GuidZP400 |
841f31a7-999f-44f9-81ef-66a606a33d98
|
Biuletyn |
571892-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
3 Regionalna Baza Logistyczna
|
Regon |
12139041500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 137 554
|
Zamawiajacy fax |
261 137 553
|
Zamawiajacy email |
3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
3 Regionalna Baza Logistyczna, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3 - kancelaria jawna
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP I DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
|
Numer referencyjny |
139/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy) w ramach 6 zadań.
1) odzież robocza i ochronna;
2) obuwie robocze i ochronne;
3) rękawice robocze;
4) środki ochrony osobistej;
5) odzież antyelektrostatyczna;
6) obuwie i odzież medyczna.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Dla zadania nr 1:
-wzór po jednej sztuce przedmiotu zamówienia wskazanej w poz. 3, 10;
Dla zadania nr 3:
-wzór po jednej sztuce przedmiotu zamówienia wskazanej w poz. 1 – 11, 13, 15, 16,18;
2) Dla zadania nr 1,2,3,4,5,6:
-karty katalogową w zakresie pozycji wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ (kolumna: „opis, wymagania, właściwości produktu”);
-tabele rozmiarowe produktów w zakresie pozycji wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ (kolumna: „opis, wymagania, właściwości produktu”).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
1.Oferta oraz dokumenty wskazane w rozdziale XIII pkt. 1 ppkt. 1, 2, 3, 5 winny zostać złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego (w formacie danych: doc, docx, pdf, xls, zlsx i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem.
2.W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem Platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.
3.Zamawiający informuje, iż jakakolwiek zmiana w treści lub nazwie dokumentu po jego podpisaniu, spowoduje naruszenie jego integralności
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców".
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy, który znajduje się na stornie internetowej platformy zakupowej.
5. W przypadku większych plików Zamawiający zaleca podział pliku na mniejsze paczki np. 150 MB zgodnie z instrukcją pakowania plików.
6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość” jako załączniki. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: 3 Regionalna Baza Logistyczna w Krakowie, ul. Montelupich 3 30-901 Kraków, bud. 28 - kancelaria jawna.
7. Składając ofertę w postaci elektronicznej zaleca się zaplanowanie złożenia jej
z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie
w przypadku siły wyższej, jak np. awaria www.platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.
8. Za datę przekazania oferty lub wniosków elektronicznie przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w drugim kroku
i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi
w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia.
10. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone
w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-08-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
odzież robocza i ochronna;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
obuwie robocze i ochronne;
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
rękawice robocze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
środki ochrony osobistej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
odzież antyelektrostatyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
obuwie i odzież medyczna.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy)
|
| |