Usługi utrzymania Systemu Bazodanowego, Systemu ZSI oraz wszystkich jego obszarów funkcjonalnych

Data publikacji 2020-08-07
Data zakończenia 2020-08-17 00:00:00
Instytucja Instytut Transportu Samochodowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572504-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722660007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Świadczenie usługi utrzymania Systemu Bazodanowego, Systemu ZSI oraz wszystkich jego obszarów funkcjonalnych, w zakres której wchodzi:
1) usługa usuwania awarii, usterek i błędów
2) usługa utrzymania
Usługa będzie świadczona w okresie od dnia 1 października 2020 r. do dnia 30 września 2021 r.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Usługę osobiście i nie ma prawa powierzyć jej świadczenia osobie trzeciej bez uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Usługę z należytą starannością, przy zachowaniu zasad współczesnej wiedzy i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zgodnie z najlepszą praktyką i wiedzą zawodową, uwzględniając zawodowy charakter swojej działalności.
Strony zobowiązują się do niezbędnej współpracy podczas realizacji Umowy i świadczenia Usługi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 87bbf43a-8ffa-4636-9c53-8e849ae04496
Biuletyn 572504-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Transportu Samochodowego
Regon 00012769200000
Zamawiajacy adres ulica Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48224385400,
Zamawiajacy fax +48224385401
Zamawiajacy email katarzyna.radecka@its.waw.pl,
Adres strony url https://www.its.waw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.its.waw.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Instytut Transportu Samochodowego, ul. Jagiellońska 80, 03-301 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Usługi utrzymania Systemu Bazodanowego, Systemu ZSI oraz wszystkich jego obszarów funkcjonalnych
Numer referencyjny SZ-222/48/20
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Świadczenie usługi utrzymania Systemu Bazodanowego, Systemu ZSI oraz wszystkich jego obszarów funkcjonalnych, w zakres której wchodzi: 1) usługa usuwania awarii, usterek i błędów 2) usługa utrzymania Usługa będzie świadczona w okresie od dnia 1 października 2020 r. do dnia 30 września 2021 r. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Usługę osobiście i nie ma prawa powierzyć jej świadczenia osobie trzeciej bez uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć Usługę z należytą starannością, przy zachowaniu zasad współczesnej wiedzy i zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zgodnie z najlepszą praktyką i wiedzą zawodową, uwzględniając zawodowy charakter swojej działalności. Strony zobowiązują się do niezbędnej współpracy podczas realizacji Umowy i świadczenia Usługi.
Cpv glowny przedmiot 72266000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj.: w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, w przypadku konieczności wprowadzenia spersonalizowanych pod kątem Instytutu Transportu Samochodowego ewentualnych modyfikacji lub ulepszeń Systemu, wymagających opracowania rozwiązań nietypowych, wykraczających poza zakres umowy podstawowej. Warunkiem udzielenia takich zamówień będzie, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3) spełnienie łącznie następujących warunków: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Korzystając z dyspozycji art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp tj. brak podstaw wykluczenia
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. /UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z nich./
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ZMIANY UMOWY 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zastosowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem § 10 ust. 1 zdanie drugie. Zakazuje się zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 Pzp. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, tj.: podwyższenia lub obniżenia wynagrodzenia w przypadku mającej wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług VAT. Wynagrodzenie zostanie odpowiednio obniżone lub podwyższone o wartość, o jaką ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U z 2018 r. poz. 2177). W takim przypadku Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem dowody potwierdzające zmianę wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz dokumenty świadczące o wpływie tej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do nowej wysokości minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W takim przypadku Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem dowody potwierdzające zmianę powyższych zasad oraz dokumenty świadczące o wpływie tych zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U z 2018 r. poz. 2215 z późn. zm.). W takim przypadku Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem dowody potwierdzające zmianę powyższych zasad oraz dokumenty świadczące o wpływie tych zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 3. W razie wystąpienia okoliczności opisanych w ustępie 3, każda ze Stron uprawniona będzie do żądania odpowiedniej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Żądanie zostanie sporządzone w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem oraz precyzyjnym wyliczeniem wskazującym wpływ zmiany na koszty wykonania usług będących przedmiotem Umowy. W przypadku akceptacji żądania przez drugą Stronę, zwaloryzowane wynagrodzenie będzie obowiązywać od dnia doręczenia żądania. 4. Warunkiem dokonania zmian w Umowie jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian oraz opis wpływu zmiany na termin wykonania Umowy. 5. Zamawiający nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania Umowy i zwiększenia wynagrodzenia ani też nie będzie zobowiązany do uznania żądania Wykonawcy w tym zakresie, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-08-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)