GuidZP400 |
87bbf43a-8ffa-4636-9c53-8e849ae04496
|
Biuletyn |
572504-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Transportu Samochodowego
|
Regon |
00012769200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-301
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48224385400,
|
Zamawiajacy fax |
+48224385401
|
Zamawiajacy email |
katarzyna.radecka@its.waw.pl,
|
Adres strony url |
https://www.its.waw.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.its.waw.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Instytut Transportu Samochodowego, ul. Jagiellońska 80, 03-301 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługi utrzymania Systemu Bazodanowego, Systemu ZSI oraz wszystkich jego obszarów funkcjonalnych
|
Numer referencyjny |
SZ-222/48/20
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Świadczenie usługi utrzymania Systemu Bazodanowego, Systemu ZSI oraz wszystkich jego obszarów funkcjonalnych, w zakres której wchodzi:
1) usługa usuwania awarii, usterek i błędów
2) usługa utrzymania
Usługa będzie świadczona w okresie od dnia 1 października 2020 r. do dnia 30 września 2021 r.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Usługę osobiście i nie ma prawa powierzyć jej świadczenia osobie trzeciej bez uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Usługę z należytą starannością, przy zachowaniu zasad współczesnej wiedzy i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zgodnie z najlepszą praktyką i wiedzą zawodową, uwzględniając zawodowy charakter swojej działalności.
Strony zobowiązują się do niezbędnej współpracy podczas realizacji Umowy i świadczenia Usługi.
|
Cpv glowny przedmiot |
72266000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj.: w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w przypadku konieczności wprowadzenia spersonalizowanych pod kątem Instytutu Transportu Samochodowego ewentualnych modyfikacji lub ulepszeń Systemu, wymagających opracowania rozwiązań nietypowych, wykraczających poza zakres umowy podstawowej. Warunkiem udzielenia takich zamówień będzie, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3) spełnienie łącznie następujących warunków:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Korzystając z dyspozycji art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp tj. brak podstaw wykluczenia
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp:
1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
/UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z nich./
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
ZMIANY UMOWY
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zastosowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem § 10 ust. 1 zdanie drugie. Zakazuje się zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 Pzp.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, tj.: podwyższenia lub obniżenia wynagrodzenia w przypadku mającej wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług VAT. Wynagrodzenie zostanie odpowiednio obniżone lub podwyższone o wartość, o jaką ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U z 2018 r. poz. 2177). W takim przypadku Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem dowody potwierdzające zmianę wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz dokumenty świadczące o wpływie tej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do nowej wysokości minimalnego wynagrodzenia,
z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W takim przypadku Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem dowody potwierdzające zmianę powyższych zasad oraz dokumenty świadczące o wpływie tych zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U z 2018 r. poz. 2215 z późn. zm.). W takim przypadku Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem dowody potwierdzające zmianę powyższych zasad oraz dokumenty świadczące o wpływie tych zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
3. W razie wystąpienia okoliczności opisanych w ustępie 3, każda ze Stron uprawniona będzie do żądania odpowiedniej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Żądanie zostanie sporządzone
w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem oraz precyzyjnym wyliczeniem wskazującym wpływ zmiany na koszty wykonania usług będących przedmiotem Umowy. W przypadku akceptacji żądania przez drugą Stronę, zwaloryzowane wynagrodzenie będzie obowiązywać od dnia doręczenia żądania.
4. Warunkiem dokonania zmian w Umowie jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian oraz opis wpływu zmiany na termin wykonania Umowy.
5. Zamawiający nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania Umowy i zwiększenia wynagrodzenia ani też nie będzie zobowiązany do uznania żądania Wykonawcy w tym zakresie, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|