3) Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy komputerów stacjonarnych AIO-22 sztuk dla Biblioteki Medycznej UJ CM w Krakowie.
1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.
1.2 Kalkulacja cenowa stanowi załącznik B do formularza oferty.
1.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :
a) Zakup i dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2020r., posiadającego pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej,
b) Dostawę sprzętu do Ośrodka Komputerowego UJ CM, ul. Kopernika 7e, 31-034 Kraków,
c) Dostawa obejmuje transport sprzętu, wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności pracownika Zamawiającego oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy sprzętu (wzór protokołu dostawy – załącznik nr 2 do wzoru umowy),
d) Dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej,
e) dostarczenie wraz z dostawą oświadczenia wystawionego przez Producenta, autoryzowanego przedstawiciela producenta lub innego dokumentu potwierdzającego, że dostarczone komputery stacjonarne AIO zostały wyprodukowane u Producenta posiadającego certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 i systemu zarządzania środowiskowego ISO 14001, dalej w skrócie ISO 9001 i ISO 14001, przy czym Zmawiający pragnie podkreślić, że dopuszcza również rozwiązania równoważne (certyfikat równoważny wydawany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości). W przypadku niedostarczenia wraz z dostawą komputerów stacjonarnych (AIO) dokumentów o których mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca będzie miał 1 dzień roboczy na ich uzupełnienie. W przypadku nie uzupełnienia o którym mowa w zdaniu wcześniejszym Zamawiający odeśle całą dostawę do Wykonawcy na jego koszt,
f) Każdy komputer stacjonarny AIO musi posiadać naklejoną etykietę oryginalnego produktu producenta oprogramowania. Zamawiający wymaga, by na fakturze dodatkowo znalazł się zapis dotyczący zakupu komputera stacjonarnego wraz z nazwą systemu operacyjnego,
g) Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu możliwość telefonicznego i elektronicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji, serwisu i zainstalowanego oprogramowania po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio na stronie producenta lub jego przedstawiciela,
h) Udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji na zaoferowane komputery stacjonarne AIO* parametr dodatkowo punktowany. Zaoferowany okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji oferowanym przez producenta,
i) Serwis realizowany na miejscu u użytkownika (on-site, NBD) przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Czas reakcji serwisu polegającej na usunięciu usterki/awarii przez pracownika serwisu - do 48 godzin od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem zaś w razie niemożności usunięcia jej w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu,
j) Serwis gwarancyjny wykonywany będzie w siedzibie użytkownika, jeżeli naprawa ze względu na usterkę/awarię nie może być wykonana na miejscu, Wykonawca zobliguje się zabrać i naprawić sprzęt na własny koszt. Czas naprawy nie może przekroczyć 10 dni roboczych. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii,
k) W przypadku trzykrotnej awarii komputera stacjonarnego AIO będącego przedmiotem zamówienia lub tego samego jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy, na własny koszt w terminie 5 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okoliczności skutkującej wymianą przedmiotu umowy lub jego elementu na nowy,
l) W całym okresie użytkowania, w przypadku awarii dysk pozostanie u użytkownika – dotyczy komputerów stacjonarnych AIO,
m) Zamawiający dopuszcza zmiany sprzętu wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia w zakresie modelu oferowanego sprzętu w przypadku, gdy produkcja danego modelu została zawieszona lub został on wycofany z dystrybucji i zostanie zastąpiony innym o parametrach co najmniej takich samych jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą niż podana w ofercie pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego, bez konieczności zmiany postanowień umowy.
1.4 Dostawa komputerów stacjonarnych AIO musi odbyć się w terminie do 21 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
1.5 Dostawa mus się odbyć w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 15:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy musi zostać zgłoszony przez Wykonawcę do Zamawiającego na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, co najmniej na 2 (dwa) dni robocze przed planowanym dniem jej realizacji.
