ZAKUP I DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ

Data publikacji 2020-08-06
Data zakończenia 2020-08-14 00:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 571892-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy) w ramach 6 zadań.
1) odzież robocza i ochronna;
2) obuwie robocze i ochronne;
3) rękawice robocze;
4) środki ochrony osobistej;
5) odzież antyelektrostatyczna;
6) obuwie i odzież medyczna.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 841f31a7-999f-44f9-81ef-66a606a33d98
Biuletyn 571892-N-2020
Zamawiajacy nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 12139041500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 137 554
Zamawiajacy fax 261 137 553
Zamawiajacy email 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony url https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 3 Regionalna Baza Logistyczna, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3 - kancelaria jawna
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
Numer referencyjny 139/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy) w ramach 6 zadań. 1) odzież robocza i ochronna; 2) obuwie robocze i ochronne; 3) rękawice robocze; 4) środki ochrony osobistej; 5) odzież antyelektrostatyczna; 6) obuwie i odzież medyczna. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Dla zadania nr 1: -wzór po jednej sztuce przedmiotu zamówienia wskazanej w poz. 3, 10; Dla zadania nr 3: -wzór po jednej sztuce przedmiotu zamówienia wskazanej w poz. 1 – 11, 13, 15, 16,18; 2) Dla zadania nr 1,2,3,4,5,6: -karty katalogową w zakresie pozycji wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ (kolumna: „opis, wymagania, właściwości produktu”); -tabele rozmiarowe produktów w zakresie pozycji wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ (kolumna: „opis, wymagania, właściwości produktu”).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe 1.Oferta oraz dokumenty wskazane w rozdziale XIII pkt. 1 ppkt. 1, 2, 3, 5 winny zostać złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego (w formacie danych: doc, docx, pdf, xls, zlsx i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2.W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem Platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty. 3.Zamawiający informuje, iż jakakolwiek zmiana w treści lub nazwie dokumentu po jego podpisaniu, spowoduje naruszenie jego integralności Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców". 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy, który znajduje się na stornie internetowej platformy zakupowej. 5. W przypadku większych plików Zamawiający zaleca podział pliku na mniejsze paczki np. 150 MB zgodnie z instrukcją pakowania plików. 6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość” jako załączniki. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: 3 Regionalna Baza Logistyczna w Krakowie, ul. Montelupich 3 30-901 Kraków, bud. 28 - kancelaria jawna. 7. Składając ofertę w postaci elektronicznej zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria www.platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp. 8. Za datę przekazania oferty lub wniosków elektronicznie przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona. 9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa odzież robocza i ochronna;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa obuwie robocze i ochronne;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa rękawice robocze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa środki ochrony osobistej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa odzież antyelektrostatyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa obuwie i odzież medyczna.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy Zakończenie: nie później niż 45 dni od podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy)
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)