Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w związku z realizacją projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19

Data publikacji 2020-08-05
Data zakończenia 2020-08-13 00:00:00
Instytucja Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569887-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego, nieużywanego sprzętu do nauki zdalnej (komputery, notebooki i tablety) przeznaczonego do użytkowania dla wychowanków regionalnych placówek opiekuńczo – terapeutycznych z terenu województwa śląskiego, w związku z realizacją projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19. Program Operacyjny: Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8: Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie podzielono na 3 części:
Część I – Dostawa komputerów PC typu All In One – 7 sztuk,
Część II – Dostawa Notebooków – 27 sztuk,
Część III – Dostawa Tabletów – 44 sztuki.
Szczegółowe informacje zamieszczono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c245847a-53e8-4e82-9688-bbbb0f77cd4d
Biuletyn 569887-N-2020
Zamawiajacy nazwa Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
Regon 27676169900000
Zamawiajacy adres ulica ul Modelarska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-142
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 730 68 68
Zamawiajacy fax 32 730 68 71
Zamawiajacy email rops@silesia-region.pl
Adres strony url https://bip-slaskie.pl/rops
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pod nazwą Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19. Sygnatura projektu: POWR.02.08.00-00-0107/20-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip-slaskie.pl/rops
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip-slaskie.pl/rops
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć osobiście lub przesłać przesyłką pocztową. Ofertę należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego. Godziny przyjmowania stron w ROPS: poniedziałek - piątek od 07:30 do 15:30.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice, Kancelaria - pokój 205
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w związku z realizacją projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19
Numer referencyjny ROPS.PSO.3321.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego, nieużywanego sprzętu do nauki zdalnej (komputery, notebooki i tablety) przeznaczonego do użytkowania dla wychowanków regionalnych placówek opiekuńczo – terapeutycznych z terenu województwa śląskiego, w związku z realizacją projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19. Program Operacyjny: Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8: Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie podzielono na 3 części: Część I – Dostawa komputerów PC typu All In One – 7 sztuk, Część II – Dostawa Notebooków – 27 sztuk, Część III – Dostawa Tabletów – 44 sztuki. Szczegółowe informacje zamieszczono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 131869,33
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow Części I – III zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 4.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia o których mowa w pkt. 2.1. – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
Inne dokumenty niewymienione 4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga nr 2: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę oświadczenie, o którym mowa w pkt. 4.2. zobowiązany jest złożyć indywidualnie każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst §9 Zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków: a) zaistnienia omyłki pisarskiej, b) zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej, zagrożenia epidemiologiczne) mającej wpływ na realizację umowy, c) o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) zostaną wprowadzone zmiany zasad finansowania zamówienia, e) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest zamówienie, f) zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania dostaw, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równowartość zaniechanych dostaw, g) zostaną wprowadzone zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji dostawy, spowodowanych działaniem osób trzecich, h) w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę elementu przedmiotu zamówienia wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę za zgodą Zamawiającego asortymentu o parametrach nie gorszych pełniących tą samą funkcję dydaktyczną i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta, opinia o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie). Zmiana asortymentu wymaga zgody Zamawiającego, i) zmiany oświadczeń Wykonawcy i sposobu płatności za realizację usługi związaną z zastosowaniem systemu podzielonej płatności (split payment), j) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Pośredniczącej i /lub Zarządzającej, k) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, l) zmiany oznaczeń stron z powodów formalno- prawnych. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 podlega unieważnieniu.
