Dostawa mebli kuchennych, mieszkalnych, biurowych i krzeseł na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni z podziałem na 3 części

Data publikacji 2020-08-05
Data zakończenia 2020-08-18 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570179-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002, 391300002, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli kuchennych, mieszkalnych krzeseł na potrzeby MOPS w Gdyni. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Każdy z Wykonawców może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość części zamówienia: 1) Część 1 – Meble kuchenne, 2) Część 2 – Meble mieszkalne i biurowe, 3) Część 3 – Krzesła.
2. Szczegółowy opis i zakres Części 1 zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej zwanym OPZ1), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ustawienie poszczególnych mebli kuchennych zostało zawarte w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ.
3. Szczegółowy opis i zakres Części 2 zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej zwanym OPZ2), stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Szczegółowy opis i zakres Części 3 zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej zwanym OPZ3), stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
5. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony, a w przypadku montażu – również zamontowany w miejscach wskazanych w OPZ dla poszczególnej części zamówienia, które mieszczą się na terenie miasta Gdynia. Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia mebli, jeżeli będą dostarczane w częściach.
6. Dostaw i montaż mebli odbywać się powinna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 – 15:45.
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
8. Dotyczy Części 1: Wybrany Wykonawca zamówienia na Część 1 zobowiązany będzie przed przystąpieniem do jego realizacji do zdjęcia wymiarów z natury.
9. Wykonawca dostarczy przedmiot na swój koszt i ryzyko.
10. Dotyczy Części 1: Zamawiający wymaga udzielenia minimalnego 60-miesięcznego okresu gwarancji.
11. Dotyczy Części 2, 3: Zamawiający wymaga udzielenia minimalnego 24-miesięcznego okresu gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a41a57d4-705b-4414-8e93-475c7ed00e48
Biuletyn 570179-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 28303320000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grabowo
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-265
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 058 7810120, 7820124 w. 55, 38
Zamawiajacy fax 058 7820124 w. 38
Zamawiajacy email sekretariat@mopsgdynia.pl
Adres strony url www.mopsgdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/mops_gdynia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/mops_gdynia
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/mops_gdynia
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli kuchennych, mieszkalnych, biurowych i krzeseł na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni z podziałem na 3 części
Numer referencyjny MOPS.DZP.322.3.18/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli kuchennych, mieszkalnych krzeseł na potrzeby MOPS w Gdyni. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Każdy z Wykonawców może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość części zamówienia: 1) Część 1 – Meble kuchenne, 2) Część 2 – Meble mieszkalne i biurowe, 3) Część 3 – Krzesła. 2. Szczegółowy opis i zakres Części 1 zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej zwanym OPZ1), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ustawienie poszczególnych mebli kuchennych zostało zawarte w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ. 3. Szczegółowy opis i zakres Części 2 zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej zwanym OPZ2), stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis i zakres Części 3 zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej zwanym OPZ3), stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony, a w przypadku montażu – również zamontowany w miejscach wskazanych w OPZ dla poszczególnej części zamówienia, które mieszczą się na terenie miasta Gdynia. Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia mebli, jeżeli będą dostarczane w częściach. 6. Dostaw i montaż mebli odbywać się powinna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 – 15:45. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Dotyczy Części 1: Wybrany Wykonawca zamówienia na Część 1 zobowiązany będzie przed przystąpieniem do jego realizacji do zdjęcia wymiarów z natury. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot na swój koszt i ryzyko. 10. Dotyczy Części 1: Zamawiający wymaga udzielenia minimalnego 60-miesięcznego okresu gwarancji. 11. Dotyczy Części 2, 3: Zamawiający wymaga udzielenia minimalnego 24-miesięcznego okresu gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 65
