GuidZP400 |
a9161448-e1ee-4d3f-82ba-d805605b54dc
|
Biuletyn |
572420-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
58444840000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42404
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Międzyrzec Podlaski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-560
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy email |
spzozmc@interia.pl
|
Adres strony url |
https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPLU.13.01.00-06-0016/18-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu RPLU.13.01.00-06-0016/18-00 pn. Wzrost efektywności i dostępności oraz koordynacji świadczeń zdrowotnych udzielanych przez SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim poprzez doposażenie Zakładu i utworzenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Łózkach
|
Numer referencyjny |
18/2020/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń znajdujących się w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Łózkach na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Międzyrzecu Podlaskim.
3.2 Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących załącznik do SIWZ.
3.3 Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
30200000-1 Urządzenia komputerowe
3.4 W ramach gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić kompletną obsługę urządzenia zgodnie z wymaganiami producenta, oraz wykonywać okresowe przeglądy.
3.5 Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny do uruchomienia oraz stosowania bez konieczności zakupu dodatkowych elementów i akcesoriów.
3.6 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia/urządzenie na okres wskazany w formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje załączony do SIWZ projekt umowy. Długość okresu gwarancji – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 12 miesięcy (termin minimalny) do 36 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego.
3.7 Dostarczony przedmiot zamówienia / urządzenie musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa dopuszczenia do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej zezwalające na eksploatację.
3.8 Ilekroć w opisie zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania o parametrach wyższych niż wymagane przez Zamawiającego – Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą taką równoważność.
3.9 Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
3.10 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1 i pkt 4 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). Dokumenty, jakie mają złożyć Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt. 2 pzp):
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do SIWZ (w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty); Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Dokument określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (podpisania umowy), jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych do oferty. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów przez oferowany sprzęt np. foldery, ulotki, karty katalogowe z rysunkiem lub zdjęciem oferowanego sprzętu/urządzenia – dokumenty zalecane przez Zamawiającego przy składaniu oferty;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w SIWZ z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zgodnie z art. 94. ust. 1 pkt 2) ustawy, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 pkt 1) lit. a) oraz art. 94 ust. 2 pkt 3) ustawy oraz zgodnie z postanowieniami Działu IV ustawy. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Formularza asortymentowo-cenowy nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Biurko z komputerem Biurko -Wymiar (+/- 1 cm): Wysokość [cm] 76, Głębokość [cm] -68, Szerokość [cm]- 138, Kształt blatu - prostokątny płyta laminowana, obrzeże ABS, nogi -metalowe, Kolor blatu -odcienie brązu, kolor nóg - odcienie szarośc, wysuwana półka pod klawiarurę wymiar (+/- 1 cm):- szer. 56 cm - gł. 40 cm - wys 7 cm. Komputer stacjonarny - stacja robocza o parametrach; min 8 GB RAM, dysk twardy 1TB HDD i min. 256 GB SSD, monitor matowy 23-24”, procesor min. 6 rdzeni, wyposażony w system Windows 10 Profesional PL 64-bit z licencją bezterminową), nagrywarka DVD +/-RW wewnętrzna (zintegrowana) lub zewnętrzna, klawiatura USB, mysz laserowa USB z dwoma klawiszami i rolką (scroll) przewód o długości minimum 1,8 m, min 6 portów USB 3.0 lub 3.1 w obudowie komputera, stopa monitora umożliwiająca regulację wysokości (min. 10 cm) i kąta nachylenia ekranu (przód/tył)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Formularza asortymentowo-cenowy nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Terminal komputerowy komputer przenośny (laptop), min. 4 GB RAM DDR4, ekran matowy min 15”, dysk twardy 1TB HDD i min. 256 GB SSD, wyposażony w system Windows 10 Profesional PL 64-bit z licencją bezterminową, co najmniej 3 porty USB w tym co najmniej 2 porty USB 3.0, myszka laserowa, przewodowa na USB, 2 przyciski z rolką,
|
| |