Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/03/09/2020

Data publikacji 2020-09-09
Data zakończenia 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582925-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Część I Komputery przenośne: Komputer przenośny nr 1 – 6 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 1 – 3 szt., Komputer przenośny nr 2 – 1 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 2 – 1 szt., Pamięć dodatkowa do komputera przenośnego nr 2 (16 GB RAM) - 1 szt., Komputer przenośny nr 3 – 13 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 3 – 3 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 3 – 2 szt., Komputer przenośny nr 4 – 1 szt., Komputer przenośny nr 5 – 5 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 5 – 2 szt., Pamięć dodatkowa do komputera przenośnego nr 5 (16 GB RAM) - 3 szt., Komputer przenośny nr 6 – 1 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 6 – 1 szt., Komputer przenośny nr 7 – 2 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 7 – 1 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 7 – 1 szt. Część II Komputery stacjonarne i AiO: Komputer 1 – 1 szt., Komputer 2 – 1 szt., Komputer 3 – 1 szt. Komputer 4 – 1 szt., Komputer nr 5 AiO – 1 szt., Pamięć dodatkowa do komputera nr 5 AiO (16 GB RAM) - 1 szt. Część III Monitory: Monitor nr 1 – 4 szt., Monitor nr 2 – 5 szt., Monitor nr 3 – 1 szt., Monitor nr 4 – 1 szt. Część IV Drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne: Drukarka mono laserowa nr 1 – 2 szt., Toner czarny do drukarki nr 1 – 3 szt., Drukarka kolor laserowa nr 2 – 1 szt., Komplet tonerów do drukarki nr 2 (czarny + 3 kolory) – 1 szt., Drukarka do etykiet – 1 szt., Etykietki – 2 op., Taśma barwiąca – 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne mono nr 4 – 2 szt., Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego nr 4 – 3szt., Urządzenie wielofunkcyjne kolor nr 5 – 1 szt., Komplet tonerów do urządzenia wielofunkcyjne kolor nr 5 (czarny + 3 kolory) – 1 szt. Część V Dyski przenośne, Dyski wewnętrzne SSD, Pendrive: Dysk przenośny 2 TB – 2 szt., Dysk przenośny 4 TB – 4 szt., Dysk SSD 500 GB – 8 szt., Dysk SSD 2 TB – 2 szt.,Pendrive 64 GB – 1 szt. Część VI Skaner, Skaner (czytnik) kodów kreskowych: Skaner płaski – 1 szt., Skaner (czytnik) kodów kreskowych – 1 szt.
2.Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020, poz. 106 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV (drukarki), część VI (skaner płaski) niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT.
Zamawiający informuje, że zastosowanie przez Wykonawcę 0% stawki VAT – do wyżej wymienionych pozycji zamówienia – dotyczy wyłącznie dostawy (po podpisaniu umowy) i będzie możliwe dopiero po przekazaniu Wykonawcy odpowiedniego dokumentu ze zgodą MNiSW. Na etapie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest zastosować, do poszczególnych pozycji zamówienia wyszczególnionych w tabeli kosztorysowej, stawkę VAT wg obowiązujących Wykonawcę przepisów.
3. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 5 do siwz Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w załączniku nr 5 do siwz (Opisie przedmiotu zamówienia) oraz załączniku nr 4 do siwz (Istotnych dla stron postanowieniach umowy).
4. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9b38c152-0529-4b09-896f-a335c05d2c83
Biuletyn 582925-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
Regon 52500058340000
Zamawiajacy adres ulica Al. Armii Ludowej
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-637
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 234 50 95, 234 65 62,
Zamawiajacy fax 22 234 50 95
Zamawiajacy email dzp.wil@pw.edu.pl,
Adres strony url www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu (nr: 22 234 50 95) lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (adres: dzp.wil@pw.edu.pl), w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy, ustanowionych poniżej. 2. W zakresie składania wniosków, zawiadomień oraz informacji porozumiewać się będą za pomocą faksu, lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, adres: dzp.wil@pw.edu.pl, a każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza faksem lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej fakt ich otrzymania, z zastrzeżeniem, że dla złożenia oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale IX niniejszej siwz (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 2 oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp) wymagana jest forma za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 3. Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w zakresie: 1) przekazywania informacji z otwarcia ofert wraz z informacją na temat kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia; 2) przesyłania przez Wykonawców zapytań dotyczących treści siwz; 3) przesyłania przez Zamawiającego wezwań do uzupełnień i wyjaśnień oraz informacji o wynikach postępowania; 4. Zamawiający nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania, w sprawach wymagających zachowania formy pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Armii Ludowej 16, 00-637 Warszawa (pok. 144)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/03/09/2020
Numer referencyjny PN/03/09/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu 1.Część I Komputery przenośne: Komputer przenośny nr 1 – 6 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 1 – 3 szt., Komputer przenośny nr 2 – 1 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 2 – 1 szt., Pamięć dodatkowa do komputera przenośnego nr 2 (16 GB RAM) - 1 szt., Komputer przenośny nr 3 – 13 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 3 – 3 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 3 – 2 szt., Komputer przenośny nr 4 – 1 szt., Komputer przenośny nr 5 – 5 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 5 – 2 szt., Pamięć dodatkowa do komputera przenośnego nr 5 (16 GB RAM) - 3 szt., Komputer przenośny nr 6 – 1 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 6 – 1 szt., Komputer przenośny nr 7 – 2 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 7 – 1 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 7 – 1 szt. Część II Komputery stacjonarne i AiO: Komputer 1 – 1 szt., Komputer 2 – 1 szt., Komputer 3 – 1 szt. Komputer 4 – 1 szt., Komputer nr 5 AiO – 1 szt., Pamięć dodatkowa do komputera nr 5 AiO (16 GB RAM) - 1 szt. Część III Monitory: Monitor nr 1 – 4 szt., Monitor nr 2 – 5 szt., Monitor nr 3 – 1 szt., Monitor nr 4 – 1 szt. Część IV Drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne: Drukarka mono laserowa nr 1 – 2 szt., Toner czarny do drukarki nr 1 – 3 szt., Drukarka kolor laserowa nr 2 – 1 szt., Komplet tonerów do drukarki nr 2 (czarny + 3 kolory) – 1 szt., Drukarka do etykiet – 1 szt., Etykietki – 2 op., Taśma barwiąca – 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne mono nr 4 – 2 szt., Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego nr 4 – 3szt., Urządzenie wielofunkcyjne kolor nr 5 – 1 szt., Komplet tonerów do urządzenia wielofunkcyjne kolor nr 5 (czarny + 3 kolory) – 1 szt. Część V Dyski przenośne, Dyski wewnętrzne SSD, Pendrive: Dysk przenośny 2 TB – 2 szt., Dysk przenośny 4 TB – 4 szt., Dysk SSD 500 GB – 8 szt., Dysk SSD 2 TB – 2 szt.,Pendrive 64 GB – 1 szt. Część VI Skaner, Skaner (czytnik) kodów kreskowych: Skaner płaski – 1 szt., Skaner (czytnik) kodów kreskowych – 1 szt. 2.Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020, poz. 106 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV (drukarki), część VI (skaner płaski) niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT. Zamawiający informuje, że zastosowanie przez Wykonawcę 0% stawki VAT – do wyżej wymienionych pozycji zamówienia – dotyczy wyłącznie dostawy (po podpisaniu umowy) i będzie możliwe dopiero po przekazaniu Wykonawcy odpowiedniego dokumentu ze zgodą MNiSW. Na etapie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest zastosować, do poszczególnych pozycji zamówienia wyszczególnionych w tabeli kosztorysowej, stawkę VAT wg obowiązujących Wykonawcę przepisów. 3. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 5 do siwz Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w załączniku nr 5 do siwz (Opisie przedmiotu zamówienia) oraz załączniku nr 4 do siwz (Istotnych dla stron postanowieniach umowy). 4. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do siwz.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.W przypadku części 1 oraz 2 wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wydruków potwierdzających testy wydajności dla procesora (wg PassMark CPU Mark http://www.cpubenchmark.net) na dzień 02.09.2020 r oraz karty graficznej (wg GPU PassMark GPU Mark http://www.videocardbenchmark.net) na dzień 02.09.2020 r. 2.W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca w celu potwierdzenia, czy zaoferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą następujących certyfikatów: a)Certyfikat ISO 14001 lub równoważny (posiadany przez producenta zaoferowanych materiałów), wydany przez jednostkę certyfikującą systemy zarządzania akredytowaną w Polskim Centrum Akredytacji PCA, pozwalający zweryfikować czy producent przestrzega przepisów związanych z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że oferowane produkty odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego; b)Certyfikat ISO 9001 : 2015 lub równoważny (posiadany przez producenta zaoferowanych materiałów), wydany przez jednostkę certyfikującą systemy zarządzania akredytowaną w Polskim Centrum Akredytacji PCA, potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. Wykonawca, który w momencie składania oferty jest świadomy, że nie należy do grupy kapitałowej, może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. IX ust. 2 niniejszej siwz. 4a. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. IX ust. 1 niniejszej siwz. 3.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp), w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców, o zakresie, co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Wykonawca może dołączyć do oferty umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub przed zawarciem umowy, jeśli złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przez Zamawiającego. 8. Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i podmiotów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 5 siwz, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdziale IX ust. 5 siwz, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843). 10.W przypadku Wykonawców z zagranicy są oni zobowiązani do podania w ofercie rejestrów publicznych danego kraju, z których Zamawiający może pobrać bezpłatnie dokumenty dotyczące Wykonawców. Jeżeli Wykonawca zagraniczny nie wskaże danego rejestru, Zamawiający uzna, że dany dokument nie jest dostępny bezpłatnie w rejestrze publicznym i Wykonawca będzie zobowiązany do jego przedłożenia. 11.W przypadku, o którym mowa w ust. 17, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 12. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według załącznika nr 7 do siwz (w przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). 13. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia załącznika nr 5b: Specyfikacji technicznej z wypełnioną kolumną: Parametry oferowane: (rzeczywiste parametry techniczne oferowanego sprzętu wraz z danymi odnośnie producenta, nazwy i typu urządzenia). 14. Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień siwz i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy,
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości umownej, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT; 2) zmiany przedstawiciela stron umowy; 3) zmiany siedziby jednej ze Stron. 4) jeśli zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku (tzn. producent zakończył produkcję danego modelu i wprowadził na rynek nowszy model lub dany produkt został wycofany z rynku, jego produkcja została zakończona), Wykonawca może zaoferować inny model urządzenia/ podzespołu o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie, oferowana cena nie może ulec zmianie; 5) wystąpienia przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze Stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód. 2. Istotne dla stron postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do niniejszej siwz. 3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamówienie częściowo finansowane ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjny Rozwój 2014-2020

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery przenośne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Komputer przenośny nr 1 – 6 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 1 – 3 szt., Komputer przenośny nr 2 – 1 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 2 – 1 szt., Pamięć dodatkowa do komputera przenośnego nr 2 (16 GB RAM) - 1 szt., Komputer przenośny nr 3 – 13 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 3 – 3 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 3 – 2 szt., Komputer przenośny nr 4 – 1 szt., Komputer przenośny nr 5 – 5 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 5 – 2 szt., Pamięć dodatkowa do komputera przenośnego nr 5 (16 GB RAM) - 3 szt., Komputer przenośny nr 6 – 1 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 6 – 1 szt., Komputer przenośny nr 7 – 2 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 7 – 1 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 7 – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputery stacjonarne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020, poz. 106 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV (drukarki), część VI (skaner płaski) niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT.
Zalacznik krotki opis Komputery stacjonarne i AiO: Komputer 1 – 1 szt., Komputer 2 – 1 szt., Komputer 3 – 1 szt. Komputer 4 – 1 szt., Komputer nr 5 AiO – 1 szt., Pamięć dodatkowa do komputera nr 5 AiO (16 GB RAM) - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Monitory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020, poz. 106 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV (drukarki), część VI (skaner płaski) niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT.
Zalacznik krotki opis Monitory: Monitor nr 1 – 4 szt., Monitor nr 2 – 5 szt., Monitor nr 3 – 1 szt., Monitor nr 4 – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020, poz. 106 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV (drukarki), część VI (skaner płaski) niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT.
Zalacznik krotki opis Drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne: Drukarka mono laserowa nr 1 – 2 szt., Toner czarny do drukarki nr 1 – 3 szt., Drukarka kolor laserowa nr 2 – 1 szt., Komplet tonerów do drukarki nr 2 (czarny + 3 kolory) – 1 szt., Drukarka do etykiet – 1 szt., Etykietki – 2 op., Taśma barwiąca – 2 szt., Urządzenie wielofunkcyjne mono nr 4 – 2 szt., Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego nr 4 – 3szt., Urządzenie wielofunkcyjne kolor nr 5 – 1 szt., Komplet tonerów do urządzenia wielofunkcyjne kolor nr 5 (czarny + 3 kolory) – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dyski przenośne, Dyski wewnętrzne SSD, Pendrive:
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Dyski przenośne, Dyski wewnętrzne SSD, Pendrive: Dysk przenośny 2 TB – 2 szt., Dysk przenośny 4 TB – 4 szt., Dysk SSD 500 GB – 8 szt., Dysk SSD 2 TB – 2 szt.,Pendrive 64 GB – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Skaner, Skaner (czytnik) kodów kreskowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020, poz. 106 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV (drukarki), część VI (skaner płaski) niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT.
Zalacznik krotki opis Skaner, Skaner (czytnik) kodów kreskowych: Skaner płaski – 1 szt., Skaner (czytnik) kodów kreskowych – 1 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)