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia: 1) w Części 1 – Meble kuchenne – w terminie od 28 do 65 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy, 2) w Części 2 – Meble mieszkalne i biurowe – w terminie od 14 do 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy, 3) w Części 3 – Krzesła – w terminie od 14 do 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie: c1) w przypadku składania oferty na Część 1 - obejmujące dostawę i montaż mebli kuchennych lub/i zabudów meblowych o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto każda, c2) w przypadku składania oferty na Część 2 – obejmującą dostawę mebli mieszkalnych lub biurowych (z wyłączeniem mebli kuchennych, zabudów meblowych i krzeseł) o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto każda, c3) w przypadku składania oferty na Część 3 – obejmującą dostawę krzeseł o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda (Zamawiający dopuszcza wykazanie realizacji dostawy obejmującej krzesła biurowe lub/i mieszkalne lub/i kuchenne). Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs złotego do tej waluty podany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)
Zakresie warunkow udzialu Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu – uwzględniającego wymagania dla danej części przedmiotu zamówienia określone w Rozdziale 4 ust. 1 pkt. 2 lit. c1, c2, c3 SIWZ, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy były wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, b) a jeżeli z usadowionej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt. 1 lit. a – oświadczenie Wykonawcy; jeżeli Wykonawca składa oświadczeni, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub na wzorze stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie zakupowej w sekcji „Komunikaty” na stronie niniejszego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – na wzorze, który zostanie udostępniony na Platformie z chwilą zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są przedłożyć niniejsze informacje samodzielnie tj. każdy z Wykonawców oddzielnie. Przedmiotowe oświadczenie składane jest w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem lub w oryginale w formie dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Okoliczności, w jakich zmieniona może zostać umowa, są opisane w projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
IV 4 4 data 2020-08-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:10
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble kuchenne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 65
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w Części 1 – Meble kuchenne – w terminie od 28 do 65 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) zdjęcia wymiarów z natury z każdego z trzech pomieszczeń, 2) dostawę i rozładunek mebli oraz montaż, ustawienie ich we wskazanych pomieszczeniach: a) Gdynia ul. Walerianowa,- 43 – dom w szeregowcu, wejście do domu po schodach, kuchnia na parterze; b) Gdynia ul. Widna 13-31, blok mieszkalny – parter; c) Gdynia ul. Abrahama 55 – parter; d) Gdynia ul. Traugutta 9 – parter; e) Gdynia ul. Opata Hackiego 17A – parter. 2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble: 1) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów i akcesoriów; 2) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 3) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi; 4) muszą spełniać wymagania techniczne określone z punkcie II – Szczegółowe parametry techniczne mebli. 3. Dostarczone meble kuchenne powinny być objęte minimum 60-miesięczną gwarancją jakości. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez strony, bez zastrzeżeń, protokołu odbioru. 4. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem lub wykonaniem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w ust. 1. 5. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w ust. 1 pkt. 2, wyregulowania i ustawienia przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach. 7. Zamawiający informuje, że kolor mebli (dotyczy zarówno szafek jak i blatów) został wybrany na podstawie próbnika płyt meblowych / blatów rożnych firm, dostępnych na polskim rynku. Użyty znak towarowy ma na celu jak najdokładniejsze wskazanie oczekiwanego koloru przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia wykonany z płyt meblowych / blatów innych producentów, pod warunkiem że będą one spełniały wymagania techniczne określone poniżej i będą w bardzo zbliżonym kolorze wskazanym powyżej. Zamawiający informuje, że w przypadku zaoferowania płyt meblowych / blatów równoważnych (tj. innych niż wskazano w niniejszym dokumencie), w dniu zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu próbnik płyt meblowych / blatów w celu potwierdzenia wymaganego koloru przedmiotu zamówienia. 8. Standardowo wszystkie wymiary szafek zostały podane w zestawieniu szerokość x głębokość x wysokość, chyba że Zamawiający podał inny, indywidualny wymiar.