ZP 40/20 Zakup sprzętu i usług w związku z realizacją projektu „Modernizacja istniejących oraz wdrażanie nowych e-usług w WSSz. Im. Dr Wł. Biegańskiego w Łodzi”

Data publikacji 2020-09-08
Data zakończenia 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581552-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Pakiet 1: zakup licencji na silnik bazy danych dla aplikacji dziedzinowych użytkowanych w Szpitalu – HIS, EDM, MPI, ERP firmy Asseco, instalacja i konfiguracja sprzętu i aplikacji, przeniesienie danych na nowe serwery,
2. Pakiet 2: zakup 2 serwerów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2a88db7d-f433-42b2-8aaa-898aa540c431
Biuletyn 581552-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Regon 47121973600000
Zamawiajacy adres ulica Kniaziewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1/5
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-347
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48422516166
Zamawiajacy fax +48422516166
Zamawiajacy email zampubliczne@bieganski.com.pl
Adres strony url https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Modernizacja istniejących oraz wdrażanie nowych e-usług w WSSz. im. Dr Wł. Biegańskiego w Łodzi”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Osi priorytetowej VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.1 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Poddziałanie VII.1.2 Technologie informacyjno-komunikacyjne (w zakresie typu projektów: Rozwój e-zdrowia) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowieniapubliczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowieniapubliczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej w postaci papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. Wł. Biegańskiego w Łodzi, Sekcja Zamówień Publicznych: ul. Kniaziewicza 1/5, 91-347 Łódź, budynek administracji, III piętro, pokój nr 31
Nazwa nadana zamowieniu ZP 40/20 Zakup sprzętu i usług w związku z realizacją projektu „Modernizacja istniejących oraz wdrażanie nowych e-usług w WSSz. Im. Dr Wł. Biegańskiego w Łodzi”
Numer referencyjny ZP 40/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1. Pakiet 1: zakup licencji na silnik bazy danych dla aplikacji dziedzinowych użytkowanych w Szpitalu – HIS, EDM, MPI, ERP firmy Asseco, instalacja i konfiguracja sprzętu i aplikacji, przeniesienie danych na nowe serwery, 2. Pakiet 2: zakup 2 serwerów
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Załącznik nr 4 do SIWZ – parametry
Inne dokumenty niewymienione 1. Załącznik nr 1 Formularz oferta, 2. Załącznik nr 2 Formularz cenowy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Pakiet 1: 1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3. 2. Z zastrzeżeniem przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się zmiany umowy polegające na: 1) obniżeniu cen netto przedmiotu umowy, 2) zmianie terminu realizacji umowy oraz innych terminów określonych w umowie, 3) zmianie nazwy asortymentu określonego w załączniku do umowy, pod warunkiem zachowania tej samej ceny oraz wszelkich innych parametrów i właściwości, 4) wystąpieniu zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 5) zmianie nieistotnych postanowień umowy, tj. zmianach, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego, 6) zmianie sposobu i terminów zapłaty ceny za przedmiot umowy, w tym podziale wynagrodzenia na części, 7) wystąpieniu konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, b) zmiana danych w umowie związana ze zmianami administracyjno – organizacyjno -prawnymi (np. zmiana numeru rachunku bankowego), c) zmiany danych teleadresowych. d) zmiany wynikające ze zmian sposobu finansowania realizacji umowy 3. W przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, ceny jednostkowe netto wg załącznika nr 1 - Formularza Cenowego do umowy pozostają bez zmian. Nowe stawki VAT obowiązują od dnia wejścia w życie stosownych aktów prawnych i ich stosowanie nie wymaga aneksu. 4. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu stron, pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do umowy i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Pakiet 2: Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3. 2. Z zastrzeżeniem treści przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się zmiany umowy polegające na: 1) obniżeniu cen jednostkowych netto przedmiotu umowy, 2) zmianie nazwy produktu bądź asortymentu określonego w załączniku do umowy, pod warunkiem zachowania tej samej ceny jednostkowej oraz wszelkich innych parametrów i właściwości 3) zmianie przedmiotu umowy (np. w sytuacji zakończenia produkcji) na sprzęt o parametrach nie gorszych niż zamieszczony w ofercie, w tej samej cenie jednostkowej i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego, 4) wystąpieniu zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 5) zmianie nieistotnych postanowień umowy, tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego, 6) wystąpieniu konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, b) zmiana danych w umowie związana ze zmianami administracyjno – organizacyjno -prawnymi (np. zmiana numeru rachunku bankowego), c) zmiany danych teleadresowych. d) zmiany wynikające ze zmian sposobu finansowania realizacji umowy. 3. W przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, ceny jednostkowe netto wg załącznika nr 1 - Formularza Cenowego do umowy pozostają bez zmian. Nowe stawki VAT obowiązują od dnia wejścia w życie stosownych aktów prawnych i ich stosowanie nie wymaga aneksu. 4. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu stron, pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do umowy i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup licencji na silnik bazy danych dla aplikacji dziedzinowych użytkowanych w Szpitalu – HIS, EDM, MPI, ERP firmy Asseco, instalacja i konfiguracja sprzętu i aplikacji, przeniesienie danych na nowe serwery
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zakup 2 serwerów
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)