PEEP/CPAP TAK 29. Ciśnienie wspomagania minimalny zakres od 0 do 60 cm H2O powyżej PEEP/CPAP TAK 30. Czas narastania ciśnienia min. 0 – 2000 ms TAK 31. Czułość rozpoczęcia fazy wydechu minimalny zakres od 5 do 80% przepływu szczytowego wdechowego TAK 32. Przepływ szczytowy spontaniczny >210 l/min TAK 33. Regulowany czas bezdechu TAK 34. Monitorowanie i obrazowanie parametrów wentylacji: TAK 35. Możliwość wyboru parametrów monitorowanych TAK 36. Szczytowe ciśnienie TAK 37. Średnie ciśnienie TAK 38. Ciśnienie plateau TAK 39. Ciśnienie PEEP/CPAP TAK 40. Szczytowy przepływ wdechowy TAK 41. Szczytowy przepływ wydechowy TAK 42. Całkowita objętość wydechowa TAK 43. Całkowita objętość wdechowa TAK 44. Objętość pojedynczego oddechu TAK 45. Wydechowa objętość minutowa TAK 46. Wydechowa objętość minutowa oddechów spontanicznych TAK 47. % objętość przecieku TAK 48. Stosunek wdechu do wydechu TAK 49. Całkowita częstość oddechów TAK 50. Całkowita częstość oddechów spontanicznych TAK 51. Procentowa ilość oddechów spontanicznych TAK 52. Czas wdechu i wydechu TAK 53. Podatność statyczna płuc TAK 54. Index dyszenia RSB TAK 55. PO.1 TAK 56. Wysiłek oddechowy pacjenta PTP TAK 57. Stała czasowa wydechu TAK 58. Koncentracja O2 (FiO2) TAK 59. Stała czasowa wydechowa RCexp TAK 60. Wdechowy opór przepływu Rinsp. TAK 61. AutoPEEP TAK 62. Obrazowanie krzywych w czasie rzeczywistym – objętość, przepływ, ciśnienie. Min. dwie krzywe obrazowane jednocześnie TAK 63. Pamięć do 1000 zdarzeń TAK 64. Możliwość zatrzymania krzywych prezentowanych na monitorze w dowolnym momencie w celu ich analizy TAK 65. Wizualizacja pracy płuc pacjenta w czasie rzeczywistym TAK 66. Alarmy: TAK 67. Niskiej / wysokiej objętości minutowej TAK 68. Wysokiego / niskiego ciśnienia wdechowego TAK 69. Niskiej / wysokiej objętości oddechowej TAK 70. Niskiej / wysokiej częstości oddechów TAK 71. Czasu bezdechu TAK 72. Poziomu koncentracji tlenu TAK 73. Rozłączenia układu pacjenta TAK 74. Zatkania gałęzi wydechowej układu pacjenta TAK 75. Sensora przepływu TAK 76. Brak zasilania elektrycznego TAK 77. Niski poziom naładowania baterii TAK 78. Brak zasilania w tlen TAK 79. Poziom głośności alarmów – ustawialny TAK 80. INNE: TAK 81. Zabezpieczenie przed przypadkową zmianą parametrów TAK 82. Możliwość rozbudowy o terapię wysokimi przepływami tlenu TAK 83. Uchwyt do zawieszenia na łóżku pacjenta TAK 84. Możliwość rozbudowy o funkcję zastawki foniatrycznej TAK 85. Funkcja sygnalizowania bezpiecznej odległości od rezonansu magnetycznego do 1 m TAK 86. Integralny nebulizator synchroniczny TAK 87. Złącze USB, TAK 88. Funkcja „zawieszenia” pracy respiratora (Standbay) TAK 89. Autotest aparatu samoczynny i na żądanie TAK 90. Kompletny układ oddechowy jednorazowy z czujnikiem przepływu o dł 3 m – 10 szt TAK 91. Komunikacja i instrukcja obsługi w języku polskim TAK 92. Wyposażenie dodatkowe TAK 93. Laryngoskop światłowodowy LED 3,5V z kompletem łyżek