1.6 Oferowany przedmiot zamówienia musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155)
1.7 Wykonawca w formularzu oferty musi złożyć oświadczenie potwierdzające, że producenci zaoferowanych komputerów stacjonarnych AIO posiadają certyfikat ISO 9001 i ISO 14001, przy czym Zmawiający pragnie podkreślić, że dopuszcza również rozwiązania równoważne (certyfikat równoważny wydawany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości).
2. Zamawiający zastrzega, że wraz z zawarciem umowy Zamawiający wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z 0% stawką VAT.
3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego załącznik A do Formularza oferty, pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
30213300-8 – Komputery stacjonarne, 30230000-0 – Sprzęt związany z komputerami
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy przedstawiające konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, nazwy oferowanego produktu oraz szczegółowego opisu jego konfiguracji, parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz warunków (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.).
8. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada realizację zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty powinien być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania ofert.
9. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści.
10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
11. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl .
|
GuidZP400 |
fca76777-72f3-4cd1-bcda-d60f9d0146ce
|
Biuletyn |
582674-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
|
Regon |
12700004000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Św. Anny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-008
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 433 27 29
|
Zamawiajacy fax |
12 398 37 01
|
Zamawiajacy email |
dzp@cm-uj.krakow.pl
|
Adres strony url |
http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.cm-uj.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.cm-uj.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. 246
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy komputerów stacjonarnych AIO-22 sztuk dla Biblioteki Medycznej UJ CM w Krakowie.
|
Numer referencyjny |
141.2711.46.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3) Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy komputerów stacjonarnych AIO-22 sztuk dla Biblioteki Medycznej UJ CM w Krakowie.
1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.
1.2 Kalkulacja cenowa stanowi załącznik B do formularza oferty.
1.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :
a) Zakup i dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2020r., posiadającego pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej,
b) Dostawę sprzętu do Ośrodka Komputerowego UJ CM, ul. Kopernika 7e, 31-034 Kraków,
c) Dostawa obejmuje transport sprzętu, wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności pracownika Zamawiającego oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy sprzętu (wzór protokołu dostawy – załącznik nr 2 do wzoru umowy),
d) Dostarczenie wraz z dostawą kart gwarancyjnych w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej,
e) dostarczenie wraz z dostawą oświadczenia wystawionego przez Producenta, autoryzowanego przedstawiciela producenta lub innego dokumentu potwierdzającego, że dostarczone komputery stacjonarne AIO zostały wyprodukowane u Producenta posiadającego certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 i systemu zarządzania środowiskowego ISO 14001, dalej w skrócie ISO 9001 i ISO 14001, przy czym Zmawiający pragnie podkreślić, że dopuszcza również rozwiązania równoważne (certyfikat równoważny wydawany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości). W przypadku niedostarczenia wraz z dostawą komputerów stacjonarnych (AIO) dokumentów o których mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca będzie miał 1 dzień roboczy na ich uzupełnienie. W przypadku nie uzupełnienia o którym mowa w zdaniu wcześniejszym Zamawiający odeśle całą dostawę do Wykonawcy na jego koszt,
f) Każdy komputer stacjonarny AIO musi posiadać naklejoną etykietę oryginalnego produktu producenta oprogramowania. Zamawiający wymaga, by na fakturze dodatkowo znalazł się zapis dotyczący zakupu komputera stacjonarnego wraz z nazwą systemu operacyjnego,
g) Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu możliwość telefonicznego i elektronicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji, serwisu i zainstalowanego oprogramowania po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio na stronie producenta lub jego przedstawiciela,
h) Udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji na zaoferowane komputery stacjonarne AIO* parametr dodatkowo punktowany. Zaoferowany okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji oferowanym przez producenta,
i) Serwis realizowany na miejscu u użytkownika (on-site, NBD) przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Czas reakcji serwisu polegającej na usunięciu usterki/awarii przez pracownika serwisu - do 48 godzin od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce faksem lub e-mailem zaś w razie niemożności usunięcia jej w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu,
j) Serwis gwarancyjny wykonywany będzie w siedzibie użytkownika, jeżeli naprawa ze względu na usterkę/awarię nie może być wykonana na miejscu, Wykonawca zobliguje się zabrać i naprawić sprzęt na własny koszt. Czas naprawy nie może przekroczyć 10 dni roboczych. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii,
k) W przypadku trzykrotnej awarii komputera stacjonarnego AIO będącego przedmiotem zamówienia lub tego samego jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy, na własny koszt w terminie 5 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okoliczności skutkującej wymianą przedmiotu umowy lub jego elementu na nowy,
l) W całym okresie użytkowania, w przypadku awarii dysk pozostanie u użytkownika – dotyczy komputerów stacjonarnych AIO,
m) Zamawiający dopuszcza zmiany sprzętu wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia w zakresie modelu oferowanego sprzętu w przypadku, gdy produkcja danego modelu została zawieszona lub został on wycofany z dystrybucji i zostanie zastąpiony innym o parametrach co najmniej takich samych jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą niż podana w ofercie pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego, bez konieczności zmiany postanowień umowy.
