Dostawa odzieży medycznej, ochronnej i roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Centrum Onkologii w Bydgoszczy

Data publikacji 2020-09-02
Data zakończenia 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552937-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży medycznej, ochronnej i roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Centrum Onkologii w Bydgoszczy, które szczegółowo opisano w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a także załączniku nr 8 do SIWZ (załączniku nr 2 do wzoru umowy), wymaganiach stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ (załącznik nr 3 do wzoru umowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f69b0375-e872-417f-a609-74df089db9e2
Biuletyn 552937-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii im. prof. Franciszka Łukaszczyka w Bydgoszczy
Regon 12553630000000
Zamawiajacy adres ulica ul. dr Izabeli Romanowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-796
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon (0-52)3743208
Zamawiajacy fax (0-52)3743301
Zamawiajacy email dzierzawskab@co.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.co.bydgoszcz.pl
Adres strony internetowej www.co.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.co.bydgoszcz.pl/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.co.bydgoszcz.pl/przetargi
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie - https://e-propublico.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 85-796 Bydgoszcz ul. dr Izabeli Romanowskiej 2 - kancelaria Centrum Onkologii, pok. 1075
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży medycznej, ochronnej i roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Centrum Onkologii w Bydgoszczy
Numer referencyjny 472/P/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży medycznej, ochronnej i roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Centrum Onkologii w Bydgoszczy, które szczegółowo opisano w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a także załączniku nr 8 do SIWZ (załączniku nr 2 do wzoru umowy), wymaganiach stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ (załącznik nr 3 do wzoru umowy).
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Grupa 1 - Odzież medyczna i robocza 1.Oświadczenia Wykonawcy, że zaproponowane produkty posiadają, zgodność z normą: PN-P-84525:1998. 2.Oświadczenia Wykonawcy, że zaproponowane produkty posiadają certyfikat niezależnego laboratorium potwierdzający zgodność ze specyfikacją CEN/TS 14237:2015-12. 3.Oświadczenia Wykonawcy, że zaproponowane produkty posiadają Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 klasa I z niezależnego laboratorium. 4.Kartę danych technicznych lub inny dokument równoważny wystawiony przez producenta na potwierdzenie wymaganych parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 7 do SIWZ. 5.Firmowego katalogu, folderu, prospektów, ulotek informacyjnych dot. oferowanego asortymentu. 6.Tabelę rozmiarów odzieży. 7.Próbki- przedstawienie 9 wzorów odzieży zgodnie z opisem z załączników nr 7, 8 do SIWZ: −żakiet pielęgniarki niebieski rękaw krótki r. 42 −spodnie pielęgniarki niebieskie r. 42 −żakiet fioletowy KOM r. 42 −spódnica biała r.42 −spodnie damskie białe – rozmiar 42 −żakiet sekretarki medycznej – kolor fuksja r. 40 −spodnie pracownika serwisowego damskie – kolor ciemno-granatowy r. 44 −fartuch damski biały – rozmiar 36 −ubranie 100% bawełna damskie, kolor jasnoniebieski r. 42 8.Wzorniki wszystkich kolorów (wyszczególnionych w załącznikach nr 7, 8 do SIWZ) dla każdego z dwóch rodzajów tkanin/materiałów opisanych dla grupy 1 o minimalnym wymiarze 20/15 cm, z których m.in. zostaną wykonane modele wzoru odzieży zgodnie z pkt 7. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać w całym okresie obowiązywania umowy odzież dokładnie z takiego materiału/tkaniny oraz koloru jak zaoferowany wzornik. Złożone próbki (modele ubrań) będą wykorzystane do oceny zgodności ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Zaprezentowane sorty podlegają zwrotowi Wykonawcy. Uwaga: W celu zachowania jednolitej kolorystyki sortów możliwa jest wizja lokalna u Zamawiającego. Grupa 2 - Ubrania robocze 1.Oświadczenia Wykonawcy, że zaproponowane produkty posiadają zgodność z normą: PN-P-84525:1998. 2.Kartę danych technicznych lub inny dokument równoważny wystawiony przez producenta na potwierdzenie wymaganych parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 7 do SIWZ. 3.Tabeli rozmiarów odzieży roboczej. 4.Firmowego katalogu, folderu, prospektów, ulotek informacyjnych dot. oferowanego asortymentu. 5.Próbki- przedstawienie 1 modelu ubrania zgodnie z opisem z załączników nr 7, 8 do SIWZ: - ubranie robocze szare r. 50 Zamawiający informuje, że załączone do oferty próbki mogą być pozbawione logo Zamawiającego. 6.Wzorniki wszystkich kolorów (wyszczególnionych w załącznikach nr 7, 8 do SIWZ) dla każdego z dwóch rodzajów tkanin/materiałów opisanych dla grupy 2 o minimalnym wymiarze 20/15 cm, z których m.in. zostanie wykonany model wzoru odzieży zgodnie z pkt 5. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać w całym okresie obowiązywania umowy odzież dokładnie z takiego materiału/tkaniny oraz koloru jak zaoferowany wzornik. Złożone próbki (modele ubrań) będą wykorzystane do oceny zgodności ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Zaprezentowane sorty podlegają zwrotowi Wykonawcy. Uwaga: W celu zachowania jednolitej kolorystyki sortów możliwa jest wizja lokalna u Zamawiającego. Grupa 3 - Odzież ochronna i robocza 1. Tabeli rozmiarów odzieży (dot. pozycji: 1-11). 2. Próbki – przedstawienie 2 modeli koszulek T-shirt zgodnie z opisem z załączników nr 7, 8 do SIWZ: - koszulka T-shirt damska, kolor biały - rozmiar M, - koszulka T-shirt męska, kolor niebieski - rozmiar L. Złożone próbki (modele ubrań) będą wykorzystane do oceny zgodności ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Zaprezentowane sorty podlegają zwrotowi Wykonawcy. Uwaga: W celu zachowania jednolitej kolorystyki możliwa jest wizja lokalna u Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione -Podpisany i wypełniony formularz cenowy– załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 8 3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. § 9 3.W razie niewyczerpania limitu finansowego przez okres trwania umowy, umowa może ulec przedłużeniu do wyczerpania limitu, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, jeśli jest to korzystne dla Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy umowa zostanie pomiędzy stronami przedłużona na okres dłuższy niż 12 miesięcy, zgodnie z zapisami ust. 3 niniejszego paragrafu wartość umowy, może ulec zmianie w przypadku : 1)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2018 r., poz. 2177 ze zm.); 2)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 3)zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2018r., poz. 2215 ze zm.), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 1 niniejszego paragrafu, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 2 niniejszego paragrafu, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 3 niniejszego paragrafu, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie z uwzględnieniem sumy wzrostu kosztów realizacji zamówienia publicznego wynikającą z wpłat do pracowniczego planu kapitałowego dokonanego przez Wykonawcę. 8. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia Zamawiającemu przez wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1, pkt 2 i pkt 3 niniejszego paragrafu. Oraz wszelkie zmiany zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Grupa 1 - Odzież medyczna i robocza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 1 - Odzież medyczna i robocza
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Grupa 2 - Ubrania robocze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 2 - Ubrania robocze
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Grupa 3 - Odzież ochronna i robocza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 3 - Odzież ochronna i robocza
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Grupa 4 - Środki ochrony indywidualnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Grupa 4 - Środki ochrony indywidualnej
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria czas realizacji zamówienia częściowego
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)