przeznaczony do pracy w środowisku rezonansu magnetycznego: •odporność na indukcję magnetyczną do 3,0T – certyfikowany oraz z oznaczeniem na łyżce i rękojeści •wymienny światłowód powlekany złotem •średnica wiązki światłowodowej 4.00 •ponad 5500 włókien światłowodowych •brak ostrych krawędzi •do sterylizacji w autoklawie w temp. 134OC, 4000 cykli sterylizacji •wykonany w „zielonym standardzie” zgodnie z normą ISO 7376/3 lub równoważną •ponad 100 000 lux •zamknięta pokrywa baterii zapobiega przenikaniu płynów do wnętrza komory baterii •do użytku z bateriami nadającymi się do pracy w środowisku RM (na wyposażeniu 2 komplety baterii) •chromowane wykończenie wysokiej jakości •oznaczony żółtym kolorem wskazującym na możliwość pracy w RM •w zestawie trzy łyżki wielorazowe typu Macintosh w rozmiarach 2, 3, 4 TAK 94. Torba medyczna (bez wyposażenia) - wykonana z materiału typu Cordura, odpornego na przetarcia i rozerwania - wnętrze torby wykonane z łatwo zmywalnego materiału - wyposażona w uchwyty do noszenia w dłoni i na ramieniu - możliwość rozmieszczenia sprzętu w min. pięciu niezależnych komorach - komora główna z regulowanymi przegrodami - miejsce mocowania butli tlenowej o pojemności 2 l - opiankowana kieszeń z przodu na ruchome ampularium (min. 42 ampułki) -w torbie miejsce na: reduktor z szybkozłączem typu AGA, worek AMBU, laryngoskop z łyżkami, kanule typu Venflon, środek do dezynfekcji skóry, strzykawki – 5 szt, igły- 10 szt, przyrząd do przetaczania płynów -2szt, rękawiczki jednorazowe, płyny infuzyjne o pojemności 500ml – 4 szt, 100ml – 1 szt itp. - min. 2 gumowe nóżki na spodzie torby -spód torby pokryty nieprzemakalnym materiałem - taśma odblaskowa wzdłuż torby, - krzyż św. Andrzeja - rozmiar: 64 cm x 35 cm x 38 cm ± 5 cm - waga torby max. 2 kg TAK 95. Wymagania pozostałe TAK 96. Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. TAK 97. Instrukcja obsługi w wersji elektronicznej i papierowej - przy dostawie sprzętu TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY A. OKRES GWARANCJI 1. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji na sprzęt [miesiące] min. 24 miesiące PODAĆ ILE 2. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] (dni robocze ) max 48 godzin PODAĆ ILE 3. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 4. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji W przypadku konieczności wykonania przeglądu w siedzibie serwisu – Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze. zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE 5. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK B. SERWIS POGWARANCYJNY 1. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 10 lat PODAĆ ILE 2. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 3. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ C. SZKOLENIA 1. Szkolenie personelu zamawiającego w ramach zakupu sprzętu TAK 2. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia.