1.4 Dostawa komputerów stacjonarnych AIO musi odbyć się w terminie do 21 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
1.5 Dostawa mus się odbyć w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 15:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy musi zostać zgłoszony przez Wykonawcę do Zamawiającego na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, co najmniej na 2 (dwa) dni robocze przed planowanym dniem jej realizacji.
1.6 Oferowany przedmiot zamówienia musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155)
1.7 Wykonawca w formularzu oferty musi złożyć oświadczenie potwierdzające, że producenci zaoferowanych komputerów stacjonarnych AIO posiadają certyfikat ISO 9001 i ISO 14001, przy czym Zmawiający pragnie podkreślić, że dopuszcza również rozwiązania równoważne (certyfikat równoważny wydawany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości).
2. Zamawiający zastrzega, że wraz z zawarciem umowy Zamawiający wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z 0% stawką VAT.
3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego załącznik A do Formularza oferty, pozwalający na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
30213300-8 – Komputery stacjonarne, 30230000-0 – Sprzęt związany z komputerami
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy przedstawiające konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, nazwy oferowanego produktu oraz szczegółowego opisu jego konfiguracji, parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz warunków (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.).
8. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada realizację zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty powinien być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania ofert.
9. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści.
10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
11. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl .
|
Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
80382,94
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
4) Termin wykonania zamówienia.
1. Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 21 dni roboczych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację przedmiotu zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wcelu potwierdzenia, że oferowana dostawa - przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych lub innych dokumentów lub oświadczeń producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
2. Certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155) – dla zaoferowanych komputerów stacjonarnych AIO. Wymagane dokumenty mogą być w wersji anglojęzycznej.
3. Wydruk ze strony producenta komputera zawierający raport badawczy poziomu emitowanego hałasu wykonany przez notyfikowane laboratorium dla typowej konfiguracji – raport dla komputerów stacjonarnych AIO - Wymagane dokumenty mogą być w wersji anglojęzycznej,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
4.1. zmiany w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne
w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy – prawo zamówień publicznych
4.2. zmiany, w tym zmian istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego tj.
1) zmiana terminu wykonania zamówienia wywołana wystąpieniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, niestanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, ogłoszone stany wyjątkowe, ogłoszone stany zagrożenia epidemicznego, ogłoszone stany epidemii, w tym również ogłoszony stan epidemii COVID-19.
2) zmiany postanowień umowy związane ze:
a) zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony;
b) zmiany numerów rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie,
c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy,
d) zmiany w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy
3) zmiany postanowień umowy korzystne dla Zamawiającego, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego, zmianą terminu wykonania zamówienia,
4) zmiana terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie dostawy,
5) zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego.
5. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 4. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być wyrażony na piśmie.
|
IV 4 4 data |
2020-09-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|