GuidZP400 |
0510d401-06fb-492b-8e4d-7314ae1170fe
|
Biuletyn |
570217-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
|
Regon |
10132188000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Krasińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
54/56
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-755
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 852 309,
|
Zamawiajacy fax |
261 852 715
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wiml.waw.pl,
|
Adres strony url |
www.wiml.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wiml.waw.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wiml.waw.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, ul. Krasińskiego 54/56, 01 -755 Warszawa, bud. nr 2 pok. nr 37 – Punkt Ewidencyjny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego.
|
Numer referencyjny |
12/ZP/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został przez Zamawiającego na dwie odrębne części:
Część nr 1 – Mikroskop śródbłonkowy (spekularny)
Część nr 2 – Topograf rogówkowy
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia:
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp.
Forma dokumentu: Dokument, musi być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa:
a) Dokument potwierdzający, że oferowany w przetargu sprzęt medyczny spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2020 r., poz. 186 z późn. zm.)
- dokument potwierdzający zgłoszenie lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
(o wprowadzeniu do obrotu lub do używania wyrobu) lub dokument potwierdzający dokonanie przeniesienia danych z dotychczasowego rejestru (druk zgłoszenia, powiadomienia, wniosek o przeniesienie danych lub urzędowe potwierdzenie wpisu do bazy danych prowadzone przez ww. Prezesa), jeśli przepisy ustawy o wyrobach medycznych wymagają zgłoszenia, powiadomienia lub przeniesienia danych, a w przypadku wyrobów nie podlegających temu obowiązkowi – oświadczenie o przyczynach braku zgłoszenia / powiadomienia / przeniesienia danych, z odpowiednim odwołaniem się do przepisów ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) uPzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Forma dokumentu: Oświadczenie, o którym mowa powyżej musi być złożone w formie oryginału.
Uwaga:
- Niniejszego oświadczenia (wypełnionego załącznika nr 4 do SIWZ) nie należy składać razem z ofertą. Aby oświadczenie było skutecznie złożone, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert (art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.)
- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Forma dokumentów: Dokumenty, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i nie mogą naruszać postanowień art. 144 ustawy Pzp.
2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach, zakresie i na warunkach określonych poniżej.
3. Przewiduje się zmianę terminu obowiązywania umowy, jednak nie dłużej niż o 30 dni, w tym zmianę terminów częściowych przewidzianych w umowie:
1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania zamówienia;
2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron i których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć innych niż siła wyższa;
4. Przewiduje się zmianę zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia lub wynagrodzenia:
1) w przypadku wycofania przez Wykonawcę lub producenta produktu objętego przedmiotem umowy i wprowadzenia przez Wykonawcę lub producenta na rynek polski nowego produktu pod warunkiem, że nowy produkt odpowiada produktowi wycofanemu oraz może być stosowany w miejsce produktu wycofanego, co Wykonawca potwierdzi pisemnym oświadczeniem, a łączna zmiana kosztów wynikająca z wprowadzenia nowego produktu nie przekroczy kwoty wynagrodzenia Wykonawcy przedstawionego w jego ofercie,
2) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie w szczególności zmiany podatku VAT, o ile zmiany te mają bezpośredni wpływ na postanowienia umowy.
5. Zmiany umowy nie mogą powodować zmiany charakteru całego zamówienia przez zastąpienie zamówienia innym przedmiotem zamówienia lub przez całkowitą zmianę rodzaju zamówienia.
6. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zaistnienie okoliczności opisanych w ust. 3 lub 4 oraz wystąpienie strony powołującej się na warunek z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-08-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|