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa stabilizatora miednicy– 1 kpl, montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie ich obsługi i eksploatacji w tym : Producent :………………………………………………………………………… Typ urządzenia :…………………………………………………………………… Kraj pochodzenia :………………………………………………………………… Rok produkcji 2020 I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY PARAMETRY OFEROWANE 1. Stabilizator miednicy - 1 kpl. TAK 2 Parametry ogólne TAK 3 Zestaw wyposażony w dwa ramiona rozporowe (lewy i prawy) z gwintowanymi prowadnikami, dwoma szynami głównymi klamry C, kaniulowanymi śrubami mocującymi (dociskowymi) o długości 190mm i 210mm, druty Kirschnera średnica 2.5 mm z końcówką typu trójgraniec, długość 280 mm, stal nierdzewna oraz narzędzia : klucz nasadowy 11.0 mm z młotkiem; szczypce do cięcia drutu, duże, z przełożeniem multiplikującym, długość 220 mm; rękojeść do wprowadzania drutów Kirschnera średnica 2.5 mm. Klamra C w kasecie z pokrywą. TAK 4 Klamra C - stabilizator klamrowy automatyczny do stabilizacji urazów obręczy biodrowej, pozwalający na natychmiastową redukcję i stabilizację tylnej części obręczy biodrowej , o ergonomicznym kształcie TAK 5 Wykonany ze stopu metali lekkich TAK 6 Bezpieczny dla rezonansu magnetycznego, nie wymagający demontażu w badaniu CT (tomografia komputerowa). TAK 7 Zbudowany z systemu ramion i prowadnic połączonych mechanizmem zatrzaskowym, pozwalającym na przesunięcie liniowe ramion oraz szybkie rozłożenie bez użycia dodatkowych narzędzi. TAK 8 Dostosowanie do anatomii pacjenta nie wymaga użycia dodatkowych elementów. TAK 9 Wyposażenie (opis szczegółowy) TAK 10 Kaseta do klamry C, z pokrywą - 1 szt. TAK 11 Rękojeść prowadząca do drutu Kischnera, fi 2,5 mm – 1 szt. TAK 12 Klamra C do miednicy, kompletna– 1 szt. TAK 13 Klucz nasadowy 11 mm z młotkiem– 1 szt. TAK 14 Gwóżdż do klamry C do miednicy kaniulowany długości 190 mm – 2 szt. TAK 15 Gwóżdż do klamry C do miednicy kaniulowany długości 210 mm – 2 szt. TAK 16 Drut Kirsznera 2,5 ( 10 szt. w op.) - 1 op. TAK 17 Klucz z grzechotką do nakrętki sześciokątnej – 2 szt. TAK 18 Szczypce do cięcia drutu duże z przełożeniem multiplikującyn dł. 220 mm. – 1 szt. TAK 19 Kleszcze płaskie do usuwania drutu– 1 szt. TAK 20 Wyposażenie dodatkowe TAK 21 Wkład do kolinearnej klamry (taca) – 1 szt. TAK 22 Kolinearna klamra redukcyjna– 1 szt. TAK 23 Klucz/kombinowany ø8– 1 szt. TAK 24 Uchwyt Hohmann, do klamry kolinearnej– 1 szt. TAK 25 Ramię do miednicy, – 1 szt. TAK 26 Ramię, przezskórne, do klamry kolinearnej– 1 szt. TAK 27 Ram o kształ hak kostny do klamry kolinearnej– 1 szt. TAK 28 Nasadka rekucyjna LCP, do klamry redukcyjnej– 1 szt. TAK 29 Nasadka rekucyjna , do klamry redukcyjnej– 1 szt. TAK 30 Krążek z kolcami, do kleszczy– 1 szt. TAK 31 Drut-K ø2.6 z/końcówką – 10 szt. TAK 32 Szczotka czyszcząca Ø 2.9 mm– 1 szt. TAK 33 Wymagania pozostałe: TAK 34 Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. TAK 35 Instrukcja obsługi w wersji elektronicznej i papierowej - przy dostawie sprzętu TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY D. OKRES GWARANCJI 6. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji na sprzęt min. 24 miesięcy PODAĆ ILE 7. Czas reakcji na zgłoszoną awarię max 48 godzin w dni robocze, w przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, na czas naprawy – sprzęt zastępczy max 48 godzin PODAĆ ILE 8. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 9. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE 10. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK E. SERWIS POGWARANCYJNY 4. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 8 lat PODAĆ ILE 5. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 6. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ F. SZKOLENIA 3. Szkolenie Zamawiającego w ramach zakupu sprzętu, potwierdzone imiennym certyfikatem TAK 4. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ
  

Criterion

Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)