IV 4 4 data 2020-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności, podpisana własnoręcznym podpisem.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, wg załącznika nr 1 do SIWZ. Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności podpisaną własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 1.1. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami (dokumentami i oświadczeniami) stanowi jedną całość. Zaleca się, aby wszystkie strony były ze sobą połączone w sposób uniemożliwiający ich samoczynną dekompletację (np. zszyte, spięte, zbindowane itp.). 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2.4. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3.1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami SIWZ. 4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności, podpisana własnoręcznym podpisem. 4.1. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski – nie dotyczy oferty, która musi być sporządzona w języku polskim. 4.2. Oferta musi być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem. 4.3. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4.4. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenie Wykonawcy, muszą być również podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4.5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4.6. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, powinny być parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 5. Zaleca się, aby zapisane strony oferty, wraz z dołączonymi do niej dokumentami i oświadczeniami były ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy jakakolwiek strona zostanie podpisana przez Wykonawcę, parafa na tej stronie nie jest już wymagana. 6. Wykonawca powinien zamieścić ofertę wraz z pozostałymi dokumentami, oświadczeniami w dwóch kopertach, opisanych w następujący sposób: a) koperta zewnętrzna: powinna być zaadresowana oraz opisana w następujący sposób: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego Dział ds. Organizacji i Zamówień Publicznych ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice Oferta do przetargu nieograniczonego pn.: Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w związku z realizacją projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19. Nie otwierać przed: 13.08.2020 r. godz. 10:30 b) koperta wewnętrzna: - powinna być zaadresowana oraz opisana jw. oraz dodatkowo musi zawierać nazwę i adres Wykonawcy. 7. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy umieścić w kopercie, opisanej jak wyżej w pkt. 6. Koperta dodatkowo musi być oznaczona określeniami: „Zmiana” lub „Wycofanie”. 8. Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji co, do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 8.1. W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.) Zamawiający uzna zastrzeżenie tajemnicy za bezskuteczne, o czym poinformuje Wykonawcę. 8.2. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnica przedsiębiorstwa – tylko do wglądu przez Zamawiającego”. 8.3. Po otwarciu złożonych ofert, Wykonawca, który będzie chciał skorzystać z jawności dokumentacji z postępowania (protokołu), w tym ofert, musi wystąpić w tej sprawie do Zamawiającego ze stosownym wnioskiem.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – Dostawa komputerów PC typu All In One – 7 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19138,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowe informacje dotyczące kryteriów oceny ofert zawarto w SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego, nieużywanego sprzętu do nauki zdalnej (Część I – Dostawa komputerów PC typu All In One – 7 sztuk) przeznaczonego do użytkowania dla wychowanków regionalnych placówek opiekuńczo – terapeutycznych z terenu województwa śląskiego, w związku z realizacją projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19. Program Operacyjny: Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8: Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis wspólny dla części I-III zamówienia: 1) Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane. 2) Wszelkie koszty związane z naprawą, transportem od i do siedziby Zamawiającego oraz koszty związane z ewentualną wymianą sprzętu poniesie Wykonawca. 3) Wszystkie zaproponowane urządzenia muszą spełniać parametry podane powyżej. 4) Dostawa do siedziby Zamawiającego realizowana będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko. Szczegółowe informacje zawarto w SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – Dostawa Notebooków – 27 sztuk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 72090,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowe informacje dotyczące kryteriów oceny ofert zawarto w SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego, nieużywanego sprzętu do nauki zdalnej (Część II – Dostawa Notebooków – 27 sztuk) przeznaczonego do użytkowania dla wychowanków regionalnych placówek opiekuńczo – terapeutycznych z terenu województwa śląskiego, w związku z realizacją projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19. Program Operacyjny: Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8: Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis wspólny dla części I-III zamówienia: 1) Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane. 2) Wszelkie koszty związane z naprawą, transportem od i do siedziby Zamawiającego oraz koszty związane z ewentualną wymianą sprzętu poniesie Wykonawca. 3) Wszystkie zaproponowane urządzenia muszą spełniać parametry podane powyżej. 4) Dostawa do siedziby Zamawiającego realizowana będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko. Szczegółowe informacje zawarto w SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III – Dostawa Tabletów – 44 sztuki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 40641,33
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowe informacje dotyczące kryteriów oceny ofert zawarto w SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego, nieużywanego sprzętu do nauki zdalnej (Część III – Dostawa Tabletów – 44 sztuki) przeznaczonego do użytkowania dla wychowanków regionalnych placówek opiekuńczo – terapeutycznych z terenu województwa śląskiego, w związku z realizacją projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19. Program Operacyjny: Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8: Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis wspólny dla części I-III zamówienia: 1) Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane. 2) Wszelkie koszty związane z naprawą, transportem od i do siedziby Zamawiającego oraz koszty związane z ewentualną wymianą sprzętu poniesie Wykonawca. 3) Wszystkie zaproponowane urządzenia muszą spełniać parametry podane powyżej. 4) Dostawa do siedziby Zamawiającego realizowana będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę, na jego koszt i ryzyko. Szczegółowe informacje zawarto w SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Inne (okres gwarancji + fakultatywne parametry techniczne)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)