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble mieszkalne i biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w Części 2 – Meble mieszkalne i biurowe – w terminie od 14 do 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę i rozładunek mebli oraz ich złożenie, w przypadku gdy meble będą dostarczane w częściach we wskazanych pomieszczeniach: a) Gdynia ul. Opata Hackiego 17A – parter, b) Gdynia ul. Władysława IV 43 piętro 4, lok. 402 – wjazd windą z poziomu parteru (0); c) Gdynia ul. Gen. Maczka 1 – parter, d) Gdynia ul. Traugutta 9, parter, e) Gdynia ul. Chlebowa 19, dom jednorodzinny jednopiętrowy. 2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble: 1) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów i akcesoriów; 2) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 3) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi; 4) muszą spełniać wymagania techniczne określone z punkcie II – Szczegółowe parametry techniczne mebli. 3. Dostarczone meble mieszkalne powinny być objęte minimum 24-miesięczną gwarancją jakości. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez strony, bez zastrzeżeń, protokołu odbioru. 4. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem lub wykonaniem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w ust. 1. 5. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku mebli, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w ust. 1 pkt. 1, wyregulowania i ustawienia przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych meblach. 7. Zamawiający informuje, że kolor mebli został wybrany na podstawie próbnika płyt meblowych / materiałów rożnych firm, dostępnych na polskim rynku. Użyty znak towarowy ma na celu jak najdokładniejsze wskazanie oczekiwanego koloru przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia wykonany z płyt meblowych / materiałów innych producentów, pod warunkiem że będą one spełniały wymagania techniczne określone poniżej i będą w bardzo zbliżonym kolorze wskazanym powyżej. Zamawiający informuje, że w przypadku zaoferowania płyt meblowych / materiałów równoważnych (tj. innych niż wskazano w niniejszym dokumencie) w dniu zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu próbnik płyt meblowych / materiałów w celu potwierdzenia wymaganego koloru przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający zamieścił w opisie zdjęcia poglądowe mebli, które mają służyć jako przykładowe.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Krzesła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w Części 3 – Krzesła – w terminie od 14 do 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę i rozładunek krzeseł oraz ich złożenie, w przypadku gdy krzesła będą dostarczane w częściach, do wskazanych poniżej pomieszczeń: a) Gdynia ul. Opata Hackiego 17A – parter, b) Gdynia, ul. Widna 13-31, blok mieszkalny – parter, c) Gdynia, ul. Abrahama 55 – parter; d) Gdynia ul. Władysława IV 43 piętro IV, lok. 402 – wjazd windą z poziomu parteru (0); e) Gdynia ul. Traugutta 9, parter, f) Gdynia ul. Działowskiego 9, I i II piętro, bez windy, budynek mieszkalny, g) Gdynia, ul. Grabowo 2 - parter. 2. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane krzesła: 1) były fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, w stanie kompletnym i zdatnym do używania tj.: gwarantującym stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów i akcesoriów; 2) muszą spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 3) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi; 4) muszą spełniać wymagania techniczne określone z punkcie II – Szczegółowe parametry techniczne krzeseł. 3. Dostarczone krzesła powinny być objęte minimum 24-miesięczną gwarancją jakości. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez strony, bez zastrzeżeń, protokołu odbioru. 4. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie czynności i prace dodatkowe związane z zakupem lub wykonaniem mebli kompletnych i zdatnych do użytkowania, zgodnie z wymogami opisanymi w ust. 1. 5. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, rozładunku krzeseł, a następnie do wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w ust. 1 pkt. 1, wyregulowania i ustawienia przedmiotu zamówienia, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zabrania pustych opakowań po dostarczonych krzesłach. 7. Zamawiający informuje, że kolor krzeseł został wybrany na podstawie próbników rożnych firm, dostępnych na polskim rynku. Użyty znak towarowy ma na celu jak najdokładniejsze wskazanie oczekiwanego koloru przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia w zbliżonym kolorze oferowanym przez innych producentów niż wskazano w niniejszym dokumencie, pod warunkiem że będą one spełniały wymagania techniczne określone w pkt. II. Zamawiający informuje, że w przypadku zaoferowania krzeseł równoważnych (tj. innych niż wskazano w niniejszym dokumencie) w dniu zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu próbnik krzeseł lub materiałów, z których będą wykonane w celu potwierdzenia wymaganego koloru przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający zamieścił w opisie zdjęcia poglądowe krzeseł, które mają służyć jako przykładowe.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)