Dostawa materiałów biurowych

Data publikacji 2020-09-03
Data zakończenia 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580710-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w ilości i asortymencie zgodnym z Specyfikacją Techniczną stanowiąca załącznik nr 1 do SIWP.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b40492b7-407f-4545-ae02-87889c610635
Biuletyn 580710-N-2020
Zamawiajacy nazwa Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Regon 01531459200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wilczy Dół
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-798
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226554000
Zamawiajacy fax +48226433997
Zamawiajacy email zam-eh@metro.waw.pl
Adres strony url https://postepowania.metro.waw.pl
Adres strony internetowej narzedzia https://postepowania.metro.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://postepowania.metro.waw.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://postepowania.metro.waw.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Adres internetowy platformy zakupowej Zamawiającego: https://postepowania.metro.waw.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie formy pisemnej (w postaci papierowej) w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wilczy Dół 5 w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o. (godziny pracy punktu podawczego: w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz: 7.00 - 13.00
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego - Metra Warszawskiego Sp. z o.o. w Warszawie (02-798) przy ul. Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych
Numer referencyjny WP.25.00154.2020.S.W.BEDA
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem Zamówienia jest dostawa materiałów biurowych w ilości i asortymencie zgodnym z Specyfikacją Techniczną stanowiąca załącznik nr 1 do SIWP.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Wykonawca dostarczy Przedmiot Zamówienia w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 2, zmiany Umowy wymagają aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany Umowy dotyczące zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w art. 149 ust. 1 ustawy Pzp oraz zmiany zapisów dotyczących osób wykonujących Przedmiot Umowy nie wymagają aneksu w formie pisemnej. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) zmiany terminów określonych w Umowie, w niżej wymienionych przypadkach:  przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,  zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu umowy,  opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowaniu należytej staranności,  opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca Przedmiotu Umowy nie ponosi odpowiedzialności. 2) zmiany ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 3) zmiany ceny umownej w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 października 2012 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 1794); 4) zmiany zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom; 5) zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy; 6) zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy; 7) w przypadku faktycznie poniesionej przez Wykonawcę i udokumentowanej szkody - z winy Zamawiającego oraz z powodu zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy; 8) zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 9) zmian wynikających z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 10) zmian wynikających ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 11) Zmiany (w tym m.in. dotyczące zmiany terminów określonych w Umowie oraz cen umownych) z powodu wystąpienia siły wyższej. 4. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne nie dające się przewidzieć, na które strony Umowy nie mają wpływu, i którego skutkom nie można było zapobiec, nawet przez zachowanie należytej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy lub Zamawiającemu wykonanie w całości lub w części jego zobowiązań zgodnie z treścią Umowy. Są to w szczególności klęski żywiołowe i inne zdarzenia związane z działaniem sił przyrody, takie jak: trzęsienia ziemi, powódź, a także zdarzenia pozostające poza kontrolą i wolą Stron Umowy oraz osób, za które Strony ponoszą odpowiedzialność (w tym Podwykonawcami), takie jak: wojna i działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, akty terroryzmu, skażenia radioaktywne, stan epidemii itp.”. 5. Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp 6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio), co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 60

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)